Grupy dyskusyjne   »   z cyklu JAKIE AUTO (do 5 tys zl)

z cyklu JAKIE AUTO (do 5 tys zl)



1 Data: Wrzesien 20 2007 22:13:45
Temat: z cyklu JAKIE AUTO (do 5 tys zl)
Autor: R. 

Szanowni grupowicze wiem ze temat byl juzporuszany ale ceny i rynekzmieniaja sie jakw kalejdskopie... zwracam sie wiec do Was z prosba o wskazaniemi auta ktore spelni ponizsze wymagania:

1. Maxymalna kwoata to 5 tys zl.
2. Auto dośc wygodne, zwinne :-)
3. Silnik max 2,0 (ewentualnie 2,5)
4. Przydalaby sie klima
5. W miare duzo miejsca dla kierowcy i pasazera
6. Jesli nie Turbodiesel to latwy w zagazowaniu benzynowiec
7. Rocznik powyzej 1991


Chodzi mi po glowie Mazda 323f w wersji z lat 89-94

oraz ewentualnie Honda Civic Vgeneracji (91-95)


Czy macie jakies inne propozycje??

Ps. Odpadaja wszelkie golfy czy inne fordy ;-)



Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi.


--
  ____   Pozdrawiam R. ;-) giegie:7063613  >>>> http://rmazurek.com <<<<
| .  )  rmazurek (na) rmazurek (kropencja) com
|_|\_\ .PMS+ PJ- S++ p M+ W P+ P:++ X+ L++ B++ M+ Z++ T++ W- CB



2 Data: Wrzesien 20 2007 22:25:16
Temat: Re: z cyklu JAKIE AUTO (do 5 tys zl)
Autor: Scyzoryk 


1. Maxymalna kwoata to 5 tys zl.
2. Auto dośc wygodne, zwinne :-)
3. Silnik max 2,0 (ewentualnie 2,5)
4. Przydalaby sie klima
5. W miare duzo miejsca dla kierowcy i pasazera
6. Jesli nie Turbodiesel to latwy w zagazowaniu benzynowiec
7. Rocznik powyzej 1991


Chodzi mi po glowie Mazda 323f w wersji z lat 89-94


dobry wybor. Za ta kase kupisz ok 92r. O klimie raczej mozesz zapomniec :)


oraz ewentualnie Honda Civic Vgeneracji (91-95)


fajne autko. Niestety za 5 tys nie bedzie w dobrym stanie




Czy macie jakies inne propozycje??

może jeszcze Calibra i BMW 318-320 w budzie e30. Ewentualnie jesli nie masz
potrzeby pokazania się to Felicia ok 96r lub Astra ok 94r.


--
Pozdr Scyzoryk

Corolla E11 1.6  P.M.S edition
+ Uniden 510 / AT1200
GSX 550

3 Data: Wrzesien 20 2007 22:34:11
Temat: Re: z cyklu JAKIE AUTO (do 5 tys zl)
Autor: R. 

Scyzoryk napisał(a):

Chodzi mi po glowie Mazda 323f w wersji z lat 89-94


dobry wybor. Za ta kase kupisz ok 92r. O klimie raczej mozesz zapomniec :)


wiesz klima nie jest wymagana ;-) ale fajnie byloby miec :-)

ale ta mazda ma w sobie to cos, boje sie tylko podnoszonych swiatel (podobno ludzie strasznie narzekaja na awaryjnosc tego elementu...)



oraz ewentualnie Honda Civic Vgeneracji (91-95)


fajne autko. Niestety za 5 tys nie bedzie w dobrym stanie


oj jakby tak poszukac to moze cos by sie znalazlo godnego uwagi :-)


może jeszcze Calibra i BMW 318-320 w budzie e30. Ewentualnie jesli nie masz potrzeby pokazania się to Felicia ok 96r lub Astra ok 94r.

