turystyczny dla babki
1 | Data: Wrzesien 08 2011 22:09:02 |
Temat: turystyczny dla babki | |
Autor: Paulina D | Hej, 2 |
Data: Wrzesien 09 2011 01:03:45 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: PawelK vel Pablo | Dnia 251 roku bieżącego, Paulina D zeznał(a) jak następuje: Poradźcie czego szukać bo kompletnie nie wiem w okolicach jakich Poniżej 600 to straszna nędza jest, mam wrażenie, że nie ma z czego wybierać. Przejrzałem z moją kobitą pół internetu i dalej nic nie wymyśliliśmy, ale faktem jest, że Ona sama nie wie czego chce do końca. W 600 to jak w ulęgałkach, można wybierać fazer, hornet, bandit, sv650, gladius, cbf600, mt03 tyle mi do głowy przychodzi z tego co sam widziałem nie tylko na zdjęciach. -- PawelK vel Pablo e-mail: pablo i klubvolvo org pl V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz" FZS600 Fazer '01 63kkm -> na sprzedaż CBR600F F4i '02 27kkm "Laleczka" Warszawa Gocław 3 |
Data: Wrzesien 09 2011 08:53:12 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Inead |
Poradźcie czego szukać bo kompletnie nie wiem w okolicach jakich Poniżej 600 to straszna nędza jest, mam wrażenie, że nie ma z czego wybierać. Przejrzałem z moją kobitą pół internetu i dalej nic nie wymyśliliśmy, ale faktem jest, że Ona sama nie wie czego chce do końca. W 600 to jak w ulęgałkach, można wybierać fazer, hornet, bandit, sv650, gladius, cbf600, mt03 A mały Vstrom, albo trampek?Może jeszcze wyhaczysz niedorżniętą Afryczkę, chociaż ceny zwalają z nóg 4 |
Data: Wrzesien 09 2011 21:35:41 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Paulina D | Inead napisał(a):
No właśnie, cos tak podejrzewałam ale myślałam, że źle szukałam
Dzięki Koledzy! Wypisłam sobie Wasze propozycje i bede sie jakoś przymierzać. Co to jest 'trampek' i Afryczka? -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 5 |
Data: Wrzesien 09 2011 23:44:09 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: PawelK vel Pablo | Dnia 252 roku bieżącego, Paulina D zeznał(a) jak następuje: zięki Koledzy! Wypisłam sobie Wasze propozycje i bede sie jakoś transalp i africa twin -- PawelK vel Pablo e-mail: pablo i klubvolvo org pl V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz" FZS600 Fazer '01 63kkm -> na sprzedaż CBR600F F4i '02 27kkm "Laleczka" Warszawa Gocław 6 |
Data: Wrzesien 11 2011 19:26:56 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Hinek |
Czy ty widziales Africe, jechales, wiesz na jakiej wysokosci ma siodlo, ile wazy? Paranoja -- Hinek 7 |
Data: Wrzesien 12 2011 00:56:39 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: PawelK vel Pablo | Dnia 254 roku bieżącego, Hinek zeznał(a) jak następuje:
A czy ja proponowałem africe? Ja tylko napisałem co kolega miał na myśli pisząc trampek i afryczka. -- PawelK vel Pablo e-mail: pablo i klubvolvo org pl V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz" FZS600 Fazer '01 63kkm -> na sprzedaż CBR600F F4i '02 27kkm "Laleczka" Warszawa Gocław 8 |
Data: Wrzesien 12 2011 10:11:43 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Hinek |
Fakt, to Inead jest specjalista od Afryczek, sorry. Pozdr -- Hinek 9 |
Data: Wrzesien 10 2011 11:20:36 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Gr4N4c1K | Dnia 09-09-2011 o 23:35:41 Paulina D napisał(a): W 600 to jak w ulęgałkach, można wybierać a ja jeszcze dodam Honda NTV 600/650 REVERE cholernie wdzięczny motorek... jedyna wada, że najmłodsze roczniki to 96' ale przy dobrej obsłudze sprzęt nie do zabicia i wart swoich pieniędzy... zresztą się kiedyś o nim wypowiadałem... na pierwsze poważne moto sto razy lepsze od GS500 którego imho ani pchać ani nim jeździć i który wcale tani w eksploatacji nie jest... pozdrawiam 10 |
Data: Wrzesien 13 2011 14:03:33 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Markowski | On 10 Wrz, 11:20, Gr4N4c1K
No fakt, Honda NTV to fajnisty sprzęt, czego najlepszym dowodej jest, że miałem dwie takie. Rocznik nie ma znaczenia, bo sprzęt jest nie do zabicia. ALE nie zapominajmy, ze ma być dla kobiety, która dosiada YBR125! (toż to nawet nie YBR250, którą mają na kursach prawa jazdy), a zatem: - sporo za ciężki - silnik V2 ze sporym momentem hamującym przy redukcji - za duży promień skrętu - na fabrycznej przedniej oponie 110/80 wali się w zakręt, a na 120/70 wymaga świadomego stosowania countersteeringu. Sam ostatnio przerabiałem temat "co kupić dla żony na pierwsze moto" i koniec końców jestnak padło na GS500F, i to głównie dlatego, że chciała coś z owiewką. Maszyna dość lekka, prosta i popularna, więc nie spodziewam się większycj kosztów. W naszym budżecie mieściła się też Kawa ER-6f, ale...była według żony sporo za mocna. Markowski VFR800Fi Nowy Sącz 11 |
Data: Wrzesien 13 2011 21:43:13 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Paulina D | Markowski napisał(a): ALE nie zapominajmy, ze ma by=E6 dla kobiety, kt=F3ra dosiada No właśnie, słuszna uwaga :-). Byłam dzisiaj u zaprzyjaźnionego mechanika i ma do sprzedania Hondę CB500. Moto mi się podoba, (kolor też :-)), przejechałam się i czułam, że jest poręczny, na postoju mogę postawić całe stopy na ziemi więc jest ok. Strasznie mnie namawiał choć cena 8 tys. zł za 2003 r. z przebiegiem 35 tys i kufrem centralnym to chyba trochę za drogo, patrząc na ceny allegrowe? Co wo ogóle sądzicie o tej Hondzie? Co nie zmienia faktu, że bajk mi jakby podpasował. - na fabrycznej przedniej oponie 110/80 wali si=EA w zakr=EAt, a na 120/70 Countersteeringu? Przerażasz mnie :-). Ale narodziła mi się taka koncepcja: szukam np. CB500 (tej powyżej albo innej) dokładam jakieś kuferki a za resztę kasy idę na kurs doszkalający. Za sezon albo dwa zmieniam motor na coś lepszego. Bo prawdę mówiąc sama do końca nie wiem co bym chciała. No powiedzmy, że chciałbym pojechać "trochę dalej" :-) Co o tym myślicie? Pozdrawiam P. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 12 |
Data: Wrzesien 13 2011 23:53:27 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Gr4N4c1K | Dnia 13-09-2011 o 23:03:33 Markowski napisał(a): No fakt, Honda NTV to fajnisty sprzęt, czego najlepszym dowodej jest, no i? bo ja właśnie patrząc po sobie gdyż raczej wątłej postury jestem ze świadomością proponuje. na dodatek mógłbym podać conajmniej trzy niewiasty które poprą moją teorie, że to byłby dobry wybór - sporo za ciężki na papierze może i ciężki, ok 200kg zalany. ale uwierz dużo lepiej wyważony od lżejszych motorów jak cb500, gs500, er500 itp. spokojnie można brać na noge jak sie wali. obalony. - silnik V2 ze sporym momentem hamującym przy redukcji nie większy od silnika R2 o tej samej pojemności. ale za to lepiej i płynniej oddający moc i moment. obalony. - za duży promień skrętu to fakt, jedyny minus jaki do tej pory odkryłem. ale da się to przeżyć z racji łatwości przepychania. potwierdzony ale nie uciążliwy. - na fabrycznej przedniej oponie 110/80 wali się w zakręt, a na 120/70 znowu jakiś urban legend. miałem opone 110/70 i 120/70 jedna i druga w tym wypadku porażka. kupiłem jak pan Bóg przykazał nową opone 110/80-17 metzelera lasera i sprzęt idzie za ręką. na szerszą albo niższą oponę trzeba by felge zmieniać, ta jest za wąska. nie ma co w tym przypadku fabryki poprawiać. obalony. Sam ostatnio przerabiałem temat "co kupić dla żony na pierwsze moto" i dlaczego wszyscy sie pchają w te GS500?? nie przepadam za KHI ale dla czego nie ER-5? to całkiem dobry sprzet. mimo, że KHI to ER-5 lata świetlne lepsze od GS'a. mocy nigdy za wiele tylko trzeba myślenie włączyć. a NTV ma wystarczająco dużo żeby bez pocenia z kolarzem nad morze wyskoczyć. pozdrawiam 13 |
