Grupy dyskusyjne »
problem z silnikiem
problem z silnikiem
1 | Data: Sierpien 24 2006 07:31:33 |
Temat: problem z silnikiem | |
Autor: Marek | Mam problem z silnikiem. Na wolnych obrotach pracuje nierównomiernie - 2 |
Data: Sierpien 24 2006 07:37:30 | Temat: Re: problem z silnikiem | Autor: Luke | Mam problem z silnikiem. Na wolnych obrotach pracuje nierównomiernie -przewody WN, ustawiłem gaźnik i pomysły się skończyły. Zostały do sprawdzeniezawory ale jakieś 300km w stecz sprawdzałem. Podejrzenie padają na układzapłonowy. Jakieś sugestje?-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Piszesz ze ustawiłeś gaźnik ale czy przeczyściłes dysze w gaźniku?? Najlepszy kompresor i powietrze ;-) Pozdrawiam. Luke 3 |
Data: Sierpien 24 2006 09:04:18 | Temat: Re: problem z silnikiem | Autor: Marek |
Piszesz ze ustawiłeś gaźnik ale czy przeczyściłes dysze w gaźniku?? Nie czyściłem teraz, ale jakieś 300km w stecz były czyszczone. Możliwe żeby tak się szybko zasyfił, mimo że ma filtr paliwa? Trochę stał więc może trzeba będzie przedmuchać. Jakieś inne sugestie? -- Pozdrowienia Marek VW Type-1 1300 1.6 '69 4 |
Data: Sierpien 24 2006 15:36:50 | Temat: Re: problem z silnikiem | Autor: BROD@CZ | Zaworki trzeba ustawic! 5 |
Data: Sierpien 26 2006 20:21:53 | Temat: Re: problem z silnikiem | Autor: Marek | Zaworki trzeba ustawic! Ustawilem zawaorki, luz 0,2, przedmuchalem gaznik i dalej to samo. Na zawory i tak nie stawialem bo problemy z obrotami byly zaraz po odpaleniu. Wiec co to moz -- Pozdrowienia Marek VW Type-1 1300 1.6 '69e byc jakies sugestje? 6 |
Data: Sierpien 27 2006 20:03:58 | Temat: Re: problem z silnikiem | Autor: homer |
Ustawilem zawaorki, luz 0,2, przedmuchalem gaznik i dalej to samo. Na zawory Sprawdz cewke. moze jej czas juz nadszedl Pz Homer co wlasnie wymienil cewke -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 7 |
Data: Sierpien 28 2006 21:43:43 | Temat: Re: problem z silnikiem | Autor: Marek | Sprawdz cewke. moze jej czas juz nadszedl Muszę skombinować jakąś na zamianę. Bo ta daje iskrę więc nic więcej nie mogę stwierdzić. W tamtym roku pomierzyłem ją omomierzem i była OK. Spróbje jakąś pożyczyć. -- Pozdrowienia Marek VW Type-1 1300 1.6 '69 8 |
Data: Sierpien 29 2006 02:31:41 | Temat: Re: problem z silnikiem | Autor: falco |
Mam problem z silnikiem. Na wolnych obrotach pracuje nierównomiernie - H! Pęknięta kopułka lub wypalone/zabrudzone graficiki? -- (Po)zdrówka!falco 2599456 empestudio.com garbiarnia.com ....carpeDiemAreszta... 9 |
Data: Sierpien 29 2006 07:59:57 | Temat: Re: problem z silnikiem | Autor: Marek | H! Kopułkę nie sprawdzałem ale na 90% jest cała. Sprawdzę. Wypalone garficiki? Z tego co wiem to jest tylko jeden i jeszcze sporo wystaaje więc nie jest zdarty. Sprawdzę jutro. -- Pozdrowienia Marek VW Type-1 1300 1.6 '69 10 |
Data: Sierpien 29 2006 11:27:23 | Temat: Re: problem z silnikiem | Autor: falco |
Kopułkę nie sprawdzałem ale na 90% jest cała. Sprawdzę. Wypalonegarficiki? Oczywiście 1 graficik, ale i same styki od kabli miałem też na mysli, wszystko mylnie zwąc w pośpiechu graficikami. ;) -- (Po)zdrówka!falco 2599456 empestudio.com garbiarnia.com ....carpeDiemAreszta... 11 |
Data: Sierpien 29 2006 12:34:02 | Temat: Re: problem z silnikiem | Autor: Marek |
Oczywiście 1 graficik, ale i same styki od kabli miałem też na mysli, Raczej to nie to, bo kopułka jest w dobrym stanie. Ale ostatnio jak miałem takie objawy to przyczyną był kabel WN. Ten między cewką a aparatem zapłonowym. Miał przerwę. Teraz go nie sprawdzałem bo założyłem, że kable WN są. Ale może się mylę. -- Pozdrowienia Marek VW Type-1 1300 1.6 '69 12 |
Data: Sierpien 29 2006 13:18:30 | Temat: Re: problem z silnikiem | Autor: falco |
