zapomnialem dodac:
[...] bylem na badaniu spalin i okazalo sie ze mam zbyt bogata
mieszanke
paliwa (benzyna i lpg) !TYLKO NA WYSOKICH OBROTACH! [...]
bylem na badaniu spalin i okazalo sie ze mam zbyt bogata mieszanke
paliwa (benzyna i lpg), najprawdopodobniej przez padajacy
przeplywonierz
co do benzyny to mozliwe, ale przy lpg ( zakladajac, ze masz conajmniej
dzialajaca IIgeneracje ) to przeplywomierz nie ma wplywu na dawke lpg -
tylko sonda i TPS - wiec lambda powinna byc OK, chyba ze masz regulacje
registrem...
mam bardzo dobrze spisujaca sie II gen. BRC (1m5 roku temu instalowana
wiec swieza), regulacja komputerem
i teraz pytanie:
czy przez to sonde lambde moze szybciej trafic szlag?
raczej nie... a poza tym skad pewnosc, ze teraz dziala ?
musi dzialac bo wczoraj wymienilem ja na nowa ;)
czy wogle sie nie przejmowac tematem (przeplywomierz to nietania sprawa -> >450zl (vw golf 3, 2.0L, 95r (silnik ADY)) :( )
polecam dobra diagnostyke, bo przyczyna moze byc zupelnie gdzie indziej...
no wlasnie... tyle ze wszystko juz sprawdzilem co bylo do
spawdzenia...
tutaj dokladnie opisalem problem:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1061125&highlight=#1061125
z gory dzieki za porady, pozdrawiam ;)
o.