Regulacja gaźników
1 | Data: Czerwiec 06 2010 20:00:30 |
Temat: Regulacja gaźników | |
Autor: Arni | Pacjent to Jaszczomb. 2 |
Data: Czerwiec 06 2010 20:20:02 | Temat: Re: Regulacja gaźników | Autor: Sir Piernik | Arni pisze: 3 |
Data: Czerwiec 06 2010 20:39:27 | Temat: Re: Regulacja gaźników | Autor: Arni | Sir Piernik pisze: Arni pisze: zasadniczo go nawet nie ruszałem, zdjałem ostroznie pływaki i odłozyłem na bok. -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat 4 |
Data: Czerwiec 06 2010 21:06:01 | Temat: Re: Regulacja gaźników | Autor: Sir Piernik | Arni pisze: 5 |
Data: Czerwiec 06 2010 21:09:58 | Temat: Re: Regulacja gaźników | Autor: Arni | Sir Piernik pisze: Arni pisze: nie. Poza tym, jestes pewien ze przed zaworkami nie ma filtrow z siatki? nie ma Jesli nic nie wymysle to wyciagam gazniki i sprawdzam wszytko jeszcze raz. albo cos przeoczylem albo cos sie stało. Od chwili zmontowania gaznikow do odpalenia mineło troche czasu ale były zalane paliwem. -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat 6 |
Data: Czerwiec 06 2010 21:58:44 | Temat: Re: Regulacja gaźników | Autor: Ivam | Użytkownik "Arni" napisał w wiadomości grup Jesli nic nie wymysle to wyciagam gazniki i sprawdzam wszytko jeszcze raz. IMHO to jedyna sluszna droga. 10 razy bedziesz myslal i kombinowal, a moze sie okazac, ze przegapiles jakas pierdole i znalezienie jej zajmie Ci 1/100 tego czasu i sily, ktore poswiecisz na kombinowanie. -- pzdr: Ivam 7 |
Data: Czerwiec 06 2010 13:33:13 | Temat: Re: Regulacja gaźników | Autor: Lukasi | Arni pisze:> Gdzie popełniłem błąd? Nie wolno myć gaźników w acetonie ! W każdej serwisówce jest ostrzeżenie, że należy myć tylko w środkach ropopochodnych - najbezpieczniej w benzynie ekstrakcyjnej. W jaki sposób są uszczelnione wyjście ośki przepustnicy na zewnątrz gaźnika ? Podejżewam,że zniszczyłeś uszczelnienia ośki i przez to nie ma wolnych obrotów bo ciągnie lewe powierze -- lukasi Africa Twin 8 |
Data: Czerwiec 06 2010 22:49:38 | Temat: Re: Regulacja gaźników | Autor: Arni | Lukasi pisze: Arni pisze:> Gdzie popełniłem błąd? tylko ze moczenie przez miesiac w benzynie i innych szuwaksach nic nie dało. Na skutek długiego stania zarósł jeden z kanałow w gazniku i drugi garnek wogole nie pracował. Dopiero aceton załatwił problem. W jaki sposób są uszczelnione wyjście ośki przepustnicy na zewnątrz mysle ze jednak nie bo gazniki byly rozebrane co do srubki własnie ze wzgledu na to zeby czegos w srodku nie popsuc przy czyszczeniu. Ale jutro sprawdze to sobie na zapasowym komplecie jesli nie zdąże tych wlasciwych zdemontowac -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat 9 |
Data: Czerwiec 07 2010 07:14:23 | Temat: Re: Regulacja gaźników | Autor: Lukasi | On 6 Cze, 22:49, Arni wrote: mysle ze jednak nie bo gazniki byly rozebrane co do srubki własnie ze Wyjmowałeś osie przepustnic z karterów gaźnika ? Nie wiem jak to jest uszczelniione w CB z 84' ale jak czyściłem gaźniki w CB500 98' i sevenfifty z 94' to nie dało się zciągnąć tego jakby simmeringu uszczelniającego te ośki. Później się okazało że 2 z 4 są sparciałe i mają popękane wargi i była niemała zagwodka co z tym zrobić i jak to uszczelnić.Jakoś udało się dobrać wymiar po długich poszukiwaniach. -- Lukasi Africa 750 Twin 10 |