Data: Wrzesien 28 2011 02:45:42 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Markowski | On 13 Wrz, 23:53, Gr4N4c1K Dnia 13-09-2011 o 23:03:33 Markowski napisał(a): Na pierwsze moto po kursie? > - sporo za ciężki No tak, jak się obali to ciezko podnieść:-) PO wadze sadze ze piszesz o NTV650 a nie o Deauvill, bo te cale owiewki jednak sporo ważą. > - silnik V2 ze sporym momentem hamującym przy redukcji twin tej samej pojemnosci to byłby ER6, ale nie miałem przyjemności jezdzic. Owszem, oddaje moc płynniej, ale hamuje bardziej. > - na fabrycznej przedniej oponie 110/80 wali się w zakręt, a na 120/70 Jeśli to legenda to jestem jednym z jej twórców. Miałem 110/80 nówkę (pogłębiała zakręt) i 120/70 nówkę (zbyt zwiększała stabiloność), więc z dwojga złego wolałem tę drugą. Za to najlepiej jeżdziło mi się na torówkach 120/70 GP - są takie lekko bardziej szpiczaste i były niezłym kompromisem. > Sam ostatnio przerabiałem temat "co kupić dla żony na pierwsze moto" i dlaczego wszyscy sie pchają w te GS500?? nie przepadam za KHI ale dlaA robią ER-5 z owiewką? Markowski VFR800Fi 14 |
Data: Wrzesien 10 2011 17:10:45 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Paulina D | Inead napisał(a): W 600 to jak w ulęgałkach, można wybierać Fazer jakoś mi sie nie podoba - przynajmniej na zdjęciu. Dziś za to pojechałam obejrzeć bandita . No i jazda nieciekawa. Pewnie dlatego, że teraz mam lekki motorek ale bandit jakis nieporęczny, cięzki i dziwnie jakoś zachowywał się przy hamowaniu (nawet lekkim) w zakręcie. Ale to drugie być moze wynika z mojej złej techniki jazdy. W obsłudze tez jakis toporny. NIe wiem, może coś było zepsute bo ledwo mogłam wcisnać sprzęgło. Prawa klamka też cięzko chodziła. No i nie mogłam trafić z biegiem. Generalnie jestem na nie. Ale szukam dalej. Dodatkowo jak chcecie się pośmiać; wracając zaliczyłam najgłupszą glebę. Zatrzymałam sią na światłach i zapomniałam podeprzeć :-/. Jak się zorientowałam to było za późno i juz leciałam. Skutek: złamana klamka ręcznego. Pięknie! Pozdrawiam P. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 15 |
Data: Wrzesien 13 2011 00:54:51 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Tomek Wozniakowski | Witam :) Fazer jakoś mi sie nie podoba - przynajmniej na zdjęciu. Dziś za to Jak do turystyki, to moze Devilka? Co prawda mydelniczka, ale srodek ciezkosci nisko, w miare latwe do ogarniecia. W miescie tez da rade. Serio pisze. -- Pozdrawiam :) Tomek (ETZ150, czerwone STringi - Rozowa Pantera na baku i 3 balwanki na blasze; CCCP...l, kaem "Pluszaki" - oooczywiscie ofiszjal ;), PGR; Nowa Iwiczna, okol. Pulaw) ICQ 112695673 16 |
Data: Wrzesien 18 2011 21:44:35 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Magic | W dniu 2011-09-13 00:54, Tomek Wozniakowski pisze: Witam :) Uff, dobrze że pisze tu jeszcze ktoś rozsądny :) Nie wiem czemu koledzy dziewczynie która jeździ 125tką polecają Horneta albo nawet dużego V-Stroma. Przecież to bez sensu - będzie się tylko męczyć z dużym motocyklem trudnym do ogarnięcia. To już sportowa 600 byłąby lepsza bo przynajmniej lekka, ma zawiechę i hamulce jak trzeba. Moje typy - Deauville, F650 (jeśli wzrost pozwoli), Aprilia Mana 650, Moto Guzzi Nevada 750, CBF 500. 17 |
Data: Wrzesien 19 2011 22:05:44 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: PawelK vel Pablo | Dnia 261 roku bieżącego, Magic zeznał(a) jak następuje: Uff, dobrze że pisze tu jeszcze ktoś rozsądny :) No i turystyczna jest jak cholera.... :-) (patrz tytuł wątku) -- PawelK vel Pablo e-mail: pablo i klubvolvo org pl V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz" FZS600 Fazer '01 63kkm -> na sprzedaż CBR600F F4i '02 27kkm "Laleczka" Warszawa Gocław 18 |
Data: Wrzesien 19 2011 23:26:16 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Norbi | W dniu 2011-09-19 22:05, PawelK vel Pablo pisze:
Do szybkiej turystyki bedzie ok :) Przynajmniej sie nie zmeczy przerzucajac z boku na bok 180 kg a nie 240 :) Norbi BLACK XX'03 19 |
Data: Wrzesien 20 2011 09:12:02 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Magic | W dniu 2011-09-19 22:05, PawelK vel Pablo pisze: Dnia 261 roku bieżącego, Magic zeznał(a) jak następuje: (patrz) "byłaby lepsza" -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 20 |
Data: Wrzesien 18 2011 21:51:57 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Magic | W dniu 2011-09-13 00:54, Tomek Wozniakowski pisze: Witam :) Uff, dobrze że pisze tu jeszcze ktoś rozsądny :) Nie wiem czemu koleżance która lata na 125tce polecają tu nagle Fazera, Horneta czy nawet dużego V-Stroma. Będzie się dziewczyna męczyć z ciężkim moto trudnym do ogarnięcia. To już sportowa 600 byłaby lepsza bo przynajmniej lekka i ma konkretną zawiechę i hamulce. Moje typy - Honda Deauville, BMW F 650/Aprilia Pegaso (jeśli wzrost pozwoli), Aprilia Mana 650, Moto Guzzi Nevada 750, Honda CBF 500. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 21 |
Data: Wrzesien 18 2011 22:52:35 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Tomek Wozniakowski | Czesc :)
Magic, nie przesadzaj, ja tylko kultywuje tradycje ;D taki emeryt, jak ja, nie moze polecic przeciez hayki na pierwsze moto ;p Paulino, na wszelki wypadek - tego tu posta nie traktuj serio - to takie staropreclowe gadanie, a Ty tu chyba swieza jestes ;) -- Pozdrawiam :) Tomek (ETZ150, czerwone STringi - Rozowa Pantera na baku i 3 balwanki na blasze; CCCP...l, kaem "Pluszaki" - oooczywiscie ofiszjal ;), PGR; Nowa Iwiczna, okol. Pulaw) ICQ 112695673 22 |
Data: Wrzesien 19 2011 12:29:38 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Paulina D | Tomek Wozniakowski napisał(a): Paulino, na wszelki wypadek - tego tu posta nie traktuj serio - to takie Ok, ponieważ nieustająco czuję się świeża :-) to nie traktuje tego listu poważnie ;-) Pozdrawiam P. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 23 |
Data: Wrzesien 14 2011 22:49:18 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Jackare | Użytkownik "Inead" napisał w wiadomości
Kurde. Ja mam 182 cm. Ważę ponad 90 i rózne motocykle miałem między kolanami. I swego czasu Africa była kiedyś (przełom lat 80/90) takim moim cichym marzeniem. Dopóki znałem ją tylko z katalogów Gdy jej dosiadłem od razu mi przeszło. Przeraził mnie ten motocykl ten motocykl. Jest zdecydowanie ZA WYSOKI dla mnie i za ciężki, ale z tą ciężkością to myślę że to i tak skutek wysokości. Na turystykę asfaltową może i fajnie ale w teren bym tym nie pojechał. Topór. -- Jackare 24 |
