Grupy dyskusyjne   »   światła dzienne w VAG

światła dzienne w VAG



1 Data: Czerwiec 28 2012 12:09:40
Temat: światła dzienne w VAG
Autor: mopar 

Mam pytanie do posiadaczy aut z koncernu VAG z fabrycznymi światłami dziennymi zrobionymi ze świateł długich (żarówki zasilone przez przetwornicę PWM i dzięki temu świecące ze zredukowaną mocą). Czy do tych świateł używa się klasycznych żarówek, czy potrzebne są jakieś specjalne odporne na odparowywanie wolframu z żarnika i osadzanie go na bańce? Z własnych testów widzę, że zasilanie żarówki halogenowej 60W przez PWM z mocą około 40% nominalnej sprawia, że nie zachodzi cykl halogenowy i bańka doć szybko się zaczernia. Zastanawiam się jak zapobiegł temu VAG w swoich autach?



2 Data: Czerwiec 28 2012 17:11:10
Temat: Re: światła dzienne w VAG
Autor: Czeslawek 

W dniu 2012-06-28 12:09, mopar pisze:

Mam pytanie do posiadaczy aut z koncernu VAG z fabrycznymi światłami
dziennymi zrobionymi ze świateł długich (żarówki zasilone przez
przetwornicę PWM i dzięki temu świecące ze zredukowaną mocą). Czy do
tych świateł używa się klasycznych żarówek, czy potrzebne są jakieś
specjalne odporne na odparowywanie wolframu z żarnika i osadzanie go na
bańce? Z własnych testów widzę, że zasilanie żarówki halogenowej 60W
przez PWM z mocą około 40% nominalnej sprawia, że nie zachodzi cykl
halogenowy i bańka dość szybko się zaczernia. Zastanawiam się jak
zapobiegł temu VAG w swoich autach?

Pierwsze słyszę aby VAG takie rozwiązanie stosował. Da się to zrobić, ale nie jest to robione fabrycznie.

--
Pozdrawiam,
Czesławek

3 Data: Czerwiec 28 2012 20:06:35
Temat: Re: światła dzienne w VAG
Autor: Tomasz 




Pierwsze słyszę aby VAG takie rozwiązanie stosował. Da się to zrobić, ale nie jest to robione fabrycznie.

-- Pozdrawiam,
Czesławek

Jak najbardzie fabrycznie.

Mam w golfie V zasilanie ustawione na 40%

pozdr

Tomasz

4 Data: Czerwiec 28 2012 21:55:30
Temat: Re: światła dzienne w VAG
Autor: PiteR 

na  ** p.m.s **  Tomasz pisze tak:

Mam w golfie V zasilanie ustawione na 40%

do ilu % można zjechać?

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87
    vw passat B5 1.6 '98

5 Data: Czerwiec 29 2012 15:50:44
Temat: Re: światła dzienne w VAG
Autor: Tomasz 

"PiteR"  wrote in message

na  ** p.m.s **  Tomasz pisze tak:

Mam w golfie V zasilanie ustawione na 40%

do ilu % można zjechać?

--     Piter
   vw golf  mk2 1.3 '87
   vw passat B5 1.6 '98

Robił mi to gość w czasie przeglądu. Z tego co mowil to 40% to minimum, poniżej 40% sterownik nie przyjmował wartości i wracał automatycznie na 100%

Tomasz

6 Data: Czerwiec 29 2012 21:30:27
Temat: Re: światła dzienne w VAG
Autor: Czeslawek 

W dniu 2012-06-29 15:50, Tomasz pisze:


Robił mi to gość w czasie przeglądu. Z tego co mowil to 40% to minimum,
poniżej 40% sterownik nie przyjmował wartości i wracał automatycznie na
100%

To fabrycznie jest tak ustawione, czy ustawił ci to gość w czasie przeglądu?

--
Pozdrawiam,
Czesławek

7 Data: Lipiec 12 2012 21:52:43
Temat: Re: światła dzienne w VAG
Autor: Tomasz 



"Czeslawek"  wrote in message

W dniu 2012-06-29 15:50, Tomasz pisze:

Robił mi to gość w czasie przeglądu. Z tego co mowil to 40% to minimum,
poniżej 40% sterownik nie przyjmował wartości i wracał automatycznie na
100%

To fabrycznie jest tak ustawione, czy ustawił ci to gość w czasie przeglądu?

-- Pozdrawiam,
Czesławek


Ustawil w czasie przegladu. Poczatkowo twierdzil ze moze ustawic tylko tzw skandynawskie czyli zasilanie na 100%. Uparlem sie zeby sprawdzil poniewaz juz kiedys widzialem golfa V ze swiatlami dziennymi zasilanymi nizszym napieciem. Troche pogrzebal i w koncu znalazl.

8 Data: Lipiec 01 2012 17:23:49
Temat: Re: światła dzienne w VAG
Autor: Marcin Jan 

W dniu 2012-06-28 17:11, Czeslawek pisze:

W dniu 2012-06-28 12:09, mopar pisze:
Mam pytanie do posiadaczy aut z koncernu VAG z fabrycznymi światłami
dziennymi zrobionymi ze świateł długich (żarówki zasilone przez
przetwornicę PWM i dzięki temu świecące ze zredukowaną mocą). Czy do
tych świateł używa się klasycznych żarówek, czy potrzebne są jakieś
specjalne odporne na odparowywanie wolframu z żarnika i osadzanie go na
bańce? Z własnych testów widzę, że zasilanie żarówki halogenowej 60W
przez PWM z mocą około 40% nominalnej sprawia, że nie zachodzi cykl
halogenowy i bańka dość szybko się zaczernia. Zastanawiam się jak
zapobiegł temu VAG w swoich autach?

Pierwsze słyszę aby VAG takie rozwiązanie stosował. Da się to zrobić,
ale nie jest to robione fabrycznie.


są fabrycznie robione również w Golfach VI (bez ksenonów). Do wątko twórcy jutro zapytam znajomego co to ma w Golfie takie cudo i dam znać.
pozdrawiam
marcin jan

Re: światła dzienne w VAG



Grupy dyskusyjne