z cyklu "byłem na przeglądzie"
1 | Data: Czerwiec 23 2009 13:28:07 |
Temat: z cyklu "byłem na przeglądzie" | |
Autor: Vir | Pan diagnosta przyczepił się do ksenonu (niefabryczny). Po pierwsze - nie może być niebieski (jak kupowałem to wybrałem barwę ciepłą i on jest po prostu biały). Po drugie - nie mam układu poziomującego reflektor i spryskiwacza (sic!) 2 |
Data: Czerwiec 23 2009 13:36:05 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglÄ
dzie" | Autor: de Fresz | On 2009-06-23 13:28:07 +0200, Vir said: Pan diagnosta przyczepił się do ksenonu (niefabryczny). Po pierwsze - nie może być niebieski (jak kupowałem to wybrałem barwę ciepłą i on jest po prostu biały). Po drugie - nie mam układu poziomującego reflektor i spryskiwacza (sic!) AFAIR w motocyklach nigdy nie był wymagany - po prostu reflektor powinien być ustawiony minus-ileśtam stopni w dół (było w przepisie ile). No i coś mi się zdaje, że nowe puszki też już nie muszą mieć układu samopoziomowania. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 3 |
Data: Czerwiec 23 2009 13:57:12 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie" | Autor: Kuczu | de Fresz pisze: AFAIR w motocyklach nigdy nie był wymagany - po prostu reflektor powinien być ustawiony minus-ileśtam stopni w dół (było w przepisie ile). No i coś mi się zdaje, że nowe puszki też już nie muszą mieć układu samopoziomowania. Musza miec poziomowanie i mycie ale tylko samochody. Przy okazji ustalania zasad prawodawca europejski zapomnial o motocyklach i w nich nie trzeba miec nic. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 4 |
Data: Czerwiec 23 2009 15:03:32 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglÄ
dzie" | Autor: de Fresz | On 2009-06-23 13:57:12 +0200, Kuczu said: de Fresz pisze: No właśnie słyszałem, że w niektórych nowszych furach nie ma już poziomowania i jest to legalne, ale jakoś nie wnikałem głębiej. Przy okazji ustalania zasad prawodawca europejski zapomnial o motocyklach i w nich nie trzeba miec nic. Właśnie mi się coś kołacze, że ktoś tu kiedyś podawał przepisy czy linka i było tam wyraźnie o opuszczonym ileś-stopni reflektorze. Acz oczywiście nic sobie uciąć nie dam. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 5 |
Data: Czerwiec 23 2009 16:03:08 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie" | Autor: Tytus | Siemka 6 |
Data: Czerwiec 23 2009 21:11:23 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie" | Autor: Kuba Łacki | Tytus napisał(a): Na szczescie sobie nie dasz... ...bo mi sie wydaje ze HR/C a nie DR/C i po ptakach... Tit, a możesz to jednak jakoś po ludzku? Do mnie to zupełnie nie trafia, nic mi to nie mówi. Nie będe dzwonić, nie po to dyskusja jest na publiku, żeby po wnioski trza było walić na priv ;) -- pzdr Q 7 |
Data: Czerwiec 24 2009 08:30:40 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie" | Autor: Kuczu | Tytus pisze: ***Przy okazji ustalania zasad prawodawca europejski zapomnial o A od kiedy sobie przypomnial ? Bo jeszcze ze dwa lata temu nawet w Niemczech xenony bez prysznica i regulacji byly legalne w motocyklach. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 8 |
Data: Czerwiec 24 2009 09:30:35 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie" | Autor: Jasio | Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości Tytus pisze: Nadal w Europie są legalne. Zarówno na kontynencie jak i na wyspach, czego przykładem najlepszym jest wspominane tutaj kilka razy BMW. W modelach na 2009 GS 1200 można zamówić sobie lampę zwykłą lub xenona. Bez żadnych spryskiwaczy i poziomowania. -- Jasio vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 9 |
Data: Czerwiec 24 2009 11:05:09 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie" | Autor: Tytus z Fabryki | Siemka 10 |
