mam blok AD po kapitalnym remoncie skręcony z wszystkim oprócz pompy 
olejowej no i korbowodów... i tu zaczyna się moje pytanie:
Czy skoro nie mam przykręconych korbowodów to muszę go jeszcze raz 
rozpoławiać czy na całe szczęście nie?
--  
PZDR Plewka
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- 
http://www.vwielkopolskiegarbusy.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- 
VW1302 '72   i   VW1300 '73
| 2 | 
Data: Kwiecien 22 2007 15:02:25 | 
| Temat: Re: przykręcanie korbowodów | 
| Autor: Taptuś  | 
Hej, 
 
nie pamiętam za dobrze ale bycmoze skrecisz korbowody przez dziury 
pod cylindry - jezeli ci tylko podejdzie klucz to nie ma problemu 
 
pozdrawiam 
Taptuś 
 
www.complex-spo.pl 
 
 
Użytkownik "Plewka"  napisał w  
wiadomości  
 mam blok AD po kapitalnym remoncie skręcony z wszystkim oprócz pompy  
olejowej no i korbowodów... i tu zaczyna się moje pytanie: 
 
Czy skoro nie mam przykręconych korbowodów to muszę go jeszcze raz  
rozpoławiać czy na całe szczęście nie? 
 
--   
PZDR Plewka 
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --  
http://www.vwielkopolskiegarbusy.pl 
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --  
VW1302 '72   i   VW1300 '73 
 
 
| 3 | 
Data: Kwiecien 22 2007 15:37:55 |  | Temat: Re: przykręcanie korbowodów |  | Autor: BRODACZ  |  
Spokoistycznie daje sie to zrobic. 
Troszke upierdliwe sa polpanewki, ktore lubia spadac ale nie ma specjalnie 
probloemow. Potrzebny jest tylko klucz sztorcowy. 
 
BROD@CZ 
 
 | 4 | 
Data: Kwiecien 22 2007 21:42:21 |  | Temat: Re: przykręcanie korbowodów |  | Autor: Plewka  |  
dziękuję za odpowiedzi, już myślałem że mój nowy blok będę musiał ponownie  
rozpoławiać... 
 
sam tego składał nie będę ale jak już to zrobię (plan na sezon 2008) to  
powalczymy w klasie 1600 :) 
 
  |  |  |