Grupy dyskusyjne   »   [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)

[poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)



1 Data: Pa?dziernik 07 2010 07:43:12
Temat: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: AL 


czyzby nie starczylo szmalu na paliwko po wykosztowaniu sie na super, duper bryke - i to w dodatku pelnoletnia?
(jak znam zycie posrednim powodem wypadku byly zuzyte amortyzatory w BMW skoro wypadli na zakrecie - a goniacy ich w skodzie pracownicy stacji nie - o skodzie mowili w TV)

http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/1,521535.html

A nawiasem mowiac, dlaczego w statystykach wypadkow (najczesciej jako sprawca) kroluje ta marka - mam na mysli BMW(*) ?


(*)zeby nie bylo, ze szkaluje firme BMW, to uwazam, ze BMW robi fajne autka - fakt, nie wszytkie modele mi sie podobaja, ale niektore sa moimi marzeniami od czasow dziecinstwa - np. M1.
Jesli ktos jest fanem marki lub motoryzacji - polecam muzeum BMW w Monachium - bylem w tym roku - jedno z lepiej zorganizowanych muzeow historii motoryzacji na przykladzie BMW - wciaz jestem pod wrazeniem.

--
pozdr
Adam (AL)
TG



2 Data: Pa?dziernik 07 2010 08:13:54
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Robson 

  A nawiasem mowiac, dlaczego w statystykach wypadkow (najczesciej jako

sprawca) kroluje ta marka - mam na mysli BMW(*) ?

Znam osobiscie 4 wlascicieli BMW, zmieniaja samochody z zachowaniem marki. Mowiac oglednie, to sa ladzie bardzo ... specyficzni? oryginalni? Dwoch jest w zachowaniu bardzo... aroganckich, w stosunku do wszystkich.

R

3 Data: Pa?dziernik 07 2010 08:43:38
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: megrims 

W dniu 2010-10-07 08:13, Robson pisze:

A nawiasem mowiac, dlaczego w statystykach wypadkow (najczesciej jako
sprawca) kroluje ta marka - mam na mysli BMW(*) ?

Znam osobiscie 4 wlascicieli BMW, zmieniaja samochody z zachowaniem
marki. Mowiac oglednie, to sa ladzie bardzo ... specyficzni? oryginalni?
Dwoch jest w zachowaniu bardzo... aroganckich, w stosunku do wszystkich.



Znam paru wła¶cicieli BMW i co? I s± jacy s±. IMO normalni. Ale zaraz
usłyszę, że skoro sam jestem posiadaczem BMW (megrimsowym czarnym już
nie oklejonym 535d je¶li Pani megrimsowa) to pewnie jestem specyficzny,
oryginalny i arogant w stosunku do wszystkich.

Jestem fanem między innymi tej marki. Robi± fajne auta. IMO wygodne
dużo trwalsze niż bardziej popularne marki takie jak fiat/opel/ford.
A opcje wyposażenia, które występuj± np X3 nie znajdziesz w Kaszkaju
albo autlanderze.

pozdrawiam

4 Data: Pa?dziernik 07 2010 08:39:54
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Karolek 

W dniu 2010-10-07 07:43, AL pisze:


czyzby nie starczylo szmalu na paliwko po wykosztowaniu sie na super,
duper bryke - i to w dodatku pelnoletnia?

Ide o zaklad, ze pelnoletnia nie jest, a ty za to robisz za trolla.

(jak znam zycie posrednim powodem wypadku byly zuzyte amortyzatory w BMW
skoro wypadli na zakrecie - a goniacy ich w skodzie pracownicy stacji
nie - o skodzie mowili w TV)


Moze sie zatrudnij jako biegly.

http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/1,521535.html

A nawiasem mowiac, dlaczego w statystykach wypadkow (najczesciej jako
sprawca) kroluje ta marka - mam na mysli BMW(*) ?


Pokaz te statystyki, albo nie wymyslaj trollu.


(*)zeby nie bylo, ze szkaluje firme BMW, to uwazam, ze BMW robi fajne
autka - fakt, nie wszytkie modele mi sie podobaja, ale niektore sa moimi
marzeniami od czasow dziecinstwa - np. M1.
Jesli ktos jest fanem marki lub motoryzacji - polecam muzeum BMW w
Monachium - bylem w tym roku - jedno z lepiej zorganizowanych muzeow
historii motoryzacji na przykladzie BMW - wciaz jestem pod wrazeniem.


Czyli zwykla zazdrosc?
Albo raczej typowa polska zazdrosc polaczona z glupota i rzucaniem populistycznych hasel w celu uzyskaniu szybkiego poklasku.

--
Karolek

5 Data: Pa?dziernik 07 2010 09:38:36
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: AL 

Karolek pisze:

W dniu 2010-10-07 07:43, AL pisze:

czyzby nie starczylo szmalu na paliwko po wykosztowaniu sie na super,
duper bryke - i to w dodatku pelnoletnia?

Ide o zaklad, ze pelnoletnia nie jest, a ty za to robisz za trolla.

to sobie zobacz zdjecia < 10lat toto truchlo nie ma


(jak znam zycie posrednim powodem wypadku byly zuzyte amortyzatory w BMW
skoro wypadli na zakrecie - a goniacy ich w skodzie pracownicy stacji
nie - o skodzie mowili w TV)


Moze sie zatrudnij jako biegly.

http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/1,521535.html

A nawiasem mowiac, dlaczego w statystykach wypadkow (najczesciej jako
sprawca) kroluje ta marka - mam na mysli BMW(*) ?


Pokaz te statystyki, albo nie wymyslaj trollu.

wrzuc haslo w wyszuiwarke: wypadek bmw - wystarczy

a statystyk sobie poszukaj sam
umiesz, czy tatus nie nauczyl?


(*)zeby nie bylo, ze szkaluje firme BMW, to uwazam, ze BMW robi fajne
autka - fakt, nie wszytkie modele mi sie podobaja, ale niektore sa moimi
marzeniami od czasow dziecinstwa - np. M1.
Jesli ktos jest fanem marki lub motoryzacji - polecam muzeum BMW w
Monachium - bylem w tym roku - jedno z lepiej zorganizowanych muzeow
historii motoryzacji na przykladzie BMW - wciaz jestem pod wrazeniem.


Czyli zwykla zazdrosc?
Albo raczej typowa polska zazdrosc polaczona z glupota i rzucaniem populistycznych hasel w celu uzyskaniu szybkiego poklasku.

nie musze zazdroscic, bo nie ma czego
Ciebie boli dupa - bo na glowe to za pozno - po Twoich wypowiedziach.


--
pozdr
Adam (AL)
TG

6 Data: Pa?dziernik 07 2010 10:48:48
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Karolek 

W dniu 2010-10-07 09:38, AL pisze:

Karolek pisze:
W dniu 2010-10-07 07:43, AL pisze:

czyzby nie starczylo szmalu na paliwko po wykosztowaniu sie na super,
duper bryke - i to w dodatku pelnoletnia?

Ide o zaklad, ze pelnoletnia nie jest, a ty za to robisz za trolla.

to sobie zobacz zdjecia < 10lat toto truchlo nie ma


Truchlo to masz we lbie matole.
W jakim kraju mieszkasz cudaku, ze pelnoletnosc osiagasz po 10 latach?


(jak znam zycie posrednim powodem wypadku byly zuzyte amortyzatory w BMW
skoro wypadli na zakrecie - a goniacy ich w skodzie pracownicy stacji
nie - o skodzie mowili w TV)


Moze sie zatrudnij jako biegly.

http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/1,521535.html

A nawiasem mowiac, dlaczego w statystykach wypadkow (najczesciej jako
sprawca) kroluje ta marka - mam na mysli BMW(*) ?


Pokaz te statystyki, albo nie wymyslaj trollu.

wrzuc haslo w wyszuiwarke: wypadek bmw - wystarczy


ROTFL :P

a statystyk sobie poszukaj sam
umiesz, czy tatus nie nauczyl?


Mnie tatus szukania statystyk nie uczyl, za to nauczyl innych przydatnych rzeczy, a w szczegolnosci samodzielnego myslenia, szkoda ze tobie tego nie przekazal.
Ale zademonstruj moze tutaj wszytskim jak to sie robi na przykladzie wypadkowosci BMW wzgledem innych samochodow :P


(*)zeby nie bylo, ze szkaluje firme BMW, to uwazam, ze BMW robi fajne
autka - fakt, nie wszytkie modele mi sie podobaja, ale niektore sa moimi
marzeniami od czasow dziecinstwa - np. M1.
Jesli ktos jest fanem marki lub motoryzacji - polecam muzeum BMW w
Monachium - bylem w tym roku - jedno z lepiej zorganizowanych muzeow
historii motoryzacji na przykladzie BMW - wciaz jestem pod wrazeniem.


Czyli zwykla zazdrosc?
Albo raczej typowa polska zazdrosc polaczona z glupota i rzucaniem
populistycznych hasel w celu uzyskaniu szybkiego poklasku.

nie musze zazdroscic, bo nie ma czego
Ciebie boli dupa - bo na glowe to za pozno - po Twoich wypowiedziach.


Uuu, a cos merytorycznego?