  No tak zapomnalem dopisac w PEESIE ze bmw, felicja i calibra tez nie zabardzo ;-) co do astry to moznaby sie zastanowic:-)



dzieki za odp.
--
  ____   Pozdrawiam R. ;-) giegie:7063613  >>>> http://rmazurek.com <<<<
| .  )  rmazurek (na) rmazurek (kropencja) com
|_|\_\ .PMS+ PJ- S++ p M+ W P+ P:++ X+ L++ B++ M+ Z++ T++ W- CB

4 Data: Wrzesien 20 2007 23:04:49
Temat: Re: z cyklu JAKIE AUTO (do 5 tys zl)
Autor: Scyzoryk 



ale ta mazda ma w sobie to cos, boje sie tylko podnoszonych swiatel
(podobno ludzie strasznie narzekaja na awaryjnosc tego elementu...)

kumpel ma takie cos z 92r i jest bardzo zadowolony. Nie psuje sie, sensownie
jedzie do przodu. Ze swiatlami nie mial problemow. Jest opcja zeby ich
wogole nie chowac (teraz i tak caly czas jezdzisz z otwartymi "oczkami")
Autko ma ok 90KM z silnika 1,6 wiec nie jest wysilony. Przez to przy ponad
200kkm autko nie bierze oleju, nie ma wyciekow itd. Stary dobry japonczyk.
Jak dobrze poszukasz znajdziesz zadbane autko i bedziesz zadowolony. Calkiem
wygodna, 5-drzwiowa furka i mimo ze jest pseudo sportowa to ma kawałek
bagażnika :)


--
Pozdr Scyzoryk

Corolla E11 1.6  P.M.S edition
+ Uniden 510 / AT1200
GSX 550

5 Data: Wrzesien 21 2007 00:49:47
Temat: Re: z cyklu JAKIE AUTO (do 5 tys zl)
Autor: Adam Płaszczyca 

On Thu, 20 Sep 2007 22:13:45 +0200, "R."
 wrote:

1. Maxymalna kwoata to 5 tys zl.
2. Auto dośc wygodne, zwinne :-)
3. Silnik max 2,0 (ewentualnie 2,5)
4. Przydalaby sie klima
5. W miare duzo miejsca dla kierowcy i pasazera
6. Jesli nie Turbodiesel to latwy w zagazowaniu benzynowiec
7. Rocznik powyzej 1991

Sierra? Scorpio?

Ps. Odpadaja wszelkie golfy czy inne fordy ;-)

A, czyli samochodu nie chcesz?
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html
___________/    PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

6 Data: Wrzesien 21 2007 08:31:45
Temat: Re: z cyklu JAKIE AUTO (do 5 tys zl)
Autor: R. 

Adam Płaszczyca napisał(a):

Sierra? Scorpio?

Ps. Odpadaja wszelkie golfy czy inne fordy ;-)

A, czyli samochodu nie chcesz?

Poprost do fordow mam uraz-moja dziewczyna ma escorta i ciagle jakies problemy...


a golf mi sie poprostu niepodoba - a do tego jest taki... "oklepany"
--
  ____   Pozdrawiam R. ;-) giegie:7063613  >>>> http://rmazurek.com <<<<
| .  )  rmazurek (na) rmazurek (kropencja) com
|_|\_\ .PMS+ PJ- S++ p M+ W P+ P:++ X+ L++ B++ M+ Z++ T++ W- CB

7 Data: Wrzesien 21 2007 16:59:31
Temat: Re: z cyklu JAKIE AUTO (do 5 tys zl)
Autor: Adam Płaszczyca 

On Fri, 21 Sep 2007 08:31:45 +0200, "R."
 wrote:

Ps. Odpadaja wszelkie golfy czy inne fordy ;-)

A, czyli samochodu nie chcesz?

Poprost do fordow mam uraz-moja dziewczyna ma escorta i ciagle jakies
problemy...

Myslisz, że inne auto w cenie do 5 tysięcy będzie bezawaryjne?
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/    PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

8 Data: Wrzesien 21 2007 17:04:13
Temat: Re: z cyklu JAKIE AUTO (do 5 tys zl)
Autor: R. 

Adam Płaszczyca napisał(a):

On Fri, 21 Sep 2007 08:31:45 +0200, "R."
 wrote:

Ps. Odpadaja wszelkie golfy czy inne fordy ;-)
A, czyli samochodu nie chcesz?
Poprost do fordow mam uraz-moja dziewczyna ma escorta i ciagle jakies problemy...

Myslisz, że inne auto w cenie do 5 tysięcy będzie bezawaryjne?


tak :-)

a takna serio to mialem corse, omege A i nigdy nie bylo z nimi problemow a w tym nieszczesnym escorcie srednio raz w tygodniu cos sie psuje...

