z cyklu "by³em na przeglÄ…dzie"
1 | Data: Czerwiec 23 2009 13:28:07 |
Temat: z cyklu "by³em na przegl±dzie" | |
Autor: Vir | Pan diagnosta przyczepi³ siê do ksenonu (niefabryczny). Po pierwsze - nie mo¿e byæ niebieski (jak kupowa³em to wybra³em barwê ciep³± i on jest po prostu bia³y). Po drugie - nie mam uk³adu poziomuj±cego reflektor i spryskiwacza (sic!) 2 |
Data: Czerwiec 23 2009 13:36:05 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przeglÄ…dzie" | Autor: de Fresz | On 2009-06-23 13:28:07 +0200, Vir said: Pan diagnosta przyczepi³ siê do ksenonu (niefabryczny). Po pierwsze - nie mo¿e byæ niebieski (jak kupowa³em to wybra³em barwê ciep³± i on jest po prostu bia³y). Po drugie - nie mam uk³adu poziomuj±cego reflektor i spryskiwacza (sic!) AFAIR w motocyklach nigdy nie by³ wymagany - po prostu reflektor powinien byæ ustawiony minus-ile¶tam stopni w dó³ (by³o w przepisie ile). No i co¶ mi siê zdaje, ¿e nowe puszki te¿ ju¿ nie musz± mieæ uk³adu samopoziomowania. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 3 |
Data: Czerwiec 23 2009 13:57:12 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przegl±dzie" | Autor: Kuczu | de Fresz pisze: AFAIR w motocyklach nigdy nie by³ wymagany - po prostu reflektor powinien byæ ustawiony minus-ile¶tam stopni w dó³ (by³o w przepisie ile). No i co¶ mi siê zdaje, ¿e nowe puszki te¿ ju¿ nie musz± mieæ uk³adu samopoziomowania. Musza miec poziomowanie i mycie ale tylko samochody. Przy okazji ustalania zasad prawodawca europejski zapomnial o motocyklach i w nich nie trzeba miec nic. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 4 |
Data: Czerwiec 23 2009 15:03:32 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przeglÄ…dzie" | Autor: de Fresz | On 2009-06-23 13:57:12 +0200, Kuczu said: de Fresz pisze: No w³a¶nie s³ysza³em, ¿e w niektórych nowszych furach nie ma ju¿ poziomowania i jest to legalne, ale jako¶ nie wnika³em g³êbiej. Przy okazji ustalania zasad prawodawca europejski zapomnial o motocyklach i w nich nie trzeba miec nic. W³a¶nie mi siê co¶ ko³acze, ¿e kto¶ tu kiedy¶ podawa³ przepisy czy linka i by³o tam wyra¼nie o opuszczonym ile¶-stopni reflektorze. Acz oczywi¶cie nic sobie uci±æ nie dam. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 5 |
Data: Czerwiec 23 2009 16:03:08 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przegl±dzie" | Autor: Tytus | Siemka 6 |
Data: Czerwiec 23 2009 21:11:23 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przegl±dzie" | Autor: Kuba £acki | Tytus napisa³(a): Na szczescie sobie nie dasz... ...bo mi sie wydaje ze HR/C a nie DR/C i po ptakach... Tit, a mo¿esz to jednak jako¶ po ludzku? Do mnie to zupe³nie nie trafia, nic mi to nie mówi. Nie bêde dzwoniæ, nie po to dyskusja jest na publiku, ¿eby po wnioski trza by³o waliæ na priv ;) -- pzdr Q 7 |
Data: Czerwiec 24 2009 08:30:40 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przegl±dzie" | Autor: Kuczu | Tytus pisze: ***Przy okazji ustalania zasad prawodawca europejski zapomnial o A od kiedy sobie przypomnial ? Bo jeszcze ze dwa lata temu nawet w Niemczech xenony bez prysznica i regulacji byly legalne w motocyklach. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 8 |