--
Karolek

7 Data: Pa?dziernik 07 2010 10:59:23
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: kamil 

"Karolek"  wrote in message

Mnie tatus szukania statystyk nie uczyl, za to nauczyl innych przydatnych rzeczy, a w szczegolnosci samodzielnego myslenia, szkoda ze tobie tego nie przekazal.
Ale zademonstruj moze tutaj wszytskim jak to sie robi na przykladzie wypadkowosci BMW wzgledem innych samochodow :P

Na pierwszym miejscu moze i nie sa, ale i tak niezle:

http://www.wprost.pl/ar/11691/Bezpieczna-smierc/?I=992

Gdy porównać te dane z liczb± osób bior±cych udział w kraksach, okaże się, że w autach Suzuki zginęło 11,76 proc. kierowców i pasażerów, BMW - 11,2 proc., a w fiatach - 5,29 proc. podróżnych. Je¶li chodzi o konkretne modele, najgorzej wypadły clio (zmarło 10,83 proc. pasażerów uczestnicz±cych w wypadkach), nexia (9,09 proc.), mégane (8,80 proc.), escort (8,39 proc.) i astra (8,20 proc.).




Pozdrwaiam
Kamil

8 Data: Pa?dziernik 07 2010 12:24:18
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Karolek 

W dniu 2010-10-07 11:59, kamil pisze:

"Karolek"  wrote in message



Mnie tatus szukania statystyk nie uczyl, za to nauczyl innych
przydatnych rzeczy, a w szczegolnosci samodzielnego myslenia, szkoda
ze tobie tego nie przekazal.
Ale zademonstruj moze tutaj wszytskim jak to sie robi na przykladzie
wypadkowosci BMW wzgledem innych samochodow :P

Na pierwszym miejscu moze i nie sa, ale i tak niezle:


No niezle jadac od pierwszego miejsca to mamy tak: maluchy (to jest marka?), VW, polonezy (czy to tez jest marka?), fordy, audi, renault, mercedesy i na 8 miejscu BMW :>
Rzeczywiscie same beemki powoduja wypadki... hej czekaj nic tu nie pisza o winie... wiec statystyka z dupy jak zwykle.

http://www.wprost.pl/ar/11691/Bezpieczna-smierc/?I=992

Gdy porównać te dane z liczb± osób bior±cych udział w kraksach, okaże
się, że w autach Suzuki zginęło 11,76 proc. kierowców i pasażerów, BMW -
11,2 proc., a w fiatach - 5,29 proc. podróżnych. Je¶li chodzi o
konkretne modele, najgorzej wypadły clio (zmarło 10,83 proc. pasażerów
uczestnicz±cych w wypadkach), nexia (9,09 proc.), mégane (8,80 proc.),
escort (8,39 proc.) i astra (8,20 proc.).


Wszystko fajnie, tylko brakuje jeszcze drobnego szczegolu jakim jest rozroznienie winy, bo to ze maluchow w 2000 roku bylo jeszcze sporo i braly one czesto udzial w wypadkach jest chyba oczywiste i o morderczym typie kierowcy malucha nie swiadczy :>


--
Karolek

9 Data: Pa?dziernik 07 2010 12:30:35
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Irokez 

Użytkownik "kamil"  napisał w wiadomo¶ci


Mnie tatus szukania statystyk nie uczyl, za to nauczyl innych przydatnych rzeczy, a w szczegolnosci samodzielnego myslenia, szkoda ze tobie tego nie przekazal.
Ale zademonstruj moze tutaj wszytskim jak to sie robi na przykladzie wypadkowosci BMW wzgledem innych samochodow :P

Na pierwszym miejscu moze i nie sa, ale i tak niezle:

http://www.wprost.pl/ar/11691/Bezpieczna-smierc/?I=992

Gdy porównać te dane z liczb± osób bior±cych udział w kraksach, okaże się, że w autach Suzuki zginęło 11,76 proc. kierowców i pasażerów, BMW - 11,2 proc., a w fiatach - 5,29 proc. podróżnych. Je¶li chodzi o konkretne modele, najgorzej wypadły clio (zmarło 10,83 proc. pasażerów uczestnicz±cych w wypadkach), nexia (9,09 proc.), mégane (8,80 proc.), escort (8,39 proc.) i astra (8,20 proc.).

I dalej:

"Syndrom Mad Maxa
Kierowcami kilku- czy kilkunastoletnich BMW i mercedesów s± przeważnie mężczyĽni w wieku 18-25 lat, powoduj±cy najwięcej wypadków. Wedle policyjnych statystyk, jeżdż± oni na granicy ryzyka, często pod wpływem alkoholu. Zabieraj± też więcej pasażerów, niż dopuszczaj± przepisy. Tych samozwańczych władców szos Andrzej Markowski nazywa dotkniętymi syndromem Mad Maxa. - Wysoka ¶miertelno¶ć w¶ród kierowców BMW czy mercedesów wi±że się także z tym, że stan techniczny tych aut często pozostawia wiele do życzenia."

Czytaj±c gazety i ogladaj±c rowy zaraz po deszczu na trasie DK35 Wrocław-Wałbrzych raczej to się sprawdza.

Pozdro

--
Irokez

10 Data: Pa?dziernik 07 2010 13:22:38
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: AL 

Irokez pisze:


I dalej:

"Syndrom Mad Maxa
Kierowcami kilku- czy kilkunastoletnich BMW i mercedesów s± przeważnie mężczyĽni w wieku 18-25 lat, powoduj±cy najwięcej wypadków. Wedle policyjnych statystyk, jeżdż± oni na granicy ryzyka, często pod wpływem alkoholu. Zabieraj± też więcej pasażerów, niż dopuszczaj± przepisy. Tych samozwańczych władców szos Andrzej Markowski nazywa dotkniętymi syndromem Mad Maxa. - Wysoka ¶miertelno¶ć w¶ród kierowców BMW czy mercedesów wi±że się także z tym, że stan techniczny tych aut często pozostawia wiele do życzenia."

Czytaj±c gazety i ogladaj±c rowy zaraz po deszczu na trasie DK35 Wrocław-Wałbrzych raczej to się sprawdza.


tylko, ze Karolkowi zal dupe sciska i nie potrafi zrozumiec golych faktow - a teraz Karolek zademonstruje jak mozna znalezc statystyki pod wzgledem ilosci SPOWODOWANYCH wypadkow przez kierowcow tej swietnej bawarskiej marki.


Rozwijajac temat przytoczony przez Irokeza mozna rzec, ze to nie jest wina samej marki (jako BMW - to tylko przyklad, ktory czesto w zyciu sie zdarza - niestety) ale tego kto najczesciej ja wybiera - bo szpan, bo mocny, bo wygodny, bo....
Niestety ten mocny, swietny silnik nie idzie w parze ze stanem pozostalych podzespolow auta - i o to mi chodzilo w rozpoczynajacym poscie tego watku (inna sprawa to umiejetnosci kierowcow, ktore rozniez nieraz pozostawaija wiele do zyczenia).


--
pozdr
Adam (AL)
TG

11 Data: Pa?dziernik 07 2010 15:47:43
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Karolek 

W dniu 2010-10-07 13:22, AL pisze:


tylko, ze Karolkowi zal dupe sciska i nie potrafi zrozumiec golych
faktow -

Jakich faktow?
Jeszcze zadnych faktow potwierdzajacych twoje bzdurne rewelacje nie zobaczylem, ale jestem cierpliwy i wciaz na te fakty czekam.

  a teraz Karolek zademonstruje jak mozna znalezc statystyki pod
wzgledem ilosci SPOWODOWANYCH wypadkow przez kierowcow tej swietnej
bawarskiej marki.


Gdzie ta demonstracja??? Czyzby mi na oczy padlo :P


Rozwijajac temat przytoczony przez Irokeza mozna rzec, ze to nie jest
wina samej marki (jako BMW - to tylko przyklad, ktory czesto w zyciu sie
zdarza - niestety) ale tego kto najczesciej ja wybiera - bo szpan, bo
mocny, bo wygodny, bo....
Niestety ten mocny, swietny silnik nie idzie w parze ze stanem
pozostalych podzespolow auta - i o to mi chodzilo w rozpoczynajacym
poscie tego watku (inna sprawa to umiejetnosci kierowcow, ktore rozniez
nieraz pozostawaija wiele do zyczenia).

Bla bla bla, daj linka do tych statystyk, lub napisz gdzie moge uzyskac do nich bezproblemowy dostep to przyznam ci racje.
Jak nie to odszczekaj swoje glupie populistyczne teorie i nie wyglupiaj sie wiecej.

--
Karolek

12 Data: Pa?dziernik 07 2010 11:41:33
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: to 

begin AL

Ide o zaklad, ze pelnoletnia nie jest, a ty za to robisz za trolla.

to sobie zobacz zdjecia < 10lat toto truchlo nie ma

Gdzie Ty widziałeĹ› 18-to letnie E39?

--
ignorance is bliss

13 Data: Pa?dziernik 07 2010 14:04:13
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Cavallino 

Użytkownik "to"  napisał w wiadomoĹ›ci

begin AL

Ide o zaklad, ze pelnoletnia nie jest, a ty za to robisz za trolla.

to sobie zobacz zdjecia < 10lat toto truchlo nie ma

Gdzie Ty widziałeĹ› 18-to letnie E39?

15 czy 18 - różnica niewielka.
I tak OD DAWNA to złom.

14 Data: Pa?dziernik 07 2010 12:12:18
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: to 

begin Cavallino

15 czy 18 - różnica niewielka.
I tak OD DAWNA to złom.

WiÄ™kszym złomem jest 5-cio letni kompakt Kii niż 10-cio letnia limuzyna
BMW. Duuużo wiÄ™kszym.