Data: Wrzesien 26 2011 22:26:29 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Nikanor | Dnia 14-09-2011 o 22:49:18 Jackare napisał(a): ...Africa ... Jest zdecydowanie ZA WYSOKI dla mnie i za ciÄżki, ale z tÄ ciÄżkoĹciÄ to myĹlÄ że to i tak skutek wysokoĹci. Na turystykÄ asfaltowÄ może i fajnie ale w teren bym tym nie pojechał. Znaczy w teren wolisz coĹ nisko zawieszonego? -- Nikanor [TE630 - wysokoć siedzenia 93 cm, DR350 - 91 cm] 25 |
Data: Wrzesien 27 2011 07:21:58 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Roman Niewiarowski | W dniu 2011-09-26 22:26, Nikanor pisze: Znaczy w teren wolisz coĹ nisko zawieszonego? Ja w teren wole cos co nie wazy cwierci tony. A afryka nadaje sie do ofroudu tak jak estrella. Da sie przejechac, ale po cholere sie meczyc. To motur fajny zeby pojechac do CzarnejDupy(c)(tm), w dwie osoby, z suszarka do wlosow, oddzielnym namiotem dla psa oraz skladanymi krzeselkami turystycznymi ;>, nie martwiac sie o slaba jakosc paliwa czy mase eleketroniki ktorej najblizszy serwis jest XXX km od nas. pozdr newrom -- RD07 - dożywocie. Cos Jesus he knows me And he knows I'm right 26 |
Data: Wrzesien 09 2011 07:31:32 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: WOJO | posiadam YBR125 na dojazdy do pracy. Jak zaczęłam jeździć to mnie wzięło.http://allegro.pl/honda-varadero-1000-abs-2006-r-tanio-sprawdz-i1809114630.html Sam się nad tym zastanawiałem... WOJO 27 |
Data: Wrzesien 11 2011 19:32:54 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Hinek |
Taaaa, wiadro po szlifie to wymarzona propozycja dla dziewczyny. Wogole Varadero to suuuuper swietna propozycja :] Pozdr -- Hinek 28 |
Data: Wrzesien 09 2011 07:53:49 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Roman Niewiarowski | W dniu 2011-09-09 00:09, Paulina D pisze: Hej,cze Poradźcie coś please! Coś co bym byłą w stanie ogarnąć. Najechałam moją YBR Jesli wzrost pozwoli to bmw f650gs. pozdr newrom -- RD07 - dożywocie. Cos Jesus he knows me And he knows I'm right 29 |
Data: Wrzesien 09 2011 08:08:20 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Budyń | Użytkownik "Roman Niewiarowski" napisał w wiadomości Jesli wzrost pozwoli to bmw f650gs. oooo to to. Miałem taki, taki damski troche jest :-) b. 30 |
Data: Wrzesien 09 2011 09:16:40 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Kuczu | W dniu 2011-09-09 07:53, Roman Niewiarowski pisze: W dniu 2011-09-09 00:09, Paulina D pisze: Jesli wzrost pozwoli to XB12X :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 31 |
Data: Wrzesien 09 2011 10:27:28 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Roman Niewiarowski | W dniu 2011-09-09 09:16, Kuczu pisze: Jesli wzrost pozwoli to XB12X :) bue ll ? Nie jestem przekonany czy to dobry wybor dla kogos kto szuka turystyka i ma male doswiadczenie. pozdr newrom PS. podobnie mysle o +- stukonnych szejsetkach -- RD07 - dożywocie. Cos Jesus he knows me And he knows I'm right 32 |
Data: Wrzesien 09 2011 01:49:39 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: amos | On 9 Wrz, 07:53, Roman Niewiarowski wrote: Jesli wzrost pozwoli to bmw f650gs.Niedawno widzialem kobietke na takim. Dosc zabawnie wygladala, poniewaz byla mala i drobna. Asfaltu dosiegala tylko paluszkami, co jak sadze zbyt bezpieczne nie jest, szczegolnie w korkach, gdzie czasem asekuracja nozna sie przydaje. -- amos 33 |
Data: Wrzesien 09 2011 11:47:05 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Roman Niewiarowski | W dniu 2011-09-09 10:49, amos pisze: Niedawno widzialem kobietke na takim. Dosc zabawnie wygladala, 1. zbiornik paliwa pod siedzeniem = obnizenie srodka ciezkosci. 2. odprezona sylwetka 3. mocy w sam raz do jazdy. 4. wysokie zawieszenie i spory skok ulatwia pokonywania dziur, torow. 5. jadac motocyklem nogi trzymamy na podnozkach :P 6. jesli jest za wysoki to mozna go troche obnizyc wymieniajac dogbonsy. http://faq.f650.com/FAQs/LoweringKitFAQ.htm 7. last but not least - symboliczne zapotrzebowanie na Paliwo :-) pozdr newrom PS. minusem jest cena zaupu no i fakt ze to bmw ;) -- RD07 - dożywocie. Cos Jesus he knows me And he knows I'm right 34 |
Data: Wrzesien 09 2011 06:55:29 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: grzech | PS. minusem jest cena zaupu no i fakt ze to bmw ;) to jego wierną kopię a sporo tańszą - Pegaso 650:) grzech pegi 35 |
Data: Wrzesien 09 2011 22:06:07 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Roman Niewiarowski | W dniu 2011-09-09 15:55, grzech pisze: to jego wierną kopię a sporo tańszą - Pegaso 650:) ta kopia nie jest wierna. pozdr newrom -- RD07 - dożywocie. Cos Jesus he knows me And he knows I'm right 36 |
Data: Wrzesien 10 2011 11:48:20 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Glub | On Fri, 9 Sep 2011 06:55:29 -0700 (PDT), grzech wrote: > PS. minusem jest cena zaupu no i fakt ze to bmw ;) to jego wierną kopię a sporo tańszą - Pegaso 650:) Chlejącą znacznie wiecej... -- Glub SW-T400 37 |
Data: Wrzesien 12 2011 01:41:49 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: grzech | > to jego wiern kopi a sporo ta sz - Pegaso 650:) 4,5-5 L/100km to więcej od czego? grzech pegi 38 |
Data: Wrzesien 12 2011 11:21:30 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Glub | On Mon, 12 Sep 2011 01:41:49 -0700 (PDT), grzech wrote: > > to jego wiern kopi a sporo ta sz - Pegaso 650:) 4,5-5 L/100km to więcej od czego? Slyszalem inne opinie. -- Glub SW-T400 39 |
Data: Wrzesien 12 2011 14:24:02 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Leszek Karlik | On Mon, 12 Sep 2011 11:21:30 +0200, Glub wrote: > > to jego wiern kopi a sporo ta sz - Pegaso 650:)Slyszalem inne opinie. Wg. spritmonitor.de Aprilia Pegaso pali różnym ludziom od 4,30 do 7,09, Ĺrednio 5,61, ale to próbka 16 osób, wiÄc trochÄ mało. Ale, dla porównania, BMW F650 (który ma porzÄ dnÄ próbkÄ 208 użytkowników) pali od 2,84 do 6,74 litrów na 100, Ĺrednio 4,30. Zauważalnie mniej. -- Leszek 'Leslie' Karlik NTV 650 40 |
Data: Wrzesien 12 2011 09:58:21 | Temat: turystyczny dla babki | Autor: WIADRO | W dniu poniedziałek, 12 września 2011, 14:24:02 UTC+2 użytkownik Leszek Karlik napisał: On Mon, 12 Sep 2011 11:21:30 +0200, Glub wrote: 2,84 l/100 to z pomocą morświnów biegających na rantach kół? 41 |
Data: Wrzesien 12 2011 19:35:56 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: KJ Siła Słów | W dniu 2011-09-12 18:58, WIADRO pisze: Ale, dla porównania, BMW F650 (który ma porządną próbkę 208 użytkowników) BMW tak potrafi poskładac mapy wtrysku ze motor jest mułem, ba ojcem wszystkich mułów ale za to pali poltora litra mniej niz japs na tej samej trasie przy tych samych predkosciach i stylu jazdy. A to znaczy ze nawet to 3l/100 jest mozliwe, ale naprawde nie chialbym jezdzic z tym gosciem. KJ 42 |