Data: Czerwiec 24 2009 09:30:35 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przegl±dzie" | Autor: Jasio | U¿ytkownik "Kuczu" napisa³ w wiadomo¶ci Tytus pisze: Nadal w Europie s± legalne. Zarówno na kontynencie jak i na wyspach, czego przyk³adem najlepszym jest wspominane tutaj kilka razy BMW. W modelach na 2009 GS 1200 mo¿na zamówiæ sobie lampê zwyk³± lub xenona. Bez ¿adnych spryskiwaczy i poziomowania. -- Jasio vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 9 |
Data: Czerwiec 24 2009 11:05:09 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przegl±dzie" | Autor: Tytus z Fabryki | Siemka 10 |
Data: Czerwiec 23 2009 15:51:38 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przegl±dzie" | Autor: Kefir | Elou! de Fresz pisze: Panowie "diagnosci" takze zapominaja o motocyklach. Pojechalem do Janek. Pan wrazil sonde w wydech i stwierdzil ze 5-ciokrotnie przekraczam norme a skoro pojazd jest zarejestrowany po roku 1995 to (SIC!) powinien miec katalizator .. Po tym druzgocacym wyroku przegazowal (wydech fabryczny, nie wypalony) i stwierdzil ze, do tego, jest za glosno i napewno cos kombinowalem. Fabryczne cechy z symbolami spelnianych norm i brak sladow patroszenia skwitowal usmieszkiem politowania. Usmieszek bardzo nie na miejscu gdyz jestem zagorzalym przeciwnikiem patroszenia wydechow. Na pytanie ile place uslyszalem ze laskawca nie bedzie kopal lezacego. Powstalem wiec i pojechalem wykonac przeglad w innej, zaprzyjaznionej stacji (dzieki, Tajtusie ;) ), gdzie dopytalem takze o normy dla motocykli. Wrocilem do przelozonego zlosliwego satyra z wnioskem o zapoznanie wybranych pracownikow z normami dla pojazdow ze szczegolnym uwzglednieniem jednosladow. Nie polecam w calej rozciaglosci. Powtarzam adres: Janki, przy stacji Orlen, zbieg trasy Krakowskiej i Katowickiej. Jezdzilem tam ze wszystkimi pojazdami od 8 lat lecz podziekowalem. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660 Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta 11 |
Data: Czerwiec 23 2009 16:29:20 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przegl±dzie" | Autor: Tytus | Siemka 12 |
Data: Czerwiec 23 2009 16:49:43 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przegl±dzie" | Autor: Kefir | Elou! Siemka Opowiadalem przeca. Sa po drodze praca - dom a do Ciebie to wyprawa i 10 km na polsprzegle ;) Ale doceniam i skonczylem z Brutusowaniem raz na zawsze. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660 Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta 13 |
