Dnia Sat, 6 Oct 2007 10:12:04 +0000 (UTC), Budzik na pl.misc.samochody
napisał(a):
niestety nie miałem okazji oglądać :/ Ale może ktoś oglądał i wie
dlaczego Robert w Q3 miał czas o 2 sekundy gorszy, niż w Q1 i Q2?
Najprawdopodobniej przyczyną jest setup na deszcz
juz w kwalifikacjach? Potem nie mozna tego zmieniac?
Zespół BMW ma ogólnie problemy z poprawnym ustawieniem samochodu. Jeśli
mogą poćwiczyć nieco, to czemu nie. Zresztą Willy Rampf powiedział o tym
setupie.
+ tankowanie pod korek
podobno bardzo sie tam zuzywaja opony, wiec mialoby to sens?
Na mokrym zachowują się inaczej, nie sądzisz ? Zresztą, strategia BMW jasno
określa ich przewidywania co do pogody. W deszczu może być różnie. Co już
pokazyły, chociażby tegoroczne "mokre" GP.
+ błąd Kubicy w pierwszym sektorze na szybkim kółku w Q3.
a tego to nie widziałem. :)
Tak na prawdę nikt nie widział ;-) Ale po czasach na live-timming można
było to wywnioskować.
--
Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
"Potrzeba mądrości by pojąć mądrość : na nic muzyka, gdy publiczność
głucha. Walter Lippman"
5 |
Data: Pa?dziernik 06 2007 10:40:53 |
Temat: Re: [f1] poranne kwalifikacje w Chinach |
Autor: 'Tom N' |
Budzik w
Osobnik posiadający mail napisał(a) w poprzednim
odcinku co następuje:
niestety nie miałem okazji oglądać :/ Ale może ktoś oglądał i wie
dlaczego Robert w Q3 miał czas o 2 sekundy gorszy, niż w Q1 i Q2?
Najprawdopodobniej przyczyną jest setup na deszcz
juz w kwalifikacjach? Potem nie mozna tego zmieniac?
Nie bardzo.
+ tankowanie pod korek
podobno bardzo sie tam zuzywaja opony, wiec mialoby to sens?
Przewidywany deszcz...
--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]
|