[poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;)
1 | Data: Pa?dziernik 07 2010 07:43:12 |
Temat: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | |
Autor: AL |
2 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 08:13:54 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Robson | A nawiasem mowiac, dlaczego w statystykach wypadkow (najczesciej jako sprawca) kroluje ta marka - mam na mysli BMW(*) ? Znam osobiscie 4 wlascicieli BMW, zmieniaja samochody z zachowaniem marki. Mowiac oglednie, to sa ladzie bardzo ... specyficzni? oryginalni? Dwoch jest w zachowaniu bardzo... aroganckich, w stosunku do wszystkich. R 3 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 08:43:38 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: megrims | W dniu 2010-10-07 08:13, Robson pisze: A nawiasem mowiac, dlaczego w statystykach wypadkow (najczesciej jako Znam paru wła¶cicieli BMW i co? I s± jacy s±. IMO normalni. Ale zaraz usłyszę, że skoro sam jestem posiadaczem BMW (megrimsowym czarnym już nie oklejonym 535d je¶li Pani megrimsowa) to pewnie jestem specyficzny, oryginalny i arogant w stosunku do wszystkich. Jestem fanem między innymi tej marki. Robi± fajne auta. IMO wygodne dużo trwalsze niż bardziej popularne marki takie jak fiat/opel/ford. A opcje wyposażenia, które występuj± np X3 nie znajdziesz w Kaszkaju albo autlanderze. pozdrawiam 4 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 08:39:54 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Karolek | W dniu 2010-10-07 07:43, AL pisze:
Ide o zaklad, ze pelnoletnia nie jest, a ty za to robisz za trolla. (jak znam zycie posrednim powodem wypadku byly zuzyte amortyzatory w BMW Moze sie zatrudnij jako biegly. http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/1,521535.html Pokaz te statystyki, albo nie wymyslaj trollu.
Czyli zwykla zazdrosc? Albo raczej typowa polska zazdrosc polaczona z glupota i rzucaniem populistycznych hasel w celu uzyskaniu szybkiego poklasku. -- Karolek 5 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 09:38:36 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: AL | Karolek pisze: W dniu 2010-10-07 07:43, AL pisze: to sobie zobacz zdjecia < 10lat toto truchlo nie ma wrzuc haslo w wyszuiwarke: wypadek bmw - wystarczy a statystyk sobie poszukaj sam umiesz, czy tatus nie nauczyl? nie musze zazdroscic, bo nie ma czego Ciebie boli dupa - bo na glowe to za pozno - po Twoich wypowiedziach. -- pozdr Adam (AL) TG 6 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 10:48:48 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Karolek | W dniu 2010-10-07 09:38, AL pisze: Karolek pisze: Truchlo to masz we lbie matole. W jakim kraju mieszkasz cudaku, ze pelnoletnosc osiagasz po 10 latach? wrzuc haslo w wyszuiwarke: wypadek bmw - wystarczy ROTFL :P a statystyk sobie poszukaj sam Mnie tatus szukania statystyk nie uczyl, za to nauczyl innych przydatnych rzeczy, a w szczegolnosci samodzielnego myslenia, szkoda ze tobie tego nie przekazal. Ale zademonstruj moze tutaj wszytskim jak to sie robi na przykladzie wypadkowosci BMW wzgledem innych samochodow :P nie musze zazdroscic, bo nie ma czego Uuu, a cos merytorycznego? -- Karolek 7 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 10:59:23 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: kamil | "Karolek" wrote in message Mnie tatus szukania statystyk nie uczyl, za to nauczyl innych przydatnych rzeczy, a w szczegolnosci samodzielnego myslenia, szkoda ze tobie tego nie przekazal. Na pierwszym miejscu moze i nie sa, ale i tak niezle: http://www.wprost.pl/ar/11691/Bezpieczna-smierc/?I=992 Gdy porównać te dane z liczb± osób bior±cych udział w kraksach, okaże się, że w autach Suzuki zginęło 11,76 proc. kierowców i pasażerów, BMW - 11,2 proc., a w fiatach - 5,29 proc. podróżnych. Je¶li chodzi o konkretne modele, najgorzej wypadły clio (zmarło 10,83 proc. pasażerów uczestnicz±cych w wypadkach), nexia (9,09 proc.), mégane (8,80 proc.), escort (8,39 proc.) i astra (8,20 proc.). Pozdrwaiam Kamil 8 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 12:24:18 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Karolek | W dniu 2010-10-07 11:59, kamil pisze: "Karolek" wrote in message No niezle jadac od pierwszego miejsca to mamy tak: maluchy (to jest marka?), VW, polonezy (czy to tez jest marka?), fordy, audi, renault, mercedesy i na 8 miejscu BMW :> Rzeczywiscie same beemki powoduja wypadki... hej czekaj nic tu nie pisza o winie... wiec statystyka z dupy jak zwykle. http://www.wprost.pl/ar/11691/Bezpieczna-smierc/?I=992 Wszystko fajnie, tylko brakuje jeszcze drobnego szczegolu jakim jest rozroznienie winy, bo to ze maluchow w 2000 roku bylo jeszcze sporo i braly one czesto udzial w wypadkach jest chyba oczywiste i o morderczym typie kierowcy malucha nie swiadczy :> -- Karolek 9 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 12:30:35 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Irokez | Użytkownik "kamil" napisał w wiadomo¶ci