Data: Czerwiec 23 2009 16:30:10 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przegl±dzie" | Autor: (pj) | Vir pisze: Pan diagnosta przyczepi³ siê [...] no to co marudzisz jak podbil? ;-) Ale faktem jest, ze stacje diagnostyczne cus ostatnio bardziej dokladnie sprawdzaja moto. Jak bylem 2 tyg. temu, to, nie wiem co mnie podkusilo?, zalozylem dB-killery, i w 1-szych slowach pan diagnosta zapytal czy mam oryginalny, czy modyfikowany wydech? Nastepnie poprosil o obroty zgodnie z tabliczka znamionowa (95 dB @ 4,9krpm) i juz mial badac glosnosc, gdy okazalo sie ze batryjka mu nie dziala wew przyrzadzie... :-) Ja bylem spokojny, a pan i tak stwierdzil, ze mialem "szczescie" ze nie mogl dokonac pomiaru. Tez podbil - laski w sumie nie robil... ;-) -- pozdr pj gsx1300r FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 14 |
Data: Czerwiec 23 2009 16:40:52 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przegl±dzie" | Autor: Tytus | Witam 15 |
Data: Czerwiec 23 2009 16:42:53 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przegl±dzie" | Autor: Marcin N |
Witam Nie wiem, czy dobrze. Diagno¶ci ze strachu teraz przeginaj± w drug± stronê. Boj± siê dopu¶ciæ do ruchu w pe³ni sprawne pojazdy, co chyba wynika z niedok³adnej znajomo¶ci przepisów. MN 16 |
Data: Czerwiec 23 2009 17:01:31 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przegl±dzie" | Autor: Tytus | Siemka 17 |
Data: Czerwiec 23 2009 18:30:54 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przegl±dzie" | Autor: (pj) | Tytus pisze: *** "(pj)" A iæ! jakichs urzedniczych wypocin na 70 stron czytac mam obrzydzenie. Ja rozumiem, ze dla Ciebie - jako "nowego", super-hiper wyuczonego i wyposazonego diagnosty, to bardzo dobrze, ze biora sie za dupy starych pierdzieli po fachu, co niewiela umia. Ale dla nasz, w krotkich zolnierskich slowach, bys wnioski podal, co dla szaraka wynika z nowych tryndow, na co uwage zwracac, no i w ogole: dlaczego tak drogo? Zwlaszcza te dodatkowe: 1 zl! ;-) ***a pan i tak stwierdzil, ze mialem "szczescie" ze nie mogl no instrument mu nie zadzialal bez zasilania bateryjnego -- pozdr pj gsx1300r FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 18 |
Data: Czerwiec 23 2009 18:57:43 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przegl±dzie" | Autor: Tytus | Czesc 19 |
Data: Czerwiec 23 2009 17:23:35 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przegl±dzie" | Autor: CUT_INZ | Vir pisze: Pan diagnosta przyczepi³ siê do ksenonu (niefabryczny). Po pierwsze - nie mo¿e byæ niebieski (jak kupowa³em to wybra³em barwê ciep³± i on jest po prostu bia³y). Po drugie - nie mam uk³adu poziomuj±cego reflektor i spryskiwacza (sic!) Ale jest w tym du¿o racji, ¿e siê przyczepi³. Zdajesz sobie sprawy jak takie pseudo ksenony z marketu czy z allegro o¶lepiaj± innych? W motocyklu ten efekt znacznie siê nasila z racji podnoszenia wi±zki ¶wiat³a podczas przy¶pieszania. -- Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02 Honda VFR 800A V-TEC '08 NIE JESTEM Z WARSZAWY 20 |
Data: Czerwiec 23 2009 18:33:28 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przegl±dzie" | Autor: (pj) | CUT_INZ pisze: Zdajesz sobie sprawy jak takie pseudo ksenony z marketu czy z allegro o¶lepiaj± innych? W motocyklu ten efekt znacznie siê nasila z racji podnoszenia wi±zki ¶wiat³a podczas przy¶pieszania. ja sobie nie zdaje - moglbys przyblizyc w szczegolach? -- pozdr pj gsx1300r FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 21 |