--
ignorance is bliss

15 Data: Pa?dziernik 07 2010 14:18:35
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Cavallino 

Użytkownik "to"  napisał w wiadomoĹ›ci

begin Cavallino

15 czy 18 - różnica niewielka.
I tak OD DAWNA to złom.

WiÄ™kszym złomem jest

Twój mózg.

Ja już nastoletnie BMW miałem, wiÄ™c jestem w stanie ocenić czy to złom czy nie.
Nawet jeĹ›li teoretycznie wszystko było sprawne, to mało co mi kanister przez dziurÄ™ w bagażniku (którÄ… sobie wczeĹ›niej w rdzy wybił) nie uciekł. ;-)

16 Data: Pa?dziernik 07 2010 15:56:30
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: to 

begin Cavallino

Ja już nastoletnie BMW miałem, wiÄ™c jestem w stanie ocenić czy to złom
czy nie.
Nawet jeĹ›li teoretycznie wszystko było sprawne, to mało co mi kanister
przez dziurÄ™ w bagażniku (którÄ… sobie wczeĹ›niej w rdzy wybił) nie
uciekł. ;-)

To nie było pełnoletnie BMW tylko jakiĹ› złom z kibla. Takie rzeczy siÄ™
nawet w kredensach nie działy, o ile oczywiĹ›cie nie zostały odwiniÄ™te z
drzewa i wyklepane przez kowala.

--
ignorance is bliss

17 Data: Pa?dziernik 07 2010 18:17:28
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Cavallino 

Użytkownik "to"  napisał w wiadomoĹ›ci

begin Cavallino

Ja już nastoletnie BMW miałem, wiÄ™c jestem w stanie ocenić czy to złom
czy nie.
Nawet jeĹ›li teoretycznie wszystko było sprawne, to mało co mi kanister
przez dziurÄ™ w bagażniku (którÄ… sobie wczeĹ›niej w rdzy wybił) nie
uciekł. ;-)

To nie było pełnoletnie BMW tylko jakiĹ› złom z kibla.


Nie, to było normalne BMW, nawet niewypadkowe i 10 letnie w momencie zakupu, sprowadzone rok wczeĹ›niej na własne potrzeby przez znajomego.
Tyle że to było 20 lat temu.

O spróchniałych nadkolach w bagażniku dowiedziałem siÄ™ jak już ten kanister trochÄ™ po nim polatał i dziurÄ™ wybił (wtedy w bagazniku nie dawali żadnej wykładziny).

18 Data: Pa?dziernik 07 2010 20:00:26
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

W dniu 2010-10-07 18:17, Cavallino pisze:

Użytkownik "to"  napisał w wiadomo¶ci

begin Cavallino

Ja już nastoletnie BMW miałem, więc jestem w stanie ocenić czy to złom
czy nie.
Nawet je¶li teoretycznie wszystko było sprawne, to mało co mi kanister
przez dziurę w bagażniku (któr± sobie wcze¶niej w rdzy wybił) nie
uciekł. ;-)

To nie było pełnoletnie BMW tylko jaki¶ złom z kibla.


Nie, to było normalne BMW, nawet niewypadkowe i 10 letnie w momencie
zakupu, sprowadzone rok wcze¶niej na własne potrzeby przez znajomego.
Tyle że to było 20 lat temu.

O spróchniałych nadkolach w bagażniku dowiedziałem się jak już ten
kanister trochę po nim polatał i dziurę wybił (wtedy w bagazniku nie
dawali żadnej wykładziny).

Czyli piszesz o aucie, które dzi¶ by miało 31 lat. Nie s±dzisz, że to "nieco" inna epoka? Pokaż mi ówczesne auto, które w wieku 10 lat nie miało rdzy. Jakiekolwiek miało wtedy ocynk?
Dwa lata póĽniej zaczęto produkcję Deloreana - o którym mozna powiedzieć, że nie rdzewiał - był zrobiony po prostu z nierdzewnej stali.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ro¶nie popyt na ¶więty spokój."

19 Data: Pa?dziernik 07 2010 20:48:23
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Cavallino 

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"  napisał w wiadomo¶ci news:

Czyli piszesz o aucie, które dzi¶ by miało 31 lat.

Mniej więcej.
A wtedy miało 10, o 5 lat mniej niż hipotetyczny egzemplarz o którym się dowiedzieli¶my, że za nic w ¶wiecie nie może być złomem.

Nie s±dzisz, że to "nieco" inna epoka?

S±dzę.
Wtedy jeszcze robili porz±dne auta, takie z 1995 roku może być tylko gorsze.

20 Data: Pa?dziernik 07 2010 18:55:19
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: to 

begin Cavallino

SÄ…dzÄ™.
Wtedy jeszcze robili porzÄ…dne auta, takie z 1995 roku może być tylko
gorsze.

JesteĹ› trzeĽwy?

--
ignorance is bliss

21 Data: Pa?dziernik 08 2010 23:18:22
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Jaroslaw Berezowski 

Dnia Thu, 07 Oct 2010 20:00:26 +0200, Marcin \"Kenickie\" Mydlak
napisał(a):

Dwa lata póĽniej zaczÄ™to
produkcjÄ™ Deloreana - o którym mozna powiedzieć, że nie rdzewiał - był
zrobiony po prostu z nierdzewnej stali.
Trabant tez nie rdzewial, bo mial nadwozie z Duroplastu, a robili go
jeszcze wczesniej. Zreszta niezle rozwiazanie.


--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

22 Data: Pa?dziernik 09 2010 06:59:24
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Karolek 

W dniu 2010-10-08 23:18, Jaroslaw Berezowski pisze:

Dnia Thu, 07 Oct 2010 20:00:26 +0200, Marcin \"Kenickie\" Mydlak
napisał(a):

Dwa lata póĽniej zaczÄ™to
produkcjÄ™ Deloreana - o którym mozna powiedzieć, że nie rdzewiał - był
zrobiony po prostu z nierdzewnej stali.
Trabant tez nie rdzewial, bo mial nadwozie z Duroplastu, a robili go
jeszcze wczesniej. Zreszta niezle rozwiazanie.



Rdzewial.

--
Karolek

23 Data: Pa?dziernik 09 2010 09:06:39
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] 

W dniu 2010-10-09 06:59, Karolek pisze:

W dniu 2010-10-08 23:18, Jaroslaw Berezowski pisze:
Dnia Thu, 07 Oct 2010 20:00:26 +0200, Marcin \"Kenickie\" Mydlak
napisał(a):

Dwa lata póĽniej zaczęto
produkcję Deloreana - o którym mozna powiedzieć, że nie rdzewiał - był
zrobiony po prostu z nierdzewnej stali.
Trabant tez nie rdzewial, bo mial nadwozie z Duroplastu, a robili go
jeszcze wczesniej. Zreszta niezle rozwiazanie.



Rdzewial.

Na potęgę i łamała się płyta podłogowa (metalowa)

--
                      Wojciech Smagowicz

24 Data: Pa?dziernik 09 2010 18:38:15
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Jaroslaw Berezowski 

Dnia Sat, 09 Oct 2010 09:06:39 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK]
napisał(a):

W dniu 2010-10-09 06:59, Karolek pisze:
W dniu 2010-10-08 23:18, Jaroslaw Berezowski pisze:
Dnia Thu, 07 Oct 2010 20:00:26 +0200, Marcin \"Kenickie\" Mydlak
napisał(a):

Dwa lata póĽniej zaczÄ™to
produkcjÄ™ Deloreana - o którym mozna powiedzieć, że nie rdzewiał -
był zrobiony po prostu z nierdzewnej stali.
Trabant tez nie rdzewial, bo mial nadwozie z Duroplastu, a robili go
jeszcze wczesniej. Zreszta niezle rozwiazanie.



Rdzewial.

Na potÄ™gÄ™ i łamała siÄ™ płyta podłogowa (metalowa)
No stalowe elementy pewnie tak, ale nie widzialem zardzewialych paneli z
duroplastu :)


--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

25 Data: Pa?dziernik 10 2010 15:39:58
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

W dniu 2010-10-09 18:38, Jaroslaw Berezowski pisze:

Dnia Sat, 09 Oct 2010 09:06:39 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK]
napisał(a):

W dniu 2010-10-09 06:59, Karolek pisze:
W dniu 2010-10-08 23:18, Jaroslaw Berezowski pisze:
Dnia Thu, 07 Oct 2010 20:00:26 +0200, Marcin \"Kenickie\" Mydlak
napisał(a):

Dwa lata póĽniej zaczęto
produkcję Deloreana - o którym mozna powiedzieć, że nie rdzewiał -
był zrobiony po prostu z nierdzewnej stali.
Trabant tez nie rdzewial, bo mial nadwozie z Duroplastu, a robili go
jeszcze wczesniej. Zreszta niezle rozwiazanie.



Rdzewial.

Na potęgę i łamała się płyta podłogowa (metalowa)
No stalowe elementy pewnie tak, ale nie widzialem zardzewialych paneli z
duroplastu :)

Ale jak zostawały same panele z duroplastu, to już się jeĽdzić od dawna nie dało. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ro¶nie popyt na ¶więty spokój."

26 Data: Pa?dziernik 07 2010 18:56:04
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: to 

begin Cavallino

Nie, to było normalne BMW, nawet niewypadkowe i 10 letnie w momencie
zakupu, sprowadzone rok wczeĹ›niej na własne potrzeby przez znajomego.
Tyle że to było 20 lat temu.