I dalej: "Syndrom Mad Maxa Kierowcami kilku- czy kilkunastoletnich BMW i mercedesów s± przeważnie mężczyĽni w wieku 18-25 lat, powoduj±cy najwięcej wypadków. Wedle policyjnych statystyk, jeżdż± oni na granicy ryzyka, często pod wpływem alkoholu. Zabieraj± też więcej pasażerów, niż dopuszczaj± przepisy. Tych samozwańczych władców szos Andrzej Markowski nazywa dotkniętymi syndromem Mad Maxa. - Wysoka ¶miertelno¶ć w¶ród kierowców BMW czy mercedesów wi±że się także z tym, że stan techniczny tych aut często pozostawia wiele do życzenia." Czytaj±c gazety i ogladaj±c rowy zaraz po deszczu na trasie DK35 Wrocław-Wałbrzych raczej to się sprawdza. Pozdro -- Irokez 10 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 13:22:38 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: AL | Irokez pisze:
tylko, ze Karolkowi zal dupe sciska i nie potrafi zrozumiec golych faktow - a teraz Karolek zademonstruje jak mozna znalezc statystyki pod wzgledem ilosci SPOWODOWANYCH wypadkow przez kierowcow tej swietnej bawarskiej marki. Rozwijajac temat przytoczony przez Irokeza mozna rzec, ze to nie jest wina samej marki (jako BMW - to tylko przyklad, ktory czesto w zyciu sie zdarza - niestety) ale tego kto najczesciej ja wybiera - bo szpan, bo mocny, bo wygodny, bo.... Niestety ten mocny, swietny silnik nie idzie w parze ze stanem pozostalych podzespolow auta - i o to mi chodzilo w rozpoczynajacym poscie tego watku (inna sprawa to umiejetnosci kierowcow, ktore rozniez nieraz pozostawaija wiele do zyczenia). -- pozdr Adam (AL) TG 11 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 15:47:43 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Karolek | W dniu 2010-10-07 13:22, AL pisze:
Jakich faktow? Jeszcze zadnych faktow potwierdzajacych twoje bzdurne rewelacje nie zobaczylem, ale jestem cierpliwy i wciaz na te fakty czekam. a teraz Karolek zademonstruje jak mozna znalezc statystyki pod wzgledem ilosci SPOWODOWANYCH wypadkow przez kierowcow tej swietnej Gdzie ta demonstracja??? Czyzby mi na oczy padlo :P
Bla bla bla, daj linka do tych statystyk, lub napisz gdzie moge uzyskac do nich bezproblemowy dostep to przyznam ci racje. Jak nie to odszczekaj swoje glupie populistyczne teorie i nie wyglupiaj sie wiecej. -- Karolek 12 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 11:41:33 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: to | begin AL Ide o zaklad, ze pelnoletnia nie jest, a ty za to robisz za trolla. Gdzie Ty widziałeĹ› 18-to letnie E39? -- ignorance is bliss 13 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 14:04:13 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Cavallino | Użytkownik "to" napisał w wiadomoĹ›ci begin AL 15 czy 18 - różnica niewielka. I tak OD DAWNA to złom. 14 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 12:12:18 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: to | begin Cavallino 15 czy 18 - różnica niewielka. WiÄ™kszym złomem jest 5-cio letni kompakt Kii niż 10-cio letnia limuzyna BMW. Duuużo wiÄ™kszym. -- ignorance is bliss 15 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 14:18:35 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Cavallino | Użytkownik "to" napisał w wiadomoĹ›ci begin Cavallino Twój mózg. Ja już nastoletnie BMW miałem, wiÄ™c jestem w stanie ocenić czy to złom czy nie. Nawet jeĹ›li teoretycznie wszystko było sprawne, to mało co mi kanister przez dziurÄ™ w bagażniku (którÄ… sobie wczeĹ›niej w rdzy wybił) nie uciekł. ;-) 16 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 15:56:30 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: to | begin Cavallino Ja już nastoletnie BMW miałem, wiÄ™c jestem w stanie ocenić czy to złom To nie było pełnoletnie BMW tylko jakiĹ› złom z kibla. Takie rzeczy