piętno dla citroena
| 1 | Data: Wrzesien 08 2009 06:26:29 | 
| Temat: piętno dla citroena | |
| Autor: Jacek Osiecki | Tak, wiem że to nie pl.pregierz :) 2 | Data: Wrzesien 08 2009 08:40:31 | Temat: Re: piętno dla citroena | Autor: CeSaR | Takie C5 picasso to by był chyba samochód idealny :) Kłamiesz. Na pewno bierzesz za to pieniądze. Citroen nie może robić dobrych samochodów. C 3 | Data: Wrzesien 08 2009 22:31:25 | Temat: Re: piętno dla citroena | Autor: venioo | CeSaR pisze: Takie C5 picasso to by był chyba samochód idealny :) Nie znasz sie :) -- venioo Mondeo MkI 1.8 16V Sedan śnieżnobiały +LPG +PMS Xiężna X2 1,9TD Kombi Magma-Rot -PMS Peugeot 106 1.0i 4 | Data: Wrzesien 09 2009 08:35:34 | Temat: Re: piętno dla citroena | Autor: CeSaR | Nie znasz sie :) Znam się. Miałem Xantię i złego słowa o niej nie mogę powiedzieć. No ale ja jestem kapeluszem :-) C 5 | Data: Wrzesien 09 2009 13:57:51 | Temat: Re: piętno dla citroena | Autor: venioo | CeSaR pisze: Nie znasz sie :) To czemu piszesz: "Citroen nie może robić dobrych samochodów. " ??? -- venioo 6 | Data: Wrzesien 09 2009 15:29:07 | Temat: Re: piętno dla citroena | Autor: CeSaR | To czemu piszesz: Przecież napisałem, że jestem kapeluszem :-)))) C P.S. Zabrakło emotikona. 7 | Data: Wrzesien 09 2009 17:16:51 | Temat: Re: piętno dla citroena | Autor: venioo | CeSaR pisze: To czemu piszesz: Aaaaa... no to by wiele tlumaczylo ;) -- venioo Mondeo MkI 1.8 16V Sedan śnieżnobiały +LPG +PMS Xiężna X2 1,9TD Kombi Magma-Rot -PMS Peugeot 106 1.0i 8 | Data: Wrzesien 08 2009 08:49:44 | Temat: Re: piętno dla citroena | Autor: Paweł | Użytkownik "Jacek Osiecki"  napisał w wiadomości  Tak, wiem że to nie pl.pregierz :) Tak z ciekawości: czy nadal Picasso przy prędkości >120 km/h gdy dmuchnie boczny wiatr trudno utrzymać na drodze? Miałem wątpliwą przyjemność jechać Xsarą z wypożyczalni z Marsylii do Lyonu. Wygodny i ergonomiczny był, ale jazda autostradą przy wiejącym z boku wietrze była katorgą. -- Paweł 9 | Data: Wrzesien 08 2009 17:20:13 | Temat: Re: piętno dla citroena | Autor: AL | Paweł pisze: Użytkownik "Jacek Osiecki" napisał w wiadomościa co chcesz od wysokiego auta? W kazdym miniwanie bedziesz mial podobne odczucia jak nagle z nienacka dmuchnie w bok :) -- pozdr Adam (AL) TG 10 | Data: Wrzesien 08 2009 08:04:36 | Temat: Re: piętno dla citroena | Autor: Waldek Godel | Dnia Tue, 8 Sep 2009 06:26:29 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a): Takie C5 picasso to by był chyba samochód idealny :) Bo tamto już zrobili, nazywa się C8. Ewentualnie C4 Grand Picasso -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 11 | Data: Wrzesien 08 2009 17:19:17 | Temat: Re: piętno dla citroena | Autor: AL | Waldek Godel pisze: Dnia Tue, 8 Sep 2009 06:26:29 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):miedzy C4 Picasso a C4 GRAND Picasso jest niewielka roznica (smiem twierdzic, ze zadna) w odczuciu jakosci jazdy - oba sa fajne :) -- pozdr Adam (AL) TG 12 | Data: Wrzesien 10 2009 10:47:50 | Temat: Re: piętno dla citroena | Autor: Jacek Osiecki | Dnia Tue, 08 Sep 2009 17:19:17 +0200, AL napisał(a): Waldek Godel pisze: Patrzyłem na różnice wymiarów - i nie może być różnicy w jakości jazdy bo Grand picasso ma po prostu nieco bardziej wystający tyłek. Z ciekawostek to szerokość wnętrza na tylnych fotelach jest w grand... mniejsza o parę cm :) Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. 13 | Data: Wrzesien 10 2009 13:56:23 | Temat: Re: piętno dla citroena | Autor: szerszen | 