O spróchniałych nadkolach w bagażniku dowiedziałem siÄ™ jak już ten
kanister trochÄ™ po nim polatał i dziurÄ™ wybił (wtedy w bagazniku nie
dawali żadnej wykładziny).

Czyli po prostu bredzisz ekstrapolujÄ…c jakieĹ› prehistoryczne
doĹ›wiadczenia ze starymi struclami na współczesne auta.

--
ignorance is bliss

27 Data: Pa?dziernik 07 2010 14:33:42
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: AL 

to pisze:

begin Cavallino

15 czy 18 - różnica niewielka.

to okreslenie 'pelnoletniosci' bylo w przenosni.
Pelnoletniosc u czlowieka jest sprawa umowna - w produktach konsumenckich liczy sie nieco inaczej (ale fakt faktem, ze chcialem odniesc sie do tej 'ludzkiej' pelnoletniosci
(wiecej info w dowolnej ksiazce z marketingu)

I tak OD DAWNA to złom.

to zalezy od stanu - nie od wieku

WiÄ™kszym złomem jest 5-cio letni kompakt Kii niż 10-cio letnia limuzyna BMW. Duuużo wiÄ™kszym.


a tego typu porownania sa idiotyczne,
(i czesto przytaczane przez osoby jezdzace starymi autami = nie znaczy to, ze uwazam, ze kazde z nich to 'bomba na drodze')
bo moze byc rowniez calkiem odwrotnie zgodnie z haslem
"jaki pan taki kram"

sam szukam nie od dzisiaj jakiegos starszego, oryginalnego autka by sie nim zaopiekowac (do jezdzenia mam inne) - tylko czasu wciaz jakos brak i   odkladam to z roku na rok, no chyba, ze 'okazja mnie w koncu kopnie w dupe' to wowczas nie bede sie zastanawial ani chwili ;)

--
pozdr
Adam (AL)
TG

28 Data: Pa?dziernik 07 2010 15:51:36
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Karolek 

W dniu 2010-10-07 14:33, AL pisze:

to pisze:
begin Cavallino

15 czy 18 - różnica niewielka.

to okreslenie 'pelnoletniosci' bylo w przenosni.
Pelnoletniosc u czlowieka jest sprawa umowna - w produktach
konsumenckich liczy sie nieco inaczej (ale fakt faktem, ze chcialem
odniesc sie do tej 'ludzkiej' pelnoletniosci
(wiecej info w dowolnej ksiazce z marketingu)


Sratata, rownie dobrze moglo byc z 2003 roku.

I tak OD DAWNA to złom.

to zalezy od stanu - nie od wieku

WiÄ™kszym złomem jest 5-cio letni kompakt Kii niż 10-cio letnia
limuzyna BMW. Duuużo wiÄ™kszym.


a tego typu porownania sa idiotyczne,

Tak jak idiotyczne jest twierdzenie, ze BMW ma czesciej wypadki niz inne marki i to jeszcze z winy kierowcy BMW, podpierajac sie wyimaginowanymi statystykami.

(i czesto przytaczane przez osoby jezdzace starymi autami = nie znaczy
to, ze uwazam, ze kazde z nich to 'bomba na drodze')
bo moze byc rowniez calkiem odwrotnie zgodnie z haslem
"jaki pan taki kram"

sam szukam nie od dzisiaj jakiegos starszego, oryginalnego autka by sie
nim zaopiekowac (do jezdzenia mam inne) - tylko czasu wciaz jakos brak i
odkladam to z roku na rok, no chyba, ze 'okazja mnie w koncu kopnie w
dupe' to wowczas nie bede sie zastanawial ani chwili ;)


Tylko nie pisz, ze kupilbys sobie BMW, ale tego nie zrobisz bo ich kierowcy maja taka, a nie inna opinie... :>

--
Karolek

29 Data: Pa?dziernik 07 2010 16:14:43
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Irokez 

Użytkownik "Karolek"  napisał w wiadomoĹ›ci


Tylko nie pisz, ze kupilbys sobie BMW, ale tego nie zrobisz bo ich kierowcy maja taka, a nie inna opinie... :>

Tak zerknÄ…łem sobie z ciekawoĹ›ci na ceny (bo nawet na myĹ›l mi nie przyszło aby sobie auto tej firmy kupować) i wychodzi na to, że albo 4 letni francuz albo 10 letnie BMW.  Chyba wolÄ™ jednak młodsze. Rdza nie ma oczu i na widok znaczka nie oddaje szacuneczka na dzielni. Na koszty części eksploatacyjnych nawet mi sie patrzeć nie chce.
Auto dla bogatych.
Szkoda że w PL widzi siÄ™ najczęściej udresionÄ… biedotÄ™, zastaw siÄ™ a postaw siÄ™.
Syndrom Mad Maxa ;)
Tylko czemu BMW? a nie Ferrari czy Jaguar. Ceny podobne. Czyżby filmy gangsterskie? Czy po prostu łatwiej dostepne auto.

--
Irokez

30 Data: Pa?dziernik 07 2010 16:31:18
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: AL 

Karolek pisze:


Tylko nie pisz, ze kupilbys sobie BMW, ale tego nie zrobisz bo ich kierowcy maja taka, a nie inna opinie... :>

myslalem o Z3 - ale nie kabrio (tylko sztywny dach)

--
pozdr
Adam (AL)
TG

31 Data: Pa?dziernik 07 2010 19:26:57
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Karolek 

W dniu 2010-10-07 16:31, AL pisze:

Karolek pisze:

Tylko nie pisz, ze kupilbys sobie BMW, ale tego nie zrobisz bo ich
kierowcy maja taka, a nie inna opinie... :>

myslalem o Z3 - ale nie kabrio (tylko sztywny dach)


A czym teraz jezdzisz, bo ciekawy jestem na ktorym miejscu sie znajdujesz w statystykach? :>

--
Karolek

32 Data: Pa?dziernik 07 2010 15:51:00
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: to 

begin AL

WiÄ™kszym złomem jest 5-cio letni kompakt Kii niż 10-cio letnia limuzyna
BMW. Duuużo wiÄ™kszym.

a tego typu porownania sa idiotyczne, (i czesto przytaczane przez osoby
jezdzace starymi autami = nie znaczy to, ze uwazam, ze kazde z nich to
'bomba na drodze') bo moze byc rowniez calkiem odwrotnie zgodnie z
haslem "jaki pan taki kram"

Nie, takie porównania sÄ… prawdziwe, bo auta klasy E sÄ… z reguły dużo
bardziej solidne niż auta klasy C, a po drugie "stan zero" dla auta klasy
E jest zupełnie w innym miejscu niż dla auta klasy C.

sam szukam nie od dzisiaj jakiegos starszego, oryginalnego autka by sie
nim zaopiekowac (do jezdzenia mam inne) - tylko czasu wciaz jakos brak i
  odkladam to z roku na rok, no chyba, ze 'okazja mnie w koncu kopnie w
dupe' to wowczas nie bede sie zastanawial ani chwili ;)

10-cio letnim autem klasy E nie trzeba się jakoś specjalnie opiekować, o
ile oczywiĹ›cie nie przejechało pół miliona kilometrów ani nie zostało
zeskrobane z przystanka. Takie auto ma niewielkie Ĺ›lady użytkowania i po
prostu siÄ™ je eksploatuje.

--
ignorance is bliss

33 Data: Pa?dziernik 07 2010 18:15:18
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Cavallino 

Użytkownik "to"  napisał w wiadomoĹ›ci

begin AL

WiÄ™kszym złomem jest 5-cio letni kompakt Kii niż 10-cio letnia limuzyna
BMW. Duuużo wiÄ™kszym.

a tego typu porownania sa idiotyczne, (i czesto przytaczane przez osoby
jezdzace starymi autami = nie znaczy to, ze uwazam, ze kazde z nich to
'bomba na drodze') bo moze byc rowniez calkiem odwrotnie zgodnie z
haslem "jaki pan taki kram"

Nie, takie porównania sÄ… prawdziwe,

Bzdura.

bo auta klasy E sÄ… z reguły dużo
bardziej solidne niż auta klasy C

Co nie znaczy że mniej awaryjne, albo wolniej siÄ™ zużywajÄ…ce.
To już zależy tylko od konkretnego przypadku.
Porównaj sobie XM do BX.
Jedno jest pewne - są większe.

