Grupy dyskusyjne   »   Rejestracja w klubie cytrynki

Rejestracja w klubie cytrynki



1 Data: Czerwiec 28 2010 13:30:28
Temat: Rejestracja w klubie cytrynki
Autor: Piotr Klimek 

Hej,
Czy ktos z Was jest moze uzytkownikiem, lub ma kontakt z administracja
klubu cytrynki? Niestety nie moge utworzyc tam konta, od kilku dni wywala
blad 'Nie można zarejestrować nowego użytkownika.' Nie mam komu tego
zglosic, bo wiekszosc podstron wymaga zalogowania, aby je ogladac.

Gdyby ktos z Was zechcial zwrocic uwage administracji na ten problem to
bylbym wdzieczny.


--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02



2 Data: Czerwiec 28 2010 06:58:57
Temat: Re: Rejestracja w klubie cytrynki
Autor: vitesse 

On 28 Cze, 15:30, Piotr Klimek  wrote:

Hej,
Czy ktos z Was jest moze uzytkownikiem, lub ma kontakt z administracja
klubu cytrynki? Niestety nie moge utworzyc tam konta, od kilku dni wywala
blad 'Nie mo na zarejestrowa nowego u ytkownika.' Nie mam komu tego
zglosic, bo wiekszosc podstron wymaga zalogowania, aby je ogladac.

Gdyby ktos z Was zechcial zwrocic uwage administracji na ten problem to
bylbym wdzieczny.

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Napisz w tym wątku: http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=52469&forum=46
podaj swój login, którego użyłeś przy próbie rejestracji i opisz
problem, administrator reaguje dość sprawnie na takie problemy i
podaje, co należy zrobić dalej, aby sie zarejestrować.

3 Data: Czerwiec 28 2010 20:00:31
Temat: Re: Rejestracja w klubie cytrynki
Autor: ToMasz 

vitesse pisze:

On 28 Cze, 15:30, Piotr Klimek  wrote:
Hej,
Czy ktos z Was jest moze uzytkownikiem, lub ma kontakt z administracja
klubu cytrynki? Niestety nie moge utworzyc tam konta, od kilku dni wywala
blad 'Nie mo na zarejestrowa nowego u ytkownika.' Nie mam komu tego
zglosic, bo wiekszosc podstron wymaga zalogowania, aby je ogladac.

Gdyby ktos z Was zechcial zwrocic uwage administracji na ten problem to
bylbym wdzieczny.

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02
czy ten silik ma fap-a i chłodnice powietrza doładowanego?

4 Data: Czerwiec 28 2010 22:55:19
Temat: Re: Rejestracja w klubie cytrynki
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] 

W dniu 2010-06-28 20:00, ToMasz pisze:

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02
czy ten silik ma fap-a i chłodnice powietrza doładowanego?
Intercooler (chłodnicę powietrza) ma "z definicji".
FAP-a może mieć lub nie - to zależy od wersji wyposażenia i przeznaczenia na konkretny rynek.

--
                      Wojciech Smagowicz

5 Data: Czerwiec 28 2010 23:37:14
Temat: Re: Rejestracja w klubie cytrynki
Autor: Waldek Godel 

Dnia Mon, 28 Jun 2010 22:55:19 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):

Intercooler (chłodnicę powietrza) ma "z definicji".

a właśnie, że nie, bo DW10 TD występował w C5, a on nie ma intercoolera.
(wersja nie tylko dla orłów - 90-konny. 110-konny zawsze miał intercooler)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

6 Data: Czerwiec 29 2010 20:04:06
Temat: Re: Rejestracja w klubie cytrynki
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] 

W dniu 2010-06-29 00:37, Waldek Godel pisze:

Dnia Mon, 28 Jun 2010 22:55:19 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):

Intercooler (chłodnicę powietrza) ma "z definicji".

a właśnie, że nie, bo DW10 TD występował w C5, a on nie ma intercoolera.
(wersja nie tylko dla orłów - 90-konny. 110-konny zawsze miał intercooler)
OOOps - zgadza się RHY on board... - to toczy się pod górkę, czy trzeba pchać?
Poza tym znalazłem zwyczajnego 110-konnego RHZ i jakieś cudo opisane RHS - 107 koni - co to?