 Patrzyłem na różnice wymiarów - i nie może być różnicy w jakości jazdy bo ja bym tak daleko nie szedl w tym "nie moze byc roznicy" ten wystajacy tylek to zmiana masy, pewnie przesuniecie srodka ciezkosci i nacisku na tylna os, co jak najbardziej moze dac odczuwalne roznice w prowadzeniu 14 | Data: Wrzesien 10 2009 13:29:27 | Temat: Re: piętno dla citroena | Autor: Waldek Godel | Dnia Thu, 10 Sep 2009 10:47:50 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a): Patrzyłem na różnice wymiarów - i nie może być różnicy w jakości jazdy bo Na których tylnych? Nie policzyłeś przypadkiem ostatniego, trzeciego rzędu? -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 15 | Data: Wrzesien 10 2009 12:53:06 | Temat: Re: piętno dla citroena | Autor: Jacek Osiecki | Dnia Thu, 10 Sep 2009 13:29:27 +0100, Waldek Godel napisał(a): Dnia Thu, 10 Sep 2009 10:47:50 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a): AFAIR patrzyłem na drugi rząd foteli :) - w dziale C4 -> wymiary. Teraz nie mam siły sprawdzać, bo strona Citroena to jakiś flashowy koszmar... :) Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. 16 | Data: Wrzesien 10 2009 14:20:29 | Temat: Re: piętno dla citroena | Autor: Waldek Godel | Dnia Thu, 10 Sep 2009 12:53:06 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a): AFAIR patrzyłem na drugi rząd foteli :) - w dziale C4 -> wymiary. Teraz nie Nie wiem gdzie popatrzyłeś, ale Xsara Picasso i C4 to od wielu lat najszersze na wysokości ramion auto w swojej klasie. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 17 | Data: Wrzesien 10 2009 15:23:04 | Temat: Re: piętno dla citroena | Autor: szerszen | 
 Nie wiem gdzie popatrzyłeś, ale Xsara Picasso i C4 to od wielu lat ale ludzie coraz czesciej narszersi sa pietro nizej :) 18 | Data: Wrzesien 10 2009 14:39:48 | Temat: Re: piętno dla citroena | Autor: Jacek Osiecki | Dnia Thu, 10 Sep 2009 14:20:29 +0100, Waldek Godel napisał(a): Dnia Thu, 10 Sep 2009 12:53:06 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a): http://www.citroen.pl/home/#/citroen-c4-picasso/wymiary/ i kliknąć w "widok 2" gdy się załaduje ten cholerny flash ;) http://www.citroen.pl/home/#/citroen-grand-c4-picasso/wymiary/ i kliknąć w "widok 3" C4 picasso: 1505mm szerokości w drugim rzędzie, grand picasso: 1493mm Czyli jednak w "grand" jest wężej. O centymetr, ale jednak ;) Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. 