Data: Czerwiec 23 2009 15:51:38 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie" | Autor: Kefir | Elou! de Fresz pisze: Panowie "diagnosci" takze zapominaja o motocyklach. Pojechalem do Janek. Pan wrazil sonde w wydech i stwierdzil ze 5-ciokrotnie przekraczam norme a skoro pojazd jest zarejestrowany po roku 1995 to (SIC!) powinien miec katalizator .. Po tym druzgocacym wyroku przegazowal (wydech fabryczny, nie wypalony) i stwierdzil ze, do tego, jest za glosno i napewno cos kombinowalem. Fabryczne cechy z symbolami spelnianych norm i brak sladow patroszenia skwitowal usmieszkiem politowania. Usmieszek bardzo nie na miejscu gdyz jestem zagorzalym przeciwnikiem patroszenia wydechow. Na pytanie ile place uslyszalem ze laskawca nie bedzie kopal lezacego. Powstalem wiec i pojechalem wykonac przeglad w innej, zaprzyjaznionej stacji (dzieki, Tajtusie ;) ), gdzie dopytalem takze o normy dla motocykli. Wrocilem do przelozonego zlosliwego satyra z wnioskem o zapoznanie wybranych pracownikow z normami dla pojazdow ze szczegolnym uwzglednieniem jednosladow. Nie polecam w calej rozciaglosci. Powtarzam adres: Janki, przy stacji Orlen, zbieg trasy Krakowskiej i Katowickiej. Jezdzilem tam ze wszystkimi pojazdami od 8 lat lecz podziekowalem. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660 Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta 11 |
Data: Czerwiec 23 2009 16:29:20 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie" | Autor: Tytus | Siemka 12 |
Data: Czerwiec 23 2009 16:49:43 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie" | Autor: Kefir | Elou! Siemka Opowiadalem przeca. Sa po drodze praca - dom a do Ciebie to wyprawa i 10 km na polsprzegle ;) Ale doceniam i skonczylem z Brutusowaniem raz na zawsze. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660 Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta 13 |
Data: Czerwiec 23 2009 16:30:10 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie" | Autor: (pj) | Vir pisze: Pan diagnosta przyczepił się [...] no to co marudzisz jak podbil? ;-) Ale faktem jest, ze stacje diagnostyczne cus ostatnio bardziej dokladnie sprawdzaja moto. Jak bylem 2 tyg. temu, to, nie wiem co mnie podkusilo?, zalozylem dB-killery, i w 1-szych slowach pan diagnosta zapytal czy mam oryginalny, czy modyfikowany wydech? Nastepnie poprosil o obroty zgodnie z tabliczka znamionowa (95 dB @ 4,9krpm) i juz mial badac glosnosc, gdy okazalo sie ze batryjka mu nie dziala wew przyrzadzie... :-) Ja bylem spokojny, a pan i tak stwierdzil, ze mialem "szczescie" ze nie mogl dokonac pomiaru. Tez podbil - laski w sumie nie robil... ;-) -- pozdr pj gsx1300r FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 14 |
Data: Czerwiec 23 2009 16:40:52 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie" | Autor: Tytus | Witam 15 |
Data: Czerwiec 23 2009 16:42:53 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie" | Autor: Marcin N |
Witam Nie wiem, czy dobrze. Diagności ze strachu teraz przeginają w drugą stronę. Boją się dopuścić do ruchu w pełni sprawne pojazdy, co chyba wynika z niedokładnej znajomości przepisów. MN 16 |
Data: Czerwiec 23 2009 17:01:31 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie" | Autor: Tytus | Siemka 17 |
Data: Czerwiec 23 2009 18:30:54 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie" | Autor: (pj) | Tytus pisze: *** "(pj)" A ić! jakichs urzedniczych wypocin na 70 stron czytac mam obrzydzenie. Ja rozumiem, ze dla Ciebie - jako "nowego", super-hiper wyuczonego i wyposazonego diagnosty, to bardzo dobrze, ze biora sie za dupy starych pierdzieli po fachu, co niewiela umia. Ale dla nasz, w krotkich zolnierskich slowach, bys wnioski podal, co dla szaraka wynika z nowych tryndow, na co uwage zwracac, no i w ogole: dlaczego tak drogo? Zwlaszcza te dodatkowe: 1 zl! ;-) ***a pan i tak stwierdzil, ze mialem "szczescie" ze nie mogl no instrument mu nie zadzialal bez zasilania bateryjnego -- pozdr pj gsx1300r FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 18 |
