Witam,
potrzebuÄ™ "zaprowadzić porzÄ…dek" z maglownicÄ… - sÄ… wyra¼ne luzy, zaczyna niszczyć opony (muszÄ™ kupic nowe gumy, wiec nie chcÄ™ ich zniszczyć). Auto to Fiat Croma II z ESP (przekladnia ta sama (chyba) co w Vectrze C.
I teraz mam do wyboru: nowa w ASO - 2100 (prawie)
Nowa TRW: "z czujnikiem" - domyslam sie ¿e chodzi o czujnik skrÄ™tu - 1750
nowa TRW, bez czujnika, 1450
Regeneracja - jak to okreslili w warsztacie - w zale¿noÅ›ci co trzeba robić od 800 do 1400
No i mam dylemat: lepiej regenerować czy brac nowÄ… TRW (o ASO zapomnijmy) - tylko.. czy ten cholerny czujnik jest przek³adalny?
A jeśli regenerować - zna ktoś warsztat w Warszawie lub bliskiej okolicy, gzie to zrobią dobrze i dadzą gwarancję na swoją robotę?
Z gory dzięki za info..
Rafa³
2 |
Data: Maj 19 2011 22:42:44 |
Temat: Re: Regeneracja maglownicy, czy nowa? Je¶li regeneracja - gdzie? |
Autor: DoQ |
W dniu 19-05-2011 22:37, Rafal pisze:
niszczyæ opony (muszê kupic nowe gumy, wiec nie chcê ich zniszczyæ).
Auto to Fiat Croma II z ESP (przekladnia ta sama (chyba) co w Vectrze C.
I teraz mam do wyboru: nowa w ASO - 2100 (prawie)
Nowa TRW: "z czujnikiem" - domyslam sie ¿e chodzi o czujnik skrêtu - 1750
nowa TRW, bez czujnika, 1450
Regeneracja - jak to okreslili w warsztacie - w zale¿no¶ci co trzeba
robiæ od 800 do 1400
Kurde, jak now± chc± Ci zrobiæ za 1700-2100 to bym siê nie zastanawia³ i bra³ now±.
Pozdrawiam
Pawe³
3 |
Data: Maj 19 2011 22:45:11 | Temat: Re: Regeneracja maglownicy, czy nowa? Je¶li regeneracja - gdzie? | Autor: Rafal |
W dniu 2011-05-19 22:42, DoQ pisze:
W dniu 19-05-2011 22:37, Rafal pisze:
niszczyæ opony (muszê kupic nowe gumy, wiec nie chcê ich zniszczyæ).
Auto to Fiat Croma II z ESP (przekladnia ta sama (chyba) co w Vectrze C.
I teraz mam do wyboru: nowa w ASO - 2100 (prawie)
Nowa TRW: "z czujnikiem" - domyslam sie ¿e chodzi o czujnik skrêtu - 1750
nowa TRW, bez czujnika, 1450
Regeneracja - jak to okreslili w warsztacie - w zale¿no¶ci co trzeba
robiæ od 800 do 1400
Kurde, jak now± chc± Ci zrobiæ za 1700-2100 to bym siê nie zastanawia³ i
bra³ now±.
Pozdrawiam
Pawe³
Hmm - to piszesz ze to jest tanio?
A jesli nowa - co z tym czujnikiem - braæ z nim, czy to siê ³atwo przek³ada?
4 |
Data: Maj 20 2011 00:13:00 | Temat: Re: Regeneracja maglownicy, czy nowa? Je¶li regeneracja - gdzie? | Autor: DoQ |
W dniu 19-05-2011 22:45, Rafal pisze:
Kurde, jak now± chc± Ci zrobiæ za 1700-2100 to bym siê nie zastanawia³ i
bra³ now±.
Hmm - to piszesz ze to jest tanio?
Do mnie nowa (ZF) 5750PLN :)
Generalnie maglownice do samochodów z którymi mia³em do czynienia kosztowa³y maj±tek...
A jesli nowa - co z tym czujnikiem - braæ z nim, czy to siê ³atwo
przek³ada?
Przek³ada siê nieciekawie.
Ja bym ponegocjowa³ w ASO - bêdziesz mia³ dok³adnie to co powinno byæ + gwarancja wykonania us³ugi. Jak siê oka¿e ¿e co¶ nie pasuje, to u "Zdzisia" zap³acisz za kolejny montaz/demontaz + reklamacje, wymiany itp. - imho szkoda zachodu.
Pozdrawiam
Pawe³
5 |
Data: Maj 20 2011 10:18:05 | Temat: Re: Regeneracja maglownicy, czy nowa? Je¶li regeneracja - gdzie? | Autor: tadek |
On 19 Maj, 22:37, Rafal wrote:
Witam,
potrzebuê "zaprowadziæ porz±dek" z maglownic± - s± wyra¼ne luzy, zaczyna
niszczyæ opony (muszê kupic nowe gumy, wiec nie chcê ich zniszczyæ).
Auto to Fiat Croma II z ESP (przekladnia ta sama (chyba) co w Vectrze C.
I teraz mam do wyboru: nowa w ASO - 2100 (prawie)
Nowa TRW: "z czujnikiem" - domyslam sie ¿e chodzi o czujnik skrêtu - 1750
nowa TRW, bez czujnika, 1450
Regeneracja - jak to okreslili w warsztacie - w zale¿no¶ci co trzeba
robiæ od 800 do 1400
No i mam dylemat: lepiej regenerowaæ czy brac now± TRW (o ASO
zapomnijmy) - tylko.. czy ten cholerny czujnik jest przek³adalny?
A je¶li regenerowaæ - zna kto¶ warsztat w Warszawie lub bliskiej
okolicy, gzie to zrobi± dobrze i dadz± gwarancjê na swoj± robotê?
Z gory dziêki za info..
Rafa³
ja w Volvo 940 pochytrzy³em i zamiast kupiæ now± zregenerowa³em. Od
tej pory co 2 lata regeneracja za 700 teraz 900 z³. Ju¿ dawno
przekroczy³em koszt nowej /wtedy kosztowa³a w ASO 25 mln- stare
pieni±dze/. Po ostatniej regeneracji wytrzyma³a 1 rok /by³a gwarancja
na rok. wykonawca zameldowa³ ¿e dokona "naprawy" w ramach gwarancji
ale za monta¿ i demonta¿ muszê zap³aciæ circo 600 czy 700 z³/ O
ustawieniu zbie¿no¶ci po ww operacji mog³em zapomnieæ bo oni tak
dobrze robi± ¿e nie potrzeba. Ja niedowiarek pojecha³em na ustawienie
zbie¿no¶ci i musieli dobrze krêciæ kluczami aby j± ustawiæ. Wszystko
to by³o w £odzi na ul Przêdzalnianej teraz przenie¶li siê chyba do
Andrzejowa. £ubinowa jak wy¿ej
6 |
Data: Maj 21 2011 15:14:09 | Temat: Re: Regeneracja maglownicy, czy nowa? Je¶li regeneracja - gdzie? | Autor: Jarek Andrzejewski |
On Fri, 20 May 2011 10:18:05 -0700 (PDT), tadek
wrote:
ja w Volvo 940 pochytrzy³em i zamiast kupiæ now± zregenerowa³em. Od
tej pory co 2 lata regeneracja za 700 teraz 900 z³. Ju¿ dawno
w 306-tce mia³em nówkê za chyba 300 z³, a wymienia³em po 8 latach
ekploatacji auta. Za to nakrêciæ siê trzeba by³o, bo wersja bez
wspomagania.
| | | | |