--
  ____   Pozdrawiam R. ;-) giegie:7063613  >>>> http://rmazurek.com <<<<
| .  )  rmazurek (na) rmazurek (kropencja) com
|_|\_\ .PMS+ PJ- S++ p M+ W P+ P:++ X+ L++ B++ M+ Z++ T++ W- CB

9 Data: Wrzesien 21 2007 18:16:22
Temat: Re: z cyklu JAKIE AUTO (do 5 tys zl)
Autor: Adam Płaszczyca 

On Fri, 21 Sep 2007 17:04:13 +0200, "R."
 wrote:

Myslisz, że inne auto w cenie do 5 tysięcy będzie bezawaryjne?

tak :-)

a takna serio to mialem corse, omege A i nigdy nie bylo z nimi problemow
a w tym nieszczesnym escorcie srednio raz w tygodniu cos sie psuje...

To weź i mu zrób solidny przegląd, a nie łataj po kawałku.
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html
___________/    PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

10 Data: Wrzesien 21 2007 20:44:37
Temat: Re: z cyklu JAKIE AUTO (do 5 tys zl)
Autor: R. 

Adam Płaszczyca napisał(a):


To weź i mu zrób solidny przegląd, a nie łataj po kawałku.


gdybym tylko mial na to czas...

--
  ____   Pozdrawiam R. ;-) giegie:7063613  >>>> http://rmazurek.com <<<<
| .  )  rmazurek (na) rmazurek (kropencja) com
|_|\_\ .PMS+ PJ- S++ p M+ W P+ P:++ X+ L++ B++ M+ Z++ T++ W- CB

11 Data: Wrzesien 22 2007 23:29:19
Temat: Re: z cyklu JAKIE AUTO (do 5 tys zl)
Autor: Adam Płaszczyca 

On Fri, 21 Sep 2007 20:44:37 +0200, "R."
 wrote:

To weź i mu zrób solidny przegląd, a nie łataj po kawałku.
gdybym tylko mial na to czas...

Tracisz więcejna łatanie co chwile.
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html
___________/    PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

12 Data: Wrzesien 23 2007 02:05:10
Temat: Re: z cyklu JAKIE AUTO (do 5 tys zl)
Autor: R. 

Adam Płaszczyca napisał(a):

On Fri, 21 Sep 2007 20:44:37 +0200, "R."
 wrote:

To weź i mu zrób solidny przegląd, a nie łataj po kawałku.
gdybym tylko mial na to czas...

Tracisz więcejna łatanie co chwile.

Gdyby tak byloto czas by sie znalazl :-) a tak serio to juz wiekszosc spraw jest niby zrobiona a jak na 90 koni to mam wrazenie ze conajmniej polowa zdechla...(gazwonik niby ustawil instalacje, wymienil filtry itd...)

--
  ____   Pozdrawiam R. ;-) giegie:7063613  >>>> http://rmazurek.com <<<<
| .  )  rmazurek (na) rmazurek (kropencja) com
|_|\_\ .PMS+ PJ- S++ p M+ W P+ P:++ X+ L++ B++ M+ Z++ T++ W- CB

13 Data: Wrzesien 23 2007 08:55:47
Temat: Re: z cyklu JAKIE AUTO (do 5 tys zl)
Autor: Adam Płaszczyca 

On Sun, 23 Sep 2007 02:05:10 +0200, "R."
 wrote:

Gdyby tak byloto czas by sie znalazl :-) a tak serio to juz wiekszosc
spraw jest niby zrobiona a jak na 90 koni to mam wrazenie ze conajmniej
polowa zdechla...(gazwonik niby ustawil instalacje, wymienil filtry itd...)

Chcesz miec dobrze - zrób to sam.
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html
___________/    PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

14 Data: Wrzesien 21 2007 07:33:08
Temat: Re: z cyklu JAKIE AUTO (do 5 tys zl)
Autor: Krzysztof Matyasik 

1. Maxymalna kwoata to 5 tys zl.

Polonez z roczników 1999 - 2001.