Data: Czerwiec 23 2009 18:57:43 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie" | Autor: Tytus | Czesc 19 |
Data: Czerwiec 23 2009 17:23:35 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie" | Autor: CUT_INZ | Vir pisze: Pan diagnosta przyczepił się do ksenonu (niefabryczny). Po pierwsze - nie może być niebieski (jak kupowałem to wybrałem barwę ciepłą i on jest po prostu biały). Po drugie - nie mam układu poziomującego reflektor i spryskiwacza (sic!) Ale jest w tym dużo racji, że się przyczepił. Zdajesz sobie sprawy jak takie pseudo ksenony z marketu czy z allegro oślepiają innych? W motocyklu ten efekt znacznie się nasila z racji podnoszenia wiązki światła podczas przyśpieszania. -- Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02 Honda VFR 800A V-TEC '08 NIE JESTEM Z WARSZAWY 20 |
Data: Czerwiec 23 2009 18:33:28 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie" | Autor: (pj) | CUT_INZ pisze: Zdajesz sobie sprawy jak takie pseudo ksenony z marketu czy z allegro oślepiają innych? W motocyklu ten efekt znacznie się nasila z racji podnoszenia wiązki światła podczas przyśpieszania. ja sobie nie zdaje - moglbys przyblizyc w szczegolach? -- pozdr pj gsx1300r FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 21 |
Data: Czerwiec 23 2009 21:13:57 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie" | Autor: CUT_INZ | (pj) pisze: ja sobie nie zdaje - moglbys przyblizyc w szczegolach? O jakie szczegóły Ci chodzi? Piszę o doświadczeniach z autopsji. Nie raz, nie dwa zostałem tak oślepiony przez owe marketowe ksenony, że przez kilkanaście sekund po tym nie widziałem nic poza "światłością" :P Pół biedy gdy taki palnik montujemy z soczewką. Wtedy światło jest w miarę skupione. Gorzej gdy montujemy takie wynalazki do tradycyjnych reflektorów lustrzanych. Wtedy rozproszone światło ksenonowe nieźle daje po oczach. Drugą kwestią jest układ poziomowania i zmywania reflektorów. Zabrudzenia na reflektorach również prowadzą do rozproszenia wiązki światła i sytuacja jak wyżej. W przypadku motocykla nie mam pojęcia jak rozwiązać poziomowanie reflektorów. Podczas przyśpieszania promień światła znacznie się podnosi oślepiając kierowców z przeciwka. Jeśli dodamy do tego palnik ksenonowy sytuacja robi się wręcz niebezpieczna. BMW oferuje ksenony do swoich motocykli. Ale jak piszą: "ksenonowe światło mijania zaprojektowane specjalnie do motocykli" Nie wiem na czym polega ta "specjalność" http://www.bmw-motorrad.pl/Technologia/Bezpieczenstwo/Swiatlo_ksenonowe.html -- Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02 Honda VFR 800A V-TEC '08 NIE JESTEM Z WARSZAWY 22 |
Data: Czerwiec 23 2009 22:16:16 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie" | Autor: Tytus | Siemka przez kilkanaście sekund po tym nie widziałem nic poza "światłością" :P To troche nie tak, te swiatla same z siebie nie oslepiaja, oslepia ich nieprawidlowe ustawienie. BTW ilu z Was szanowne precle wie iz po wymianie zarowki w reflektorze powinno sie skontrolowac ustawienie swiatel ??? (sorry wiedziec to pewnie precle wiedza - ale kto to robi???) *** Pół biedy gdy taki palnik montujemy z soczewką. Wtedy światło jest w miarę skupione. Gorzej gdy montujemy takie wynalazki do tradycyjnych reflektorów lustrzanych. Juz o tym pisalem, nie problem tu w soczewce, problem w ryflowanym szkle - ono absolutnie sie nie nadaje (podobnie jak kiedys reflektory od zwyklych zarowek z eliptycznym szklem do zastosowania zarowki halogenowej) *** Drugą kwestią jest układ poziomowania i zmywania reflektorów. Zabrudzenia na reflektorach