Cze!
Użytkownik  napisał w wiadomości
Witam robił ktoś moze taką przekładke  chodzi o upsy z tl 1000 żeby
Dokladnie takiej przekladki nie robilem, ale zmienialem kiedys zawieche w
starym GPX-ie na taka z ZZR. Jak srednice sztycy sa takie same to zabawa
trwa jedno popoludnie i po klopocie. Przy czym ja wymienialem dokladnie caly
przod (lacznie z polowkami kiery itp). Co najwyzej owiewka nie bedzie
pozwala na pelne skrecenie kiery. Jak bandzior goly to nie powinno byc z tym
akurat klopotu. Parametry sztycy sprawdza sie prosto --  trzeba porownac
parametry lozysk glowki dla dawcy i biorcy, co jest do znalezienia w kazdym
katalogu (np. Larsson).
Tylko, ze... w zyciu juz bym czegos takiego nie robil z motorkami typu B6
lub podobnymi. Szkoda roboty, czasu, pieniedzy itp. Tym bardziej, ze efekt
wcale nie musi powalac wizualnie, a i geometria moze ciut ucierpiec. Kazdy
ma jakis izm --  jesli Twoim jest plan jezdzenia na B6 do smierci w podeszlym
wieku to byc moze warto. W kazdym innym wypadku lepiej zakrecic sie za
lepszym sprzetem z UPSami juz na starcie. Albo chociaz dlub w B12.
Pawel
SVSZ i SC33'98
| 3 | Data: Maj 07 2012 18:50:53 | 
| Temat: Re: przekladka zawiasu z tl do bandita | 
| Autor: Kuczu | 
W dniu 2012-05-07 11:55, Kopyt pisze:
 
 Dokladnie takiej przekladki nie robilem, ale zmienialem kiedys zawieche wstarym GPX-ie na taka z ZZR. Jak srednice sztycy sa takie same to zabawa
 trwa jedno popoludnie i po klopocie.
 
 
Nie. Oprocz srednicy (srednic jesli dolne i gorne lozysko sa rozne) sztycy liczy sie rowniez dlugosc glowki oraz konstrukcja i umiejscowienie ogranicznikow skretu. Sama sztyce latwo zmienic - mozna ja przetoczyc, zrobic tuleje pod lozyska, wymienic lozyska na inne a w ostatecznosci wytoczyc i osadzic nowa sztyce. Ale juz ograniczniki stanowia czesto problem. Albo trzeba wymyslac nowe albo spawac polke i/lub glowke ramy. Do tego dochodzi problem stacyjki zintegrowanej z blokada kierownicy. Czesto trzeba ja przeniesc i/lub zrezygnowac z funkcji blokady.
 
--  
Kuczu
 
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
 | 4 | Data: Maj 08 2012 09:33:28 |  | Temat: Re: przekladka zawiasu z tl do bandita |  | Autor: Kopyt |  Cze!
 
 Nie. Oprocz srednicy (srednic jesli dolne i gorne lozysko sa rozne)
 
Fakt. W moim wypadku nie bylo problemu z dlugoscia ani z ogranicznikami (i 
tak byly sciete wiec je dospawywalem). W ogolnosci racje ma oczywiscie 
Kuczu. Tak czy inaczej, ja bym sie w B6 z UPS-ami nie bawil.
 
P
 | 5 | Data: Maj 08 2012 08:26:44 |  | Temat: Re: przekladka zawiasu z tl do bandita |  | Autor: Kuczu |  W dniu 2012-05-08 09:33, Kopyt pisze:
 
 Tak czy inaczej, ja bym sie w B6 z UPS-ami nie bawil.
 
Aczkolwiek B12 swietnie jezdzi na USD i bezproblemowo pasuje zawias z gixxera 1100.
 
BTW: USD, UPS to awaryjne zasilanie albo kurier.
 
--  
Kuczu
 
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
 | 6 | Data: Maj 08 2012 02:46:27 |  | Temat: Re: przekladka zawiasu z tl do bandita |  | Autor: maniek1111-84@o2.pl |  On 8 Maj, 08:26, Kuczu  wrote:
 W dniu 2012-05-08 09:33, Kopyt pisze:
 > Tak czy inaczej, ja bym sie w B6 z UPS-ami nie bawil.
 
 Aczkolwiek B12 swietnie jezdzi na USD i bezproblemowo pasuje zawias z
 gixxera 1100.
 
 BTW: USD, UPS to awaryjne zasilanie albo kurier.
 
 --
 Kuczu
 
 LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
 Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
 
 
dzieki za  zainteresowanie tematem zostaje wiec wymienic b6 na b12  i 
tam motac ale to w przyszlym sezonie jeszce raz dzieki i pozdrawiam
 | 7 | Data: Maj 08 2012 03:54:33 |  | Temat: Re: przekladka zawiasu z tl do bandita |  | Autor: maniek1111-84@o2.pl |  On 8 Maj, 08:26, Kuczu  wrote:
 W dniu 2012-05-08 09:33, Kopyt pisze:
 > Tak czy inaczej, ja bym sie w B6 z UPS-ami nie bawil.
 
 Aczkolwiek B12 swietnie jezdzi na USD i bezproblemowo pasuje zawias z
 gixxera 1100.
 
 BTW: USD, UPS to awaryjne zasilanie albo kurier.
 
 --
 Kuczu
 
 LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
 Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
 
 
ok w takim razie jeszcze ten sezon na b6 a pozniej przesiadka na b12 i 
tam bede modzil dzieki za odpowiedzi
 |  |  |  |  |