Grupy dyskusyjne   »   Renault dba o klienta

Renault dba o klienta



1 Data: Czerwiec 06 2008 23:15:39
Temat: Renault dba o klienta
Autor: J.F. 


Niestety nie u nas.

Rozmawialem ze znajomym Niemcem .. Renault przyslal mu pisemko
przepraszajace za koniecznosc pieciokrotnego skorzystania z gwarancji
na lagune i w ramach rekompensaty ... 5000 euro upustu na zakup nowej
laguny.

Jako ze na tej gwarancji naprawial jakies duperele to w zasadzie juz
sie zdecydowal na oferte,

No tak, a teraz auto trafi do Polski i ktos kto nie czytal Cavallino
zacznie klnac :-)

J.



2 Data: Czerwiec 06 2008 23:52:49
Temat: Re: Renault dba o klienta
Autor: Cavallino 


Uzytkownik "J.F."  napisal w wiadomosci


Niestety nie u nas.

Rozmawialem ze znajomym Niemcem .. Renault przyslal mu pisemko
przepraszajace za koniecznosc pieciokrotnego skorzystania z gwarancji
na lagune i w ramach rekompensaty ... 5000 euro upustu na zakup nowej
laguny.

No i gdyby mnie tak potraktowali pewnie nie mialbym uwag.
Ale nie - Renault uwaza pewnie do dzis ze wszystko jest ok.


Jako ze na tej gwarancji naprawial jakies duperele to w zasadzie juz
sie zdecydowal na oferte,

No tak, a teraz auto trafi do Polski i ktos kto nie czytal Cavallino
zacznie klnac :-)

Dokladnie. ;-)

3 Data: Czerwiec 07 2008 09:47:17
Temat: Re: Renault dba o klienta
Autor: J.F. 

On Fri, 6 Jun 2008 23:52:49 +0200,  Cavallino wrote:

Uzytkownik "J.F."  napisal w wiadomosci
[...] w ramach rekompensaty ... 5000 euro upustu na zakup nowej

No i gdyby mnie tak potraktowali pewnie nie mialbym uwag.
Ale nie - Renault uwaza pewnie do dzis ze wszystko jest ok.

No bo z ich punktu widzenia jest ok.

Z gwarancji sie wywiazali, po gwarancji popsuly sie duperelki ..
a ze naprawa w ASO droga .. a w ktorym aso jest tania ?
Z Fiatem nie konkurujemy :-)

Zreszta o ile pamietam to wariatory w Fiacie tanie nie byly :-)

J.

4 Data: Czerwiec 07 2008 17:26:33
Temat: Re: Renault dba o klienta
Autor: Cavallino 


Uzytkownik "J.F."  napisal w wiadomosci

On Fri, 6 Jun 2008 23:52:49 +0200,  Cavallino wrote:
Uzytkownik "J.F."  napisal w wiadomosci
[...] w ramach rekompensaty ... 5000 euro upustu na zakup nowej

No i gdyby mnie tak potraktowali pewnie nie mialbym uwag.
Ale nie - Renault uwaza pewnie do dzis ze wszystko jest ok.

No bo z ich punktu widzenia jest ok.

Z gwarancji sie wywiazali,

Ale gdzie tam - po pólrocznych bojach naprawili usterke zgloszona w trakcie gwarancji w ramach "gestu handlowego" a i to pod warunkiem zrzeczenia sie praw z rekojmi do tej naprawy.
Wczesniej próbowali mnie naciagnac od 4000 do 400 zl sobie zazyczyli.

po gwarancji popsuly sie duperelki ..
a ze naprawa w ASO droga .. a w ktorym aso jest tania ?
Z Fiatem nie konkurujemy :-)

I z innymi, z którymi nie mamy szans tez nie.
Pozostaje ARO jako konkurent, moze Lada.


Zreszta o ile pamietam to wariatory w Fiacie tanie nie byly :-)

1/4 tego co w Renault - i dokladnie to samo sie zepsulo i takie same (a nawet gorsze) efekty dawalo.

5 Data: Czerwiec 07 2008 09:39:41
Temat: Re: Renault dba o klienta
Autor: Michal Jankowski 

J.F.  writes:

na lagune i w ramach rekompensaty ... 5000 euro upustu na zakup nowej
laguny.

A klient z ulicy dostaje pewnie 4500 upustu.

  MJ

6 Data: Czerwiec 07 2008 15:16:25
Temat: Re: Renault dba o klienta
Autor: J.F. 

On Sat, 07 Jun 2008 09:39:41 +0200,  Michal Jankowski wrote:

J.F.  writes:
na lagune i w ramach rekompensaty ... 5000 euro upustu na zakup nowej
laguny.

A klient z ulicy dostaje pewnie 4500 upustu.

Ha, kto wie - moze i masz racje, tylko jakby to sprawdzic  :-)

J.

7 Data: Czerwiec 07 2008 10:00:24
Temat: Re: Renault dba o klienta
Autor: Bluzg 

No tak, a teraz auto trafi do Polski i ktos kto nie czytal Cavallino
zacznie klnac :-)



bedzie z tego dobry pizzowóz

Renault dba o klienta



Grupy dyskusyjne