34 Data: Pa?dziernik 07 2010 20:50:14
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: AL 

Cavallino pisze:

Użytkownik "to"  napisał w wiadomoĹ›ci
begin AL

WiÄ™kszym złomem jest 5-cio letni kompakt Kii niż 10-cio letnia limuzyna
BMW. Duuużo wiÄ™kszym.

a tego typu porownania sa idiotyczne, (i czesto przytaczane przez osoby
jezdzace starymi autami = nie znaczy to, ze uwazam, ze kazde z nich to
'bomba na drodze') bo moze byc rowniez calkiem odwrotnie zgodnie z
haslem "jaki pan taki kram"

Nie, takie porównania sÄ… prawdziwe,

jezli chodzi o wygode jazdy - tak.
Jezeli chodzi o zuzycie - nie.  Elementy eksploatacyjne zuzywaja sie w takim samym stopniu - roznica jedynie jest taka, ze ich serwisowanie jest drozsze


bo auta klasy E sÄ… z reguły dużo
bardziej solidne niż auta klasy C

Co nie znaczy że mniej awaryjne, albo wolniej siÄ™ zużywajÄ…ce.

right

To już zależy tylko od konkretnego przypadku.
Porównaj sobie XM do BX.

ale co ma w temacie BX i XM:

BX jest poprzednikiem Xantii
Xantia nie byla autem tzw segmentu C, tylko D

XM byl jedno pieterko powyzej Xantii



--
pozdr
Adam (AL)
TG

35 Data: Pa?dziernik 07 2010 19:00:19
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: to 

begin AL

jezli chodzi o wygode jazdy - tak.
Jezeli chodzi o zuzycie - nie.  Elementy eksploatacyjne zuzywaja sie w
takim samym stopniu - roznica jedynie jest taka, ze ich serwisowanie
jest drozsze

Bzdura. WiÄ™ksze auta sÄ… dużo droższe nie dlatego, że sÄ… dłuższe 10 cm,
ale głównie dlatego, że sÄ… po prostu solidniejsze.

--
ignorance is bliss

36 Data: Pa?dziernik 07 2010 21:07:06
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Cavallino 

Użytkownik "to"  napisał w wiadomoĹ›ci

begin AL

jezli chodzi o wygode jazdy - tak.
Jezeli chodzi o zuzycie - nie.  Elementy eksploatacyjne zuzywaja sie w
takim samym stopniu - roznica jedynie jest taka, ze ich serwisowanie
jest drozsze

Bzdura. WiÄ™ksze auta sÄ… dużo droższe nie dlatego, że sÄ… dłuższe 10 cm,
ale głównie dlatego, że sÄ… po prostu solidniejsze.

Nie, za to dlatego że sÄ… bardziej napakowane pierdołami, które do samej jazdy bezpoĹ›rednio nie służÄ…, ale po zepsuciu skutecznie jÄ… uniemożliwiajÄ….

37 Data: Pa?dziernik 08 2010 17:15:35
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: to 

begin Cavallino

Bzdura. WiÄ™ksze auta sÄ… dużo droższe nie dlatego, że sÄ… dłuższe 10 cm,
ale głównie dlatego, że sÄ… po prostu solidniejsze.

Nie, za to dlatego że sÄ… bardziej napakowane pierdołami, które do samej
jazdy bezpoĹ›rednio nie służÄ…, ale po zepsuciu skutecznie jÄ…
uniemożliwiajÄ….

Piszesz jakbyĹ› nie jechał nigdy dobrym autem pomijajÄ…c to prehistoryczne
bmw. Prawda jest taka, że zadbanym autem klasy E (lub nawet któreĹ› z
lepszych klasy D) przy przebiegu 300-500 tys. km jedzie siÄ™ zupełnie
normalnie. Nie sprawia wrażenia, że każda czÄ™ć ma luz, a całoć trzyma
siÄ™ na słowo honoru. Tymczasem mniejsze auta nawet nie przy takim
przebiegu, ale nawet sporo mniejszym sprawiajÄ… zwykle wrażenie
rozklekotanego złomu. PomijajÄ…c już nawet kwestie techniczne to trwałoć
wnÄ™trza (fotele, tapicerka) w autach luksusowych jest o niebo wyższa.

Nie ma cudów. Kompakt jest projektowany dla grupy docelowej dla której
najbardziej istotny czynnik to cena. Auto klasy E jest kierowane do grupy
docelowej, dla której najistotniejszy jest prestiż i jakoć.

--
ignorance is bliss

38 Data: Pa?dziernik 08 2010 21:09:46
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Cavallino 

Użytkownik "to"  napisał w wiadomoĹ›ci news:

Prawda jest taka, że zadbanym autem klasy E (lub nawet któreĹ› z
lepszych klasy D) przy przebiegu 300-500 tys. km jedzie siÄ™ zupełnie
normalnie.

O ile siÄ™ jedzie.
Jak już padnie i zdarza mu siÄ™ to częściej to wtedy siÄ™ nie jedzie.
Zgadzam siÄ™ że przebiegi wytrzyma wiÄ™ksze, zużycie Ĺ›rodka bÄ™dzie mniejsze, ale to nie znaczy że bÄ™dzie obowiÄ…zkowo mniej siÄ™ psuł niż mniejsze auto.


Nie sprawia wrażenia, że każda czÄ™ć ma luz, a całoć trzyma
siÄ™ na słowo honoru. Tymczasem mniejsze auta nawet nie przy takim
przebiegu, ale nawet sporo mniejszym sprawiajÄ… zwykle wrażenie
rozklekotanego złomu.

Ale to tylko wrażenia sÄ….
Obiektywnie przy takim przebiegu może być złomem i wiÄ™kszy i mniejszy, zależy jak siÄ™ trafiło egzemplarz.
Nie ma reguły o której piszesz.

39 Data: Pa?dziernik 07 2010 21:09:48
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: AL 

to pisze:

begin AL

jezli chodzi o wygode jazdy - tak.
Jezeli chodzi o zuzycie - nie.  Elementy eksploatacyjne zuzywaja sie w
takim samym stopniu - roznica jedynie jest taka, ze ich serwisowanie
jest drozsze

Bzdura. WiÄ™ksze auta sÄ… dużo droższe nie dlatego, że sÄ… dłuższe 10 cm, ale głównie dlatego, że sÄ… po prostu solidniejsze.

czy uwazasz, ze solidniejsze sa takie elementy (bo o nich tu tez mowimy) jak:
- amortyzatory
- hamulce (tarcze/klocki/zaciski
- zawieszenie (elementy gumowo metalowe, czy cale wahacze lub konstrukcje wielowahaczowe) ?

Jesli testowac je na dziurawych polskich drogach lub innm torze - zuzyja sie w podobny sposob. A naprawa zawieszenia wielowahaczowego - dostepnego raczej w wyzszych modelach - jest duzo bardziej kosztowniejsze niz w konstrukcjach jednowahaczowych czy belkach

ceny amortyzatorow - wg producentow starczaja na XXX km (30tys ? - w polskich warunkach) i zuzywaja sie podobnie niezaleznie czy to bedzie mercedes, bmw, jaguar, maybach,... czy fabia, dacia, seicento, etc


--
pozdr
Adam (AL)
TG

40 Data: Pa?dziernik 08 2010 17:10:55
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: to 

begin AL

czy uwazasz, ze solidniejsze sa takie elementy (bo o nich tu tez mowimy)
jak:
- amortyzatory
- hamulce (tarcze/klocki/zaciski
- zawieszenie (elementy gumowo metalowe, czy cale wahacze lub
konstrukcje wielowahaczowe) ?

OczywiĹ›cie, że sÄ… solidniejsze i ogólnie lepsze.
 
Jesli testowac je na dziurawych polskich drogach lub innm torze - zuzyja
sie w podobny sposob. A naprawa zawieszenia wielowahaczowego -
dostepnego raczej w wyzszych modelach - jest duzo bardziej
kosztowniejsze niz w konstrukcjach jednowahaczowych czy belkach

A kto tu mówi o kosztach? Wiadomo, że naprawa lepszego jest droższa.

--
ignorance is bliss

41 Data: Pa?dziernik 08 2010 20:19:19
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Karolek 

W dniu 2010-10-08 19:10, to pisze:

A kto tu mówi o kosztach? Wiadomo, że naprawa lepszego jest droższa.


Nie zawsze.
Mi np. naprawa 2 BMW w sumie wychodzi o wiele taniej niz jednej malej Alfy, a Alfa jest najmlodsza z najnizszym przebiegiem i pare klas nizej :>

--
Karolek

42 Data: Pa?dziernik 07 2010 21:03:44
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Cavallino 

Użytkownik "AL"  napisał w wiadomoĹ›ci news:

bo auta klasy E sÄ… z reguły dużo
bardziej solidne niż auta klasy C

Co nie znaczy że mniej awaryjne, albo wolniej siÄ™ zużywajÄ…ce.

right

To już zależy tylko od konkretnego przypadku.
Porównaj sobie XM do BX.

ale co ma w temacie BX i XM:

Ano właĹ›nie to.
Ĺ»e wiÄ™ksze/wyższej klasy nijak nie oznacza lepsze czy mniej usterkowe.
Na pewno oznacza droższe, innych prawidłowoĹ›ci brak, czasem nawet wiÄ™ksze gabaryty nie sÄ… prawdziwe.


BX jest poprzednikiem Xantii

I ZX.

43 Data: Pa?dziernik 07 2010 21:10:48
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: AL 

Cavallino pisze:

Użytkownik "AL"  napisał w wiadomoĹ›ci news:

bo auta klasy E sÄ… z reguły dużo
bardziej solidne niż auta klasy C

Co nie znaczy że mniej awaryjne, albo wolniej siÄ™ zużywajÄ…ce.

right

To już zależy tylko od konkretnego przypadku.
Porównaj sobie XM do BX.

ale co ma w temacie BX i XM:

Ano właĹ›nie to.
Ĺ»e wiÄ™ksze/wyższej klasy nijak nie oznacza lepsze czy mniej usterkowe.
Na pewno oznacza droższe, innych prawidłowoĹ›ci brak, czasem nawet wiÄ™ksze gabaryty nie sÄ… prawdziwe.


BX jest poprzednikiem Xantii

I ZX.

nie mialez zadnego z wyzej wymienionych egzemplarzy - wiec dlaczego sie o nich wypowiadasz - zwlaszcza porownujac XM do Xantii ?