siÄ™ nawet w kredensach nie działy, o ile oczywiĹ›cie nie zostały odwiniÄ™te z drzewa i wyklepane przez kowala. -- ignorance is bliss 17 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 18:17:28 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Cavallino | Użytkownik "to" napisał w wiadomoĹ›ci begin Cavallino Nie, to było normalne BMW, nawet niewypadkowe i 10 letnie w momencie zakupu, sprowadzone rok wczeĹ›niej na własne potrzeby przez znajomego. Tyle że to było 20 lat temu. O spróchniałych nadkolach w bagażniku dowiedziałem siÄ™ jak już ten kanister trochÄ™ po nim polatał i dziurÄ™ wybił (wtedy w bagazniku nie dawali żadnej wykładziny). 18 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 20:00:26 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | W dniu 2010-10-07 18:17, Cavallino pisze: Użytkownik "to" napisał w wiadomo¶ci Czyli piszesz o aucie, które dzi¶ by miało 31 lat. Nie s±dzisz, że to "nieco" inna epoka? Pokaż mi ówczesne auto, które w wieku 10 lat nie miało rdzy. Jakiekolwiek miało wtedy ocynk? Dwa lata póĽniej zaczęto produkcję Deloreana - o którym mozna powiedzieć, że nie rdzewiał - był zrobiony po prostu z nierdzewnej stali. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ro¶nie popyt na ¶więty spokój." 19 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 20:48:23 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Cavallino | Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał w wiadomo¶ci news: Czyli piszesz o aucie, które dzi¶ by miało 31 lat. Mniej więcej. A wtedy miało 10, o 5 lat mniej niż hipotetyczny egzemplarz o którym się dowiedzieli¶my, że za nic w ¶wiecie nie może być złomem. Nie s±dzisz, że to "nieco" inna epoka? S±dzę. Wtedy jeszcze robili porz±dne auta, takie z 1995 roku może być tylko gorsze. 20 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 18:55:19 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: to | begin Cavallino SÄ…dzÄ™. JesteĹ› trzeĽwy? -- ignorance is bliss 21 |
Data: Pa?dziernik 08 2010 23:18:22 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Jaroslaw Berezowski | Dnia Thu, 07 Oct 2010 20:00:26 +0200, Marcin \"Kenickie\" Mydlak Dwa lata póĽniej zaczÄ™toTrabant tez nie rdzewial, bo mial nadwozie z Duroplastu, a robili go jeszcze wczesniej. Zreszta niezle rozwiazanie. -- Jaroslaw "jaros" Berezowski 22 |
Data: Pa?dziernik 09 2010 06:59:24 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Karolek | W dniu 2010-10-08 23:18, Jaroslaw Berezowski pisze: Dnia Thu, 07 Oct 2010 20:00:26 +0200, Marcin \"Kenickie\" Mydlak Rdzewial. -- Karolek 23 |
Data: Pa?dziernik 09 2010 09:06:39 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | W dniu 2010-10-09 06:59, Karolek pisze: W dniu 2010-10-08 23:18, Jaroslaw Berezowski pisze:Na potęgę i łamała się płyta podłogowa (metalowa) -- Wojciech Smagowicz 24 |
Data: Pa?dziernik 09 2010 18:38:15 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Jaroslaw Berezowski | Dnia Sat, 09 Oct 2010 09:06:39 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] W dniu 2010-10-09 06:59, Karolek pisze:No stalowe elementy pewnie tak, ale nie widzialem zardzewialych paneli z duroplastu :) -- Jaroslaw "jaros" Berezowski 25 |
Data: Pa?dziernik 10 2010 15:39:58 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | W dniu 2010-10-09 18:38, Jaroslaw Berezowski pisze: Dnia Sat, 09 Oct 2010 09:06:39 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] Ale jak zostawały same panele z duroplastu, to już się jeĽdzić od dawna nie dało. :P -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ro¶nie popyt na ¶więty spokój." 26 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 18:56:04 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: to | begin Cavallino Nie, to było normalne BMW, nawet niewypadkowe i 10 letnie w momencie Czyli po prostu bredzisz ekstrapolujÄ…c jakieĹ› prehistoryczne doĹ›wiadczenia ze starymi struclami na współczesne auta. -- ignorance is bliss 27 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 14:33:42 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: AL | to pisze: begin Cavallino to okreslenie 'pelnoletniosci' bylo w przenosni. Pelnoletniosc u czlowieka jest sprawa umowna - w produktach konsumenckich liczy sie nieco inaczej (ale fakt faktem, ze chcialem odniesc sie do tej 'ludzkiej' pelnoletniosci (wiecej info w dowolnej ksiazce z marketingu) to