Witam. 
1. w mojej sprężarce ( vw golf IV 97r) sd7v16 1J0 820 803 A byl problem, ze 
wpadala w wibracje (wlasciwie to wraz z silnikiem), byla b.glosna juz na 
wolnych obrotach. Az strach bylo wchodzic na wysokie obroty, zeby cos 
nie 'wystrzelilo'. Ale chlodzila dobrze. 
2. po rozebraniu na czesci pierwsze (wlasciwie to jeszcze sprzegielka nie 
zdjalem- ale znalazlem na forum, jak sie za to zabrac) okazalo się, ze 
pośród tych siedmiu tłoczków, ktore chodzą w kompresorze, wiekszosc jest 
dosyc porysowana, dwa mają zniszczone te teflonowe 'pierścienie'. Jeden z 
tłoczkow jakos ciezko chodzi na swoim 'korbowodzie' jakby byl przytarty. 
(pisze dosyc niefachowo, ale ktos kto rozbieral, napewno wie, o co chodzi). 
3. moje pytanie - czy te oznaki oznaczają wymianę spręzarki, czy mozna jakoś 
zregenerowac - jezeli tak, to jak i czym ? 
4. czy owy efekt glosnej pracy wynika z zuzycia tych tloczkow, czy jest to 
raczej napewno luz lozyska na sprzegle (bo jest wyczuwalny). 
proszę o radę, czy bawic sie w regenerację - nie ma w tym problemu, pod 
warunkiem, ze da się, czy zainwestowac 400zl w uzywany /sprawny kompresor , 
a to sprzedac na czesci. 
Wolalbym osobiscie samemu zregenerowac wlasny. 
bodix
--  
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
| 2 | 
Data: Czerwiec 25 2007 13:29:46 | 
| Temat: Re: regeneracja kompresora ( sprężarka ) klimatyzacji | 
| Autor: bogdan no  | 
 |