19 | Data: Wrzesien 10 2009 15:46:58 | Temat: Re: piętno dla citroena | Autor: Waldek Godel | Dnia Thu, 10 Sep 2009 14:39:48 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a): Czyli jednak w "grand" jest wężej. O centymetr, ale jednak ;) Jakieś jaja z tym są, bo zewnętrzna szerokość jest identyczna co do milimetra. Drzwi w zasadzie też są prawie identyczne, może to jakiś babol? -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 20 | Data: Wrzesien 10 2009 15:11:08 | Temat: Re: piętno dla citroena | Autor: Jacek Osiecki | Dnia Thu, 10 Sep 2009 15:46:58 +0100, Waldek Godel napisał(a): Dnia Thu, 10 Sep 2009 14:39:48 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a): Ale może drzwi idą nieco inaczej przez to że jest ten nawis za tylną osią :) Tak jak pisałem - ciekawostka :) Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. 21 | Data: Wrzesien 08 2009 10:31:56 | Temat: Re: piętno dla citroena | Autor: PaweL | .... ale jak tylko się przejedzie parę km po przesiadce z C5 to od razu się pojawia zdziwienie: "to tu są jakieś wyboje?"... Trzeba mieć C5 z szyberdachem. Kładziesz pół metra gąbki na siedzenie, siedzisz wysoko, jest miękko, głowa wystaje przez dziurę w dachu i dodatkowo czujesz się jak Janek z czterech pancernych :)) 22 | Data: Wrzesien 08 2009 14:53:51 | Temat: Re: piętno dla citroena | Autor: wojtekL | Jacek Osiecki pisze: przekręceniu klucza w stacyjce człowiek zastanawia się czy prosić LOL MSPANC :) 23 | Data: Wrzesien 08 2009 15:34:11 | Temat: Re: piętno dla citroena | Autor: WIHEDCNF | 
 C4 jest rewelacyjne - siedzi się wysoko, konsola rewelacyjna - po Wieża do C4: - Une panne de moteur - Voiture accidentée - Nécessaires de suivi - Wide route 24 | Data: Wrzesien 10 2009 10:46:37 | Temat: Re: piętno dla citroena | Autor: Jacek Osiecki | Dnia Tue, 8 Sep 2009 15:34:11 +0200, WIHEDCNF napisał(a): Użytkownik "Jacek Osiecki" Złośliwe te cytryny które ujeżdżałem, dranie nie chcą się psuć :) Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. 25 | Data: Wrzesien 10 2009 14:31:14 | Temat: Re: piętno dla citroena | Autor: AL | Jacek Osiecki pisze: Dnia Tue, 8 Sep 2009 15:34:11 +0200, WIHEDCNF napisał(a):bo miales je widocznie 'popsute' ;) -- pozdr Adam (AL) TG 26 | Data: Wrzesien 09 2009 13:27:46 | Temat: Re: piętno dla citroena | Autor: arekmx | Jacek Osiecki wrote: Tak, wiem że to nie pl.pregierz :) C4 z MCP? Jak to się sprawuje? Ogólnie poopowiadaj więcej o C4... ;) Podoba mi się auto, a 2 latki na otomoto w znośnej cenie (55-65kzł) (choć nie wiadomo jakim stanie). Pozdrawiam, -- Arek, arekmx|gazeta.pl 27 | Data: Wrzesien 10 2009 10:44:41 | Temat: Re: piętno dla citroena | Autor: Jacek Osiecki | Dnia Wed, 09 Sep 2009 13:27:46 +0200, arekmx napisał(a): Jacek Osiecki wrote: To którym miałem okazję pojeździć przez 4 dni to właśnie z MCP :) Fajna zabawka, polubiłem automaty ;) Bardzo miłe jest to, że faktycznie nie trzeba trzymać hamulca - gdy zatrzymasz auto do zera, to automatycznie zaciąga się ręczny i dopiero po naciśnięciu gazu samochód rusza. Biegi zmieniają się oczywiście nieco inaczej niż bym to robił manualną skrzynią (dużo wcześniej przerzuca na wyższe biegi), ale zawsze jest kickdown oraz duże i wygodne manetki zmiany biegów przy kierownicy. Z wad tego automatycznego hamulca to chyba