wypadeczek
1 | Data: Kwiecien 02 2012 11:12:25 |
Temat: wypadeczek | |
Autor: J.F |
2 |
Data: Kwiecien 02 2012 11:57:26 | Temat: Re: wypadeczek | Autor: ojciec | W dniu 2012-04-02 11:12, J.F pisze:
Według opisu niestety, idiota w BMW;/ 3 |
Data: Kwiecien 02 2012 12:02:04 | Temat: Re: wypadeczek | Autor: ojciec |
Bo wyprzedzał awaryjnym. 4 |
Data: Kwiecien 02 2012 12:55:26 | Temat: Re: wypadeczek | Autor: J.F | Użytkownik "ojciec" napisał w wiadomości grup Według opisu niestety, idiota w BMW;/Bo wyprzedzał awaryjnym. Dziwny jakis ten opis, bo nie bardzo rozumiem czemu osobowka wyprzedzajaca awaryjnym mialaby prowokowac tiry do zmiany pasa. Albo jakas d* w tym BMW jechala za wolno i sie wciskala, plus niechec pana tirmana do zdjecia nogi z gazu, albo cos tam innego bylo, np "karne hamowanie". J. 5 |
Data: Kwiecien 03 2012 11:51:46 | Temat: Re: wypadeczek | Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | On 2012-04-02 12:55, J.F wrote: Użytkownik "ojciec" napisał w wiadomości grup Chyba jakiś inne artykuły czytamy :-) "Kierowca bmw zasnął za kierownicą, zjechał na pas awaryjny. Samochód odbił się od barierki i uderzył w tira " -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik 6 |
Data: Kwiecien 03 2012 13:03:56 | Temat: Re: wypadeczek | Autor: ojciec | W dniu 2012-04-03 11:51, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze: On 2012-04-02 12:55, J.F wrote:Komentarze z pod artykułu + film ze zdarzenia z kogutami na cb obejrzyj/posłuchaj. Czy przy takim manewrze może być problem z wypłatą AC? 7 |
Data: Kwiecien 04 2012 22:57:29 | Temat: Re: wypadeczek | Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | On 2012-04-03 13:03, ojciec wrote: W dniu 2012-04-03 11:51, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze: Ok, posłuchałem... gość podobno jechał szybko i miał wyprzedzać awaryjnym... czy to wyklucza zaśnięcie ? Czy przy takim manewrze może być problem z wypłatą AC? Zależy co mu udowodnią i co ma w OWU. -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik 8 |
Data: Kwiecien 04 2012 23:08:39 | Temat: Re: wypadeczek | Autor: ojciec | ..
Racja. Nie wyklucza. 9 |
Data: Kwiecien 02 2012 10:26:38 | Temat: Re: wypadeczek | Autor: to | begin ojciec Według opisu niestety, idiota w BMW;/ Raczej dwóch w tirach, którzy jak zwykle blokowali autostradÄ. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 10 |
Data: Kwiecien 02 2012 12:38:11 | Temat: Re: wypadeczek | Autor: Arek | W dniu 2012-04-02 12:26, to pisze: begin ojciec Ale jak siÄ ma BMW to siÄ już nie czeka, czas to pieniÄ dz proszÄ pana. A. 11 |
Data: Kwiecien 02 2012 10:41:39 | Temat: Re: wypadeczek | Autor: to | begin Arek Ale jak siÄ ma BMW to siÄ już nie czeka, czas to pieniÄ dz proszÄ pana. Wcale bym siÄ nie zdziwił, gdyby miejsce tam było, a nagle znikło, gdy tir z prawej zauważył, że ktoĹ go wyprzedza po poboczu. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 12 |
Data: Kwiecien 02 2012 13:05:04 | Temat: Re: wypadeczek | Autor: Arek | W dniu 2012-04-02 12:41, to pisze: begin Arek Albo skoĹczył siÄ pas awaryjny, co też na tej "autostradzie" do rzadkoĹci nie należy. A. 13 |
Data: Kwiecien 02 2012 11:42:55 | Temat: Re: wypadeczek | Autor: to | begin Arek Albo skoĹczył siÄ pas awaryjny, co też na tej "autostradzie" do I ten w bmw nie widział tego? Przecież takie bmw łyknie tira w moment, wiÄc specjalnie daleko nie trzeba patrzeÄ. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 14 |
Data: Kwiecien 02 2012 13:16:36 | Temat: Re: wypadeczek | Autor: ojciec | W dniu 2012-04-02 12:26, to pisze: begin ojciec Ciekawy punkt widzenia "to" bywa i tak. W Polsce samochodom ciÄżarowym na autostradzie wolno siÄ wyprzedzaÄ tak? WiÄc samochody ciÄżarowe robiły to zgodnie z prawem.Gdyby wyprzedzany ciÄżarowy jechał 30km/h a wyprzedzajÄ cy 40 km/h to masz racje "to". Jednak gdy wyprzedzany ciÄ gnik jechał 85 a wyprzedzajÄ cy ciÄ gnik 90 km/h a chłop BMW pakował siÄ na awaryjnym to czyste proszenie siÄ o kłopoty. 15 |
Data: Kwiecien 02 2012 11:42:04 | Temat: Re: wypadeczek | Autor: to | begin ojciec W Polsce samochodom ciÄżarowym Wtedy to by siÄ akurat doć szybko wyprzedziły. Niestety debile w tirach potrafiÄ wyprzedzaÄ siÄ z różnicÄ prÄdkoĹci 1 km/h uprzednio wjeżdżajÄ c innym przed nos. I nie, nie jest to zgodne z PoRD. Niestety policji nie chce siÄ ĹcigaÄ tych debili, bo łatwiej suszyÄ z krzaków niż siÄ trochÄ wysiliÄ. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 16 |
Data: Kwiecien 02 2012 12:02:38 | Temat: Re: wypadeczek | Autor: Bydlę | On 2012-04-02 09:12:25 +0000, "J.F" said:
Nie, na barerkach to one się zatrzymały. Ale ciekawsze jest to: <http://www.youtube.com/watch?v=ST3B9QnPF1g> _nikt_ nie wpadł na coś tak oczywistego, jak zatrzymanie się i usunięcie z drogi resztek pojazdów. Po co, prawda? Niech inni w to wjadą, może będzie ciekawie w eterze i o czym rozmawiać w domu... -- Bydlę 17 |
Data: Kwiecien 02 2012 12:52:33 | Temat: Re: wypadeczek | Autor: J.F | Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości Ale ciekawsze jest to: No wiesz, lepiej zeby inni wjechali, niz samemu biegac po autostradzie w godzinach szczytu :-) No i nie wiadomo jakie ofiary, moze biegly bedzie chcial lokalizacje szczatkow do szkicu .. J. 18 |
Data: Kwiecien 02 2012 20:25:14 | Temat: Re: wypadeczek | Autor: Bydlę | On 2012-04-02 10:52:33 +0000, "J.F" said: Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości OK, ale tam nie widać było jakiegoś szczytu. :-)
Kierowca dafa miał jakieś ziaziu, ale nieskutkujące 7-dniowym pobytem w szpitalu. moze biegly bedzie chcial lokalizacje szczatkow do szkicu .. No, ale nie plastików. To, co było na lewym pasie wystarczyło. Zresztą porównaj to powyżej do rekacji motocyklistów po wypadku jednego z kretynów: <http://www.youtube.com/watch?v=CzKi2IJqN1M> właściwa akcja gdzieś od setnej sekundy - wcześniej tylko widać dlaczego użyłem określenia "kretyn". -- Bydlę 19 |
Data: Kwiecien 02 2012 13:21:16 | Temat: Re: wypadeczek | Autor: Artur Maśląg | W dniu 2012-04-02 12:02, Bydlę pisze: On 2012-04-02 09:12:25 +0000, "J.F" said: Jak bardzo chcesz, to możesz sam spróbować biegać po autostradzie w porannym szczycie, ale proponowanie tego innym jest zwyczajnie głupie. -- Jutro to dziś, tyle że jutro. 20 |
Data: Kwiecien 02 2012 18:29:19 | Temat: Re: wypadeczek | Autor: LEPEK | W dniu 2012-04-02 12:02, Bydlę pisze: _nikt_ nie wpadł na coś tak oczywistego, jak zatrzymanie się i usunięcie Ciekawe, czy ty byś się zatrzymał, i gdzie. Zatrzymywanie się na autostradzie, nawet (a może i "szczególnie") w miejscu wypadku to proszenie się o kłopoty, narażanie innych, powodowanie zamieszania, a może i usuwanie dowodów. Spoko - są od tego służby autostradowe i strażacy, mają migające lampki, mogą kierować ruchem itp. Daj im robić to, co do nich należy, a sam zajmij się sprawnym przejazdem. Pozdr, -- L E P E K Pruszcz Gdański no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Corolla E11 4E-FE sedan '97 Avensis T22 1CD-FTV sedan '01 21 |
Data: Kwiecien 02 2012 20:30:40 | Temat: Re: wypadeczek | Autor: Bydlę | On 2012-04-02 16:29:19 +0000, LEPEK said: W dniu 2012-04-02 12:02, Bydlę pisze: Oczywiście, że się zatrzymuję. Ostatnio na gierkówce, gdy przestawiałem zmieciony przez tira ten taki białoczerwony pachołek i jego czarną podstawę. Wiesz ile trzeba do czegoś takiego? Otóż - wystarczy być normalnym... i gdzie Przed szczątkami na lewym pasie. Zwłaszcza, że ruch szedł prawym. Zatrzymywanie się na autostradzie, nawet (a może i "szczególnie") w miejscu wypadku to proszenie się o kłopoty Nie oglądałeś filmu, prawda? To może go obejrzyj, bo tam nie było pikniku, a wypadek. ;> , narażanie innych, Dawaj ten opis, jak to usunięcie przedmiotów leżących na jezdni obniża bezpieczeństwo, a jak ich pozostawienie (żeby ktoś się w nie wpakował?) podnosi. ;>>> -- Bydlę 22 |
Data: Kwiecien 02 2012 21:36:39 | Temat: Re: wypadeczek | Autor: LEPEK | W dniu 2012-04-02 20:30, Bydlę pisze: Nie oglądałeś filmu, prawda? Nieprawda. Dawaj ten opis, jak to usunięcie przedmiotów leżących na jezdni obniża Tu się nie ma z czego śmiać, tylko trzeba pomyśleć: jaka będzie różnica w skutkach, kiedy ktoś nie wyhamuje przed tymi szczątkami (jakieś plastiki, może kawałek barierki, trochę piachu, jakiś drobny osprzęt, który wyleciał z uczestnika wypadku), a w przypadku, jak wleci w twój samochód stojący na lewym pasie, kiedy ty będziesz schylał się przed nim czyszcząc autostradę. Dodatkowo bawiąc się w obsługę wypadku zwężasz skutecznie ewentualną drogę ucieczki takiemu gapie i blokujesz przejazd np. ratownikom, czy straży pożarnej (która po tych plastikach spokojnie przejedzie sobie). Co innego w mieście, gdzie prędkości są znacznie mniejsze, choć i tu trzeba zachować zdrowy rozsądek. Pozdr, -- L E P E K Pruszcz Gdański no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Corolla E11 4E-FE sedan '97 Avensis T22 1CD-FTV sedan '01 23 |
Data: Kwiecien 03 2012 17:11:58 | Temat: Re: wypadeczek | Autor: Bydlę | On 2012-04-02 19:36:39 +0000, LEPEK said: W dniu 2012-04-02 20:30, Bydlę pisze: Czyli nieuważnie. Na dobrą sprawę - w tej dyskusji - można przyjąć, że bez znaczenia, czy nieuważnie, czy wcale - efekt jest ten sam. Tu się nie ma z czego śmiać, tylko trzeba pomyśleć: jaka będzie różnica w skutkach, kiedy ktoś nie wyhamuje przed tymi szczątkami Dawaj teraz opis, jaka jest różnica, gdy ktoś nie wyhamuje jadąc w korku i w pieprzy się w stojący na awaryjnycgh pojazd, pojazd stojący na pasie, którym nie porusza się korek, do wpakowania się na szczątki lub niebezpiecznych manewrów na widok szczątków - albo inaczej: widząc cegłę, drzewo czy dziecko (a co, sprawdźmy w granicach)nie reagujesz, tylko mamroczesz: "eee.. są służby, takie autostradowe, to one się tym zajmą"? ;>>> -- Bydlę 24 |
Data: Kwiecien 03 2012 22:19:36 | Temat: Re: wypadeczek | Autor: LEPEK | W dniu 2012-04-03 17:11, Bydlę pisze: Czyli nieuważnie.Nieprawda. Dawaj teraz opis, jaka jest różnica, gdy ktoś nie wyhamuje jadąc w korkuSiebie też odfiltruj, bo po polsku to to nie jest. Pozdr, -- L E P E K Pruszcz Gdański no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Corolla E11 4E-FE sedan '97 Avensis T22 1CD-FTV sedan '01 25 |
Data: Kwiecien 06 2012 00:04:26 | Temat: Re: wypadeczek | Autor: Bydlę | On 2012-04-03 20:19:36 +0000, LEPEK said: W dniu 2012-04-03 17:11, Bydlę pisze: Skoro nie masz pojęcia co tam się działo, to nieuważnie, albo wcale. Tertium non datur est.
