W dniu 2014-03-30 22:50, megrimsES pisze:
Jakie sÄ
najczÄstrze objawy koĹczÄ
cej siÄ turbiny?
Ubytki oleju, dymienie na niebiesko, spadek mocy, dziwne gwiżdżÄ
ce odgłosy.
--
Pozdrawiam
Lewis
| 3 |
Data: Marzec 31 2014 07:13:59 |
| Temat: Re: turbo w OM642 |
| Autor: megrimsES |
W dniu 2014-03-31 01:28, Lewis pisze:
W dniu 2014-03-30 22:50, megrimsES pisze:
Jakie sÄ
najczÄstrze objawy koĹczÄ
cej siÄ turbiny?
Ubytki oleju, dymienie na niebiesko, spadek mocy, dziwne gwiżdżÄ
ce odgłosy.
A jeĹli jedynym objawem jest odgłos turbo pojawiajÄ
cy siÄ przy Ĺrednim
obciÄ
żeniu? I ciekawe, bo słychaÄ go tylko wewnÄ
trz auta. Na zewnÄ
trz
żadnego Ĺwistu nie ma. Z mocÄ
nie ma problemów - zapierdala.
Wg GPS'a poszło 255.
| 4 |
Data: Marzec 31 2014 07:17:45 | | Temat: Re: turbo w OM642 | | Autor: megrimsES |
W dniu 2014-03-31 07:13, megrimsES pisze:
W dniu 2014-03-31 01:28, Lewis pisze:
W dniu 2014-03-30 22:50, megrimsES pisze:
Jakie sÄ
najczÄstrze objawy koĹczÄ
cej siÄ turbiny?
Ubytki oleju, dymienie na niebiesko, spadek mocy, dziwne gwiżdżÄ
ce
odgłosy.
A jeĹli jedynym objawem jest odgłos turbo pojawiajÄ
cy siÄ przy Ĺrednim
obciÄ
żeniu? I ciekawe, bo słychaÄ go tylko wewnÄ
trz auta. Na zewnÄ
trz
żadnego Ĺwistu nie ma. Z mocÄ
nie ma problemów - zapierdala.
Wg GPS'a poszło 255.
Zapomniałem dodaÄ, że dźwiÄk turbo brzmi raczej jak odgłos Ĺwierszcza
niż standardowy gwizd turbiny.
| 5 |
Data: Marzec 31 2014 11:02:04 | | Temat: Re: turbo w OM642 | | Autor: Lewis |
W dniu 2014-03-31 07:13, megrimsES pisze:
żadnego Ĺwistu nie ma. Z mocÄ
nie ma problemów - zapierdala.
Wg GPS'a poszło 255.
Tylko? ;P
--
Pozdrawiam
Lewis
| 6 |
Data: Marzec 31 2014 17:56:36 | | Temat: Re: turbo w OM642 | | Autor: megrimsES |
W dniu 2014-03-31 11:02, Lewis pisze:
W dniu 2014-03-31 07:13, megrimsES pisze:
żadnego Ĺwistu nie ma. Z mocÄ
nie ma problemów - zapierdala.
Wg GPS'a poszło 255.
Tylko? ;P
http://zapodaj.net/75ff4d3f8f682.png.html
525d oddałem żonie, bo nie da siÄ tym autem jeździÄ.
| 7 |
Data: Marzec 31 2014 12:16:41 | | Temat: Re: turbo w OM642 | | Autor: Maciek |
Dnia Mon, 31 Mar 2014 01:28:45 +0200, Lewis napisał(a):
spadek mocy
Albo wzrost mocy. Kolega w Vitarze mial cieknace olejem turbo. Po naprawie
moc spadla :)
--
Maciek
Kobiety są zasadniczo trudne w obsłudze
Na szczęście mają pare paneli dotykowych i myszkę
| 8 |
Data: Marzec 31 2014 08:18:20 | | Temat: Re: turbo w OM642 | | Autor: X-Man |
"megrimsES" wrote in message
Jakie sÄ
najczÄstrze objawy koĹczÄ
cej siÄ turbiny?
zależy który OM642, w niektórych jak ML350 masz turbo na łożyskach kulkowych i chłodzone wodÄ
teoretycznie powinno wytrzymaÄ milion kilometrów...