tylko mogę wymiecić problem z precyzyjnym parkowaniem. Mam garaż na tyle ciasny, że dwa auta wciśnięte weń muszą być zaparkowane drzwiami kierowcy skierowanymi do środka, a odległość od ścian to ok. 5cm (konieczne złożenie lusterek w ostatniej fazie)... no i wjazd jest nieco węższy niż sam garaż, w dodatku pod górkę ;) Problem polegał na tym, że o ile klasyczny automat po puszczeniu hamulca delikatnie rusza, natomiast przy C4 nie udało mi się ruszyć bez zajączka - owszem, małego bo np. 10cm ale w moim przypadku to było dosyć istotne ;) Co do samej C4: jazda nią to bajka, konsola jest kosmiczna, widoczność do przodu wprost rewelacyjna dzięki dodatkowym szybkom bocznym, miejsca z przodu mnóstwo, z tyłu też baardzo dużo. Jeździłem modelem z klasycznym zawieszeniem - przynajmniej tak mi się wydaje, nie dopytałem się właściciela. Z przodu tylko trochę dziwnie wygląda czeluść między fotelami - mogli tam zamontować jakiś elegancki i pojemny schowek albo lodóweczkę, bo tak to jakoś "ciężarówkowo" wygląda zakłócając świetny obraz całości. Podsumowując: bardzo mi się to C4 spodobało, bardzo mi się spodobała jazda z automatem (pomijając ten problem z garażem), ale wersji z takim zawieszeniem jakie miał testowany przeze mnie egzemplarz bym nie chciał. Może jestem rozpuszczony przez jazdę C5, nie wiem - ale jak dla mnie zdecydowanie za bardzo trzęsło na krakowskich nierównościach. Co do awaryjności to ciężko mi cokolwiek powiedzieć - ten egzemplarz ma ledwo ponad rok, przez ten czas nic się nie działo :) Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. 28 | Data: Wrzesien 09 2009 13:34:09 | Temat: Re: piętno dla citroena | Autor: arekmx | Jacek Osiecki wrote: Tak, wiem że to nie pl.pregierz :) Jeszcze jedno. AFAIK to C4 picasso mogą mieć standardowe zawieszenie jak i zawieszenie pneumatyczne z tyłu (w zależności jaką opcję klient wybierze). Ten Twój ma które? -- Arek, arekmx|gazeta.pl 29 | Data: Wrzesien 10 2009 10:45:51 | Temat: Re: piętno dla citroena | Autor: Jacek Osiecki | Dnia Wed, 09 Sep 2009 13:34:09 +0200, arekmx napisał(a): Jacek Osiecki wrote: Wczoraj próbowałem to znaleźć w konfiguratorze C4, ale ten jest jakiś taki lewy że nie wiem w końcu jakie były opcje i co się dało wybrać ;) Tak jak pisałem, odnoszę wrażenie że "mój" egzemplarz miał zwyczajne zawieszenie... Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. 30 | Data: Wrzesien 10 2009 14:35:16 | Temat: Re: piętno dla citroena | Autor: AL | Jacek Osiecki pisze: Dnia Wed, 09 Sep 2009 13:34:09 +0200, arekmx napisał(a):sprezynowe to na 100% w C4 zwyklym i Picasso. C4 GRAND Picasso ma opcje tylnej poduszki pneumatycznej - pewnie nie dziala to na zasadzie 'sprezynujaco-tlumiacej' a jest po to by obnizyc tylek przy zaladunku (podobnie jak w C5 Break z hydropneumatyka) -- pozdr Adam (AL) TG | 
 Amerykańskie pickupy prężą muskuły
Amerykańskie pickupy prężą muskuły  Dodge Viper CC
Dodge Viper CC  Tapety Derbi
Tapety Derbi  Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk
Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory 
 
			
 
 
			