a tarcz czasem na przodku nie bylo?
z kumplem gadalem to mowi ze ma tarcze ale wszystkie kola maja felgi z
rozstawem 4x100 14cali wiec ktos grzebal przy tym... pojade do niego obczaje
to zobacze czy tarcze oryginalne czy nie. jesli to na prawde rzadki okaz to
niestety nie uchowa sie bo nie ma nawet z niego co ratowac a kumpel go
dostal za free nie calkiem kompletny .
--
PozdraVWiam
Bogdan
www.bogdangarb.za.pl
Chełm woj.Lubelskie
7 |
Data: Sierpien 28 2007 16:37:21 |
Temat: Re: rurowiec na suchych polosiach |
Autor: kendy |
ale warto wlasnie sama podloge wykorzystac do budowy np. dziada na suchych
:)
k.
8 |
Data: Sierpien 28 2007 20:49:04 | Temat: RE: rurowiec na suchych polosiach | Autor: Krzysztof Szweda |
ale warto wlasnie sama podloge wykorzystac do budowy np. dziada na suchych
warto warto... jakis czas temu byla taka amerykanska buda wystawiona na
allegro za 500zl. Z tego co pamietam to nie bylo chetnych do kupna. Zdaje
sie, ze to bylo zlokalozowane w Malborku. Byc moze mam jeszcze gdzies namiar
na wlasciciela gdyby to kogos zainteresowalo.
pozdrawiam
type4 albin
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.samochody.garbusy
9 |
Data: Sierpien 28 2007 19:20:53 | Temat: Re: rurowiec na suchych polosiach | Autor: Seweryn |
"Bogdan"
kumpel ma dziwny okaz garba bo rurowiec rocznik +/- 1968 bez silnika i
skrzyni ale z tylu jest na suchych polosiach... stwierdzilem ze to
automat... ale pedaly ma normalne...czy byly rurowce na suchych polosiach
poza automatami? czy to byl automat ale potem przerobiony ..czy pedaly
normalnie pasuja ?? nie widzialem tego garba jeszcze bo moze to jakas
rzezba ....
Nie jest to rzeźba (no chyba, że jest). W tym okresie był produkowany model
VW 1500, który od 1200 i 1300 różnił się między innymi tylnym
zawieszeniem... Resztę doczytasz w książeczce Jeżewskiego.
Pozdrawiam,
SPB
10 |
Data: Sierpien 29 2007 01:18:43 | Temat: Re: rurowiec na suchych polosiach | Autor: Bullioo |
Seweryn wrote:
Nie jest to rzeźba (no chyba, że jest). W tym okresie był produkowany model
VW 1500, który od 1200 i 1300 różnił się między innymi tylnym
zawieszeniem... Resztę doczytasz w ksišżeczce Jeżewskiego.
Nie zauwazylem zadnych istotnych zmian w 1500 ( 1970) w tylnym zawieszeniu -
poza dlugoscia drazkow bylo standardowe. Jesli mowiac o 1500 masz na mysli
garbata bude.
Bullioo
11 |
Data: Sierpien 29 2007 08:04:17 | Temat: Re: rurowiec na suchych polosiach | Autor: Tomasz Antkowiak (z pracy) |
Bogdan napisał(a):
kumpel ma dziwny okaz garba bo rurowiec rocznik +/- 1968 bez silnika i
skrzyni ale z tylu jest na suchych polosiach... stwierdzilem ze to
automat... ale pedaly ma normalne...czy byly rurowce na suchych polosiach
poza automatami? czy to byl automat ale potem przerobiony ..czy pedaly
normalnie pasuja ?? nie widzialem tego garba jeszcze bo moze to jakas
rzezba ....
--
PozdraVWiam
Bogdan
www.bogdangarb.za.pl
Chełm woj.Lubelskie
panowie...model 1500 to ja mam/mialem, do tego przejsciowke z 1966 roku, tarcze z przodu, dlugie maski, wieksze szyby, srednia skrzynia...i normalne klasyczne mokre polosie z tylu...
jedyna roznica polegala na innym rozstawie tylnych kol :)
--
Tomasz Antkowiak
antek PUZZEL OVALI ANTONIO EDIZIONE
www.brownsugar.friko.pl
pl.misc.samochody.garbusy
GG:7772401
12 |
Data: Sierpien 29 2007 07:35:38 | Temat: Re: rurowiec na suchych polosiach | Autor: qubek |
panowie...model 1500 to ja mam/mialem, do tego przejsciowke z 1966 roku,
tarcze z przodu, dlugie maski, wieksze szyby, srednia skrzynia...i
normalne klasyczne mokre polosie z tylu...
jedyna roznica polegala na innym rozstawie tylnych kol :)
Niet, roznica w rozstawie nie wiazala sie z modelem ale z rocznikiem - po prostu
masz pierwszy rocznik z szerszym rozstawem (zreszta rocznik modelowy '67)
1500 nie roznil sie zawieszeniowo od innych modeli rurowych.
Za to od 68 roku wszystkie Garby na rynek amerykanski mialy suche polosie,
niezaleznie od modelu. Tak wiec mozna dostac rurowca z reczna skrzynia na
suchych, ale to nie bedzie specjalny model, tylko egzemplarz z rynku
amerykanskiego. Zeby bylo sprawiedliwie - Amerykanie nigdy nie mieli tarcz w
Garbie :)
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
13 |
Data: Sierpien 30 2007 19:34:20 | Temat: Re: rurowiec na suchych polosiach | Autor: B@ltazar |
Ja tez tak mam
14 |
Data: Wrzesien 04 2007 21:57:51 | Temat: Re: rurowiec na suchych polosiach | Autor: Bogdan |
ogladalem go...co prawda to ruina ale suche polosie bez kombinacji na prawde
oryginalna podloga
samolot przedni wyglada na oryginalny nie spawany poza tym ze przyspawany do
sciany grodziowej ale zajrzalem przy mocowaniu drazka zmiany biegow i
skrzyni to nie ma rurki do linki sprzegla..wkladalem gleboko reke i tez jej
nie bylo bo myslalem ze moze przekorodowala ale linka leci swobodnie w
tunelu. przednie zwrotnice wygladaja na oryginalne i do nich przykrecone
zaciski ... tarcze jakies takie duze sie wydaja nie wiem czy oryginalne ale
jest jakis pierscien dystansowy ze szpilkami o rozstawie 4x100.. zsuwalem
ten pierscien troche ale nie do konca to nei widzialem zeby tam byly dziury
na 4x130 wiec nie wiem...wiem ze tylne bebny byly rozwiercone i nagwintowane
na rozstaw 4x100. dziwne kombinacje . po numerze z podwozia wyszlo ze jest z
28 sierpnia 1968 dodatkowo ma miekka deske co w tych latach bylo dziwne dla
mnie i szyberdach co robi z niego wersje export . calosc to ruina ale na
czesci kumpel ma w sam raz..
--
PozdraVWiam
Bogdan
www.bogdangarb.za.pl
Chełm woj.lubelskie
| | | | | | | |