/// Kaszpir /// pisze:
Jakies pół roku temu kupiłem reduktor Elpigaz vega Super (lub Super Plus) (niestety nie wiem dokładnie jaki)
ten vega to zdaje sie produkowany jest przez tomasetto ( jak sie myle, to niech ktos poprawi ) - generalnie badziewiaste reduktory, ktore sa zdecydowanie przeszacowane.
Teraz nie wiem czy ten reduktor będzie dobry do BLOSA :(
zapytaj Owad-a, na tej grupie jest specjalista od blosa ;)
oznaczenia 140HP (KM) a chodzi o 140KV ?
lol... a tak na powaznie to HP
Bo jak jest do 140KM lub powyżej 140KM (co to znaczy powyżej , powyżej znaczy do ilu powyżej ? ;-)
a do ilu sie klientowi uda ;-) tak to juz jest z tymi reduktorami...
Na zdjeciu reduktora są niby tylko 2 śrubki służące do regulacji biegu jałowego ...
rzadko ktory reduktor ma wiecej niz dwie, zreszta w 90% wystarcza jedna...
A jak reguluje się "dawkę" gazu na tym reduktorze i jak go "rozkrecić" na max , bo Blos wymaga niby rozkrecenia na max
hehe.. jak ja lubie czytac te opisy montazu/regulacji blosa.. no normalnie lepsze to niz premier Roman na mownicy :-)
czy jest możliwe aby reduktor mial tylko 1 czy też 2 śrubki do regulacji biegu jałowego i to wszystko ?
Bo jeśli tak to nawet nie ma sensu myśleć o Blosie :(
a tu to juz mega rotfl...
nim zaczniesz cos kombinowac to wez i przeczytaj jakies sensowne opracowanie na ten temat i nie sugeruj sie bzdurami wypisywanymi przez handlarzy / niedouczonych gazownikow z przypadku - oszczedzisz czas i pieniadze.
pozdrawiam Blyskacz
--
....samochody dziela sie na VOLVO i pozostale...
Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG :-)
gazolot
http://www.mfoto.pl/show.php?id=274258 :-)