Grupy dyskusyjne   »   Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się

Retro- klasyk do dubania i cieszenia się



1 Data: Wrzesien 23 2011 13:44:42
Temat: Retro- klasyk do dubania i cieszenia się
Autor: juhass 

Witam,
tak od jakiegoś czasu nosi mnie na coś bardziej klasycznego, nieco w stylu retro i oglnie do dubania. Ot takie klasyczne moto do stania w garau, czyszczenia i naprawiania, a od czasu do czasu przejechania się kawaek.
Pojemno- wszystko jedno, wola bym jednak ponad 250cm, rocznik dowolny, czterosw i w cenie do tych 5-6tys z. Da się?
Myślaem o czymś w stylu SR500, ale nie zmieszczę się raczej w budecie z tym, chętnie jakiś anglik ale tutaj to raczej cakiem nie te pieniądze.
A... bybym zapomnia... ma penić funkcję drugiego moto, jednak dawać choćby cień nadziei na bezawaryjno jak się ju wszystko wyremontuje, więc junak i podobne odpadają. ;)
Ma być klasyczne i adne. "Ładno" dla mnie to taki Norton Commando, W650, SR500 (choć wole twiny).
Macie jakieś pomysy w tym budecie?
--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)
gliwice/trzebinia



2 Data: Wrzesien 23 2011 13:48:50
Temat: Re: Retro- klasyk do dubania i cieszenia się
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

juhass napisa(a):

Pojemno- wszystko jedno, wola bym jednak ponad 250cm, rocznik dowolny, czterosw i w cenie do tych 5-6tys z. Da się?

XS650, ale bedzie ciezko z budzetem, aczkowliek nie niemozliwe. No i motur klasyczny do bolu i sie nie psuje jak zadbany.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

3 Data: Wrzesien 23 2011 13:56:39
Temat: Re: Retro- klasyk do dubania i cieszenia się
Autor: juhass 

W dniu 2011-09-23 13:48, Kamil Nowak 'Amil' pisze:

XS650, ale bedzie ciezko z budzetem, aczkowliek nie niemozliwe. No i
motur klasyczny do bolu i sie nie psuje jak zadbany.

Kurde, śliczna jest- waśnie o coś takiego chodzi, dzięki. Faktycznie będzie problem z budetem...

--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)
gliwice/trzebinia

4 Data: Wrzesien 23 2011 05:29:43
Temat: Re: Retro- klasyk do dubania i cieszenia si
Autor: amos 

On 23 Wrz, 13:56, juhass  wrote:

XS650, ale bedzie ciezko z budzetem, aczkowliek nie niemozliwe. No i
> motur klasyczny do bolu i sie nie psuje jak zadbany.

Kurde, liczna jest- wanie o co takiego chodzi, dziki. Faktycznie
bdzie problem z budetem...

Wybaczcie to porownanie ale podobnie klasyczna do CZ350 ;)

Takich w swoim budzecie kupisz po jednej na kazdy miesiac w roku!
Tylko, ze to dwusow.

--
amos

5 Data: Wrzesien 23 2011 14:21:05
Temat: Re: Retro- klasyk do dubania i cieszenia si
Autor: Jacot 

juhass  wrote:

Macie jakie pomysy w tym budecie?

W tym budzecie to Ty prawdziwego weterana raczej nie chapniesz,
pozatem czy to Junak czy BMW czy a zwlaszcza angliczanin, weteran w
kategorii bezawaryjnosci zaden sie nie miesci.
Skladaj na W800;)


--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl
http://stokrotka.ath.cx

6 Data: Wrzesien 23 2011 14:27:48
Temat: Re: Retro- klasyk do dubania i cieszenia się
Autor: Yogi(n) 

Uytkownik "juhass"  napisa w wiadomości

Macie jakieś pomysy w tym budecie?
http://allegro.pl/honda-shadow-vt-700-c-i1818631475.html

--
Yogi(n)

7 Data: Wrzesien 23 2011 14:42:38
Temat: Re: Retro- klasyk do dubania i cieszenia się
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

Yogi(n) napisa(a):

http://allegro.pl/honda-shadow-vt-700-c-i1818631475.html

ze co? ;-)


--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

8 Data: Wrzesien 23 2011 08:29:55
Temat: Re: Retro- klasyk do dubania i cieszenia si
Autor: Tytus 

Siemka

***juhass
 tak od jakiego czasu nosi mnie na co bardziej klasycznego, nieco w
 stylu retro i oglnie do dubania. Ot takie klasyczne moto do stania
w
 garau, czyszczenia i naprawiania, a od czasu do czasu przejechania
si
 kawaek.