Data: Czerwiec 23 2009 21:13:57 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przegl±dzie" | Autor: CUT_INZ | (pj) pisze: ja sobie nie zdaje - moglbys przyblizyc w szczegolach? O jakie szczegó³y Ci chodzi? Piszê o do¶wiadczeniach z autopsji. Nie raz, nie dwa zosta³em tak o¶lepiony przez owe marketowe ksenony, ¿e przez kilkana¶cie sekund po tym nie widzia³em nic poza "¶wiat³o¶ci±" :P Pó³ biedy gdy taki palnik montujemy z soczewk±. Wtedy ¶wiat³o jest w miarê skupione. Gorzej gdy montujemy takie wynalazki do tradycyjnych reflektorów lustrzanych. Wtedy rozproszone ¶wiat³o ksenonowe nie¼le daje po oczach. Drug± kwesti± jest uk³ad poziomowania i zmywania reflektorów. Zabrudzenia na reflektorach równie¿ prowadz± do rozproszenia wi±zki ¶wiat³a i sytuacja jak wy¿ej. W przypadku motocykla nie mam pojêcia jak rozwi±zaæ poziomowanie reflektorów. Podczas przy¶pieszania promieñ ¶wiat³a znacznie siê podnosi o¶lepiaj±c kierowców z przeciwka. Je¶li dodamy do tego palnik ksenonowy sytuacja robi siê wrêcz niebezpieczna. BMW oferuje ksenony do swoich motocykli. Ale jak pisz±: "ksenonowe ¶wiat³o mijania zaprojektowane specjalnie do motocykli" Nie wiem na czym polega ta "specjalno¶æ" http://www.bmw-motorrad.pl/Technologia/Bezpieczenstwo/Swiatlo_ksenonowe.html -- Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02 Honda VFR 800A V-TEC '08 NIE JESTEM Z WARSZAWY 22 |
Data: Czerwiec 23 2009 22:16:16 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przegl±dzie" | Autor: Tytus | Siemka przez kilkana¶cie sekund po tym nie widzia³em nic poza "¶wiat³o¶ci±" :P To troche nie tak, te swiatla same z siebie nie oslepiaja, oslepia ich nieprawidlowe ustawienie. BTW ilu z Was szanowne precle wie iz po wymianie zarowki w reflektorze powinno sie skontrolowac ustawienie swiatel ??? (sorry wiedziec to pewnie precle wiedza - ale kto to robi???) *** Pó³ biedy gdy taki palnik montujemy z soczewk±. Wtedy ¶wiat³o jest w miarê skupione. Gorzej gdy montujemy takie wynalazki do tradycyjnych reflektorów lustrzanych. Juz o tym pisalem, nie problem tu w soczewce, problem w ryflowanym szkle - ono absolutnie sie nie nadaje (podobnie jak kiedys reflektory od zwyklych zarowek z eliptycznym szklem do zastosowania zarowki halogenowej) *** Drug± kwesti± jest uk³ad poziomowania i zmywania reflektorów. Zabrudzenia na reflektorach równie¿ prowadz± do rozproszenia wi±zki ¶wiat³a i sytuacja jak wy¿ej. Kolejny czesciowy mit...uklad samopoziomowania dziala tylko przy zapaleniu reflektorow i kontroluje obciazenie pojazdu i zdecydowanie NIE DZIALA n.p. na wybojach (wiec rowniez mozna dostac po oczach) Uklad mycia reflektorow dziala co 5 te prysniecie na szybe - wiec rowniez nie jest doskonaly.... *** W przypadku motocykla nie mam pojêcia jak rozwi±zaæ poziomowanie reflektorów. Podczas przy¶pieszania promieñ ¶wiat³a znacznie siê podnosi o¶lepiaj±c kierowców z przeciwka. Je¶li dodamy do tego palnik ksenonowy sytuacja robi siê wrêcz niebezpieczna. Zapraszam do ogledzin...mam w moto Bi-Xenon z allegro, chyba konkurencja wyeliminowala te najtansze i moj jest wykonany calkiem