Data: Wrzesien 12 2011 20:44:23 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: ania |
A to znaczy ze nawet to 3l/100 jest mozliwe, ale naprawde nie chialbym kajot - moj osiol jezdzil na granicy odciecia i tyle palil, jak wzrastalo zuzycie o pol litra to byl znak, ze pora na regulacje, bo cos sie rozjechalo w elektronice wiec bede beemki malej bronic - mowie oczywiscie o silniku rotaxa z jedna swieca, jak go zepsuli dokladajac druga, to zaczal palic z litr wiecej czy jakos tak -- ania 43 |
Data: Wrzesien 13 2011 06:13:12 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: grzech | Wg. spritmonitor.de Aprilia Pegaso pali różnym ludziom od 4,30 do 7,09, W tych "kuzynach" rotaxy troszkę się różnią. BMW dodało sondę i eku troszkę inaczej działa, inne mapy. Co z kolei powoduje większą bezwładność na manetkę. Pegaso jest "żywszy", lepiej się zbiera w zakrętach. grzech pegi 44 |
Data: Wrzesien 09 2011 00:36:51 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: doktorski | W dniu piątek, 9 września 2011, 00:09:02 UTC+2 użytkownik Paulina D napisał: Poradźcie czego szukać bo kompletnie nie wiem w okolicach jakich modeliRozmiar, rozmiar ma znaczenie (w tym przypadku). :) Czyli: doprecyzuj czy jestes z tych mniejszych czy wiekszych. W przypadku motocykla dla kobiety ma to kluczowe znaczenie. Druga sprawa: czy zamierzasz uprawiac turystyke typowo asfaltowa czy moze korci Cie czasem skrecic w droge o gorszej nawierzchni? pzdr, dr 14/525 45 |
Data: Wrzesien 09 2011 11:33:13 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Leszek Karlik | On Fri, 09 Sep 2011 09:36:51 +0200, doktorski wrote: Druga sprawa: czy zamierzasz uprawiac turystyke typowo asfaltowa czy moze korci Cie czasem skrecic w droge o gorszej nawierzchni? W Polsce wiÄkszoć dróg jest "o gorszej nawierzchni" wiÄc turystyczne enduro jest w sam raz. :-) Małe wiadro albo BMW F650 wydajÄ siÄ byÄ dobrym pomysłem. W razie problemów z siÄganiem nogÄ można zawsze trochÄ obniżyÄ zawieszenie, wybraÄ gÄ bkÄ z kanapy albo sprawiÄ sobie buty na koturnach ;->>> -- Leszek 'Leslie' Karlik NTV 650 46 |
Data: Wrzesien 12 2011 20:24:46 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: MichaĹ V-R | W dniu 2011-09-09 11:33, Leszek Karlik pisze: Małe wiadro albo BMW F650 wydajÄ siÄ byÄ dobrym pomysłem. W razie problemówTo ja bym juz na freewinda postawil -- Pozdrawiam Michal V-R gg 9409047 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- 47 |
Data: Wrzesien 12 2011 18:37:42 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: masti | Dnia piÄknego Mon, 12 Sep 2011 20:24:46 +0200 osobnik zwany Michał V-R W dniu 2011-09-09 11:33, Leszek Karlik pisze: freewind jest sporo wyżsy od F650GS (nie myliÄ z F650) -- BMW R1100GS '95 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mówiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett 48 |
Data: Wrzesien 12 2011 20:49:36 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: MichaĹ V-R | W dniu 2011-09-12 20:37, masti pisze: To ja bym juz na freewinda postawil Tego nie wiem, nie przymierzalem, ale mam kolezanke, co jest postury raczej przecietnej babki i wlasnie takim lata i daje rade. -- Pozdrawiam Michal V-R gg 9409047 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- 49 |
Data: Wrzesien 13 2011 04:43:17 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Szuwarek | On 12 Wrz, 20:37, masti wrote: Dnia pięknego Mon, 12 Sep 2011 20:24:46 +0200 osobnik zwany Michał V-R ja tam nie będę się sprzeczał, ale koleżnaka ujeżdża windę mając 160cm wzrostu i po obniżeniu jest zadowolona -- Pozdrv! Andrzej http://glajty.w.interia.pl http://ump.waw.pl 50 |
Data: Wrzesien 09 2011 21:40:10 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Paulina D | doktorski napisał(a): Rozmiar, rozmiar ma znaczenie (w tym przypadku). :) Jestem z tych średnich tzn. mam 172 cm wzrostu.
Raczej asfaltową, choć dzisiaj przejechałam się od Piły do Słupska i za Piłą takie koleiny, że ciężko pas zmienić :-( Pozdrawiam P. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 51 |
Data: Wrzesien 10 2011 01:59:48 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: doktorski | On Friday, September 9, 2011 11:40:10 PM UTC+2, Paulina D wrote: Jestem z tych średnich tzn. mam 172 cm wzrostu. Raczej asfaltową, choć dzisiaj przejechałam się od Piły do Słupska i za Piłą To poza propozycjami, ktore tu juz padly rozwaz CBF600AS czyli z owiewka i ABSem. Moja kolezanka malzonka przesiadla sie na CBF z Virago 535 i szybko uznala, ze to motocykl szyty dla kobiet. Standardowa obnizana kanapa, regulowana szyba, niezle wywazenie i silnik ze starej CBRy, ktory swoje 78KM generuje dopiero w okolicy czerwonego pola powoduje, ze jest to motocykl naprawde przyjazny mlodym stazem motocyklist(k)om. Ze wzgledu na popularnosc dostep do czesci i ceny serwisu na bardzo przyzwoitym poziomie. Nie jest to typowy turystyk jak Deauville ale dzieki temu w miescie porusza sie znacznie sprawniej. Typowy UJM* w wydaniu Hondy. pzdr, dr 14/525 * - Gdybys nie znala skrotu: UJM = uniwersalny japonski motocykl 52 |
Data: Wrzesien 13 2011 19:30:34 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: The_EaGle | W dniu 2011-09-09 23:40, Paulina D pisze: napisał(a): To się nawet nie zastanawiaj i przejedź się kawasaki versysem - zakochasz się w tym motocyklu. Powaga :) Koledzy proponują ci motocykle: - honda transalp XL700 który najlepiej czuje się na bocznych drogach i nie lubi dróg głownych, kosztuje relatywnie najwiecej jako używany bo to honda - devile podobnie jak wyżej ale to typowy turystyk - czy potrzebujesz szerokiego motocykla do dojazdów do pracy? Zastanów sie? Czy nie zamierzasz kiedyś zjechać z drogi głownej? Devile srednio sie do tego nadaje - DL 650 jest kobylaste i generalnie kobiety srednio mogą sobie z nim radzic choć moim zdaniem lepiej niz transalp laczy latanie po asfalcie z lataniem po szuterku - i versys - przede wszystkim asfalt ale jak masz zamiar zjechac na ubitą boczną droge to tez da rade - ma spory skok zawieszenia. Do tego jest waski i lekki a wiec plus w miescie i dla kobiety - na pewno polubisz ten motocykl... To motocykl dla jednej osoby lekki zwinny i wygodny. Pozdrawiam Rafał 53 |
Data: Wrzesien 13 2011 20:43:16 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: PawelK vel Pablo | Dnia 256 roku bieżącego, The_EaGle zeznał(a) jak następuje: - i versys - przede wszystkim asfalt ale jak masz zamiar i brzydki. :-) -- PawelK vel Pablo e-mail: pablo i klubvolvo org pl V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz" FZS600 Fazer '01 63kkm -> na sprzedaż CBR600F F4i '02 27kkm "Laleczka" Warszawa Gocław 54 |
Data: Wrzesien 13 2011 21:34:43 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: The_EaGle | W dniu 2011-09-13 20:43, PawelK vel Pablo pisze: Dnia 256 roku bieżącego, The_EaGle zeznał(a) jak następuje: Kwestia gustu ale NOWY nie jest brzydki wg mnie. Stary faktycznie wygląda mocno dyskusyjne. Pozdrawiam Rafał 55 |