Jakie też, jakie odfiltruj, skoro nie masz racji i jaj, by się przyznać? ;> -- Bydlę 26 |
Data: Kwiecien 04 2012 01:03:49 | Temat: Re: wypadeczek | Autor: ojciec | W dniu 2012-04-03 17:11, Bydlę pisze: On 2012-04-02 19:36:39 +0000, LEPEK said: Na autostradzie nie wysiada się z samochodu stojąc na pasie. O ile się wysiada na pasie należy uruchomić światła awaryjne, spojrzeć w tyle lusterka i jak najszybciej modląc się uciekać za barierę energochłonną, chociaż czasem pewnie większe szanse przeżycia mogą być pozostając w samochodzie. Nowy samochód można kupić, życia już nie;/ Widziałeś że jak naprawiają jezdnie na ruchliwej drodze to stawiają wpierw samochód ciężarowy chroniący robotników? 27 |
Data: Kwiecien 02 2012 18:56:10 | Temat: Re: wypadeczek | Autor: Irokez | Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości Ale ciekawsze jest to: Kobiecie zepsół się samochód. Po zatrzymaniu na poboczu powiadomiła kogo trzeba i wyszła z auta aby przejść za barierki. Nie zdążyła. A Ty chcesz latać po pasach i zbierać śmieci? Wybacz, nie skomentuję... -- Irokez 28 |
Data: Kwiecien 02 2012 18:58:50 | Temat: Re: wypadeczek | Autor: Irokez | Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości Kobiecie zepsół się zepsuł kurde, zepsuł... a nie zespół ;) -- Irokez 29 |
Data: Kwiecien 02 2012 20:32:03 | Temat: Re: wypadeczek | Autor: Bydlę | On 2012-04-02 16:56:10 +0000, "Irokez" said: Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości Umysłowo? ;>> się samochód. Po zatrzymaniu na poboczu powiadomiła kogo trzeba i wyszła z auta aby przejść za barierki. Nie zdążyła. Świetnie. A teraz obejrzyj film, bo wyszedłeś na idiotę dobierając przykład. Wybacz Wybaczam, ale za braki w wykształceniu i tak odfiltruję. -- Bydlę 30 |
Data: Kwiecien 02 2012 21:13:53 | Temat: Re: wypadeczek | Autor: Irokez | Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości się samochód. Po zatrzymaniu na poboczu powiadomiła kogo trzeba i wyszła z auta aby przejść za barierki. Nie zdążyła.Świetnie. A co za różnica z jakiego powodu biega się po autostradzie? WybaczWybaczam, ale za braki w wykształceniu i tak odfiltruję. a filtruj... -- Irokez 31 |
Data: Kwiecien 02 2012 21:49:46 | Temat: Re: wypadeczek | Autor: Artur Maśląg | W dniu 2012-04-02 21:13, Irokez pisze: Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości Biorąc pod uwagę czego na autostradzie można się spodziewać, to jest to nieistotne. Zresztą wiele już filmików-dokumentów było na dowód tego, że po autostradzie się nie biega/nie zostaje, tylko w tempie naddźwiękowym spiernicza za bariery. Wystarczy, że ktoś się zagapi i zacznie uciekać na wolny pas, a co dopiero wtedy, kiedy jakiś baran uzna, że "zatwardzenie" to twór "kapeluszowatych" i śmignie ich lewym na pełnej prędkości, po czym ze zdziwieniem stwierdzi, że lewa nitka oraz bariery dziwnie wyglądają... WybaczWybaczam, ale za braki w wykształceniu i tak odfiltruję. Niech filtruje - pewnie nie widział na autostradach (nie tylko oczywiście) zniszczonych oznakowań zwężenia pasa, że o sprzęcie nie wspomną. Faktycznie - tylko wyskakiwać na autostradę i jakieś plastyki sprzątać ... |