Silnik typ4
Marcinie drogi. Informacja dotycząca cisnienia sprezania, w oferowanym przez
Ciebie silniku (7atm) swiadczy o zdecycdowanie nienajgorszej jego kondycji.
Madre manuale podają ze silniki t4 1,7, 1,8 i 2,0 nie sa zbyt mocno
wysilone i maja fabryczna kompresje na poziomie 9,5 atm. Dopiero przy 5 atm
nalezy te silniorki remontowac. Zakres "Gute Werte" miesci sie miedzy 9,5 -
6 atm. Moze jednak jeszcze Ci sie ten silnior nada?
--  
BROD@CZ
| 7 | 
Data: Listopad 27 2006 19:10:55 | 
| Temat: Re: to i ja zaspamuje [SPAM ALLEGRO] | 
| Autor: MarcinJM  | 
BRODACZ napisał(a): 
 Silnik typ4 
 
 
Marcinie drogi. Informacja dotycząca cisnienia sprezania, w oferowanym przez 
Ciebie silniku (7atm) swiadczy o zdecycdowanie nienajgorszej jego kondycji. 
Madre manuale podają ze silniki t4 1,7, 1,8 i 2,0 nie sa zbyt mocno 
wysilone i maja fabryczna kompresje na poziomie 9,5 atm. Dopiero przy 5 atm 
nalezy te silniorki remontowac. Zakres "Gute Werte" miesci sie miedzy 9,5 - 
6 atm. Moze jednak jeszcze Ci sie ten silnior nada? 
 
Ale ja go nie chce :) 
Policzylem, ze aby miec wspomaganie kierownicy, porzadne ogrzewanie, niezle przyspieszenie, 5 porzadnych biegow (lub porzadny automat), lepiej rozlozone masy potrzebuje wodny silnik umieszczony przed tylna osia. 
Nie ukrywam, ze jednym z powodow zaniechania jest skrzynia; tak naprawde nie ma sensownego rozwiazania, nawet dluga jest nieergonomiczna. 
Rzeklem. 
:)
 
--  
Pozdrawiam 
MarcinJM 
____________________________ 
gg: 978510, Skype: marcin.jm
 | 8 | 
Data: Listopad 27 2006 19:12:26 |  | Temat: Re: to i ja zaspamuje [SPAM ALLEGRO] |  | Autor: MarcinJM  |  
MarcinJM napisał(a): 
 Policzylem, ze aby miec wspomaganie kierownicy, porzadne ogrzewanie, niezle przyspieszenie, 5 porzadnych biegow (lub porzadny automat), lepiej rozlozone masy potrzebuje wodny silnik umieszczony przed tylna osia. 
 
.... i klima oczywiście. być moze ABS (za ktorym osobiście nie przepadam)
 
--  
Pozdrawiam 
MarcinJM 
____________________________ 
gg: 978510, Skype: marcin.jm
  |  |