--
pozdr
Adam (AL)
TG

44 Data: Pa?dziernik 07 2010 23:42:53
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Cavallino 

Użytkownik "AL"  napisał w wiadomoĹ›ci news:

To już zależy tylko od konkretnego przypadku.
Porównaj sobie XM do BX.
BX jest poprzednikiem Xantii

I ZX.

nie mialez zadnego z wyzej wymienionych egzemplarzy - wiec dlaczego sie o nich wypowiadasz - zwlaszcza porownujac XM do Xantii ?

Do kogo ta mowa?
Bo jeĹ›li do mnie, to nijak nie trafiłeĹ›.
Ani z tym co miałem, a tym bardziej jeĽdziłem, ani z tym co porównywałem.

45 Data: Pa?dziernik 08 2010 03:22:29
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: AL 

Cavallino pisze:

Użytkownik "AL"  napisał w wiadomoĹ›ci news:

To już zależy tylko od konkretnego przypadku.
Porównaj sobie XM do BX.
BX jest poprzednikiem Xantii

I ZX.


ZX jest protoplasta Xsary (tzw segment C) i z Xantia nie ma nic wspolnego procz loga na masce

nie mialez zadnego z wyzej wymienionych egzemplarzy - wiec dlaczego sie o nich wypowiadasz - zwlaszcza porownujac XM do Xantii ?

Do kogo ta mowa?
Bo jeĹ›li do mnie, to nijak nie trafiłeĹ›.
Ani z tym co miałem, a tym bardziej jeĽdziłem, ani z tym co porównywałem.

????

wysuwasz tu cala gama citroenow, w dodatku mieszajac w modelach (jakbys znal tylko oznaczenia modeli, natomiast nie same modele) - i teraz sie wypierasz, ze to nie ty ?

Jest dwoch Cavallinów czy to jakis efekt matriksa?

--
pozdr
Adam (AL)
TG

46 Data: Pa?dziernik 08 2010 09:46:13
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Mirek Ptak 

Dnia 2010-10-08 03:22,  *AL* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

Do kogo ta mowa?
Bo je¶li do mnie, to nijak nie trafiłe¶.
Ani z tym co miałem, a tym bardziej jeĽdziłem, ani z tym co porównywałem.

????

wysuwasz tu cala gama citroenow, w dodatku mieszajac w modelach (jakbys
znal tylko oznaczenia modeli, natomiast nie same modele) - i teraz sie
wypierasz, ze to nie ty ?

Widzę, że każdy post Cavallino, w którym pisze co¶ o francuzach działa na Ciebie jak płachta na byka. I to tak mocno, że nie patrzysz nawet o czym pisze :).
Dla przypomnienia:
=====
> bo auta klasy E s± z reguły dużo
> bardziej solidne niż auta klasy C

Co nie znaczy że mniej awaryjne, albo wolniej się zużywaj±ce.
To już zależy tylko od konkretnego przypadku.
Porównaj sobie XM do BX.
=====

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

47 Data: Pa?dziernik 08 2010 10:24:03
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: AL 

Mirek Ptak pisze:

Dnia 2010-10-08 03:22,  *AL* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
Do kogo ta mowa?
Bo je¶li do mnie, to nijak nie trafiłe¶.
Ani z tym co miałem, a tym bardziej jeĽdziłem, ani z tym co porównywałem.

????

wysuwasz tu cala gama citroenow, w dodatku mieszajac w modelach (jakbys
znal tylko oznaczenia modeli, natomiast nie same modele) - i teraz sie
wypierasz, ze to nie ty ?

Widzę, że każdy post Cavallino, w którym pisze co¶ o francuzach działa na Ciebie jak płachta na byka.

podobnie jak na ciebie slowo Opel (jak dobrze kojarze) ;)

I to tak mocno, że nie patrzysz nawet o czym pisze :).

:)
nie do konca tak jest, ale jako, ze to grupa samochodowa, winne sa czasami pewne wyjasnienia.

Mogl jeszcze wspomniec o CX, SM...


Dla przypomnienia:
=====
 > bo auta klasy E s± z reguły dużo
 > bardziej solidne niż auta klasy C

Co nie znaczy że mniej awaryjne, albo wolniej się zużywaj±ce.
To już zależy tylko od konkretnego przypadku.
Porównaj sobie XM do BX.

ale BX byl fajnym autkiem i bardzo wygodnym
XM mial wiecej opcji elektronicznych, byl wiekszy, wygodniejszy
w XM psula sie glownie elektronika (made by bosh) - ktorej w BX bylo znacznie mniej lub wcale

i nie wiem, czy XM przewyzszal BX'a solidnoscia wykonania w stopniu by dawac za wzor te dwa auta.
Byl bardziej odjechany - to fakt, no i BX byl chyba ponad segmentem C (choc w czasach BX'a pewnie takie pojecie jeszcze nie istnialo, wiec trudno go klasyfikowac)


--
pozdr
Adam (AL)
TG

48 Data: Pa?dziernik 08 2010 10:28:14
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Cavallino 

Użytkownik "AL"  napisał w wiadomo¶ci news:

 > bo auta klasy E s± z reguły dużo
 > bardziej solidne niż auta klasy C

Co nie znaczy że mniej awaryjne, albo wolniej się zużywaj±ce.
To już zależy tylko od konkretnego przypadku.
Porównaj sobie XM do BX.

ale BX byl fajnym autkiem i bardzo wygodnym
XM mial wiecej opcji elektronicznych, byl wiekszy, wygodniejszy
w XM psula sie glownie elektronika (made by bosh) - ktorej w BX bylo znacznie mniej lub wcale


Dokładnie o tym pisałem, więc totalnie nie rozumiem z czym dyskutujesz.


i nie wiem, czy XM przewyzszal BX'a solidnoscia wykonania w stopniu by dawac za wzor te dwa auta.

Zgadzam się w 100%.
Nie zajarzyłe¶ chyba, że to miał być przykład ZAPRZECZAJˇCY postawionej tezie, a nie j± potwierdzaj±cy.
I ta teza nie była moja, tylko "to", mam o niej dokładnie takie samo zdanie jak Ty.
Gdyby Cię mój nick nie za¶lepił to by¶ to już dawno wyczytał z tego w±tku.

Byl bardziej odjechany - to fakt, no i BX byl chyba ponad segmentem C (choc w czasach BX'a pewnie takie pojecie jeszcze nie istnialo, wiec trudno go klasyfikowac)

I znowu się praktycznie zgadzamy.

49 Data: Pa?dziernik 08 2010 11:35:03
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Mirek Ptak 

Dnia 2010-10-08 10:24,  *AL* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

Widzę, że każdy post Cavallino, w którym pisze co¶ o francuzach działa
na Ciebie jak płachta na byka.

podobnie jak na ciebie slowo Opel (jak dobrze kojarze) ;)

Zgadza się, ale nie mam nic przeciwko, żeby dokładać VW na przykład :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

50 Data: Pa?dziernik 08 2010 10:15:12
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Cavallino 

Użytkownik "AL"  napisał w wiadomoĹ›ci

Cavallino pisze:
Użytkownik "AL"  napisał w wiadomoĹ›ci news:

To już zależy tylko od konkretnego przypadku.
Porównaj sobie XM do BX.
BX jest poprzednikiem Xantii

I ZX.


ZX jest protoplasta Xsary (tzw segment C) i z Xantia nie ma nic wspolnego procz loga na masce

OczywiĹ›cie, nigdy nic innego nie twierdziłem.
Nie bardzo wiem skÄ…d coĹ› takiego wymyĹ›liłeĹ›.



nie mialez zadnego z wyzej wymienionych egzemplarzy - wiec dlaczego sie o nich wypowiadasz - zwlaszcza porownujac XM do Xantii ?

Do kogo ta mowa?
Bo jeĹ›li do mnie, to nijak nie trafiłeĹ›.
Ani z tym co miałem, a tym bardziej jeĽdziłem, ani z tym co porównywałem.

????

wysuwasz tu cala gama citroenow, w dodatku mieszajac w modelach (jakbys znal tylko oznaczenia modeli, natomiast nie same modele) - i teraz sie wypierasz, ze to nie ty ?

Nic z tych rzeczy, chyba nie zajarzyłeĹ› o co szło.
A szło o to, że BX był autem zawieszonym miÄ™dzy klasami C i D, był wyraĽnie mniejszy niż inne auta klasy D i wiÄ™kszy niż kompakty.
Nie był bezpoĹ›rednim odpowiednikiem wyraĽnie wiÄ™kszej Xantii i jej wejĹ›cie na rynek nie spowodowało zakoĹ„czenia produkcji BX, wtedy dostał innÄ… funkcjÄ™ - czyli robił za kompakt.
Dopiero pojawienie siÄ™ ZX spowodowało zakoĹ„czenie produkcji BX.

Porównywałem BX do XM, w odpowiedzi na tezÄ™, że auto mniejsze jest ZAWSZE solidniejsze niż mniejsze (konkretnie padły klasy E i D), której dany przykład jasno zaprzecza.
Jak Ci nie pasuje BX w tym zestawieniu, to zastÄ…p go ZX - nawet dłużej był produkowany łÄ…cznie z XM.
Nic to nie zmienia, a wrÄ™cz przeciwnie - XM zawsze był autem nieziemsko problemowym, pod tym wzglÄ™dem nieĽle dopracowany ZX (a wczeĹ›niej BX robiÄ…cy za kompakt) bił go na głowÄ™.