również prowadzą do rozproszenia wiązki światła i sytuacja jak wyżej. Kolejny czesciowy mit...uklad samopoziomowania dziala tylko przy zapaleniu reflektorow i kontroluje obciazenie pojazdu i zdecydowanie NIE DZIALA n.p. na wybojach (wiec rowniez mozna dostac po oczach) Uklad mycia reflektorow dziala co 5 te prysniecie na szybe - wiec rowniez nie jest doskonaly.... *** W przypadku motocykla nie mam pojęcia jak rozwiązać poziomowanie reflektorów. Podczas przyśpieszania promień światła znacznie się podnosi oślepiając kierowców z przeciwka. Jeśli dodamy do tego palnik ksenonowy sytuacja robi się wręcz niebezpieczna. Zapraszam do ogledzin...mam w moto Bi-Xenon z allegro, chyba konkurencja wyeliminowala te najtansze i moj jest wykonany calkiem calkiem...Pare osob na ktorych testowalem ustawienie lampy nie narzekalo na oslepianie, ale w korkach tez nie zauwazylem jakiegos szczegolnego zwiekszenia postrzegania (w prawdzie nie liczylem tez na to ze bede zdmuchiwal z jezdni innych). Problem oslepiania rozwiazujemy po prostu odpowiednio ustawiajac swiatla, BTW zwykle halogeny w moto ustawiam ok 0,5 cm ponizej standardu a HID ok 1 cm... *** BMW oferuje ksenony do swoich motocykli. Ale jak piszą: "ksenonowe światło mijania zaprojektowane specjalnie do motocykli" Nie wiem na czym polega ta "specjalność" Specjalnosc to slowo klucz dla "prezesow" i ich motocykli BMW, lampa ma zapewne homologowana oprawke do lampy HID, ale nie jest to dopuszczone do ruchu w motocyklu w UE. Ano bo "Motocykl i motorower nie moga byc wyposazone w lampe HID" -- Tytus żółte najszybsze 23 |
Data: Czerwiec 24 2009 08:54:39 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie" | Autor: Kuba (aka cita) | Tytus wydusił z siebie te słowy:
No i Ty też wciskasz częsciową prawdę. Uklady samopoziomowania dzialają różnie w różnych samochodach ... w większości dzialają dynamicznie podczas jazdy. Oczywiście nie oznacza to regulacji przy każdej dziurze - tak sie nie da i byloby z tego więcej strat niż pożytku ..ale zmiana obciążenia auta powoduje ustawienie reflektorów. Co do spryskiwaczy - widze, ze podajesz przyklada jakiegoś jednego samochodu (trudno mi nawet wymyslić jakiego) bo większość ma albo spryskiwane reflektory za każdym razem albo co drugi raz, a niektore mają tak, ze spryskują za każdym pierszym użyciem spryskiwacza na szybe w ciągu np. 2 min - czyli spryskujesz szybe, myją sie przy okazji lampy, ale jesli szybe spryskasz jeszcze kilka razy w tym samym czasei to lampy już nie. Bądz więc tak dobry i nie opowiadaj bzdur. ps. to, ze jak odpalasz auto to lampy sie ruszą i stoją nie oznacza, ze sie wtedy poziomują, tylko uklad sprawdza swoją sprawność.
Tak samo jak w samochodzie. Nie ma tu absolutnie żadnej różnicy. Samochód także zmienia swój "poziom" podczas ruszania i przyspieszania
ustawienie swiateł poniżej wymaganej linii powoduje tyle, ze ... mniej widzisz przed sobą. Po co więc w ogole zakladać ksenon? Rozumiem, ze dla bajeru, a to, ze przy okazji mniej widzisz, bo niżej ustawiasz lampe oraz to, ze również mozesz oślepiać innych to już masz gdzies. Dlaczego mozesz oślepiac-ano wlasnie dlatego, ze swiatło ksenonowe ma zdecydowanie większą tendencje do rozpraszania sie - np. przez zabrudzenie reflektora (stąd wymóg spryskiwaczy)
dobrze, ze montujesz sobie na moto coś, co wg Twojej wiedzy jest zabronione. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI 24 |
Data: Czerwiec 24 2009 09:27:32 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie" | Autor: Tytus z Fabryki | Siemka 25 |
Data: Czerwiec 24 2009 10:02:17 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie" | Autor: Kuba (aka cita) | Tytus z Fabryki wydusił z siebie te słowy: Siemka Kużwa, mozesz sie zatrzymać, kogoś zabrać i jechać dalej - bez wyłączania silnika - czyli BEZ POSTOJU.