Pzdr
Piotrek
| 9 |
Data: Marzec 31 2014 10:26:36 | | Temat: Re: turbo w OM642 | | Autor: megrimsES |
W dniu 2014-03-31 09:18, X-Man pisze:
"megrimsES" wrote in message
Jakie sÄ
najczÄstrze objawy koĹczÄ
cej siÄ turbiny?
zależy który OM642, w niektórych jak ML350 masz turbo na łożyskach
kulkowych i chłodzone wodÄ
teoretycznie powinno wytrzymaÄ milion
kilometrów...
Pzdr
Piotrek
C320CDI 2005 rok po lifcie.
I pytanie gdzie najlepiej to regenerowaÄ, może ktoĹ cos poleciÄ?
Ile to powinno trwaÄ, ile powinno kosztowaÄ?
| 10 |
Data: Marzec 31 2014 11:01:39 | | Temat: Re: turbo w OM642 | | Autor: Lewis |
W dniu 2014-03-31 10:26, megrimsES pisze:
W dniu 2014-03-31 09:18, X-Man pisze:
"megrimsES" wrote in message
Jakie sÄ
najczÄstrze objawy koĹczÄ
cej siÄ turbiny?
zależy który OM642, w niektórych jak ML350 masz turbo na łożyskach
kulkowych i chłodzone wodÄ
teoretycznie powinno wytrzymaÄ milion
kilometrów...
Pzdr
Piotrek
C320CDI 2005 rok po lifcie.
I pytanie gdzie najlepiej to regenerowaÄ, może ktoĹ cos poleciÄ?
Ile to powinno trwaÄ, ile powinno kosztowaÄ?
Mi wszelkie suszarki robi www.wrcs.pl. ĹÄ
cznie z budowaniem hybryd.
--
Pozdrawiam
Lewis
| 11 |
Data: Marzec 31 2014 10:56:59 | | Temat: Re: turbo w OM642 | | Autor: X-Man |
"megrimsES" wrote in message
W dniu 2014-03-31 09:18, X-Man pisze:
"megrimsES" wrote in message
Jakie sÄ
najczÄstrze objawy koĹczÄ
cej siÄ turbiny?
zależy który OM642, w niektórych jak ML350 masz turbo na łożyskach
kulkowych i chłodzone wodÄ
teoretycznie powinno wytrzymaÄ milion
kilometrów...
Pzdr
Piotrek
C320CDI 2005 rok po lifcie.
I pytanie gdzie najlepiej to regenerowaÄ, może ktoĹ cos poleciÄ?
Ile to powinno trwaÄ, ile powinno kosztowaÄ?
pytanie czy jest co regenerowaÄ w sensie czy jest taka potrzeba, zdejmij rurÄ która idzie od filtra powietrza złpa rÄkÄ
za wałek i poruszaj czy czujesz jakiĹ luz (nie wiem na ile tam jest jakiĹ dostÄp) czasem hałas może byÄ spowodowany nieszczelnoĹciÄ
w dolocie lub na drodze z turbo do intercoolera (czasem też na drodze z turbo do zaworu EGR. Sama regeneracja to kilka godzin i koszt 500-1000zł w zależnoĹci od miejsca i tego co dokładnie z tÄ
turbinÄ
siÄ stało.
OsobiĹcie polecam www.trans-turbo.pl jeżdżÄ na drugiej już bybrydowej turbosprÄżarce od nich i Ĺmiga wszystko jak trzeba (jedna już dwa lata), ceny ok i pełen profesjonalizm w podejĹciu do klienta.
Pzdr
Piotrek
| | | | | | | | |