Zeby nie ten budzet to wiem kto ma do sprzedania W1 leciutko starsza
ode mnie.
W orginale, nie zadna tam restaurowana. Taka japonska kopia BSA

T

9 Data: Wrzesien 23 2011 20:26:11
Temat: Re: Retro- klasyk do dubania i cieszenia si
Autor: juhass 

W dniu 2011-09-23 17:29, Tytus pisze:

Zeby nie ten budzet to wiem kto ma do sprzedania W1 leciutko starsza
ode mnie.
W orginale, nie zadna tam restaurowana. Taka japonska kopia BSA

T

Dobra, zakadamy chwilowy wzrost budetu do 10tys, co to zmienia w tej kwestii??
Chciabym si _bardzo_ w tych 6tys zmieci z zakupem ale powiedzmy, e jak si zakocham to i 10 wyszarpi.

Dlaczego te moto, jak i choppery i wszelkie armatury s takie drogie?? Szlifierki i turyci taniej, enduraki te a aramtury trzymaj fason cenowy- co w tym jest?
Zrobi sie temat troche jak ten z AT ale co tam ;)


--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)
gliwice

10 Data: Wrzesien 23 2011 22:34:28
Temat: Re: Retro- klasyk do dubania i cieszenia si
Autor: Tytus z domQ 

Siemka
 "juhass"
Dobra, zakadamy chwilowy wzrost budetu do 10tys, co to
 zmienia w tej kwestii??

Niestety nie zmienia, to kolego jest prawie powieczne kawasaki. Userzy wspolczesnych maja problem z utrzymaniem w ruchu 5-8 letnich wiec naklad pracy etc...sam rozumiesz.


--
         Tytus
ta motorynka
malagutek RWD

11 Data: Wrzesien 23 2011 21:02:04
Temat: Re: Retro- klasyk do dubania i cieszenia si
Autor: Gr4N4c1K 

Dnia 23-09-2011 o 13:44:42 juhass  napisa(a):

Witam,
tak od jakiego czasu nosi mnie na co bardziej klasycznego, nieco w  stylu retro i oglnie do dubania. Ot takie klasyczne moto do stania w  garau, czyszczenia i naprawiania, a od czasu do czasu przejechania si  kawaek.
Pojemno- wszystko jedno, wola bym jednak ponad 250cm, rocznik  dowolny, czterosw i w cenie do tych 5-6tys z. Da si?

proszszsz:

http://allegro.pl/honda-cx-500-sports-oryginal-i1824011950.html

http://allegro.pl/honda-cx-500-i1837908106.html


klasyk, orygina jedyny w swoim stylu, wdziczny i atwy w obsudze... a i  prosty w naprawach... trzeba go polubi to odwdziczy si wieloma  bezproblemowo przebytymi kilometrami... a jakby dorwa euro w wersji  650... to dopiero rarytas... by kiedy taki adny pomaraczowy na aledrogo

pozdrawiam

12 Data: Wrzesien 24 2011 23:09:19
Temat: Re: Retro- klasyk do dubania i cieszenia si
Autor: Jackare 

Uytkownik "Gr4N4c1K"  napisa w wiadomoci http://allegro.pl/honda-cx-500-sports-oryginal-i1824011950.html

http://allegro.pl/honda-cx-500-i1837908106.html


Te s brzydkie. Jak kupa. Jeeli CX to tylko CX 500 Custom

13 Data: Wrzesien 26 2011 14:58:26
Temat: Re: Retro- klasyk do dubania i cieszenia się
Autor: juhass 

W dniu 2011-09-24 23:09, Jackare pisze:

Uytkownik "Gr4N4c1K"  napisa w
wiadomości http://allegro.pl/honda-cx-500-sports-oryginal-i1824011950.html

http://allegro.pl/honda-cx-500-i1837908106.html


Te są brzydkie. Jak kupa. Jeeli CX to tylko CX 500 Custom


Przekonaliście mnie,
kiedyś marzyem o cx500 jako motocyklu na codzień, dzisiaj moe się uda mieć go od święta. Tylko faktycznie custom, bo ten niby sport to dla mnie potworek.


--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)
gliwice/trzebinia

14 Data: Wrzesien 26 2011 06:30:55
Temat: Re: Retro- klasyk do dubania i cieszenia si
Autor: Baej Zagozda 

On 26 Wrz, 14:58, juhass  wrote:

W dniu 2011-09-24 23:09, Jackare pisze:

> Uytkownik "Gr4N4c1K"  napisa w
>

>http://allegro.pl/honda-cx-500-sports-oryginal-i1824011950.html

>http://allegro.pl/honda-cx-500-i1837908106.html

> Te s brzydkie. Jak kupa. Jeeli CX to tylko CX 500 Custom

Przekonalicie mnie,
kiedy marzyem o cx500 jako motocyklu na codzie, dzisiaj moe si uda
mie go od wita. Tylko faktycznie custom, bo ten niby sport to dla
mnie potworek.

bierz sporta... lepsze podwozie, lepsza pozycja, lepsze hamulce
wszystko lepsze... plecak doceni wygodne miejsce za kierowc...
customw jak ulgaek a sportw w adnym stanie duo nie ma... sport
650 to prawdziwa pereka... wiem co mwie bo miaem cztery modele CXa
a kady model naprawiaem bd obsugiwaem

pozdrawiam

15 Data: Wrzesien 28 2011 10:39:29
Temat: Re: Retro- klasyk do dubania i cieszenia się
Autor: juhass 

W dniu 2011-09-26 15:30, Baej Zagozda pisze:

bierz sporta... lepsze podwozie, lepsza pozycja, lepsze hamulce
wszystko lepsze... plecak doceni wygodne miejsce za kierowcą...
customw jak ulęgaek a sportw w adnym stanie duo nie ma... sport
650 to prawdziwa pereka... wiem co mwie bo miaem cztery modele CXa
a kady model naprawiaem bąd obsugiwaem


Tylko ja nie potrzebuje lepszego podwozia, ani lepszej pozycji- bo jedzić będzie toto niewiele, a z plecakiem to ju cakiem.
To ma gwnie wyglądać, cieszyć oko, dawać się polerować i wypinać adnie cylindry.
Na codzień vfr- ka spenia wszystkie moje przyziemne potrzeby motocyklowe i chyba będzie miaa doywocie, o ile ktoś nie wpadnie na pomys rewitalizacji klasy sport- turysta tak 800-1000cm z dziwnym silnikiem, monowahaczem i kilkoma fajnymi fiuczerami. ;)

--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)
gliwice/trzebinia

16 Data: Wrzesien 24 2011 22:11:29
Temat: Re: Retro- klasyk do dubania i cieszenia si
Autor: Sta$ 

Mylaem o czym w stylu SR500, ale nie zmieszcz si raczej w budecie

Cierpliwosci kolego. Tacie wyrwalem SR 500 '80 za 3600pln w stanie
niezmczonym, cena jest sprawa drugorzedna w porownaniu do nakladow jakie
poniesiesz na tymczasowe naprawy i przywrocenie do stanu jak z fabryki. A
jak juz bedziesz mial SR, polubisz single to pewnie tak jak ja przyjdzie Ci
do glowy glupi pomysl zeby LS 650 kupic i ztuningowac na cafe ;P


--
Pozdrawiam
Sta$
GPZ500Sysunia na sprzeda
Tatowa SR500
DR 350

Retro- klasyk do dłubania i cieszenia się



Grupy dyskusyjne