denes pisze:
Witam.
W moim aucie pojawily sie takie objawy:
proponuje zapytać jeszcze 148 razy - wtedy ktoś na pewno odpowie
moze jakiś czujnik podaje błędny odczyt
pozdrawiam
-- 
  ____   Pozdrawiam R. ;-) giegie:7063613  >>>> 
http://rmazurek.com <<<<
| .  )  rmazurek(na)rmazurek(krop)com e-booki>> 
http://tnij.com/ebooks
|_|\_\ .Mazda 323F 1,8 16V                 >>> 
http://ujeb.pl/mazda323
PMS+ PJ- S++ p+ M+ W- P+:++ X+ L++ B++ M+ Z++ T W+ CB++
| 3 | 
Data: Kwiecien 11 2008 11:12:06 | 
| Temat: Re: reduktor? | 
| Autor: denes  | 
Problem w tym, ze prawdopodobnie moj serwer newsow wycial 
poprzedniego posta. Ja go przynajmniej nie widze, dlatego wyslalem 
kolejnego. Jakies dziwne rzeczy sie dzieje, bo poprzedni poszedl 
sam z siebie rowniez na pregierz, 
a nawet tej listy nie mialem zasubskrybowanej. 
 
 | 4 | 
Data: Kwiecien 11 2008 11:17:36 |  | Temat: Re: reduktor? |  | Autor: denes  |  
proponuje zapytać jeszcze 148 razy - wtedy ktoś na pewno odpowie 
 
Ok, juz wiem w czym tkwil moj problem, poprzedniego 
posta usunalem. Bardzo dziekuje za zwrocenie uwagi.
 | 5 | 
Data: Kwiecien 11 2008 10:31:36 |  | Temat: Re: reduktor? |  | Autor: Samotnik  |  
Dnia 11.04.2008 denes  napisał/a: 
 W moim aucie pojawily sie takie objawy: 
gdy przelacze na gaz i silnik nie jest jeszcze bardzo mocno 
rozgrzany, jednak z wentylacji leci juz cieple powietrze 
przy rozpedzaniu sie samochod robi niesamowite kangurki. 
Gdy silnik jest juz mocno rozgrzany te objawy ustepuja. 
Wczesniej nic takiego sie nie pojawialo, taki objaw 
mam od 2 dni. Co moze byc tego przyczyna? 
Uszkodzenie reduktora? A moze syfiasty gaz (tankowany na Shellu). 
 
Przyczyną może być wszystko, trzeba jechać i dać obejrzeć instalację 
gazownikowi. Zużyta membrana w reduktorze jest faktycznie jedną z bardziej 
możliwych przyczyn. 
--   
Samotnik  
Kosmetyki:  http://www.pachnidelko.pl/
Biżuteria:  http://www.bizuteria-artystyczna.pl/
| 6 | 
Data: Kwiecien 11 2008 21:06:06 |  | Temat: Re: reduktor? |  | Autor: J.F.  |  
On Fri, 11 Apr 2008 10:46:11 +0200,  denes wrote:  
 Gdy silnik jest juz mocno rozgrzany te objawy ustepuja. 
Wczesniej nic takiego sie nie pojawialo, taki objaw 
mam od 2 dni. Co moze byc tego przyczyna? 
Uszkodzenie reduktora? A moze syfiasty gaz (tankowany na Shellu). 
 
Gaz, a raczej syf.
 
Rozgrzej porzadnie i na cieplym odkrec srube z dolu parownika.
 
Przynajmniej taka mam teorie, ale sie sprawdzala.
 
J.
  |  |  |  |