Jest dwoch Cavallinów czy to jakis efekt matriksa?

Nie, to efekt tego że nie rozumiesz co czytasz, a co gorsza wydajesz opinie o tym co miałem, kompletnie nie majÄ…c pojÄ™cia o temacie.
Akurat w tamtym czasie miałem jednego z tych Citroenów, kupnem drugiego byłem bardzo zainteresowany i czÄ™sto jeĽdziłem z kumplem, a trzeciego sÄ…siad z naprzeciwka ma do dziĹ›.

51 Data: Pa?dziernik 08 2010 10:31:54
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: AL 

Cavallino pisze:


wysuwasz tu cala gama citroenow, w dodatku mieszajac w modelach (jakbys znal tylko oznaczenia modeli, natomiast nie same modele) - i teraz sie wypierasz, ze to nie ty ?

Nic z tych rzeczy, chyba nie zajarzyłeĹ› o co szło.
A szło o to, że BX był autem zawieszonym miÄ™dzy klasami C i D, był wyraĽnie mniejszy niż inne auta klasy D i wiÄ™kszy niż kompakty.
Nie był bezpoĹ›rednim odpowiednikiem wyraĽnie wiÄ™kszej Xantii i jej wejĹ›cie na rynek nie spowodowało zakoĹ„czenia produkcji BX, wtedy dostał innÄ… funkcjÄ™ - czyli robił za kompakt.
Dopiero pojawienie siÄ™ ZX spowodowało zakoĹ„czenie produkcji BX.

dobra - zwal moj poprzedni post na temperature
czlek z podwyzszona temperatura i na ziolach ;) nie powinien siadac do komputera :)



--
pozdr
Adam (AL)
TG

52 Data: Pa?dziernik 08 2010 10:34:21
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Cavallino 

Użytkownik "AL"  napisał w wiadomoĹ›ci

Cavallino pisze:

wysuwasz tu cala gama citroenow, w dodatku mieszajac w modelach (jakbys znal tylko oznaczenia modeli, natomiast nie same modele) - i teraz sie wypierasz, ze to nie ty ?

Nic z tych rzeczy, chyba nie zajarzyłeĹ› o co szło.
A szło o to, że BX był autem zawieszonym miÄ™dzy klasami C i D, był wyraĽnie mniejszy niż inne auta klasy D i wiÄ™kszy niż kompakty.
Nie był bezpoĹ›rednim odpowiednikiem wyraĽnie wiÄ™kszej Xantii i jej wejĹ›cie na rynek nie spowodowało zakoĹ„czenia produkcji BX, wtedy dostał innÄ… funkcjÄ™ - czyli robił za kompakt.
Dopiero pojawienie siÄ™ ZX spowodowało zakoĹ„czenie produkcji BX.

dobra - zwal moj poprzedni post na temperature

Jak sobie życzysz.

czlek z podwyzszona temperatura i na ziolach ;) nie powinien siadac do komputera :)

Te zioła to dopalacze? ;-)

53 Data: Pa?dziernik 07 2010 18:59:05
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: to 

begin Cavallino

bo auta klasy E sÄ… z reguły dużo
bardziej solidne niż auta klasy C

Co nie znaczy że mniej awaryjne, albo wolniej siÄ™ zużywajÄ…ce. To już
zależy tylko od konkretnego przypadku.

Znaczy, statystyczne auto klasy E jest dużo solidniejsze. Po za tym jest
ogólnie lepsze niż auto klasy C wiÄ™c żeby na skutek zużycia zeszło do
jego poziomu to naprawdÄ™ wiele trzeba.

Porównaj sobie XM do BX.

Nie prowadzę badań archeologicznych.

--
ignorance is bliss

54 Data: Pa?dziernik 07 2010 21:06:05
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Cavallino 

Użytkownik "to"  napisał w wiadomoĹ›ci

begin Cavallino

bo auta klasy E sÄ… z reguły dużo
bardziej solidne niż auta klasy C

Co nie znaczy że mniej awaryjne, albo wolniej siÄ™ zużywajÄ…ce. To już
zależy tylko od konkretnego przypadku.

Znaczy, statystyczne auto klasy E jest dużo solidniejsze.

Niekoniecznie.
JakoĹ› dziwnym trafem najwiÄ™cej systemowych awarii i kampanii dotyka właĹ›nie aut wyższyh klas.
Powody sÄ… proste - wiÄ™cej elektroniki, mniejsza iloć testerów (czyt. klientów), bardziej skomplikowane elementy (choćby zawieszenie) - cudów nie ma - to wszystko powoduje, że jest dokładnie odwrotnie niż piszesz.

55 Data: Pa?dziernik 07 2010 14:55:21
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Cavallino 

Użytkownik "to"  napisał w wiadomoĹ›ci

begin Cavallino

15 czy 18 - różnica niewielka.
I tak OD DAWNA to złom.

WiÄ™kszym złomem jest 5-cio letni kompakt Kii

Możliwe, nie jeĽdziłem ShumÄ….

JeĹ›li chodziło Ci o Ceeda, to 5 letnich nie ma, wiÄ™c nie masz zielonego pojÄ™cia w jakim stopniu może być posuniÄ™ta złomowatoć takiego, wiÄ™c po prostu piszesz o rzeczach o których nie masz zielonego pojÄ™cia.
Czyli jak zazwyczaj.

A nawet jak jakiĹ› Ceed bÄ™dzie miał 5 lat, to już nie bÄ™dzie mój kłopot, bo do tego czasu siÄ™ rozstaniemy.

56 Data: Pa?dziernik 07 2010 15:54:52
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Karolek 

W dniu 2010-10-07 14:04, Cavallino pisze:

Użytkownik "to"  napisał w wiadomoĹ›ci

begin AL

Ide o zaklad, ze pelnoletnia nie jest, a ty za to robisz za trolla.

to sobie zobacz zdjecia < 10lat toto truchlo nie ma

Gdzie Ty widziałeĹ› 18-to letnie E39?

15 czy 18 - różnica niewielka.
I tak OD DAWNA to złom.

Tylko pod warunkiem, ze to twoj samochod, ale wtedy 18 czy 3 to tez zadna roznica.

--
Karolek

57 Data: Pa?dziernik 07 2010 16:03:34
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Cavallino 

Użytkownik "Karolek"  napisał w wiadomoĹ›ci news:

15 czy 18 - różnica niewielka.
I tak OD DAWNA to złom.

Tylko pod warunkiem, ze to twoj samochod,

Nie ma takiej opcji, nigdy nie miałem 15 latka i zapewne nigdy już mi to nie bÄ™dzie dane.

58 Data: Pa?dziernik 07 2010 16:09:44
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Karolek 

W dniu 2010-10-07 16:03, Cavallino pisze:

Użytkownik "Karolek"  napisał w wiadomoĹ›ci news:

15 czy 18 - różnica niewielka.
I tak OD DAWNA to złom.

Tylko pod warunkiem, ze to twoj samochod,

Nie ma takiej opcji, nigdy nie miałem 15 latka i zapewne nigdy już mi to
nie będzie dane.

Alez jest, kazdy twoj samochod to zlom.

--
Karolek

59 Data: Pa?dziernik 07 2010 16:21:17
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Cavallino 

Użytkownik "Karolek"  napisał w wiadomoĹ›ci

W dniu 2010-10-07 16:03, Cavallino pisze:
Użytkownik "Karolek"  napisał w wiadomoĹ›ci news:

15 czy 18 - różnica niewielka.
I tak OD DAWNA to złom.

Tylko pod warunkiem, ze to twoj samochod,

Nie ma takiej opcji, nigdy nie miałem 15 latka i zapewne nigdy już mi to
nie będzie dane.

Alez jest, kazdy twoj samochod to zlom.

Bo ponieważ?
Stare BMW miałem tylko raz, potem już tej głupoty z kupowaniem złomu nie powtórzyłem.

60 Data: Pa?dziernik 07 2010 16:25:01
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Karolek 

W dniu 2010-10-07 16:21, Cavallino pisze:

Użytkownik "Karolek"  napisał w wiadomoĹ›ci

W dniu 2010-10-07 16:03, Cavallino pisze:
Użytkownik "Karolek"  napisał w wiadomoĹ›ci news:

15 czy 18 - różnica niewielka.
I tak OD DAWNA to złom.

Tylko pod warunkiem, ze to twoj samochod,

Nie ma takiej opcji, nigdy nie miałem 15 latka i zapewne nigdy już mi to
nie będzie dane.

Alez jest, kazdy twoj samochod to zlom.

Bo ponieważ?
Stare BMW miałem tylko raz, potem już tej głupoty z kupowaniem złomu nie
powtórzyłem.

Kupiles alfe, ktora w twoich rekach sie rozpadla, teraz masz gownianego ceeda, ktory tez sie pewnie rozpadnie... i zapewne bylo ich wiecej, ale nie znam ciebie prywatnie wiec nie wiem, a ty sie nie przyznasz.

--
Karolek

61 Data: Pa?dziernik 07 2010 16:35:54
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Cavallino 

Użytkownik "Karolek"  napisał w wiadomoĹ›ci news:

Alez jest, kazdy twoj samochod to zlom.

Bo ponieważ?
Stare BMW miałem tylko raz, potem już tej głupoty z kupowaniem złomu nie
powtórzyłem.