zalezy od stanu - nie od wiekuI tak OD DAWNA to złom. WiÄ™kszym złomem jest 5-cio letni kompakt Kii niż 10-cio letnia limuzyna BMW. Duuużo wiÄ™kszym. a tego typu porownania sa idiotyczne, (i czesto przytaczane przez osoby jezdzace starymi autami = nie znaczy to, ze uwazam, ze kazde z nich to 'bomba na drodze') bo moze byc rowniez calkiem odwrotnie zgodnie z haslem "jaki pan taki kram" sam szukam nie od dzisiaj jakiegos starszego, oryginalnego autka by sie nim zaopiekowac (do jezdzenia mam inne) - tylko czasu wciaz jakos brak i odkladam to z roku na rok, no chyba, ze 'okazja mnie w koncu kopnie w dupe' to wowczas nie bede sie zastanawial ani chwili ;) -- pozdr Adam (AL) TG 28 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 15:51:36 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Karolek | W dniu 2010-10-07 14:33, AL pisze: to pisze: Sratata, rownie dobrze moglo byc z 2003 roku. to zalezy od stanu - nie od wiekuI tak OD DAWNA to złom. Tak jak idiotyczne jest twierdzenie, ze BMW ma czesciej wypadki niz inne marki i to jeszcze z winy kierowcy BMW, podpierajac sie wyimaginowanymi statystykami. (i czesto przytaczane przez osoby jezdzace starymi autami = nie znaczy Tylko nie pisz, ze kupilbys sobie BMW, ale tego nie zrobisz bo ich kierowcy maja taka, a nie inna opinie... :> -- Karolek 29 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 16:14:43 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Irokez | Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomoĹ›ci
Tak zerknÄ…łem sobie z ciekawoĹ›ci na ceny (bo nawet na myĹ›l mi nie przyszło aby sobie auto tej firmy kupować) i wychodzi na to, że albo 4 letni francuz albo 10 letnie BMW. Chyba wolÄ™ jednak młodsze. Rdza nie ma oczu i na widok znaczka nie oddaje szacuneczka na dzielni. Na koszty części eksploatacyjnych nawet mi sie patrzeć nie chce. Auto dla bogatych. Szkoda że w PL widzi siÄ™ najczęściej udresionÄ… biedotÄ™, zastaw siÄ™ a postaw siÄ™. Syndrom Mad Maxa ;) Tylko czemu BMW? a nie Ferrari czy Jaguar. Ceny podobne. Czyżby filmy gangsterskie? Czy po prostu łatwiej dostepne auto. -- Irokez 30 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 16:31:18 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: AL | Karolek pisze: myslalem o Z3 - ale nie kabrio (tylko sztywny dach) -- pozdr Adam (AL) TG 31 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 19:26:57 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Karolek | W dniu 2010-10-07 16:31, AL pisze: Karolek pisze: A czym teraz jezdzisz, bo ciekawy jestem na ktorym miejscu sie znajdujesz w statystykach? :> -- Karolek 32 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 15:51:00 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: to | begin AL WiÄ™kszym złomem jest 5-cio letni kompakt Kii niż 10-cio letnia limuzynaa tego typu porownania sa idiotyczne, (i czesto przytaczane przez osoby Nie, takie porównania sÄ… prawdziwe, bo auta klasy E sÄ… z reguły dużo bardziej solidne niż auta klasy C, a po drugie "stan zero" dla auta klasy E jest zupełnie w innym miejscu niż dla auta klasy C. sam szukam nie od dzisiaj jakiegos starszego, oryginalnego autka by sie 10-cio letnim autem klasy E nie trzeba siÄ™ jakoĹ› specjalnie opiekować, o ile oczywiĹ›cie nie przejechało pół miliona kilometrów ani nie zostało zeskrobane z przystanka. Takie auto ma niewielkie Ĺ›lady użytkowania i po prostu siÄ™ je eksploatuje. -- ignorance is bliss 33 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 18:15:18 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Cavallino | Użytkownik "to" napisał w wiadomoĹ›ci begin AL Bzdura. bo auta klasy E sÄ… z reguły dużo Co nie znaczy że mniej awaryjne, albo wolniej siÄ™ zużywajÄ…ce. To już zależy tylko od konkretnego przypadku. Porównaj sobie XM do BX. Jedno jest pewne - sÄ… wiÄ™ksze. 34 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 20:50:14 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: AL | Cavallino pisze: Użytkownik "to" napisał w wiadomoĹ›cijezli chodzi o wygode jazdy - tak. Jezeli chodzi o zuzycie - nie. Elementy eksploatacyjne zuzywaja sie w takim samym stopniu - roznica jedynie jest taka, ze ich serwisowanie jest drozsze
right To już zależy tylko od konkretnego przypadku. ale co ma w temacie BX i XM: BX jest poprzednikiem Xantii Xantia nie byla autem tzw segmentu C, tylko D XM byl jedno pieterko powyzej Xantii -- pozdr Adam (AL) TG 35 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 19:00:19 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: to | begin AL jezli chodzi o wygode jazdy - tak. Bzdura. WiÄ™ksze auta sÄ… dużo droższe nie dlatego, że sÄ… dłuższe 10 cm, ale głównie dlatego, że sÄ… po prostu solidniejsze. -- ignorance is bliss 36 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 21:07:06 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Cavallino | Użytkownik "to" napisał w wiadomoĹ›ci begin AL Nie, za to dlatego że sÄ… bardziej napakowane pierdołami, które do samej jazdy bezpoĹ›rednio nie służÄ…, ale po zepsuciu skutecznie jÄ… uniemożliwiajÄ…. 37 |
Data: Pa?dziernik 08 2010 17:15:35 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: to | begin Cavallino Bzdura. WiÄ™ksze auta sÄ… dużo droższe nie dlatego, że sÄ… dłuższe 10 cm, Piszesz jakbyĹ› nie jechał nigdy dobrym autem pomijajÄ…c to prehistoryczne bmw. Prawda jest taka, że zadbanym autem klasy E (lub nawet któreĹ› z lepszych klasy D) przy przebiegu 300-500 tys. km jedzie siÄ™ zupełnie normalnie. Nie sprawia wrażenia, że każda czÄ™ć ma luz, a całoć trzyma siÄ™ na słowo honoru. Tymczasem mniejsze auta nawet nie przy takim przebiegu, ale nawet sporo mniejszym sprawiajÄ… zwykle wrażenie rozklekotanego złomu. PomijajÄ…c już nawet kwestie techniczne to trwałoć wnÄ™trza (fotele, tapicerka) w autach luksusowych jest o niebo wyższa. Nie ma cudów. Kompakt jest projektowany dla grupy docelowej dla której najbardziej istotny czynnik to cena. Auto klasy E jest kierowane do grupy docelowej, dla której najistotniejszy jest prestiż i jakoć. -- ignorance is bliss 38 |
Data: Pa?dziernik 08 2010 21:09:46 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Cavallino | Użytkownik "to" napisał w wiadomoĹ›ci news: Prawda jest taka, że zadbanym autem klasy E (lub nawet któreĹ› z O ile siÄ™ jedzie. Jak już padnie i zdarza mu siÄ™ to częściej to wtedy siÄ™ nie jedzie. Zgadzam siÄ™ że przebiegi wytrzyma wiÄ™ksze, zużycie Ĺ›rodka bÄ™dzie mniejsze, ale to nie znaczy że bÄ™dzie obowiÄ…zkowo mniej siÄ™ psuł niż mniejsze auto. Nie sprawia wrażenia, że każda czÄ™ć ma luz, a całoć trzyma Ale to tylko wrażenia sÄ…. Obiektywnie przy takim przebiegu może być złomem i wiÄ™kszy i mniejszy, zależy jak siÄ™ trafiło egzemplarz. Nie ma reguły o której piszesz. 39 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 21:09:48 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: AL | to pisze: begin ALczy uwazasz, ze solidniejsze sa takie elementy (bo o nich tu tez mowimy) jak: - amortyzatory - hamulce (tarcze/klocki/zaciski - zawieszenie (elementy gumowo metalowe, czy cale wahacze lub konstrukcje wielowahaczowe) ? Jesli testowac je na dziurawych polskich drogach lub innm torze - zuzyja sie w podobny sposob. A naprawa zawieszenia wielowahaczowego - dostepnego raczej w wyzszych modelach - jest duzo bardziej kosztowniejsze niz w konstrukcjach jednowahaczowych czy belkach ceny amortyzatorow - wg producentow starczaja na XXX km (30tys ? - w polskich warunkach) i zuzywaja sie podobnie niezaleznie czy to bedzie mercedes, bmw, jaguar, maybach,... czy fabia, dacia, seicento, etc -- pozdr Adam (AL) TG 40 |
Data: Pa?dziernik 08 2010 17:10:55 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: to | begin AL czy uwazasz, ze solidniejsze sa takie elementy (bo o nich tu tez mowimy) OczywiĹ›cie, że sÄ… solidniejsze i ogólnie lepsze. Jesli testowac je na dziurawych polskich drogach lub innm torze - zuzyja A kto tu mówi o kosztach? Wiadomo, że naprawa lepszego jest droższa. -- ignorance is bliss 41 |
Data: Pa?dziernik 08 2010 20:19:19 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Karolek | W dniu 2010-10-08 19:10, to pisze: A kto tu mówi o kosztach? Wiadomo, że naprawa lepszego jest droższa. Nie zawsze. Mi np. naprawa 2 BMW w sumie wychodzi o wiele taniej niz jednej malej Alfy, a Alfa jest najmlodsza z najnizszym przebiegiem i pare klas nizej :> -- Karolek 42 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 21:03:44 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Cavallino | Użytkownik "AL" napisał w wiadomoĹ›ci news: bo auta klasy E sÄ… z reguły dużo Ano właĹ›nie to. Ĺ»e wiÄ™ksze/wyższej klasy nijak nie oznacza lepsze czy mniej usterkowe. Na pewno oznacza droższe, innych prawidłowoĹ›ci brak, czasem nawet wiÄ™ksze gabaryty nie sÄ… prawdziwe.
I ZX. 43 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 21:10:48 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: AL | Cavallino pisze: Użytkownik "AL" napisał w wiadomoĹ›ci news: nie mialez zadnego z wyzej wymienionych egzemplarzy - wiec dlaczego sie o nich wypowiadasz - zwlaszcza porownujac XM do Xantii ? -- pozdr Adam (AL) TG 44 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 23:42:53 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Cavallino | Użytkownik "AL" napisał w wiadomoĹ›ci news: To już zależy tylko od konkretnego przypadku.BX jest poprzednikiem Xantii Do kogo ta mowa? Bo jeĹ›li do mnie, to nijak nie trafiłeĹ›. Ani z tym co miałem, a tym bardziej jeĽdziłem, ani z tym co porównywałem. 45 |
Data: Pa?dziernik 08 2010 03:22:29 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: AL | Cavallino pisze: Użytkownik "AL" napisał w wiadomoĹ›ci news: ZX jest protoplasta Xsary (tzw segment C) i z Xantia nie ma nic wspolnego procz loga na masce nie mialez zadnego z wyzej wymienionych egzemplarzy - wiec dlaczego sie o nich wypowiadasz - zwlaszcza porownujac XM do Xantii ? ???? wysuwasz tu cala gama citroenow, w dodatku mieszajac w modelach (jakbys znal tylko oznaczenia modeli, natomiast nie same modele) - i teraz sie wypierasz, ze to nie ty ? Jest dwoch Cavallinów czy to jakis efekt matriksa? -- pozdr Adam (AL) TG 46 |
Data: Pa?dziernik 08 2010 09:46:13 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Mirek Ptak | Dnia 2010-10-08 03:22, *AL* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać: Do kogo ta mowa? Widzę, że każdy post Cavallino, w którym pisze co¶ o francuzach działa na Ciebie jak płachta na byka. I to tak mocno, że nie patrzysz nawet o czym pisze :). Dla przypomnienia: ===== > bo auta klasy E s± z reguły dużo > bardziej solidne niż auta klasy C Co nie znaczy że mniej awaryjne, albo wolniej się zużywaj±ce. To już zależy tylko od konkretnego przypadku. Porównaj sobie XM do BX. ===== Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ 47 |
Data: Pa?dziernik 08 2010 10:24:03 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: AL | Mirek Ptak pisze: Dnia 2010-10-08 03:22, *AL* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać: podobnie jak na ciebie slowo Opel (jak dobrze kojarze) ;) I to tak mocno, że nie patrzysz nawet o czym pisze :). :) nie do konca tak jest, ale jako, ze to grupa samochodowa, winne sa czasami pewne wyjasnienia. Mogl jeszcze wspomniec o CX, SM... Dla przypomnienia: ale BX byl fajnym autkiem i bardzo wygodnym XM mial wiecej opcji elektronicznych, byl wiekszy, wygodniejszy w XM psula sie glownie elektronika (made by bosh) - ktorej w BX bylo znacznie mniej lub wcale i nie wiem, czy XM przewyzszal BX'a solidnoscia wykonania w stopniu by dawac za wzor te dwa auta. Byl bardziej odjechany - to fakt, no i BX byl chyba ponad segmentem C (choc w czasach BX'a pewnie takie pojecie jeszcze nie istnialo, wiec trudno go klasyfikowac) -- pozdr Adam (AL) TG 48 |
Data: Pa?dziernik 08 2010 10:28:14 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Cavallino | Użytkownik "AL" napisał w wiadomo¶ci news: > bo auta klasy E s± z reguły dużo Dokładnie o tym pisałem, więc totalnie nie rozumiem z czym dyskutujesz.
Zgadzam się w 100%. Nie zajarzyłe¶ chyba, że to miał być przykład ZAPRZECZAJˇCY postawionej tezie, a nie j± potwierdzaj±cy. I ta teza nie była moja, tylko "to", mam o niej dokładnie takie samo zdanie jak Ty. Gdyby Cię mój nick nie za¶lepił to by¶ to już dawno wyczytał z tego w±tku. Byl bardziej odjechany - to fakt, no i BX byl chyba ponad segmentem C (choc w czasach BX'a pewnie takie pojecie jeszcze nie istnialo, wiec trudno go klasyfikowac) I znowu się praktycznie zgadzamy. 49 |
Data: Pa?dziernik 08 2010 11:35:03 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Mirek Ptak | Dnia 2010-10-08 10:24, *AL* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać: Widzę, że każdy post Cavallino, w którym pisze co¶ o francuzach działa Zgadza się, ale nie mam nic przeciwko, żeby dokładać VW na przykład :) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ 50 |
Data: Pa?dziernik 08 2010 10:15:12 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Cavallino | Użytkownik "AL" napisał w wiadomoĹ›ci Cavallino pisze: OczywiĹ›cie, nigdy nic innego nie twierdziłem. Nie bardzo wiem skÄ…d coĹ› takiego wymyĹ›liłeĹ›.
Nic z tych rzeczy, chyba nie zajarzyłeĹ› o co szło. A szło o to, że BX był autem zawieszonym miÄ™dzy klasami C i D, był wyraĽnie mniejszy niż inne auta klasy D i wiÄ™kszy niż kompakty. Nie był bezpoĹ›rednim odpowiednikiem wyraĽnie wiÄ™kszej Xantii i jej wejĹ›cie na rynek nie spowodowało zakoĹ„czenia produkcji BX, wtedy dostał innÄ… funkcjÄ™ - czyli robił za kompakt. Dopiero pojawienie siÄ™ ZX spowodowało zakoĹ„czenie produkcji BX. Porównywałem BX do XM, w odpowiedzi na tezÄ™, że auto mniejsze jest ZAWSZE solidniejsze niż mniejsze (konkretnie padły klasy E i D), której dany przykład jasno zaprzecza. Jak Ci nie pasuje BX w tym zestawieniu, to zastÄ…p go ZX - nawet dłużej był produkowany łÄ…cznie z XM. Nic to nie zmienia, a wrÄ™cz przeciwnie - XM zawsze był autem nieziemsko problemowym, pod tym wzglÄ™dem nieĽle dopracowany ZX (a wczeĹ›niej BX robiÄ…cy za kompakt) bił go na głowÄ™.