--
                      Wojciech Smagowicz

7 Data: Czerwiec 29 2010 19:19:58
Temat: Re: Rejestracja w klubie cytrynki
Autor: Waldek Godel 

Dnia Tue, 29 Jun 2010 20:04:06 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):

Poza tym znalazłem zwyczajnego 110-konnego RHZ i jakieś cudo opisane RHS
- 107 koni - co to?

Nie mam zielonego pojęcia.
Oficjalnie DW10 ATED ma 107 PS albo 106 KM

Później już był DW10 BTED4 który miał 136 PS albo inaczej 134 KM

aaa.. chyba mam.
RHZ to normalny DW10 ATED
RHS to jest DW10 ATED4 czyli to co powyżej + FAP

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

8 Data: Czerwiec 29 2010 22:53:17
Temat: Re: Rejestracja w klubie cytrynki
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] 

W dniu 2010-06-29 20:19, Waldek Godel pisze:

Dnia Tue, 29 Jun 2010 20:04:06 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):

Poza tym znalazłem zwyczajnego 110-konnego RHZ i jakieś cudo opisane RHS
- 107 koni - co to?

Nie mam zielonego pojęcia.
Oficjalnie DW10 ATED ma 107 PS albo 106 KM

Później już był DW10 BTED4 który miał 136 PS albo inaczej 134 KM

aaa.. chyba mam.
RHZ to normalny DW10 ATED
RHS to jest DW10 ATED4 czyli to co powyżej + FAP
DW10AETD4 - to silnik RHW - czyli klasyczna DW10 z 4 wentylami w cylindrze (110KM) i występowała wyłącznie w Eurovanie oraz OIDP Grand Vitarze.
wg. moich materiałów RHZ '02 ma 110KM.

Francuskie zamiłowanie do lekkiego bałaganu się kłania ...


--
                      Wojciech Smagowicz

9 Data: Czerwiec 29 2010 22:06:39
Temat: Re: Rejestracja w klubie cytrynki
Autor: Waldek Godel 

Dnia Tue, 29 Jun 2010 22:53:17 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):

DW10AETD4 - to silnik RHW - czyli klasyczna DW10 z 4 wentylami w
cylindrze (110KM) i występowała wyłącznie w Eurovanie oraz OIDP Grand
Vitarze.
wg. moich materiałów RHZ '02 ma 110KM.

wszystko się zgadza, oprócz jednego - RHZ i RHW to obydwa DW10 AETD.
DW10 AETD4 występował tylko w 307, 307SW, 406, C5, C8 i zawsze 4 oznaczała
FAP

tu masz ładną tabelkę:
http://www.autocarspare.com/catalog/cylinder-head-gasket/1114167g00.html

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

10 Data: Czerwiec 29 2010 23:31:15
Temat: Re: Rejestracja w klubie cytrynki
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] 

W dniu 2010-06-29 23:06, Waldek Godel pisze:

Dnia Tue, 29 Jun 2010 22:53:17 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):

DW10AETD4 - to silnik RHW - czyli klasyczna DW10 z 4 wentylami w
cylindrze (110KM) i występowała wyłącznie w Eurovanie oraz OIDP Grand
Vitarze.
wg. moich materiałów RHZ '02 ma 110KM.

wszystko się zgadza, oprócz jednego - RHZ i RHW to obydwa DW10 AETD.
DW10 AETD4 występował tylko w 307, 307SW, 406, C5, C8 i zawsze 4 oznaczała
FAP

tu masz ładną tabelkę:
http://www.autocarspare.com/catalog/cylinder-head-gasket/1114167g00.html

Autoświat prawda...
W biuletynach (jak chcesz to na priva) Citroena jest to troszkę inaczej rozpisane - a 4 oznacza ilość zaworów...
Wiem bo w Evasionce mam RHW :) a 4 zaworki widziałem po zdjęciu głowicy...