2. Auto dośc wygodne, zwinne :-)

Wygodne? Dla mnie tak. Zwinne? Hmm... :) Modele ze wspomaganiem nie ustępują promieniem skrętu od aut zachodnich, tylko kierownica trochę za duża. Silnikowi trochę brakuje. Niby motor z wielopunktem ma uczciwe 84KM, ale RWD i masa robią swoje. Może 1.4 Rovera? Będziesz miał ponad 100KM. Ale wtedy nie ma wspomagania i trzeba samemu dokładać.

4. Przydalaby sie klima

Jak dobrze poszukasz, to się Poldek z klimą trafi.

5. W miare duzo miejsca dla kierowcy i pasazera

Jak najbardziej.

6. Jesli nie Turbodiesel to latwy w zagazowaniu benzynowiec

Pod tym względem prosta OHV'ka jest niezła.

7. Rocznik powyzej 1991


Warunek spełniony z nadwyżką.

pozdrawiam,

Krzysiek

15 Data: Wrzesien 21 2007 08:33:48
Temat: Re: z cyklu JAKIE AUTO (do 5 tys zl)
Autor: R. 

Krzysztof Matyasik napisał(a):

1. Maxymalna kwoata to 5 tys zl.

Polonez z roczników 1999 - 2001.



sklaniam sie raczej w kierunku aut zagranicznych...strasznie korca mnie "japonczyki" (bo nigdy takowego nie mialem i maja w sobie to cos ;-))


--
  ____   Pozdrawiam R. ;-) giegie:7063613  >>>> http://rmazurek.com <<<<
| .  )  rmazurek (na) rmazurek (kropencja) com
|_|\_\ .PMS+ PJ- S++ p M+ W P+ P:++ X+ L++ B++ M+ Z++ T++ W- CB

16 Data: Wrzesien 21 2007 17:03:57
Temat: Re: z cyklu JAKIE AUTO (do 5 tys zl)
Autor: Krzysztof Matyasik 


sklaniam sie raczej w kierunku aut zagranicznych...strasznie korca mnie "japonczyki" (bo nigdy takowego nie mialem i maja w sobie to cos ;-))


Potwierdzam. Moje kolejne autko będzie zmontowane właśnie przez Japończyków.

Mam przyjemność okazjonalnego korzystania z Almery N15 '98 oraz Mazdy 626 '95. Oba samochody nie robią żadnych problemów. W Almerze jedyny kłopot to mocowanie siłownika centralnego zamka - musiałem to poprawić - ale zamek był dokładany w Polsce /zestaw z allegro/.

Zainteresuj się Nissanem Sunny z roczników 91-93, silniki 1.4 albo 1.6. Autko niepozorne, a spełnia swoją rolę - wozi i jeździ :)

pozdrawiam,

Krzysiek

17 Data: Wrzesien 21 2007 17:06:23
Temat: Re: z cyklu JAKIE AUTO (do 5 tys zl)
Autor: R. 

Krzysztof Matyasik napisał(a):

Potwierdzam. Moje kolejne autko będzie zmontowane właśnie przez Japończyków.

Mam przyjemność okazjonalnego korzystania z Almery N15 '98 oraz Mazdy 626 '95. Oba samochody nie robią żadnych problemów. W Almerze jedyny kłopot to mocowanie siłownika centralnego zamka - musiałem to poprawić - ale zamek był dokładany w Polsce /zestaw z allegro/.

Zainteresuj się Nissanem Sunny z roczników 91-93, silniki 1.4 albo 1.6. Autko niepozorne, a spełnia swoją rolę - wozi i jeździ :)

Tak zrobie.. chociaz w tymmodelu nissana jakos tak tyl mi nie podchodzi...


jedmak ciagle ciagnie mnie do tej mazdy (ewentualnie mx-3 z mala dotacja gotowki)
--
  ____   Pozdrawiam R. ;-) giegie:7063613  >>>> http://rmazurek.com <<<<
| .  )  rmazurek (na) rmazurek (kropencja) com
|_|\_\ .PMS+ PJ- S++ p M+ W P+ P:++ X+ L++ B++ M+ Z++ T++ W- CB

18 Data: Wrzesien 22 2007 13:22:40
Temat: Re: z cyklu JAKIE AUTO (do 5 tys zl)
Autor: Michal_K 

Our newsgroup friend Krzysztof Matyasik wrote:

1. Maxymalna kwoata to 5 tys zl.

Polonez z roczników 1999 - 2001.
Matko Boska...

2. Auto dośc wygodne, zwinne :-)

Wygodne? Dla mnie tak. Zwinne? Hmm... :)
Jechałeś(prowadziłeś)
kiedyś innym samochodem niż Polonez dłużej niż 1,5 minuty i
jeden szeroki zakręt? Jak człowiek przy zdrowych zmysłach może
komukolwiek ten produkt POLECAĆ i to jeszcze za cenę w której można
nabyć w miarę sensowny samochód??? Ludzie kochani!!!

Modele ze wspomaganiem nie
ustępują promieniem skrętu od aut zachodnich, tylko kierownica trochę za
duża.
Jak widzę do tego sprowadza się zwinność? Wsiądź do JAKIEGOKOLWIEK
samochodu zagranicznego z roczników polecanego przez Ciebie wyrobu i
wtedy w ogóle komukolwiek to frywolne dzieło manufaktury żerańskiej
polecaj.

Silnikowi trochę brakuje. Niby motor z wielopunktem ma uczciwe
84KM, ale RWD i masa robią swoje. Może 1.4 Rovera? Będziesz miał ponad
100KM. Ale wtedy nie ma wspomagania i trzeba samemu dokładać.
Bez komentarza, jak widzę najmocniejsza wersja tego wyrobu na kółkach z
ręcznie dopasowywanym dyferencjałem metodą "na gazetę"(chętnym rozwinę
opowieść, tak sie składa że mam w rodzinie byłego dealera FSO więc znam
temat od podszewki;)) nie posiada
takich luksusów i udogodnień jak wspomaganie :) ROTFL :)

4. Przydalaby sie klima

Jak dobrze poszukasz, to się Poldek z klimą trafi.
Dokładaną na zamówienie, seryjnie bodajże miały tylko te eksportowe.

5. W miare duzo miejsca dla kierowcy i pasazera

Jak najbardziej.
Litości... Chodziło o miejsce w samochodzie a nie w szpitalu
reumatologicznym.

6. Jesli nie Turbodiesel to latwy w zagazowaniu benzynowiec

Pod tym względem prosta OHV'ka jest niezła.
Spodziewaj się losowego spalania z przedziału 12-30 litrów i nie
wiedzieć czemu :PPPP

7. Rocznik powyzej 1991


Warunek spełniony z nadwyżką.
No pewnie, bo to rocznik jeździ i przebieg.
Faktycznie jest jedna mocna strona Polonezów- blacha!!! Co jak co,
wygoda, prowadzenie, ekonomia i bezawaryjność- pozostawiają wiele do
życzenia, ale za to blacharka tego polskiego wyrobu- na światowym
poziomie! Gwarancja 12 tygodni!!! Nic tylko brać :)


--
Michał

19 Data: Wrzesien 22 2007 22:57:07
Temat: Re: z cyklu JAKIE AUTO (do 5 tys zl)
Autor: ..::||::.. 

ręcznie dopasowywanym dyferencjałem metodą "na gazetę"(chętnym rozwinę
opowieść, tak sie składa że mam w rodzinie byłego dealera FSO więc znam
temat od podszewki;)) nie posiada

ja chetnie poczytam

20 Data: Wrzesien 22 2007 21:33:37
Temat: Re: z cyklu JAKIE AUTO (do 5 tys zl)
Autor: Michal_K 

Our newsgroup friend ..::||::.. wrote:

ręcznie dopasowywanym dyferencjałem metodą "na gazetę"(chętnym rozwinę
opowieść, tak sie składa że mam w rodzinie byłego dealera FSO więc znam
temat od podszewki;)) nie posiada

ja chetnie poczytam
Ano wielkiej filozofii nie ma, tyle, że obudowę(o ile dobrze pamiętam-
historia ma już ładnych parę lat ale jest 100% autentyczna z fabryki na
Żeraniu)  dyfra składano z dwóch
mających teoretycznie idealnie do siebie pasować (" na szlif ") części.
A jakość tego dopasowania- jako iż części pochodziły z różnych maszyn z
fabryki- sprawdzano wkładając gazetę między nie i dociskając mocno.
Gazeta miała sie w odpowiednich miejscach odpowiednio zmiąć- jeśli
mięła się inaczej, to dyfer był zły i nie nadawał się.
Efektem tego dopasowania były słynne huczące mosty w Polonezie.




--
Michał

21 Data: Wrzesien 22 2007 23:39:34
Temat: Re: z cyklu JAKIE AUTO (do 5 tys zl)
Autor: Krzysztof Matyasik 

2. Auto dośc wygodne, zwinne :-)
Wygodne? Dla mnie tak. Zwinne? Hmm... :)
Jechałeś(prowadziłeś) kiedyś innym samochodem niż Polonez dłużej niż 1,5 minuty i
jeden szeroki zakręt? Jak człowiek przy zdrowych zmysłach może
komukolwiek ten produkt POLECAĆ i to jeszcze za cenę w której można
nabyć w miarę sensowny samochód??? Ludzie kochani!!!

Prowadziłem inne, zachodnie pojazdy. Zdaję sobie sprawę z różnicy w prowadzeniu. Wiem, jak sprawuje się Polonez w zakrętach. Co więcej, wiem, jak zachowuje się w zakrętach Borewicz, zwykłe Caro i Caro+ z dołożonym trzecim piórkiem. Wiem, jak zachowuje się sztywna ośka, jak hydropneumatyk, a jak niezależny zawias. Nie uważam, aby Poldek prowadził się AŻ TAK tragicznie. Normalna sztywna ośka na resorach. To takie straszne?

Silnikowi trochę brakuje. Niby motor z wielopunktem ma uczciwe 84KM, ale RWD i masa robią swoje. Może 1.4 Rovera? Będziesz miał ponad 100KM. Ale wtedy nie ma wspomagania i trzeba samemu dokładać.
Bez komentarza, jak widzę najmocniejsza wersja tego wyrobu na kółkach z
ręcznie dopasowywanym dyferencjałem metodą "na gazetę"(chętnym rozwinę
opowieść, tak sie składa że mam w rodzinie byłego dealera FSO więc znam
temat od podszewki;)) nie posiada
takich luksusów i udogodnień jak wspomaganie :) ROTFL :)

Nie jestem wyrocznią, niemniej jednak z posiadanych przeze mnie informacji nie oferowano wspomagania w wersji 1.4 16v GTI. Wspoma była montowana w wersji 1.6 GLi oraz 1.6 GSi.

4. Przydalaby sie klima
Jak dobrze poszukasz, to się Poldek z klimą trafi.
Dokładaną na zamówienie, seryjnie bodajże miały tylko te eksportowe.

Oczywiście, że dokładaną na zamówienie.

5. W miare duzo miejsca dla kierowcy i pasazera
Jak najbardziej.
Litości... Chodziło o miejsce w samochodzie a nie w szpitalu
reumatologicznym.

Nie rozumiem porównania wnętrza PN do szpitala, w dodatku reumatologicznego.

6. Jesli nie Turbodiesel to latwy w zagazowaniu benzynowiec
Pod tym względem prosta OHV'ka jest niezła.
Spodziewaj się losowego spalania z przedziału 12-30 litrów i nie
wiedzieć czemu :PPPP

Jeśli występuje jakaś awaria, to taki rozrzut jest możliwy. Tak samo jak w każdym innym samochodzie. Sprawny Polonez pali stabilne ilości - 12.5 litra LPG w mieście, 9 na trasie.

Faktycznie jest jedna mocna strona Polonezów- blacha!!! Co jak co,
wygoda, prowadzenie, ekonomia i bezawaryjność- pozostawiają wiele do
życzenia, ale za to blacharka tego polskiego wyrobu- na światowym
poziomie! Gwarancja 12 tygodni!!! Nic tylko brać

To ja mam jakiś dziwny model, bo w modelu z 1999 roku mam dwa małe ogniska... a kolega w modelu z 1998 miał tylko jedno. Ależ nam się udało!

Takie Polonezy są złe... w takim razie czemu mój egzemplarz holował już niejeden wynalazek z zachodu?

pozdrawiam,

Krzysiek

22 Data: Wrzesien 23 2007 09:59:22
Temat: Re: z cyklu JAKIE AUTO (do 5 tys zl)
Autor: Michal_K 

Our newsgroup friend Krzysztof Matyasik wrote:

komukolwiek ten produkt POLECAĆ i to jeszcze za cenę w której można
nabyć w miarę sensowny samochód??? Ludzie kochani!!!

