Paula wrote:
prawie 2 miesiace temu oddalam aparat do serwisu, gdyz przestal dzialac 
(wada fabryczna).
moze wie ktos z was, jak dlugo moga go jeszcze trzymac ?
 
Na PostÄ™pu sÄ… uwstecznieni. Ogólnie to powinni wywiesić ksiÄ…żkÄ™ życzeĹ„ i
zażaleĹ„, do tego wypisany długopis na sznurku. Aha, to serwis
fotograficzny, wiÄ™c im łatwiej robić zdjÄ™cia "tych klientów nie
obsługujemy". SprzÄ™t leży tam miesiÄ…cami, a oni majÄ… to w głÄ™bokim
poważaniu.
wer
| 4 | 
Data: Pa?dziernik 20 2009 12:15:56 | 
| Temat: Re: wada fabryczna Nikon D5000 | 
| Autor: Rob  | 
 pisze: 
 Na PostÄ™pu sÄ… uwstecznieni. Ogólnie to powinni wywiesić ksiÄ…żkÄ™ życzeĹ„ i 
zażaleĹ„, do tego wypisany długopis na sznurku. Aha, to serwis 
fotograficzny, wiÄ™c im łatwiej robić zdjÄ™cia "tych klientów nie 
obsługujemy". SprzÄ™t leży tam miesiÄ…cami, a oni majÄ… to w głÄ™bokim 
poważaniu. 
 
Czasem tak się zastanawiam czy nie ma sposobu aby zdobyć tę "aparaturę serwisową" nikona i zrobić im konkurencję?
 | 5 | 
Data: Pa?dziernik 20 2009 16:54:45 |  | Temat: Re: wada fabryczna Nikon D5000 |  | Autor: m0w  |  
Może wynaj±ć kogo¶ po japonistyce i napisać piękny listo do władz nikona. 
Polecieć im po honorze, zagaić co¶ o sepuku, to może co¶ się z tym serwisem ruszy. 
Na razie to maj± klientów w głębokim poważaniu, zwłaszcza tych spoza Warszawy. 
© 
 
 | 6 | 
Data: Pa?dziernik 20 2009 17:05:58 |  | Temat: Re: wada fabryczna Nikon D5000 |  | Autor: PeKlesyk  |  
Może wynaj±ć kogo¶ po japonistyce i napisać piękny listo do władz nikona 
 
i wysłać poleconym ?
 
zgodnie z  http://www.nikon.com/about/info/structure/index.htm
to ta firma nawet customer services nie ma - sprzedaż i marketing rulezz
 
więc nastepny wybór jest prostszy :D
 
PMK
 | 7 | 
Data: Pa?dziernik 20 2009 18:19:51 |  | Temat: Re: wada fabryczna Nikon D5000 |  | Autor: m0w  |  
 
zgodnie z http://www.nikon.com/about/info/structure/index.htm 
 
to ta firma nawet customer services nie ma - sprzedaż i marketing rulezz 
 
więc nastepny wybór jest prostszy :D 
 
PMK 
 
Pewnie to wada większo¶ci japońskich firm, że chc± sprzedawać ale już nie naprawiać. 
Jaka w takim razie firma, licz±ca się na fotograficznym rynku, ma dobry serwis Polsce?
 | 8 | 
Data: Pa?dziernik 20 2009 18:21:25 |  | Temat: Re: wada fabryczna Nikon D5000 |  | Autor: Andrzej Libiszewski  |  
m0w pisze: 
 
 Jaka w takim razie firma, licz±ca się na fotograficznym rynku, ma dobry serwis Polsce? 
 
Olympus?
 
--  
Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 
"It is a proud and lonely thing to be a prince of Amber, incapable of 
trust. I wasn't real fond of it just then, but there I was".
 | 9 | 
Data: Pa?dziernik 20 2009 18:42:58 |  | Temat: Re: wada fabryczna Nikon D5000 |  | Autor: PeKlesyk  |  
Jaka w takim razie firma, licz±ca się na fotograficznym rynku, ma dobry serwis Polsce? 
 
 
Olympus? 
 
ten sam co Canon ;)
 
naprawiałem nawet kiedy¶ Olympusa na Żytniej - skasowali aż klękn±łem
 
ale aparat chodzi do dzisiaj :)
 
PMK
 | 10 | 
Data: Pa?dziernik 20 2009 18:52:52 |  | Temat: Re: wada fabryczna Nikon D5000 |  | Autor: JA  |  
On 2009-10-20 17:05:58 +0200, "PeKlesyk"  said: 
 
 Może wynaj±ć kogo¶ po japonistyce i napisać piękny listo do władz nikona 
 
 
i wysłać poleconym ? 
 
zgodnie z http://www.nikon.com/about/info/structure/index.htm 
 
to ta firma nawet customer services nie ma - sprzedaż i marketing rulezz 
 
więc nastepny wybór jest prostszy :D 
 
Ale to jest w zasadzie norma. 
Tylko, że taki serwis działa w polskiej rzeczywisto¶ci i polskich realiach prawnych. 
Zasada jest do¶ć prosta. Jeżeli ma się pewno¶ć, że moja mojszo¶ć jest mojsza, to w zasadzie wystarczy jeden list, wła¶nie polecony z kilkoma artykułami i paragrafami. 
Tak było z moim LS-4000. Na wzmiankowanej stronie, jest moja historia o tym skanerze. Nie umie¶ciłem tam tylko informacji, o tym, że po prostu podam sprawę do s±du. 
--  
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czuło¶ć jak 100. 
Nie odpowiadam na tre¶ci nad cytatem. 
Pozdrawiam 
JA
 www.skanowanie-35mm.pl
| 11 | 
Data: Pa?dziernik 21 2009 19:39:03 |  | Temat: Re: wada fabryczna Nikon D5000 |  | Autor: Valwit  |  
PeKlesyk wrote: 
  
 
to ta firma nawet customer services nie ma - sprzedaż i marketing rulezz 
 
CS jest w gestii Nikon Europe B.V. z siedziba w Amsterdamie.
 
--   
 Łukasz "Valwit" Grupa     http://valwit.net    ICQ:40117364 GG:1591997 
........................................................................
  |  |  |  |  |  |  |  |