--
                      Wojciech Smagowicz

11 Data: Czerwiec 04 2016 00:35:43
Temat: Re: Rejestracja w klubie cytrynki
Autor:

W dniu wtorek, 29 czerwca 2010 23:31:15 UTC+2 użytkownik Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał:

W dniu 2010-06-29 23:06, Waldek Godel pisze:
> Dnia Tue, 29 Jun 2010 22:53:17 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):
>
>> DW10AETD4 - to silnik RHW - czyli klasyczna DW10 z 4 wentylami w
>> cylindrze (110KM) i występowała wyłÄ…cznie w Eurovanie oraz OIDP Grand
>> Vitarze.
>> wg. moich materiałów RHZ '02 ma 110KM.
>
> wszystko się zgadza, oprócz jednego - RHZ i RHW to obydwa DW10 AETD.
> DW10 AETD4 występował tylko w 307, 307SW, 406, C5, C8 i zawsze 4 oznaczała
> FAP
>
> tu masz ładną tabelkę:
> http://www.autocarspare.com/catalog/cylinder-head-gasket/1114167g00.html
>
Autoświat prawda...
W biuletynach (jak chcesz to na priva) Citroena jest to troszkę inaczej
rozpisane - a 4 oznacza iloć zaworów...
Wiem bo w Evasionce mam RHW :) a 4 zaworki widziałem po zdjęciu głowicy...

--
                      Wojciech Smagowicz

Małe sprostowanie w Eurovanach ( montowana eksperymentalnie od 2001 r do 2002 ) występował RHW  ( czyli wersja RHZ tylko z 16 zaworowa a nie 8 zaworowa - jest tam też modyfikacja układu recyrkulacji spalin dodane są klapy gaszące , jest też inna trubina dodana z innym zaworem EGR )  Silnik ten jeździł również w Eurovanie II czyli w C8 i 807  przez 2 lata był montowany do 2004r.  Dłużej zachowano go w dostawczakach na bazie eurovana I czyli scudo, jumpy i expert w budzie po lifcie od 2004-2007  ( dlatego Wojtku często można znaleć dużo nowsze części zamienne na szrocie do tego silnika właśnie z tych dostawczaków ;)

12 Data: Czerwiec 28 2010 22:18:56
Temat: Re: Rejestracja w klubie cytrynki
Autor: Piotr Klimek 

Dnia (Mon, 28 Jun 2010 20:00:31 +0200) ktos podajacy sie za ToMasz
wyklawiaturowal co nastepuje:

Hej,
Czy ktos z Was jest moze uzytkownikiem, lub ma kontakt z administracja
klubu cytrynki? Niestety nie moge utworzyc tam konta, od kilku dni wywala
blad 'Nie mo na zarejestrowa nowego u ytkownika.' Nie mam komu tego
zglosic, bo wiekszosc podstron wymaga zalogowania, aby je ogladac.

Gdyby ktos z Was zechcial zwrocic uwage administracji na ten problem to
bylbym wdzieczny.

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

czy ten silik ma fap-a i chłodnice powietrza doładowanego?

Intercooler jest, FAPa cale szczescie nie posiada. Ale sa tez wersje z FAPem.

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

13 Data: Czerwiec 28 2010 06:59:02
Temat: Re: Rejestracja w klubie cytrynki
Autor: Neevor 

On Jun 28, 9:30 am, Piotr Klimek  wrote:

Czy ktos z Was jest moze uzytkownikiem, lub ma kontakt z administracja
klubu cytrynki?
Jestem tam adminem. Pisz do mnie na

Wcześniej wywal odspamiacze.

Rejestracja w klubie cytrynki



Grupy dyskusyjne