Data: Wrzesien 13 2011 22:34:01 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: PawelK vel Pablo | Dnia 256 roku bieżącego, The_EaGle zeznał(a) jak następuje: W dniu 2011-09-13 20:43, PawelK vel Pablo pisze: sprecyzuj od którego roku jest nowy, to sobie pooglądam :-) -- PawelK vel Pablo e-mail: pablo i klubvolvo org pl V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz" FZS600 Fazer '01 63kkm -> na sprzedaż CBR600F F4i '02 27kkm "Laleczka" Warszawa Gocław 56 |
Data: Wrzesien 14 2011 08:08:54 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: The_EaGle | W dniu 2011-09-13 22:34, PawelK vel Pablo pisze: Dnia 256 roku bieżącego, The_EaGle zeznał(a) jak następuje: Ten jest nowy : http://www.youtube.com/watch?v=GaRU79do4ak&feature=channel_video_title Generalnie od 2010 jest nowy, ładny i tak samo dobry jak poprzedni. ;) Pozdrawiam Rafał 57 |
Data: Wrzesien 14 2011 13:20:44 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Seba | Dnia Wed, 14 Sep 2011 08:08:54 +0200, The_EaGle napisał(a): Generalnie od 2010 jest nowy, ładny i tak samo dobry jak poprzedni. Już tu o tym pisałem - po pojeżdżeniu dłuższą chwilę podczas jazd testowych Versysem (tym "nowym") po drogach naszego Wrocławia stwierdziłem, że to mógłby być mój następny motocykl. To naprawdę bardzo fajny sprzęt - choc nie wiem jak się sprawuje eksloatacyjnie. Jeżeli miałby lekutko większą moc (ale przy tej charakterystyce silnika ją ma teraz) - myslę o szybszych dalszych przelotach do jakich przyzwyczaił mnie Fazer - to miałbym wszytsko czego oczekuję od 2oo. -- Pozdrawiam, Sebastian S. FZS 600 58 |
Data: Wrzesien 15 2011 11:55:31 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: The_EaGle | W dniu 2011-09-14 13:20, Seba pisze: Dnia Wed, 14 Sep 2011 08:08:54 +0200, The_EaGle napisał(a): Ja po przejechaniu się tym moto doszedłem do takich samych wniosków. W tej chwili jest to mój faworyt nr 1 na motocykl. Pasuje mi tam wszystko: - silnik - moc - dźwięk - charakterystyka - zawieszenie - na winklach i po dziurach - pozycja - odprężona i wygodna - poręczność - wąski, lekki, dobrze wyważony To naprawdę bardzo Ja popytałem tu i ówdzie ludzi tym jeżdżących i w zasadzie nie spotkałem się z negatywna opinią tego motocykla. Jeżeli miałby lekutko większą moc (ale przy tej charakterystyce silnika Jednego czego mi brakuje w versysie - ale to nie jest jego wada a po prostu jego charakter to niewielka dzielność w lekkim terenie - 17" koła i szosowe opony. Nie uważam tego absolutnie za wadę bo to jest jego cecha dzięki której tak rewelacyjnie jeździ się nim po asfalcie ale ja po prostu lubię wjechać w jakieś błoto czy inne bagno i versys tutaj mi się może nie sprawdzić... dlatego kupiłem DL'a :) Pozdrawiam Rafał 59 |
Data: Wrzesien 13 2011 22:02:57 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: | The_EaGle napisał(a): To się nawet nie zastanawiaj i przejedź się kawasaki versysem - Dzięki! Jest na liście. W ogóle dziękuje wszystkim za porady. Sorry, że Wam tak marudzę ale wśród moich znajomych mam tylko koleżankę z freewindem, która niewiele może mi pomóc oraz kolegę, którego rady są co najmniej ekstremalne. Ale wybaczam mu bo ujeżdza Hayabuse :-) Pozdrowienia P. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 60 |
Data: Wrzesien 13 2011 16:10:35 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: LukeB | A CB500(S), jeżeli wcześniej nie była zajeżdżona, to też może być 61 |
Data: Wrzesien 13 2011 16:53:12 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: LukeB | i jeszcze odn Deauville: spalanie na poziomie 3,5-4 litrów... Ludzie, litości... fakt, czasami (przy jeździe 90 km/h w trasie) schodziła poniżej 5l, ale 3,5l - 4l/100km? W gaźnikowej 650tce? Zastanówcie się czasami, co powtarzacie po kolegach... A propos układu paliwa - jest tam ta sama autodestrukcyjnie działająca pompa paliwa co w Afryce. I - dokładnie! - psuje się tak samo. Wybaczcie posty pod postem, scaliłbym je, gdyby usenet na to pozwalał. PS Spostrzeżenia dotyczą NT650V Deauville, a nie NTV650. Tą wcześniejszą nie jeździłem i o niej się nie wypowiadam. -- Baran, Triumph Tiger 955i, Honda Pantheon 150, Warszawa 62 |
Data: Wrzesien 14 2011 08:23:34 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: The_EaGle | W dniu 2011-09-14 01:53, LukeB pisze: i jeszcze odn Deauville: 3.5 l to ekstremum fakt ALE mój DL650 spala jak dojeżdżam do pracy czyli 70% trasa i 30% miasto (wawa) 4.5 do max 5l na 100km/h. Na trasie z kuframi i zapakowany z prędkościami do 120 spalał nieco ponad 4l. To nie jest żaden żart Rezerwa zapala mi się po przekroczeniu 400km i wtedy mam jakieś 3-4l w zbiorniku, w trasie o kilkadziesiąt km później. Motocykle na wtrysku palą zdecydowanie mniej niż z gaźnikiem. Poprzednia CBF500 spalała o 1l paliwa więcej średnio niż obecny DL a to o czymś świadczy - jeżdżę tak samo. Naturalnie że jak chce mi się jeździć szybciej to spalanie rośnie ale 6l na 100km to jeszcze nie przekroczyłem nigdy. Versysem jechałem ale nie sprawdzałem spalania. Rozmawiałem za to z tymi co jeździli także DLami i mają porównanie - twierdzą to co napisałem wyżej - że to to spala mniej niż DL. Podczas tegorocznego wypadu na Bałkany jechaliśmy 4 motocyklami i dwa DLe spalały mniej więcej tak samo, nowy transalp o jakieś 0.3l mniej od DLów a R1 żłopała ponad 7l na 100km no ale kolega z R1 był tam na doczepkę ;) i za cholerę nie dał rady nam dotrzymać kroku... Nie będę komentował z jakiego powodu ;) -- Pozdrawiam Rafał 63 |
Data: Wrzesien 14 2011 11:43:47 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Leszek Karlik | On Wed, 14 Sep 2011 01:53:12 +0200, LukeB wrote: Ludzie, litoĹci... fakt, czasami (przy jeździe 90 km/h w trasie) Wiesz, mi w trasie pali 4,5-5 jeżeli jeżdżÄ z pasażerkÄ i tak jak zwykle, ale ostatnio była Ĺliczna pogoda, wiÄc w ramach eksperymentu odpaliłem audiobooka i wróciłem z Bydgoszczy jadÄ c wszÄdzie zgodnie z ograniczeniami (no, dobra, maksymalnie przekraczajÄ c o +10, żeby uwzglÄdniÄ błÄ d pomiaru prÄdkoĹciomierza ;->). I moja NTV650 spaliła wtedy 3,8 litra na 100, a to ta sama gaźnikowa 650-tka co w Deauville. Na wtrysku może byÄ i mniej :-) -- Leszek 'Leslie' Karlik NTV 650 64 |
Data: Wrzesien 14 2011 11:55:32 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: falco | W dniu 2011-09-14 01:53, LukeB pisze: Ludzie, litości... fakt, czasami (przy jeździe 90 km/h w trasie) Baran... nie twierdzę, że to norma dla wszystkich, ale że to możliwe, to i owszem... Żeby daleko nie szukać, bo nie lubię gdybania posłużę się przykładem znanych mi Trampków (600), które potrafią wciągnąć 7 i więcej a ja swoim przy jeździe bez szaleństw, ale nie tracąc nic z przyjemności jazdy (każdy ma inną technikę oraz styl jazdy, który lubi) potrafię zejść do 4,4... Gdy odkręcałem ile fabryka dała (maksymalna 168) na ok. 100km odcinku autostrady gdzie nie schodziłem poniżej 140-150 mój T.Apacz wciągnął 6,3. Kumpel jeździ swoją Devilką bardzo ekonomicznie vel emerycko jak niektórzy mawiają, to i spalanie ma nieprzyzwoicie małe... Wiadomo, że jak będzie odkręcać, to musi koniki nakarmić, ale nie zmienia to faktu, że można jeździć ekonomicznie nie tracąc frajdy z jazdy (zaznaczam, że dla każdego, to inne doznania...). To oczywiście tylko jako jeden (choć jak dla mnie ważny) aspekt przy wyborze motocykla, zwłaszcza przy szalejących cenach na stacjach, ale są tacy dla których spalanie w ogóle nie ma znaczenia (jak będę duży zostanę Szejkiem Arabskim)... ;) -- Pozdr! falco SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 65 |
Data: Wrzesien 28 2011 02:54:51 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Markowski | On 14 Wrz, 01:53, LukeB wrote: i jeszcze odn Deauville: Mój absolutny rekord spalania w NTV650 to było 3,82l/100km. Ale warunki do osiągnięcia takiego wyniku były ekstremalne. Wyjeżdżając z Wrocławia przypaliłem sprzęgło i strasznie mi się ślizgało. Musiałem dojechać do Niemiec, więc miałem jakieś 500km autostrady przed sobą. Rozpędzać się musiałem powolutku, bo ślizgało. Nie hamowałem bez absolutnej potrzeby, bo ciężko się było rozbujać. Powyżej 90km/h ślizgało się już od samego oporu powietrza, więc jak się tylko dało trzymałem się za TIRami. To nie są warunki normalnej eksploatacji, więc spalanie "na poziomie 3,5-4 l" można wsadzić między bajki. Przy normalnej jeździe paliła o ile pamiętam 5,2-5,5l. Ale przy pałowaniu autobahną to bywało nawet 6,5l Markowski VFR800Fi, GS500 Nowy Sącz 66 |
Data: Wrzesien 09 2011 03:16:56 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Szuwarek | On 9 Wrz, 00:09, "Paulina D" wrote: Hej, Może Suzuki XF 650? Po 125 nie przerazi mocą, w razie czego można obniżyć zawiechę i przód bez dodatkowych inwestycji, pali około 5l i jeździ do 160km/h (przelotowa 110-130). No i kierownice (posiadaczki znaczy się) chwalą. -- Pozdrv! Andrzej http://glajty.w.interia.pl http://ump.waw.pl 67 |
Data: Wrzesien 09 2011 22:20:13 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Paulina D | Szuwarek napisał(a): Mo=BFe Suzuki XF 650? Po 125 nie przerazi moc=B1, w razie czego mo=BFna XF650 to jeden z niewielu motorów na któych miałam okazję się przejechać i właśnie ze względu na jego nie za dużą moc czułam, ze jestem w stanie go ogarnąć. Nawet poszukiwałam go przez chwilę ale to chyba model w praktyce nie do kupienia. Np. Yamaha XJ6 to było trochę za dużo. Skutek był taki, ze jechałam na niej wolniej niż na mojej 125 :-) Pozdrowienia P. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 68 |
Data: Wrzesien 09 2011 22:38:45 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Szuwarek | On 10 Wrz, 00:20, "Paulina D" wrote: Szuwarek napisał(a): Tak źle to nie jest, na alledrogo jest w tej chwili kilkanaście sztuk, zima za pasem, więc jeśli będziesz chciała to znajdziesz zadbany egzemplarz. Zresztą winda to prosty motocykl, więc jeśli się go specjalnie nie psuje to będzie działał. Możesz też rozejrzeć się na http://xf650.pl/ - tam jest sporo informacji i czasem ktoś sprzedaje swoją fredkę. -- Pozdrv! Andrzej http://glajty.w.interia.pl http://ump.waw.pl 650 i 125 69 |
Data: Wrzesien 10 2011 00:55:15 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: zefir | W dniu 09.09.2011 00:09, Paulina D pisze: Hej, Nieodzowna będzie pielgrzymka po salonach i komisach gdyż warto się przymierzyć do sprzęta. Szukaj czegoś co będzie miało 600 - 800cm pojemności i będzie Ci się na tym wygodnie siedziało, no i, co oczywiste, będzie Ci się podobało wizualnie. Nie ma smutniejszego motocyklisty od takiego, który na widok własnego motocykla w garażu powtarza "no nic, ale chociaż dobrze jeździ". Jeśli priorytetem jest bezawaryjność to niestety japonia, jeśli design i zabawa z jazdy to coś europejskiego. Jeśli masz odrobinę oleju w głowie to nawet na stukonnej sześćsetce czy osiemsetce dasz radę tylko musisz dosięgać nogami do ziemi na parkingu :). -- pzdr. zefir m600/xx/exc400/wsk125 70 |
Data: Wrzesien 10 2011 01:31:36 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: janku | Skoro ma być głównie asfaltowo, to hał ebałt honda Deauville ? 71 |
Data: Wrzesien 10 2011 17:14:16 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Paulina D | janku napisał(a): Skoro ma być głównie asfaltowo, to hał ebałt honda Deauville ? Kurcze, to może być to! Dopisałam do listy. Dzięki ;-) -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 72 |
Data: Wrzesien 12 2011 08:06:00 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: LukeB | Skoro ma być głównie asfaltowo, to hał ebałt honda Deauville ? Miałem to, nigdy w życiu. Przy niskich prędkościach strasznie glebogenne moto, strasznie się wali przy manewrowaniu, a jak zacznie upadać na którąś stronę (o co nie trudno) to już nie do uratowania. Jazda po szutrze to była walka o przeżycie. Jak już się ją rozbuja to jest ok, stabilna w winklach i jeszcze przy 160 km/h dała się prowadzić. Ale ogólnie - ciężka kolubryna, trudna w manewrowaniu, chociaż z racji zintegrowanych kufrów i schowków w owiewkach bardzo praktyczna. Niemniej jednak szczerze odradzam. Za to polecam Ci Transalpa z obniżoną kanapą lub Freewinda (tego pierwszego bardziej). Obydwa motki są łatwe do ogarnięcia (choć mogą być nieco wysokie, ale najlepiej się przysiądź), pojadą po wszystkim, konstrukcje nie do zaorania, mają dużą i fajną społeczność (np forumowy assistance na trasie ;) i zapraszam na nasze forum: http://forum.transalpclub.pl/ - jest u nas kilka dziewczyn z przyjemnością dojeżdżających na codzień te sprzęty, możecie sobie pogadać. Powodzenia! -- Baran Triumph Tiger 955i, Honda Pantheon 150, Warszawa 73 |
Data: Wrzesien 12 2011 22:56:39 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Paulina D | LukeB napisał(a): > Skoro ma by=E6 g=B3=F3wnie asfaltowo, to ha=B3 eba=B3t honda Deauville ? Trochę mnie ostudziłeś, bo to był mój faworyt - przynajmniej na papierze. Nic to, będe musiała przymierzyć się do rożnych modeli. Że też żaden producent nie wymyślił wersji turystyka "Lady Edition" tzn. łatwe prowadzenie, niezbyt duża moc i niskie siodło. ;-) Za to polecam Ci Transalpa z obni=BFon=B1 kanap=B1 lub Freewinda (tego Dzięki :-), do Transalpa na pewno się przymierzę. Rozumiem, że freewind to Suzuki xf650? -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 74 |
Data: Wrzesien 13 2011 08:07:36 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Kamil Nowak 'Amil' | Paulina D napisał(a): Trochę mnie ostudziłeś, bo to był mój faworyt - przynajmniej na papierze. Nic to, będe musiała przymierzyć się do rożnych modeli. Przysiadz sie, bo to co kolega napisal wyzej to bzdura. I jeszcze poleca transalpa jako niewalacego sie :)))) -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf 75 |
Data: Wrzesien 13 2011 09:37:37 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: ania |
Przysiadz sie, bo to co kolega napisal wyzej to bzdura. I jeszcze poleca i dla niskiej :-) -- ania 76 |
Data: Wrzesien 13 2011 21:46:08 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: | Kamil Nowak 'Amil' napisał(a): Przysiadz sie, bo to co kolega napisal wyzej to bzdura. I jeszcze poleca Na pewno chciał dobrze :-) Tak czy siak przysiądę sie na pewno. Ale dzięki. Pozdrawiam P. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 77 |
Data: Wrzesien 13 2011 12:06:59 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: falco | W dniu 2011-09-13 00:56, Paulina D pisze: Trochę mnie ostudziłeś, bo to był mój faworyt - przynajmniej na papierze. Nic Siema, Baran trochę się zagalopował, bo Trampek (sam takim jeżdżę) na pewno nie jest dobrym wyborem dla niższych osób, zwłaszcza kobiet... To, że sam znam dziewczyny, które jeżdżą na Trampkach wcale nie jest potwierdzeniem, że to idealny wybór... Trampek jest super uniwersalnym motocyklem, ale skoro Ty potrzebujesz coś przede wszystkim do podróży bez wjeżdżania na miękkie drogi, to zapomnij o Trampku (dość wysoki) a na pewno Afryce (pomijając koszmarne ceny). Mam kumpla, który 2 czy 3 sezon lata na Devilce (miał podobne wymagania co Ty - miasto i wyjazdy bez wjazdu w teren) i jest cholernie zadowolony!! Do tego bezobsługowy wał, praktycznie ta sama niezawodna jednostka i spalanie na poziomie 3,5-4 litrów... Co prawda mi osobiście Devilka się niezbyt podoba, ale to kwestia gustu. Dzięki :-), do Transalpa na pewno się przymierzę. Rozumiem, że freewind to Freewinda "wmówiłem" koleżance, która przez dłuuugi czas upierała się tylko i wyłącznie na Trampka i... od kiedy kupiła T.A. Sukę ;) (Trampkiem też próbowała jeździć) nie chce nic innego... ;) Na pewno musisz się przymierzyć do każdego, bo różnie je bardzo dużo, ale oba są dobrą opcją na trasę czy miasto... Polecam lekturę: http://chudzikj.republika.pl/XF650.htm -- Pozdr! falco fKG -> serVWis części reklama <- www.mfalco.empestudio.com Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT Popiel 1200 '70 1.2 6V SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 78 |
Data: Wrzesien 13 2011 12:13:43 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: falco | Troszkę o Devilce: 79 |
Data: Wrzesien 13 2011 21:55:52 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Paulina D | falco napisał(a):
Rozumiem ją bo sama przymierzałam się do freewinda koleżanki. :-) Nawet szukałam ale jakoś mi się ni udało znaleźć. Pozdrowienia P. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 80 |
Data: Wrzesien 25 2011 12:52:01 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Roman Niewiarowski | W dniu 2011-09-13 00:56, Paulina D pisze: Trochę mnie ostudziłeś, bo to był mój faworyt - przynajmniej na papierze. Nic Znajdz emila do Ani Easy, ona tym jezdzi. Faktem jest ze latwe w manewrowaniu na parkingu to nie jest. Że też żaden producent nie wymyślił wersji turystyka "Lady Edition" tzn. Jest od cholery takich sprzetow, tylko nie nazywaja sie 'turystyk'. Np spotkalem kilka dni temu dwoch gosci na vespach. Jechali (jesli dobrze ich zrozumialem) z Wloch poprzez Wegry, Serbie, Czarnogore, Albanie do domu. Dowolny sprzet moze byc uzytkowany turystycznie (byleby byl wygodny dla jezdzca). pozdr newrom -- RD07 - dożywocie. Cos Jesus he knows me And he knows I'm right 81 |
Data: Wrzesien 25 2011 15:40:09 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Magic | W dniu 2011-09-13 00:56, Paulina D pisze: Że też żaden producent nie wymyślił wersji turystyka "Lady Edition" tzn. Pierwsze co mi przychodzi na myśl - Virago 535. I DragStar 650. Założysz sakwy i masz turystyka. Z plastików to GS500F, bo nieduży, wąski i obudowany. Poza tym większość motocykli można obniżyć, i to na kilka sposobów - kanapa, dogbones w tylnym zawieszeniu, wpuszczanie lag w półki w przednim. Poza tym ważna jest też szerokość motocykla w talii, bo węższy może być nieco wyższy. Czyli trzeba próbować i sprawdzić organoleptycznie, które rozwiązanie będzie dla Ciebie najlepsze. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 82 |
Data: Wrzesien 26 2011 08:27:55 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Paulina D | Magic napisał(a): Pierwsze co mi przychodzi na myśl - Virago 535. I DragStar 650. Założysz Przymierzałam się do większości z zaproponowanych przez Kolegów motocykli ale na 99% będzie to Virago 535. Jechałam tym w weekend i jest ok. Podoba mi się ale chyba będę musiała zmienić styl ;-) Szukam teraz egzemlarza w rozsądnej cenie. Pozdrowienia P. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 83 |
Data: Wrzesien 13 2011 16:42:14 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Hinek |
Nie miales tego motocykla, albo z jakiegos sobie tylko znanego powodu wypisujesz bzdury. Wszystko jest dokladnie odwrotnie. No istne jaja...Po co wypisujesz tu takie bzdety? Nic sie nie wali - moze jezdziles bez powietrza z przodu? Jakis nonsens.. Nisko polozony srodek ciezkosci ulatwia utrzymanie przechylonego motocykla. Podeprzec sie latwo - bo siodlo jest nisko. Po szutrze jedzie jak kazdy szosowy motocykl na szosowych oponach. Jedyny minus - klekocace plastiki. Jak sie rozbuja TRACI stabilnosc. Juz powyzej 120-130 km/h zaczyna wezykowac. Przy 160...strach sie bac. Do tego motocykl jest poreczny, kufry standardowe nie przeszkadzaja w miescie, nie bez powodu byl tez popularny wsrod kurierow. A pisze to na podstawie 30 tys km przejechanych Deauville. Bardzo mile wspominam te moto. -- Hinek 84 |
Data: Wrzesien 13 2011 16:07:23 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: LukeB | On 13 Wrz, 16:42, "Hinek" wrote: Nie miales tego motocykla, albo z jakiegos sobie tylko znanego Miałem NT650V '2001, nakręciłem 20 tys km, sprzedałem koledze po jednym sezonie (tak, kręcę takie przebiegi), który również chce go sprzedać po jednym sezonie z identycznego powodu. Żeby nie było, motocykl był prosty, miał wszystko sprawne i był serwisowany w pewnym preclowym ASO. I potwierdzam wszystko, co pisałem. Jeżeli komuś Transalp się wali.... to chyba na nim nie jeździł. Nie wiem, skąd to się bierze, ale słyszałem już takie opinie od ludzi zanim kupiłem swojego. Dziwnym trafem nie zaobserwowałem takich zjawisk, za to wszyscy krytykujący 'mieli kumpla co ma', a tymczasem Trampek na tegorocznej Gymkhanie zajął drugie miejsce. Ba, w sytuacjach, gdzie Deauvilka była nie do odratowania, Trampka zawsze szło wyprowadzić lub podeprzeć się nogą i wyprostować. NT650V zachowywał się jak ołowiana piramida postawiona na czubku. XF (Freewind) może być lepszy dla laski, jest lżejszy. Ewentualnie F650GS. Ale nigdy, przenigdy ta kolubryna. PS Większość kurierów, których znam (a nie czytałem o nich w necie) jeździ na Afrykach. Znam też jednego na Trampku. -- Baran, Triumph Tiger 955i, Honda Pantheon 150, Warszawa 85 |