Kupiles alfe, ktora w twoich rekach sie rozpadla

Nie.
Alfa rozpadła siÄ™ gdy nieopatrznie oddałem jÄ… do serwisu z jakÄ…Ĺ› duperelÄ….
Tak jÄ… "naprawili", że dwukrotna wymiana bloku silnika niewiele dała.
Moja wina przy tym wszystkim wynosiła 0%.

Ale i tak nie była złomem, wszystkie auta które łapały siÄ™ u mnie na tÄ… kategoriÄ™ były niemieckie, plus dwa Fiaty - Uno i Bis, bo kupione były od handlarzy-przekrÄ™tasów.

Samochodów z których byłem w zadowolony miałem znacznie wiÄ™cej niż niewypałów, o złomach nie wspominajÄ…c.

62 Data: Pa?dziernik 07 2010 19:26:04
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Karolek 

W dniu 2010-10-07 16:35, Cavallino pisze:

Użytkownik "Karolek"  napisał w wiadomoĹ›ci news:

Alez jest, kazdy twoj samochod to zlom.

Bo ponieważ?
Stare BMW miałem tylko raz, potem już tej głupoty z kupowaniem złomu nie
powtórzyłem.

Kupiles alfe, ktora w twoich rekach sie rozpadla

Nie.
Alfa rozpadła siÄ™ gdy nieopatrznie oddałem jÄ… do serwisu z jakÄ…Ĺ› duperelÄ….
Tak jÄ… "naprawili", że dwukrotna wymiana bloku silnika niewiele dała.
Moja wina przy tym wszystkim wynosiła 0%.

Ale i tak nie była złomem, wszystkie auta które łapały siÄ™ u mnie na tÄ…
kategoriÄ™ były niemieckie, plus dwa Fiaty - Uno i Bis, bo kupione były
od handlarzy-przekrÄ™tasów.

Samochodów z których byłem w zadowolony miałem znacznie wiÄ™cej niż
niewypałów, o złomach nie wspominajÄ…c.

Dobra, dobra, meganke tez zajechales.
Widac bledy, ktore ciagle popelniasz to kupowanie trupow o handlarzy lub serwisowanie nowego auta w kiepskim ASO polaczone z niewlasciwym uzytkowaniem, stad twoje wieczne problemy z samochodami.

--
Karolek

63 Data: Pa?dziernik 07 2010 20:46:28
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Cavallino 

Użytkownik "Karolek"  napisał w wiadomoĹ›ci news:

Dobra, dobra, meganke tez zajechales.

Nic z tych rzeczy, MegankÄ™ zajechało Renault podczas produkcji, a pewnie również podczas projektowania.


Widac bledy, ktore ciagle popelniasz to kupowanie trupow o handlarzy

To było dawno, wyciÄ…gnÄ…łem wnioski i z handlem złomem nie mam już nic wspólnego.
MogÄ™ siÄ™ tylko uĹ›miać widzÄ…c jak jakiĹ› złomiarz broni tej bandy przestÄ™pców.

lub serwisowanie nowego auta w kiepskim ASO

Kiepskim?
To co naprawiało AlfÄ™ to było jedyne ASO w tej części kraju, całkiem niezłe, swego czasu przygotowujÄ…ce samochody do Pucharu Alfa Romeo.
Do tego PODOBNO za mojego boxera brał siÄ™ najlepszy i jedyny fachowiec od tych silników.
Widać to wszystko to było za mało, ale nic wiÄ™cej zrobić nie mogłem.


polaczone z niewlasciwym uzytkowaniem

LOL !!!
A na czym polega niewłaĹ›ciwe użytkowanie samochodu, któremu psuje siÄ™ elektronika? ;-)

WymyĹ›l coĹ› sensownego, bo takie opinie połÄ…czone ze stwierdzeniem sprzed kilku postów, że nie masz o mnie zielonego pojÄ™cia, wiÄ™c tym bardziej o użytkowaniu samochodów, tylko pokazujÄ… twojÄ… mentalnoć przygłupiego dresa z BMW.

64 Data: Pa?dziernik 08 2010 03:43:09
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Karolek 

W dniu 2010-10-07 20:46, Cavallino pisze:

Użytkownik "Karolek"  napisał w wiadomoĹ›ci news:

Dobra, dobra, meganke tez zajechales.

Nic z tych rzeczy, MegankÄ™ zajechało Renault podczas produkcji, a pewnie
również podczas projektowania.


Tak, tak, a kie zajedzie Kia :P


Widac bledy, ktore ciagle popelniasz to kupowanie trupow o handlarzy

To było dawno, wyciÄ…gnÄ…łem wnioski i z handlem złomem nie mam już nic
wspólnego.
MogÄ™ siÄ™ tylko uĹ›miać widzÄ…c jak jakiĹ› złomiarz broni tej bandy
przestÄ™pców.


Jestes glupcem cavallino.

lub serwisowanie nowego auta w kiepskim ASO

Kiepskim?
To co naprawiało AlfÄ™ to było jedyne ASO w tej części kraju, całkiem
niezłe, swego czasu przygotowujÄ…ce samochody do Pucharu Alfa Romeo.
Do tego PODOBNO za mojego boxera brał siÄ™ najlepszy i jedyny fachowiec
od tych silników.
Widać to wszystko to było za mało, ale nic wiÄ™cej zrobić nie mogłem.


Skoro jedyne, to nie miales porownania :P
Tak czy inaczej bylo kiepskie skoro nie potrafili ogarnac tematu.
Bo ze alfy sa jakie sa to kazdy wie, ale jakos jeszcze nie wyginely, nawet te boxery do dnia dzisiejszego.
Wniosek, ty zepsules, a gowniane ASO nie potrafilo naprawic.


polaczone z niewlasciwym uzytkowaniem

LOL !!!
A na czym polega niewłaĹ›ciwe użytkowanie samochodu, któremu psuje siÄ™
elektronika? ;-)


Blok silnika to nie elektronika.
W 30 letniej beemce tez jej nie miales, wiec gdzie ci sie psula? w renault?

WymyĹ›l coĹ› sensownego, bo takie opinie połÄ…czone ze stwierdzeniem sprzed
kilku postów, że nie masz o mnie zielonego pojÄ™cia, wiÄ™c tym bardziej o
użytkowaniu samochodów, tylko pokazujÄ… twojÄ… mentalnoć przygłupiego
dresa z BMW.

Nie, napisalem ze cie prywatnie nie znam, a nie ze nie mam o tobie zielonego pojecia.
Bo pojecie to mam i nawet juz sobie zdanie na twoj temat wyrobilem.

--
Karolek

65 Data: Pa?dziernik 08 2010 10:20:59
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: Cavallino 

Użytkownik "Karolek"  napisał w wiadomoĹ›ci news:

Widac bledy, ktore ciagle popelniasz to kupowanie trupow o handlarzy

To było dawno, wyciÄ…gnÄ…łem wnioski i z handlem złomem nie mam już nic
wspólnego.
MogÄ™ siÄ™ tylko uĹ›miać widzÄ…c jak jakiĹ› złomiarz broni tej bandy
przestÄ™pców.


Jestem glupcem

Dokładnie.


Skoro jedyne, to nie miales porownania :P

Ja nie miałem, ale na forum alfisti ludzie mieli doć duże.
I z wszystkimi problemami kierowali właĹ›nie do Polcaru.


Tak czy inaczej bylo kiepskie skoro nie potrafili ogarnac tematu.

Kiepscy to byli mechanicy, nie sposób siÄ™ nie zgodzić - boxer ich zdecydowanie przerósł.
Powiedz sam, czy na błÄ™dne działanie komputera wtrysku przy krÄ™ceniu kierownicÄ… zastosowałbyĹ› szlif głowicy i to robiony u partacza?
Oni tak zrobili i popsuli kompletnie cały silnik.


Bo ze alfy sa jakie sa to kazdy wie, ale jakos jeszcze nie wyginely, nawet te boxery do dnia dzisiejszego.
Wniosek, ty zepsules

Jasne.
To ja rozebrałem silnik i go zepsułem.
Wniosek godny drecha, który nie rozumie nic ze Ĺ›wiata który go otacza.

LOL !!!
A na czym polega niewłaĹ›ciwe użytkowanie samochodu, któremu psuje siÄ™
elektronika? ;-)


Blok silnika to nie elektronika.

Blok silnika siÄ™ nie zepsuł.
To serwis go zepsuł, takie były konsekwencjÄ™ spieprzenia szlifu głowicy.
W międzyczasie popsuli jeszcze pompę wody, oleju i czego tam jeszcze przy okazji.

Nie, napisalem ze cie prywatnie nie znam, a nie ze nie mam o tobie zielonego pojecia.
Bo pojecie to mam

Tak.
Jak o całym niedrechowatym Ĺ›wiecie.
Żadne.

66 Data: Pa?dziernik 11 2010 14:43:40
Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
Autor: J.F. 

Użytkownik "AL"  napisał w

A nawiasem mowiac, dlaczego w statystykach wypadkow (najczesciej jako sprawca) kroluje ta marka - mam na mysli BMW(*) ?

a kroluje ? Czy tylko bardziej fotogeniczna jest i chetniej w gazetach zamieszczana :-)

(*)zeby nie bylo, ze szkaluje firme BMW, to uwazam, ze BMW robi fajne autka

Fajne to moze one sa, ale nie dla mnie, za to maja naped na tylne kola - a to jest czynnik wypadkogenny :-)

J.

Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)



Grupy dyskusyjne