calkiem...Pare osob na ktorych testowalem ustawienie lampy nie narzekalo na oslepianie, ale w korkach tez nie zauwazylem jakiegos szczegolnego zwiekszenia postrzegania (w prawdzie nie liczylem tez na to ze bede zdmuchiwal z jezdni innych). Problem oslepiania rozwiazujemy po prostu odpowiednio ustawiajac swiatla, BTW zwykle halogeny w moto ustawiam ok 0,5 cm ponizej standardu a HID ok 1 cm... *** BMW oferuje ksenony do swoich motocykli. Ale jak pisz±: "ksenonowe ¶wiat³o mijania zaprojektowane specjalnie do motocykli" Nie wiem na czym polega ta "specjalno¶æ" Specjalnosc to slowo klucz dla "prezesow" i ich motocykli BMW, lampa ma zapewne homologowana oprawke do lampy HID, ale nie jest to dopuszczone do ruchu w motocyklu w UE. Ano bo "Motocykl i motorower nie moga byc wyposazone w lampe HID" -- Tytus ¿ó³te najszybsze 23 |
Data: Czerwiec 24 2009 08:54:39 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przegl±dzie" | Autor: Kuba (aka cita) | Tytus wydusi³ z siebie te s³owy:
No i Ty te¿ wciskasz czêsciow± prawdê. Uklady samopoziomowania dzialaj± ró¿nie w ró¿nych samochodach ... w wiêkszo¶ci dzialaj± dynamicznie podczas jazdy. Oczywi¶cie nie oznacza to regulacji przy ka¿dej dziurze - tak sie nie da i byloby z tego wiêcej strat ni¿ po¿ytku ..ale zmiana obci±¿enia auta powoduje ustawienie reflektorów. Co do spryskiwaczy - widze, ze podajesz przyklada jakiego¶ jednego samochodu (trudno mi nawet wymysliæ jakiego) bo wiêkszo¶æ ma albo spryskiwane reflektory za ka¿dym razem albo co drugi raz, a niektore maj± tak, ze spryskuj± za ka¿dym pierszym u¿yciem spryskiwacza na szybe w ci±gu np. 2 min - czyli spryskujesz szybe, myj± sie przy okazji lampy, ale jesli szybe spryskasz jeszcze kilka razy w tym samym czasei to lampy ju¿ nie. B±dz wiêc tak dobry i nie opowiadaj bzdur. ps. to, ze jak odpalasz auto to lampy sie rusz± i stoj± nie oznacza, ze sie wtedy poziomuj±, tylko uklad sprawdza swoj± sprawno¶æ.
Tak samo jak w samochodzie. Nie ma tu absolutnie ¿adnej ró¿nicy. Samochód tak¿e zmienia swój "poziom" podczas ruszania i przyspieszania
ustawienie swiate³ poni¿ej wymaganej linii powoduje tyle, ze ... mniej widzisz przed sob±. Po co wiêc w ogole zakladaæ ksenon? Rozumiem, ze dla bajeru, a to, ze przy okazji mniej widzisz, bo ni¿ej ustawiasz lampe oraz to, ze równie¿ mozesz o¶lepiaæ innych to ju¿ masz gdzies. Dlaczego mozesz o¶lepiac-ano wlasnie dlatego, ze swiat³o ksenonowe ma zdecydowanie wiêksz± tendencje do rozpraszania sie - np. przez zabrudzenie reflektora (st±d wymóg spryskiwaczy)
dobrze, ze montujesz sobie na moto co¶, co wg Twojej wiedzy jest zabronione. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI 24 |
Data: Czerwiec 24 2009 09:27:32 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przegl±dzie" | Autor: Tytus z Fabryki | Siemka 25 |
Data: Czerwiec 24 2009 10:02:17 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przegl±dzie" | Autor: Kuba (aka cita) | Tytus z Fabryki wydusi³ z siebie te s³owy: Siemka Ku¿wa, mozesz sie zatrzymaæ, kogo¶ zabraæ i jechaæ dalej - bez wy³±czania silnika - czyli BEZ POSTOJU.