Data: Wrzesien 13 2011 00:57:32 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Tomek Wozniakowski | Czesc :) napisał(a): Widze, ze ktos juz mnie uprzedzil ;) To nie jest glupia koncepcja :) -- Pozdrawiam :) Tomek (ETZ150, czerwone STringi - Rozowa Pantera na baku i 3 balwanki na blasze; CCCP...l, kaem "Pluszaki" - oooczywiscie ofiszjal ;), PGR; Nowa Iwiczna, okol. Pulaw) ICQ 112695673 86 |
Data: Wrzesien 14 2011 13:55:25 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Kefir | On Sep 13, 12:57 am, Tomek Wozniakowski wrote: Czesc :)Hehe, przyciagnela mnie nazwa watka: pomyslalem, ze ktos szuka kozy dla nestorki rodu ;) Kolezanko, najlepiej poprobowac i wybrac samodzielnie. Ignoruj "doratcuf", ktorzy zarliwie polecaja to, na czym akurat wlasnie jezdza. Zwlaszcza jesli to ich pierwsze-drugie moto. Nie bierz duzego singla, umeczysz sie ze wzgledu na maly zakres uzytecznych obrotow. Hondowska V-ka pod OK, pod warunkiem, ze (bez podtekstow) dobrze znosisz wibracje na kierownicy. Jesli bedziesz sie sugerowac porownywaniem katalogowych wysokosci kanapy bierz pod uwage ich szerokosc - na nizszej lecz szerszej mozesz miec rownie daleko do ziemi. Za to wygodniej przy dluzszych przelotach. Obnizane motocykle moga miec skopana geometrie. Najlepiej, zas jak mawial kolega Watson: kup taki, ktory Ci sie podoba. Do turystyki nada sie prawie kazde moto na ktore da sie zaladowac bagaz i nie trzeba tankowac co 100 km. -- Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST 955 / XT660X / Tiger 955 87 |
Data: Wrzesien 19 2011 12:26:06 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Paulina D | Kefir napisał(a): Hehe, przyciagnela mnie nazwa watka: pomyslalem, ze ktos szuka kozy :-) Moje dzieci są w takim wieku, że w każdej chwili mogę zostać babcią. ;-) -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 88 |
Data: Wrzesien 13 2011 19:18:26 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: The_EaGle | W dniu 2011-09-09 00:09, Paulina D pisze: Hej, Jak masz więcej niż 170cm to proponuje kawasaki versys. Rewelacyjny motocykl na miasto i do niedalekiej turystyki. Nowy model z ładniejszą lampą znajdziesz już za 15tys PLN. Zalety - bardzo dobre zawieszenie o sporym skoku - silnik ze sporym momentem ciągnie z dołu - spalanie jakieś skuterowe - 3.5l na trasie 5.5 w miescie - jest bardzo chwalony we wszelkich testach - nowy model wygląda zajebiście moim zdaniem i obejrzyj to: http://www.youtube.com/watch?v=GaRU79do4ak&feature=channel_video_title Wg mnie to motocykl który za małe pieniądze najlepiej łaczy nie za daleką turystykę z jazdą po mieście. Pozdrawiam Rafał 89 |
Data: Wrzesien 13 2011 22:37:03 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Yorick | Dnia 13 - 09 - 2011 (wtorek) o godzinie 19:18, The_EaGle napisał(a): Jak masz więcej niż 170cm to proponuje kawasaki versys. Rewelacyjny Też chciałem to wcześniej napisać, ale na tej grupie zwyczajnie strach zachwalać Kawasaki ;-) No ale skoro już się odważyłeś, to dorzucę swoje trzy grosze. Versys jest rzeczywiście wart polecenia, ewentualnie również ER-6. Miałem okazję potestować obydwa. Jestem podobnego wzrostu co Paulina - ER-6 leżał mi idealnie, Versys był trochę wyższy, ale spokojnie do ogarnięcia. Oba silniki są bardzo kulturalne - teoretycznie są trochę inaczej zestrojone, ale w praktyce różnice nie są mocno zauważalne. Do tego dobre hamulce i przyzwoite zawieszenie. No i tak jak napisałeś - za kilkanaście tysięcy można kupić sztukę w naprawdę dobrym stanie. Poza tym miałbym dla Pauliny jeszcze jedną propozycję do rozważenia - BMW CS, czyli "metroseksualny" młodszy brat GS-a 650. Wiem, że wygląd tego motocykla jest co najmniej kontrowersyjny, ale IMHO ten sprzęt może się spodobać. Do "hardcorowej" turystyki po bezdrożach się oczywiście nie nadaje, ale do wyjazdów po asfalcie jak najbardziej. Sprzęt, ze względu na swą specyficzną urodę nie jest zbyt popularny, więc za relatywnie umiarkowane pieniądze można kupić dobry egzemplarz. -- Yorick LS 650 90 |
Data: Wrzesien 14 2011 13:37:26 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: Seba | Dnia Tue, 13 Sep 2011 22:37:03 +0200, Yorick napisał(a): Versys jest rzeczywiście wart polecenia, ewentualnie również Mi przy bezpośrednim porównaniu obydwóch tych motocykli Versys znacznie bardziej podpasował. I silnikowo (całkowicie inna charakterystyka oddawania mocy) i zawieszeniowo (bardzo dobrze sprawdzajace się w warunkach wielkomiejskich - żadne dziury, szyny, etc. nie są mu straszne). -- Pozdrawiam, Sebastian S. 91 |
Data: Wrzesien 15 2011 06:57:47 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: jahi | Seba wrote: Mi przy bezpośrednim porównaniu obydwóch tych motocykli Versys To mnie chyba trampek rozpieścił. Na versysie poprzeczny uskok poczułem na całej długości kręgosłupa. Na trampku przy progach zwalniających zwykle nie chce mi się nawet dupy podnosić. Przed kupnem koniecznie trzeba się przejechać. Versysa oddałem po 5km jazdy, zupełnie mi nie przypasował. -- 92 |
Data: Wrzesien 15 2011 12:46:21 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: The_EaGle | W dniu 2011-09-15 08:57, jahi pisze: Seba wrote: A ja z kolei jeździłem nowym trampkiem kumpla i tak nurkującego przy hamowaniu motocykla to ja nie znałem do tej pory. Ten przedni widelec to się nadaje do jazdy po drogach 7 kategorii albo w ogóle po oranym ale na szosie to tak z deko niepewnie mi sie zachowywał przez to nurkowanie... Może to kwestia przyzwyczajenia ... Z kolei jak było dziurawo to ja na DLu musiałem bardziej zwalniać niż znajomek na trampku - to chyba właśnie jego środowisko. Pozdrawiam Rafał 93 |
Data: Wrzesien 15 2011 12:53:07 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: falco | W dniu 2011-09-15 12:46, The_EaGle pisze: A ja z kolei jeździłem nowym trampkiem kumpla i tak nurkującego przyDomyślam się, że skoro "nowy", to mówisz o 700, tak? Nie pamiętam jaki jest zalecany do 700, ale w 600 i 650 fabrycznie był 5W, jednak bardzo dużo ludzi leje 10W (też tak zrobiłem) i różnica jest kolosalna!! ;) Z kolei jak było dziurawo to ja na DLu musiałem bardziej zwalniać niż Ba! ;) Gdy czasem latam z kumplem, który ma Bandita (zresztą czyta Precla), to gdy tylko zmienia się nawierzchnia, to nerwowo szuka objazdu na GPS podczas gdy ja na poczciwym Trampku nie muszę nawet zwalniać... ;) Za to na dobrym asfalcie mogę tylko patrzeć jak znika mi za horyzontem, ale jak dla mnie cały czas Trampek, to był strzał w 10... ;) -- Pozdr! falco SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 94 |
Data: Wrzesien 15 2011 18:20:52 | Temat: Re: turystyczny dla babki | Autor: jahi | The_EaGle wrote: A ja z kolei jeździłem nowym trampkiem kumpla i tak nurkującego przy Co kto lubi ;) Na asfalcie najszybciej jechałem 140, więcej nie czuję potrzeby, zresztą na kostkach to niezbyt bezpiecznie. Na szutrze 100 jest prędkością normalną. Po za tym zawieszenie w trampku pozwala na 8 godzinną jazdę poza czarnym bez zmęczenia. Ale ja jestem specyficzny, bo jak mam gdzieś dalej pojechać to szukam podrzędnych, najchętniej gruntowych dróg ;) Jarek -- |
Re: turystyczny dla babki