Nie, to efekt tego że nie rozumiesz co czytasz, a co gorsza wydajesz opinie o tym co miałem, kompletnie nie majÄ…c pojÄ™cia o temacie. Akurat w tamtym czasie miałem jednego z tych Citroenów, kupnem drugiego byłem bardzo zainteresowany i czÄ™sto jeĽdziłem z kumplem, a trzeciego sÄ…siad z naprzeciwka ma do dziĹ›. 51 |
Data: Pa?dziernik 08 2010 10:31:54 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: AL | Cavallino pisze:
dobra - zwal moj poprzedni post na temperature czlek z podwyzszona temperatura i na ziolach ;) nie powinien siadac do komputera :) -- pozdr Adam (AL) TG 52 |
Data: Pa?dziernik 08 2010 10:34:21 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Cavallino | Użytkownik "AL" napisał w wiadomoĹ›ci Cavallino pisze: Jak sobie życzysz. czlek z podwyzszona temperatura i na ziolach ;) nie powinien siadac do komputera :) Te zioła to dopalacze? ;-) 53 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 18:59:05 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: to | begin Cavallino bo auta klasy E sÄ… z reguły dużo Znaczy, statystyczne auto klasy E jest dużo solidniejsze. Po za tym jest ogólnie lepsze niż auto klasy C wiÄ™c żeby na skutek zużycia zeszło do jego poziomu to naprawdÄ™ wiele trzeba. Porównaj sobie XM do BX. Nie prowadzÄ™ badaĹ„ archeologicznych. -- ignorance is bliss 54 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 21:06:05 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Cavallino | Użytkownik "to" napisał w wiadomoĹ›ci begin Cavallino Niekoniecznie. JakoĹ› dziwnym trafem najwiÄ™cej systemowych awarii i kampanii dotyka właĹ›nie aut wyższyh klas. Powody sÄ… proste - wiÄ™cej elektroniki, mniejsza iloć testerów (czyt. klientów), bardziej skomplikowane elementy (choćby zawieszenie) - cudów nie ma - to wszystko powoduje, że jest dokładnie odwrotnie niż piszesz. 55 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 14:55:21 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Cavallino | Użytkownik "to" napisał w wiadomoĹ›ci begin Cavallino Możliwe, nie jeĽdziłem ShumÄ…. JeĹ›li chodziło Ci o Ceeda, to 5 letnich nie ma, wiÄ™c nie masz zielonego pojÄ™cia w jakim stopniu może być posuniÄ™ta złomowatoć takiego, wiÄ™c po prostu piszesz o rzeczach o których nie masz zielonego pojÄ™cia. Czyli jak zazwyczaj. A nawet jak jakiĹ› Ceed bÄ™dzie miał 5 lat, to już nie bÄ™dzie mój kłopot, bo do tego czasu siÄ™ rozstaniemy. 56 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 15:54:52 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Karolek | W dniu 2010-10-07 14:04, Cavallino pisze: Użytkownik "to" napisał w wiadomoĹ›ci Tylko pod warunkiem, ze to twoj samochod, ale wtedy 18 czy 3 to tez zadna roznica. -- Karolek 57 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 16:03:34 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Cavallino | Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomoĹ›ci news: 15 czy 18 - różnica niewielka. Nie ma takiej opcji, nigdy nie miałem 15 latka i zapewne nigdy już mi to nie bÄ™dzie dane. 58 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 16:09:44 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Karolek | W dniu 2010-10-07 16:03, Cavallino pisze: Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomoĹ›ci news: Alez jest, kazdy twoj samochod to zlom. -- Karolek 59 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 16:21:17 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Cavallino | Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomoĹ›ci W dniu 2010-10-07 16:03, Cavallino pisze: Bo ponieważ? Stare BMW miałem tylko raz, potem już tej głupoty z kupowaniem złomu nie powtórzyłem. 60 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 16:25:01 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Karolek | W dniu 2010-10-07 16:21, Cavallino pisze: Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomoĹ›ci Kupiles alfe, ktora w twoich rekach sie rozpadla, teraz masz gownianego ceeda, ktory tez sie pewnie rozpadnie... i zapewne bylo ich wiecej, ale nie znam ciebie prywatnie wiec nie wiem, a ty sie nie przyznasz. -- Karolek 61 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 16:35:54 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Cavallino | Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomoĹ›ci news: Alez jest, kazdy twoj samochod to zlom. Nie. Alfa rozpadła siÄ™ gdy nieopatrznie oddałem jÄ… do serwisu z jakÄ…Ĺ› duperelÄ…. Tak jÄ… "naprawili", że dwukrotna wymiana bloku silnika niewiele dała. Moja wina przy tym wszystkim wynosiła 0%. Ale i tak nie była złomem, wszystkie auta które łapały siÄ™ u mnie na tÄ… kategoriÄ™ były niemieckie, plus dwa Fiaty - Uno i Bis, bo kupione były od handlarzy-przekrÄ™tasów. Samochodów