kamilkawka wrote:
bo jesli by wywalalo go po nacisnieciu
pedala to ok moze byc gdzies zwarcie na przewodzie przy stykach bla bla
,ale jesli nic nie zrobie a on odrazu wywala bezpiecznik to nie wiem
ludzie poradzcie cos bo nie mam pomyslu
No właśnie masz zwarcie przewodu do masy. Przewód od bezpiecznika do
czujnika przy pompie jest cały czas pod napięciem. Czujnik podaje prąd
dalej na lampy. Jeżeli pali bezpiecznik od razu po włączeniu stacyjki, to
przecierka jest przed czujnikiem, a jeżeli po wciśnięciu hamulca, to za
czujnikiem. Zwarcie może się robić również na samym czujniku, a może
poprostu spadł konektor z czujnika i opera się o korpus pompy hamulcowej?
--
BROD@CZ
6 |
Data: Listopad 23 2008 19:28:08 |
Temat: Re: problem ze stopem |
Autor: |
kamilkawka wrote:
> bo jesli by wywalalo go po nacisnieciu
> pedala to ok moze byc gdzies zwarcie na przewodzie przy stykach bla bla
> ,ale jesli nic nie zrobie a on odrazu wywala bezpiecznik to nie wiem
> ludzie poradzcie cos bo nie mam pomyslu
>
No właśnie masz zwarcie przewodu do masy. Przewód od bezpiecznika do
czujnika przy pompie jest cały czas pod napięciem. Czujnik podaje prąd
dalej na lampy. Jeżeli pali bezpiecznik od razu po włączeniu stacyjki, to
przecierka jest przed czujnikiem, a jeżeli po wciśnięciu hamulca, to za
czujnikiem. Zwarcie może się robić również na samym czujniku, a może
poprostu spadł konektor z czujnika i opera się o korpus pompy hamulcowej?
--
Dzieki za odpowiedz jutro sie tym zajme bo ale warunki nienajlepsze :/ mam
nadzieje ze pojdzie szybko pzdr
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
7 |
Data: Listopad 23 2008 19:30:47 | Temat: Re: problem ze stopem | Autor: bonczek |
No właśnie masz zwarcie przewodu do masy. Przewód od bezpiecznika do
czujnika przy pompie jest cały czas pod napięciem.
dokladnie, ja mam rozgalezienie z bezpiecznika plus na czujniki i z tego
samego wychodzi + na klakson, wiec mozna by to tez sprawdzic
pozdr.
| |