Data: Czerwiec 07 2010 22:05:23 | Temat: Re: Regulacja gaźników | Autor: Arni | Arni pisze: mysle ze jednak nie bo gazniki byly rozebrane co do srubki własnie ze wzgledu na to zeby czegos w srodku nie popsuc przy czyszczeniu. Ale jutro sprawdze to sobie na zapasowym komplecie jesli nie zdąże tych wlasciwych zdemontowac JPKM ! nie wiem czego dodaja teraz do benzyny ale 3 z 4 slowjet-ow były znow zarosniete. Nie zapchane paprochami tylko zarosnięte czyms twardym. Na amen. Musiałem kombinowac czym to przepchac zeby nie rozkalibrowac dysz. Igła lekarska 5 dala rade. Jednak prawda jest ze jak sie czegos nie uzywa to sie psuje, gazniki byly robione na jesieni i od tego czasu nie paliłem sprzeta. Jutro składam i mam nadzieje odpalic juz bez problemow bo całą reszte przedmuchałemi posprawdzałem. -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat 11 |
Data: Czerwiec 07 2010 22:12:38 | Temat: Re: Regulacja gaźników | Autor: Kuczu | W dniu 2010-06-07 22:05, Arni pisze: nie wiem czego dodaja teraz do benzyny ale 3 z 4 slowjet-ow były znow Tak se wlasnie mialem pisac ze masz prawdopodobnie zapchane dysze wolnych obrotow. NIGDY nie zostawiaj na zime paliwa w gaznikach. Zbiornik do pelna, gazniki puste. To jedyna prawidlowa recepta na zimowanie. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 12 |
Data: Czerwiec 07 2010 22:18:59 | Temat: Re: Regulacja gaźników | Autor: Arni | Kuczu pisze: Tak se wlasnie mialem pisac ze masz prawdopodobnie zapchane dysze wolnych obrotow. NIGDY nie zostawiaj na zime paliwa w gaznikach. Zbiornik do pelna, gazniki puste. To jedyna prawidlowa recepta na zimowanie. wiesz.. nie pamietam czy zostawilem paliwo, teraz przed odpaleniem go w komorach nie bylo. Sprzet mial byc odpalany szybciej ale cos nie wyszlo i dokonczylem dopiero teraz. Nie bylo klasycznego przygotowania do zimowania bo w zime mialem go skonczyc. -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat 13 |
Data: Czerwiec 07 2010 22:31:38 | Temat: Re: Regulacja gaźników | Autor: Kuczu | W dniu 2010-06-07 22:18, Arni pisze: wiesz.. nie pamietam czy zostawilem paliwo, teraz przed odpaleniem go w Bo odparowalo i zostal po nim tylko karmel ktory zatkal Ci dysze. A na drugi raz wykrec dysze, wymocz je przez noc w nitro/acetonie, przedmuchaj sprezonym powietrzem i beda dzialac. Ludziom ktorzy grzebia w dyszach drutem lub czyms w tym typie powinno sie obcinac paluchy. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 14 |
Data: Czerwiec 07 2010 22:54:03 | Temat: Re: Regulacja gaźników | Autor: Arni | Kuczu pisze: W dniu 2010-06-07 22:18, Arni pisze:spoko spoko, wiem czym to grozi wiec bylem delikatny, igla ma jakby nie patrzył stopniowana srednice :) A propos karmelu: jak byla jeszcze prawdziwa porzadna etylina to sie takie rzeczy nie zdarzaly. Opisywalem kiedys komarka ktory zapalił od drugiego kopa na 10 - letnim paliwie. Zeby bylo smieszniej to nie napisalem, ze po nastepnych 10 tez zapalił, na tym samym paliwie. Jawa zimowała pod plandeka na parkingu i nigdy nie mialem problemow zeby na wiosne nie zapaliła. A tu kuzwa po paru miesącach zarosniete na amen. Co za swiat.... -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat 15 |