z których byłem w zadowolony miałem znacznie wiÄ™cej niż niewypałów, o złomach nie wspominajÄ…c. 62 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 19:26:04 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Karolek | W dniu 2010-10-07 16:35, Cavallino pisze: Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomoĹ›ci news: Dobra, dobra, meganke tez zajechales. Widac bledy, ktore ciagle popelniasz to kupowanie trupow o handlarzy lub serwisowanie nowego auta w kiepskim ASO polaczone z niewlasciwym uzytkowaniem, stad twoje wieczne problemy z samochodami. -- Karolek 63 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 20:46:28 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Cavallino | Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomoĹ›ci news: Dobra, dobra, meganke tez zajechales. Nic z tych rzeczy, MegankÄ™ zajechało Renault podczas produkcji, a pewnie również podczas projektowania. Widac bledy, ktore ciagle popelniasz to kupowanie trupow o handlarzy To było dawno, wyciÄ…gnÄ…łem wnioski i z handlem złomem nie mam już nic wspólnego. MogÄ™ siÄ™ tylko uĹ›miać widzÄ…c jak jakiĹ› złomiarz broni tej bandy przestÄ™pców. lub serwisowanie nowego auta w kiepskim ASO Kiepskim? To co naprawiało AlfÄ™ to było jedyne ASO w tej części kraju, całkiem niezłe, swego czasu przygotowujÄ…ce samochody do Pucharu Alfa Romeo. Do tego PODOBNO za mojego boxera brał siÄ™ najlepszy i jedyny fachowiec od tych silników. Widać to wszystko to było za mało, ale nic wiÄ™cej zrobić nie mogłem. polaczone z niewlasciwym uzytkowaniem LOL !!! A na czym polega niewłaĹ›ciwe użytkowanie samochodu, któremu psuje siÄ™ elektronika? ;-) WymyĹ›l coĹ› sensownego, bo takie opinie połÄ…czone ze stwierdzeniem sprzed kilku postów, że nie masz o mnie zielonego pojÄ™cia, wiÄ™c tym bardziej o użytkowaniu samochodów, tylko pokazujÄ… twojÄ… mentalnoć przygłupiego dresa z BMW. 64 |
Data: Pa?dziernik 08 2010 03:43:09 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Karolek | W dniu 2010-10-07 20:46, Cavallino pisze: Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomoĹ›ci news: Tak, tak, a kie zajedzie Kia :P
Jestes glupcem cavallino. lub serwisowanie nowego auta w kiepskim ASO Skoro jedyne, to nie miales porownania :P Tak czy inaczej bylo kiepskie skoro nie potrafili ogarnac tematu. Bo ze alfy sa jakie sa to kazdy wie, ale jakos jeszcze nie wyginely, nawet te boxery do dnia dzisiejszego. Wniosek, ty zepsules, a gowniane ASO nie potrafilo naprawic.
Blok silnika to nie elektronika. W 30 letniej beemce tez jej nie miales, wiec gdzie ci sie psula? w renault? WymyĹ›l coĹ› sensownego, bo takie opinie połÄ…czone ze stwierdzeniem sprzed Nie, napisalem ze cie prywatnie nie znam, a nie ze nie mam o tobie zielonego pojecia. Bo pojecie to mam i nawet juz sobie zdanie na twoj temat wyrobilem. -- Karolek 65 |
Data: Pa?dziernik 08 2010 10:20:59 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: Cavallino | Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomoĹ›ci news: Widac bledy, ktore ciagle popelniasz to kupowanie trupow o handlarzy Dokładnie. Skoro jedyne, to nie miales porownania :P Ja nie miałem, ale na forum alfisti ludzie mieli doć duże. I z wszystkimi problemami kierowali właĹ›nie do Polcaru. Tak czy inaczej bylo kiepskie skoro nie potrafili ogarnac tematu. Kiepscy to byli mechanicy, nie sposób siÄ™ nie zgodzić - boxer ich zdecydowanie przerósł. Powiedz sam, czy na błÄ™dne działanie komputera wtrysku przy krÄ™ceniu kierownicÄ… zastosowałbyĹ› szlif głowicy i to robiony u partacza? Oni tak zrobili i popsuli kompletnie cały silnik. Bo ze alfy sa jakie sa to kazdy wie, ale jakos jeszcze nie wyginely, nawet te boxery do dnia dzisiejszego. Jasne. To ja rozebrałem silnik i go zepsułem. Wniosek godny drecha, który nie rozumie nic ze Ĺ›wiata który go otacza. LOL !!! Blok silnika siÄ™ nie zepsuł. To serwis go zepsuł, takie były konsekwencjÄ™ spieprzenia szlifu głowicy. W miÄ™dzyczasie popsuli jeszcze pompÄ™ wody, oleju i czego tam jeszcze przy okazji. Nie, napisalem ze cie prywatnie nie znam, a nie ze nie mam o tobie zielonego pojecia. Tak. Jak o całym niedrechowatym Ĺ›wiecie. Ĺ»adne. 66 |
Data: Pa?dziernik 11 2010 14:43:40 | Temat: Re: [poranna prasa] z cyklu zabili go i uciekl (prawie ;) | Autor: J.F. | Użytkownik "AL" napisał w A nawiasem mowiac, dlaczego w statystykach wypadkow (najczesciej jako sprawca) kroluje ta marka - mam na mysli BMW(*) ? a kroluje ? Czy tylko bardziej fotogeniczna jest i chetniej w gazetach zamieszczana :-) (*)zeby nie bylo, ze szkaluje firme BMW, to uwazam, ze BMW robi fajne autka Fajne to moze one sa, ale nie dla mnie, za to maja naped na tylne kola - a to jest czynnik wypadkogenny :-) J. |