Prowadziłem inne, zachodnie pojazdy. Zdaję sobie sprawę z różnicy w
prowadzeniu. Wiem, jak sprawuje się Polonez w zakrętach. Co więcej,
wiem, jak zachowuje się w zakrętach Borewicz, zwykłe Caro i Caro+ z
dołożonym trzecim piórkiem. Wiem, jak zachowuje się sztywna ośka, jak
hydropneumatyk, a jak niezależny zawias. Nie uważam, aby Poldek
prowadził się AŻ TAK tragicznie.
No trudno, żeby Polonez nie umiał skręcić kół, ale naprawdę nie
rozumiem peanów na temat tego, jaki to Polonez jest zajebisty w
stosunku do furmanki. Skoro prowadziłeś inne auta to powinieneś
wiedzieć, że praktycznie COKOLWIEK się lepiej prowadzi i polecanie
Poloneza jest conajmniej bezsensowne...

Normalna sztywna ośka na resorach. To
takie straszne?
W zadanej przez pytającego cenie straszne, bo praktycznie najgorszy
wybór. Już bym dużo bardziej wolał Tarpana Honkera.

Bez komentarza, jak widzę najmocniejsza wersja tego wyrobu na kółkach z
ręcznie dopasowywanym dyferencjałem metodą "na gazetę"(chętnym rozwinę
opowieść, tak sie składa że mam w rodzinie byłego dealera FSO więc znam
temat od podszewki;)) nie posiada
takich luksusów i udogodnień jak wspomaganie :) ROTFL :)

Nie jestem wyrocznią, niemniej jednak z posiadanych przeze mnie
informacji nie oferowano wspomagania w wersji 1.4 16v GTI.
Nie śmieszy Cię to, że w teorii rzecz jasna "rodzinny duży samochód"
który nowy kupujesz w salonie w 2000 roku nie ma wspomagania
kierownicy?

5. W miare duzo miejsca dla kierowcy i pasazera
Jak najbardziej.
Litości... Chodziło o miejsce w samochodzie a nie w szpitalu
reumatologicznym.

Nie rozumiem porównania wnętrza PN do szpitala, w dodatku
reumatologicznego.
Mówią, ze do wielu rzeczy da się przyzwyczaić... ;) I znowu- za 5000zł
można NAPRAWDĘ kupić nieporównywalnie wygodniejsze auto.

Spodziewaj się losowego spalania z przedziału 12-30 litrów i nie
wiedzieć czemu :PPPP

Jeśli występuje jakaś awaria, to taki rozrzut jest możliwy.
Problem, jeśli np po 10 000km od wyjazdu z salonu(SIC!!!!) występuje
problem spalania w wysokości 17l/100km (benzyny!) a tutaj całe ASO
stwierdza, że wszystko z autem OK i nigdzie nie ma problemów.
Pojazd zostaje w serwisie na serie testów, wyjeżdżają spokojnie po
mieście jeden, drugi, trzeci bak, zaglądają gdzie się da, szukają
usterek, komputer, przewody paliwowe, wycieki, spalanie stukowe,
zapłon- wszystko w stanie fabrycznym, booo... 10 000km od sprzedaży.
I nic- spala 17/100. I takich przypadków było SPORO.

Tak samo jak
w każdym innym samochodzie. Sprawny Polonez pali stabilne ilości - 12.5
litra LPG w mieście, 9 na trasie.

To ja mam jakiś dziwny model, bo w modelu z 1999 roku mam dwa małe
ogniska... a kolega w modelu z 1998 miał tylko jedno. Ależ nam się udało!
No jak na ironię- Twoja ironia to prawda, bo 90% właścicieli sie NIE
UDAŁO i po roku- dwóch korozja postępuje niemiłosiernie. Ale tutaj
znów- zależy od EGZEMPLARZA. Co jednoznacznie świadczy o fabryce. A
zapis w książce gwarancyjnej mówiący o konieczności wykonania
konserwacji w okresie bodajże 4 tygodni od zakupu? Potem usunięty z
przyczyn prawnych, ale blacha została ta sama :)

Takie Polonezy są złe... w takim razie czemu mój egzemplarz holował już
niejeden wynalazek z zachodu?
A może dlatego, że te wynalazki z zachodu psuły się przy przebiegu
który dla nich jest normlanym okresem eksploatacji a dla "Poloneza"
szczytem możliwości. Ze statystyk serwisowych które widziałem parę lat
temu jasno wynikało, że zdecydowana większość Polonezów kończyła żywot
między 100 a 150 tys kilometrów. Żenada.
Jeśli ktoś nie zamierza JEŹDZIĆ samochodem a
pucować go pod blokiem z przebiegami 10 000km/rok to Polonez- super
wybór. Ale nawet jeśli to... znów za 5000zł są dużo lepsze alternatywy.