Ten między cewką a aparatem Jak jest tylko częściowo uszkodzony, to pewnie, że może silnik wariować, zwłaszcza jak się rozgrzeje, ale jak byłby cały walnięty, to nawet by nie zapalił, ale to dla Ciebie na pewno jest oczywiste. A może pompka paliwa za mało podaje...? Trza po kolei wsio sprawdzić, a nawet kilka razy czasem i zazwyczaj wychodzi, że to jakaś głupota np. naderwana wsuwka przy cewce czy kabelek kondensatora albo elektrozaworu. Ostatnio kumpel, który dopiero co wchodzi w świat Garbusowy i jest zwyczajnie, totalnie zielony zadzwonił do mnie, gdy zgasł mu Garbiszon na środku skrzyżowania. Krok po kroczku i nie bez oporów ;) starałem się nakierować co mogło byc przyczyną i co...? Wsuwka na cewce "ledwo żyła", niby przypięta, ale właściwie urwana i problem z głowy. ;) Dasz radę! -- (Po)zdrówka!falco 2599456 empestudio.com garbiarnia.com ....carpeDiemAreszta... 13 |
Data: Wrzesien 02 2006 20:14:12 | Temat: Re: problem z silnikiem | Autor: Marek | Jak jest tylko częściowo uszkodzony, to pewnie, że może silnik wariować,za mało podaje...? Trza po kolei wsio sprawdzić, a nawet kilka razy czasem iczy kabelek kondensatora albo elektrozaworu. Niestety to nie głupota. Zmieniałem wszystko. Łącznie z cewką i aparatem zapłonowym. Strasznie świece zarzuca. Są czarne tylko w okolicy elektrod rdzawny nalaot. Na trzecim cylindrze olej na świecach. Niesty chyba na tych cylindrach za długo już nie pojadę. Sprawdzę tylko stopień sprężania i trzeba się będzie przez zimę pomęczyć. -- Pozdrowienia Marek VW Type-1 1300 1.6 '69 14 |
Data: Wrzesien 03 2006 00:03:50 | Temat: Re: problem z silnikiem | Autor: falco |
Niestety to nie głupota. Zmieniałem wszystko. A nie "syczy" przy zapalaniu...? Może masz pekniętą głowicę, choć przez to byłby też słaby na wyższych obrotach, spr. ciśnienie jak mówiłeś i może jeszcze zatkany kolektor. Znajomy mechanik mawiał, że w 1.6, właśnie dwudolotowych kolektory mają problem z "napełnianiem", choć Ty pisałeś, że nie masz problemów na wyższych, tylko na niższych... Już trochę "strzelam" z braku pomysłów... :( -- (Po)zdrówka!falco 2599456 empestudio.com garbiarnia.com ....carpeDiemAreszta... 15 |
Data: Wrzesien 03 2006 18:42:59 | Temat: Re: problem z silnikiem | Autor: Marek | A nie "syczy" przy zapalaniu...? Może masz pekniętą głowicę, choć przez toz braku pomysłów... :(] Mam problemy z wolnymi bo wtedy nierówno pracuje i z przyśpieszaniem bo wtedy szarpie. Czuć, że nie pali na wszystkie gary więc w tłumiku też nieźle wali, bo paliwo się spala w tłumiku. OK dzięki za podowiedzi. Koniec wątku! A problem pozostał :-(. -- Pozdrowienia Marek VW Type-1 1300 1.6 '69 16 |
Data: Wrzesien 03 2006 19:48:50 | Temat: Re: problem z silnikiem | Autor: Bestya | Marek wrote: a sprawdzałeś poziom paliwa w komorze pływakowej ?A nie "syczy" przy zapalaniu...? Może masz pekniętą głowicę, choć przez toz powinno być ( kurcze już nie pamiętam ) 11-18 mm od krawędzi gaźnika ( bez pokrywy ) do poziomu paliwa. prosze skorygować tę wielkość, kto pamięta. B. 17 |
Data: Wrzesien 03 2006 22:01:03 | Temat: Re: problem z silnikiem | Autor: BRODACZ | a sprawdzałeś poziom paliwa w komorze pływakowej ? 18mm -- BROD@CZ 18 |
Data: Wrzesien 04 2006 07:05:08 | Temat: Re: problem z silnikiem | Autor: Marek | a sprawdzałeś poziom paliwa w komorze pływakowej ? To była moja pierwsza myśl, że coś nie tak z poziomem paliwa. Regulowałem ją nawet Zmniejszałem nawet poziom paliwa. Nic to nie pomagało. -- Pozdrowienia Marek VW Type-1 1300 1.6 '69 19 |
Data: Sierpien 29 2006 12:35:43 | Temat: Re: problem z silnikiem | Autor: Marek |
Oczywiście 1 graficik, ale i same styki od kabli miałem też na mysli,Ale oczywiście sprawdzę i to. -- Pozdrowienia Marek VW Type-1 1300 1.6 '69 |