znaczy sie, ktora reszta? Tak konkretnie poprosze ... z argumentacj±, bo najwyra¼niej ma³o widziales. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI 26 |
Data: Czerwiec 24 2009 10:28:42 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przegl±dzie" | Autor: Tytus z Fabryki | Siemka 27 |
Data: Czerwiec 24 2009 11:10:49 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przegl±dzie" | Autor: Kuba (aka cita) | Tytus z Fabryki wydusi³ z siebie te s³owy: Siemka a ja rozumiem, ze za ma³o znasz przepisy okreslaj±ce takie zjawisko jak "postuj" *** znaczy sie, ktora reszta? Tak konkretnie poprosze ... z no jesli chodzi rozwi±zania techniczne najwyra¼niej ma³o, choæby tak banalnych rzeczy jak spryskiwacze reflektorów, (jesli chodzi o przepisy tez, skoro nie wiesz co to postuj. Jesli tacy ludzie zajmuj± sie dostosowaniem polskich przepisów do unijnych ... to wcale sie nie dziwie, ze mamy z tym problemy. ps. poza tym, jesli uwazasz, ze pro¶ba o konkretne argumenty i jakies odniesienie sie do tego co napisalem, kiedy mnie oskar¿asz o pisanie niemerytoryczne, jest pro¶b± o pyskówke a nie o dyskusje... to moze faktycznie ... ju¿ nie pisz wiêcej. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI 28 |
Data: Czerwiec 24 2009 11:18:33 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przegl±dzie" | Autor: Tytus z Fabryki | Siemka 29 |
Data: Czerwiec 24 2009 11:21:45 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przegl±dzie" | Autor: Kuba (aka cita) | Tytus z Fabryki wydusi³ z siebie te s³owy: Siemka ta, teraz znalaz³e¶ powód i mozesz sie ponabijac, czy co tam chcesz po strzeli³em orta w roztragnieniu. Niech bêdzie. Trzymaj sie kolego. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI 30 |
Data: Czerwiec 24 2009 10:16:06 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przegl±dzie" | Autor: Jasio | U¿ytkownik "Kuba (aka cita)" napisa³ w wiadomo¶ci Tytus z Fabryki wydusi³ z siebie te s³owy: Drugi link z googla: " Zgodnie z tre¶ci± art. 2 pkt 29 i 30 ww. aktu prawnego, pojêcia te oznaczaj±: "zatrzymanie pojazdu - unieruchomienie pojazdu nie wynikaj±ce z warunków lub przepisów ruchu drogowego, trwaj±ce nie d³u¿ej ni¿ jedn± minutê oraz ka¿de unieruchomienie pojazdu wynikaj±ce z tych warunków lub przepisów." "postój pojazdu - unieruchomienie pojazdu nie wynikaj±ce z warunków lub przepisów ruchu drogowego, trwaj±ce d³u¿ej ni¿ jedn± minutê." " http://www.gu.com.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=10020&Itemid=149 Tylko co to zmienia w dyskusji? Prawne definicje postoju w tym wypadku nie okre¶laj± czy silnik/zap³on ma byæ wy³±czony, a zdaje siê, wtedy uk³ad poziomowania sprawdza swoje dzia³anie i ewentualnie dostosowuje siê do obci±¿enia. Rajt? -- Jasio vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 31 |
Data: Czerwiec 24 2009 11:26:45 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przegl±dzie" | Autor: Kuba (aka cita) | Jasio wydusi³ z siebie te s³owy:
rajt i owszem by³ tu pewny "przeskok myslowy" ale jak widac kolega pod ktorego sie podpi±³em nie ma na tyle jaj, zeby wzi±æ odpowiedzialno¶æ za s³owa "Reszta jest malo merytoryczna i nie ma sensu odnosic sie do niej" ... choæby na tyle, zeby wskazac co takiego niemerytorycznego napisalem. Spryskiwacze? Có¿ - handuje samochodami i nie jeden widzialem. Nie jednym sam je¼dzilem i wiem jakie rozwi±zania s± stosowane .. a mówi±c swzczerze akurat takiego rozwi±zania jak "co 5ty raz" nie widzialem - wiec chcia³em prosiæ o przyk³ad .. niestety sie nie uda³o. Co do rozpraszania swiat³a - niewielkie zabrudzenei reflektora z ksenonem powoduje bardzo du¿e rozproszenie swiat³a A co do ustawiania swiate³ - kto o zdrowych zmys³ach swiadomie obni¿a linie swiecenia ¶wiate³ maj±c na uwadze poprawe widoczno¶ci po zamontowaniu ksenonów? Jedyny powód tego biksenonu w Jego reflekotrze to ... szpan. Nic wiecej. I w dupie ma to, czy kogo¶ oslepi czy nie... To tyle mam do dodania Tytusowi -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI 32 |
Data: Czerwiec 24 2009 11:17:13 | Temat: Re: z cyklu "by³em na przegl±dzie" | Autor: kocyk | Kuba (aka cita) wrote: Tytus z Fabryki wydusi³ z siebie te s³owy: Ja bym proponowal zaczac od takiego zjawiska jak ortografia, jesli ma byc merytorycznie i "po doroslemu". K.14. |