Reasumując- wiem doskonale, że zdarzają się jeżdżące Polonezy, nawet
jest ich sporo, mają 4 koła i kierownicę i silnik i
siedzenia(prawidłowo nazwijmy je "zydle"). Ale
POLECANIE tego "samochodu" i uważanie go za coś pozytywnego w
kontekscie tego, co się ma do dyspozycji->
dziwne/głupie/bezsensowne/złośliwe- to najprędzej chyba.

Naprawdę nie oceniam ludzi po tym, czym jeżdżą tym niemniej to, ze ktoś
jest posiadaczem Poloneza i jeszcze go chwali(!!!) daje pojęcie o
wiedzy motoryzacyjnej i horyzontach takiej osoby :P Nic osobistego :)


--
Michał

23 Data: Wrzesien 22 2007 17:34:00
Temat: Re: z cyklu JAKIE AUTO (do 5 tys zl)
Autor: Alex81 

In article   says...
[ciach]
Jest jeden fajny na sprzedaż. Z klimą, wspomaganiem, biksenonami (to nie
żart), bardzo nieseryjnymi fotelami (nie, nie Grocliny), elektrycznymi
szybami, szyberdachem, wnętrzem z Plusa, gazem i niewielkim przebiegiem
(60kkm). Niestety już bez felg na jakich kiedyś jeździł (16" ...).

O tak wygląda: http://krismielec.neostrada.pl/pub/2.jpg

--
Alex GG#1667593
'97 Caro 1.6GLSI

24 Data: Wrzesien 22 2007 19:06:42
Temat: Re: z cyklu JAKIE AUTO (do 5 tys zl)
Autor: Michal_K 

Our newsgroup friend Alex81 wrote:

In article   says...
[ciach]

Jest jeden fajny na sprzedaż.
Za jaką cenę? 400zł to maks ile możnaby za to dać. Pod warunkiem, że do
pełna zatankowane.

Z klimą, wspomaganiem, biksenonami (to nie
żart), bardzo nieseryjnymi fotelami (nie, nie Grocliny), elektrycznymi
szybami, szyberdachem, wnętrzem z Plusa, gazem i niewielkim przebiegiem
(60kkm). Niestety już bez felg na jakich kiedyś jeździł (16" ...).
Fajniusi ;) Współczucia dla masochistów...



--
Michał

25 Data: Wrzesien 22 2007 22:10:18
Temat: Re: z cyklu JAKIE AUTO (do 5 tys zl)
Autor: R. 

Alex81 napisał(a):

In article   says...
[ciach]
Jest jeden fajny na sprzedaż. Z klimą, wspomaganiem, biksenonami (to nie żart), bardzo nieseryjnymi fotelami (nie, nie Grocliny), elektrycznymi szybami, szyberdachem, wnętrzem z Plusa, gazem i niewielkim przebiegiem (60kkm). Niestety już bez felg na jakich kiedyś jeździł (16" ...).

O tak wygląda: http://krismielec.neostrada.pl/pub/2.jpg

wiesz... chyba wyroslem juz z "tjuninku"

--
  ____   Pozdrawiam R. ;-) giegie:7063613  >>>> http://rmazurek.com <<<<
| .  )  rmazurek (na) rmazurek (kropencja) com
|_|\_\ .PMS+ PJ- S++ p M+ W P+ P:++ X+ L++ B++ M+ Z++ T++ W- CB

26 Data: Wrzesien 22 2007 22:59:05
Temat: Re: z cyklu JAKIE AUTO (do 5 tys zl)
Autor: ..::||::.. 

O tak wygląda: http://krismielec.neostrada.pl/pub/2.jpg

faktycznie fajny.
ale syf......

Re: z cyklu JAKIE AUTO (do 5 tys zl)



Grupy dyskusyjne