Data: Czerwiec 08 2010 13:03:42 | Temat: Re: Regulacja gaźników | Autor: moonraker | W dniu 2010-06-07 22:54, Arni pisze: spoko spoko, wiem czym to grozi wiec bylem delikatny, igla ma jakby nie Fakt. Wczoraj uruchamiałem po zimie swojÄ CZ i na 3 letnim paliwie odpaliła od 1 kopa. WiÄc te wszystkie czary mary z paliwem i gaźnikami bo zakoĹczeniu sezonu to albo bajki o mchu i paproci albo tyczÄ siÄ tylko japoĹców. Ale osobiĹcie tego nie potwierdziłem bo moja suzuka stoi maksymalnie 1 miesiÄ c w roku jak jest najwiÄksze zlodowacenie. -- Pozdrawiam moonraker Stara CZ i DRZ http://bikepics.com/members/moonraker/ 16 |
Data: Czerwiec 09 2010 11:36:34 | Temat: Re: Regulacja gaźników | Autor: Monster | W dniu 2010-06-07 22:54, Arni pisze: A propos karmelu: jak byla jeszcze prawdziwa porzadna etylina to sieHehe,Dukat już po miesiącu stania nie palił:-) Demoludy to inna bajka,Dniepra zapalam zawsze bez problemów,no chyba że juz tak długo stoi że aku nie żyje.Chociaż miałem jednego na Mikuni to ten już nie gadał tak chętnie po postoju,ale pracował bajka:-) -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem 17 |
Data: Czerwiec 07 2010 22:31:32 | Temat: Re: Regulacja gaźników | Autor: Grzybol | Użytkownik "Arni" napisał w wiadomości Arni pisze: Nie musisz dziękować... -- Grzybol 18 |
Data: Czerwiec 09 2010 03:41:21 | Temat: Re: Regulacja gaźników | Autor: Odys | On 6 Cze, 20:20, Sir Piernik wrote: Arni pisze: a nie masz gdzieś zatkanego kranika paliwa lub czegoś co go przytyka, lub zbyt szczelnego zbiornika paliwa ? generalnie moze przyczyna lezy przed gaznikami ? Odys -- - XLH 883 ( Grupa Lublin ) 19 |
Data: Czerwiec 06 2010 21:03:14 | Temat: Re: Regulacja gaźników | Autor: Grzybol | Użytkownik "Arni" napisał w wiadomości Pacjent to Jaszczomb. Podpowiem Ci Arni boś mój kumpel:-) Na 99% jednak nie doczyściłeś dyszy lub dysz. Tam szukaj. -- Grzybol 20 |
Data: Czerwiec 10 2010 01:45:47 | Temat: Re: Regulacja gaźników | Autor: Kefir | On Jun 6, 8:00 pm, Arni wrote: Pacjent to Jaszczomb. Wytrawiajac bebechy w acetonie. Dopoki gaznik jest brudny, syf zalepia powycierane osie w miejscach gdzie przechodza przez korpusy. Dokladne mycie zapewnia zas duze ilosci falszywego powietrza zasysanego wypucowanymi dziurskami. To oczywiscie, przypuszczenie nie stwierdzenie. Jesli chodzi tylko na ssaniu, ewidentnie jest za ubogo: poziom paliwa, zamienione dysze, opuszczone do konca iglice, slabo splywajace paliwo ze zbiornika, falszywe powietrze z kroccow/kurpusu gaznika/braku zaslepek do synchro, choc te ostanie sa dosc mocno przydlawione. PS Gratulacje zes w koncu padake ruszyl ;) -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955/660 21 |
Data: Czerwiec 10 2010 10:59:48 | Temat: Re: Regulacja gaźników | Autor: Arni | Kefir pisze: Wytrawiajac bebechy w acetonie. Dopoki gaznik jest brudny, syf zalepia Problem juz rozwiazany - zarosniete dysze. oski przepustnic nie sa wyrobione, nie ma problemu z ich uszczelnieniem Teraz to problem z kichaniem 2 garnkow ale siedza na jednej cewce i mam podejrzenia ze to problem elektryczny. Ewentualnie pojawila sie sugestia ze to moga byc hydrauliczne regulatory zaworów co przy tak dlugim okresie postoju wcale by mnie nie zdziwiło. Tak czy inaczej gazniki paliwo podają. -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat |