paliwo w oleju... załamka
1 | Data: Marzec 10 2008 10:28:48 |
Temat: paliwo w oleju... załamka | |
Autor: | Witam. Oleju zamiast ubywać to przybywa :(. Pompka paliwa wymieniona 2 |
Data: Marzec 10 2008 19:29:51 | Temat: Re: paliwo w oleju... załamka | Autor: Seweryn |
3 |
Data: Marzec 10 2008 12:47:28 | Temat: Re: paliwo w oleju... załamka | Autor: | On 10 Mar, 20:29, "Seweryn" wrote:
Po drodzę wożę córkę do przedszkola niestety :( 4 |
Data: Marzec 10 2008 23:00:39 | Temat: Re: paliwo w oleju... załamka | Autor: Piotr Jocek |
Po drodzę wożę córkę do przedszkola niestety :( kilometr to naprawde niewiele... spacerek albo core na barana :) chyba ze to w przenosni i masz ta prace 5 km :) pozdro k 5 |
Data: Marzec 11 2008 16:46:23 | Temat: Re: paliwo w oleju... załamka | Autor: Coaster | wrote: On 10 Mar, 20:29, "Seweryn" wrote:[...] Po drodzÄ wożÄ córkÄ do przedszkola niestety :( Pytanie jak sie zachowuje na dluzszych przelotach. Dawno temu, czesto odpalalem przy -20 w zimie i nawet przy krotkim przelocie nie mialem podwyzszonego poziomu oleju. To, ze masz nowa pompke to nie daje 100% pewnosci, ze tam jest juz ok. Zdemontuj pompke i zobacz/powachaj czy pod podstawa nie czuc paliwem. Jezeli masz rozbieralna - przy montazu pzrepony nalezy ja wstepnie ugiac. Jak sie tego nie zrobi, to przepona/membrana moze sie zuzyc ekspresowo. A jak nierozbieralna - tez mogl sie trafic gorszy egzemplaz - to nie te normy co kiedys. Jak kiedys kupilem reperaturke do rozbieralnej okazalo sie, ze trzpien ktory pzrechodzi przez srodek membrany i dwie 'podkladki-talerzyki' nie byl porzadnie zanitowany jak byc powinien i gdybym zalozyl membrane 'as it it' to bym mial na bank paliwo w karterze... A jezeli to NA PEWNO nie pompka, to moze masz zle utawiona bimetalowa sprezynke pod dekielkiem ssania - za pozno otwiera ona przepustnice powietrza. No i mozesz zrobic tak jak robili to w Volvo - montowano grzalke na stale do karteru - przed jazda podgrzewalo sie silnik. Mozesz polozyc kaloryferek olejowy pod katerem i wlaczac na pol godzinki przed jazda ;-) -- PoZdR +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ âI have always loved riding bicycles, especially for the feeling of freedom and self-sufficiency that they give.â â Sheldon Brown, 1944-2008 +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 6 |
Data: Marzec 12 2008 09:19:40 | Temat: Re: paliwo w oleju... załamka | Autor: | On 11 Mar, 16:46, Coaster wrote: wrote: Jeżeli chodzi o tę blaszkę bimetalową, to jak może być źle ustawiona? jakby była źle ustawiona to ssanie by nie działało, lub by się nie wyłączało. Chyba że nie o tę blaszkę chodzi. 7 |
Data: Marzec 12 2008 21:56:46 | Temat: Re: paliwo w oleju... załamka | Autor: Coaster | wrote:
Tu masz gazniczek: http://www.vw-resource.com/carb_41.html Tu opis ogolny o co chodzi: When installing the choke assembly with spring and heater element, carefully rotate the assembly counterclockwise, making sure that the hook on coil end engages with the lever on choke shaft. Continue rotating approximately 1/8 turn more until the index marks align. Then, making sure the three retaining ring spacers are in place, tighten three retaining ring screws securely. (See our Automatic Choke Adjustment Procedure.) Tu obrazek: http://www.vw-resource.com/images/34carb_exploded_view.jpg Czhodzi o czesci od numeru 39 do 43. Na obudowie gaznika w miejscu gdzie zestaw bimetalowy wchodzi w gazniczek widac karby - punkty odniesienia przy regulacji. A tu opis szczregolowy regulacji-ustawienia automatycznego ssania: http://www.vw-resource.com/choke2.html Swoja droga, powinienes tez miec pewnosc, ze masz szczelny zaworek iglicowy i podkladke na nim o prawidlowej grubosci. -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "Don't try any other colors, red's the only one that works." â Sheldon Brown, 1944-2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 8 |
Data: Marzec 13 2008 14:44:13 | Temat: Re: paliwo w oleju... załamka | Autor: | > Swoja droga, powinienes tez miec pewnosc, ze masz szczelny zaworek iglicowy i podkladke na nim o prawidlowej grubosci. mialem taki przypadek ........co prawda w traktorku do koszenia trawy ale tez wiatrolap..........paliwa przybywalo podczas postoju,nieszczelny zaworek przelewal gaznik i wszystko szlo pomiedzy pierscieniami do karteru..........ale zapalal ciezko zdjagnozowalem to zdejmujac na czs postoju wezyk z gaznika........przestalo przybywac pozdry tatus -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 9 |
Data: Marzec 13 2008 09:08:10 | Temat: Re: paliwo w oleju... załamka | Autor: | On 12 Mar, 21:56, Coaster wrote: wrote: Wiem na czym polega działanie ssania,a gaźnik rozbierałem juz kilka razy :) a garba mam już 10 lat. Trochę go już znam :))) Ale na te paliwo jestem bezsilny. Ale sprawdzę jeszcze ten zaworek, może rzeczywiście jest nieszczelny PZDR. 10 |
Data: Marzec 11 2008 21:14:23 | Temat: Re: paliwo w oleju... załamka | Autor: vw1600l Gazeta.pl | moze zaworek w gazniku sie nie zamyka i przelewa gaznik ? ˇ!ŚťŠĘm§˙çë2˘wŚ_éhŹrĆŚĄČhw(ťŹ 11 |
Data: Marzec 10 2008 23:40:27 | Temat: Re: paliwo w oleju... załamka | Autor: falco | pisze: Witam. Oleju zamiast ubywać to przybywa :(. Codziennie jeżdżę do pracy oddalonej o 1 km i spowrotem. H! Do tego co napisał Elektryk ja dodam tylko tyle... zmień olej i zacznij jeździć co rano min. 10 km, po co...? po pierwsze silnik choć minimalnie zbliży sie do prawidłowej temperatury a przez to mniej będzie zużywać, po drugie przyjemność z jazdy niezaprzeczalna, także dla córy! ;) po trzecie poobserwujesz czy paliwo nadal przedostaje się do komory. P.S. Odpala z pierwszego strzału czy musisz chechłać...? -- (Po)zdrówka! falco fKG ...napraVWakcjeZgarBusamItp... Części noVWe/użyVWane. Niespotykane projekty, ślubne parady, sesje fotograficzne. Cała PL! __________________________________________________________________________________ www.mfalco.empestudio.com t:505287636; (22)7173698 gg:2599456 12 |
Data: Marzec 11 2008 06:29:52 | Temat: Re: paliwo w oleju... załamka | Autor: | On 10 Mar, 23:40, falco wrote: pisze: Odpala idealnie. |