znaczy sie, ktora reszta? Tak konkretnie poprosze ... z argumentacją, bo najwyraźniej mało widziales. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI 26 |
Data: Czerwiec 24 2009 10:28:42 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie" | Autor: Tytus z Fabryki | Siemka 27 |
Data: Czerwiec 24 2009 11:10:49 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie" | Autor: Kuba (aka cita) | Tytus z Fabryki wydusił z siebie te słowy: Siemka a ja rozumiem, ze za mało znasz przepisy okreslające takie zjawisko jak "postuj" *** znaczy sie, ktora reszta? Tak konkretnie poprosze ... z no jesli chodzi rozwiązania techniczne najwyraźniej mało, choćby tak banalnych rzeczy jak spryskiwacze reflektorów, (jesli chodzi o przepisy tez, skoro nie wiesz co to postuj. Jesli tacy ludzie zajmują sie dostosowaniem polskich przepisów do unijnych ... to wcale sie nie dziwie, ze mamy z tym problemy. ps. poza tym, jesli uwazasz, ze prośba o konkretne argumenty i jakies odniesienie sie do tego co napisalem, kiedy mnie oskarżasz o pisanie niemerytoryczne, jest prośbą o pyskówke a nie o dyskusje... to moze faktycznie ... już nie pisz więcej. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI 28 |
Data: Czerwiec 24 2009 11:18:33 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie" | Autor: Tytus z Fabryki | Siemka 29 |
Data: Czerwiec 24 2009 11:21:45 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie" | Autor: Kuba (aka cita) | Tytus z Fabryki wydusił z siebie te słowy: Siemka ta, teraz znalazłeś powód i mozesz sie ponabijac, czy co tam chcesz po strzeliłem orta w roztragnieniu. Niech będzie. Trzymaj sie kolego. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI 30 |
Data: Czerwiec 24 2009 10:16:06 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie" | Autor: Jasio | Użytkownik "Kuba (aka cita)" napisał w wiadomości Tytus z Fabryki wydusił z siebie te słowy: Drugi link z googla: " Zgodnie z treścią art. 2 pkt 29 i 30 ww. aktu prawnego, pojęcia te oznaczają: "zatrzymanie pojazdu - unieruchomienie pojazdu nie wynikające z warunków lub przepisów ruchu drogowego, trwające nie dłużej niż jedną minutę oraz każde unieruchomienie pojazdu wynikające z tych warunków lub przepisów." "postój pojazdu - unieruchomienie pojazdu nie wynikające z warunków lub przepisów ruchu drogowego, trwające dłużej niż jedną minutę." " http://www.gu.com.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=10020&Itemid=149 Tylko co to zmienia w dyskusji? Prawne definicje postoju w tym wypadku nie określają czy silnik/zapłon ma być wyłączony, a zdaje się, wtedy układ poziomowania sprawdza swoje działanie i ewentualnie dostosowuje się do obciążenia. Rajt? -- Jasio vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 31 |
Data: Czerwiec 24 2009 11:26:45 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie" | Autor: Kuba (aka cita) | Jasio wydusił z siebie te słowy:
rajt i owszem był tu pewny "przeskok myslowy" ale jak widac kolega pod ktorego sie podpiąłem nie ma na tyle jaj, zeby wziąć odpowiedzialność za słowa "Reszta jest malo merytoryczna i nie ma sensu odnosic sie do niej" ... choćby na tyle, zeby wskazac co takiego niemerytorycznego napisalem. Spryskiwacze? Cóż - handuje samochodami i nie jeden widzialem. Nie jednym sam jeździlem i wiem jakie rozwiązania są stosowane .. a mówiąc swzczerze akurat takiego rozwiązania jak "co 5ty raz" nie widzialem - wiec chciałem prosić o przykład .. niestety sie nie udało. Co do rozpraszania swiatła - niewielkie zabrudzenei reflektora z ksenonem powoduje bardzo duże rozproszenie swiatła A co do ustawiania swiateł - kto o zdrowych zmysłach swiadomie obniża linie swiecenia świateł mając na uwadze poprawe widoczności po zamontowaniu ksenonów? Jedyny powód tego biksenonu w Jego reflekotrze to ... szpan. Nic wiecej. I w dupie ma to, czy kogoś oslepi czy nie... To tyle mam do dodania Tytusowi -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI 32 |
Data: Czerwiec 24 2009 11:17:13 | Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie" | Autor: kocyk | Kuba (aka cita) wrote: Tytus z Fabryki wydusił z siebie te słowy: Ja bym proponowal zaczac od takiego zjawiska jak ortografia, jesli ma byc merytorycznie i "po doroslemu". K.14. |