W dniu 2010-02-15 19:46, ColdFire pisze:
Pomysłowi:
http://www.autoblog.com/2010/02/13/video-russian-strap-on-tank-conversion-kit/
Hmmm, to jest dobre. Ciekawe jak rozwiązali problem skręcania.
--
Michał Marek Gryko czasem zwany Odkurzaczem.
4 |
Data: Luty 16 2010 10:20:15 |
Temat: Re: ["piątek"] Rosjanie |
Autor: Jackare |
Użytkownik "odk" napisał w wiadomości
W dniu 2010-02-15 19:46, ColdFire pisze:
Pomysłowi:
http://www.autoblog.com/2010/02/13/video-russian-strap-on-tank-conversion-kit/
Hmmm, to jest dobre. Ciekawe jak rozwiązali problem skręcania.
Myślę że prosto. Nie przyglądałem się szczegółom, ale ja bym skręcanie załatwił sprzęgłami wyłączanymi za pomocą skrętu kierownicą samochodu - kołami lub innym elementem zawieszenia.
--
Jackare
5 |
Data: Luty 16 2010 10:39:51 | Temat: Re: ["piątek"] Rosjanie | Autor: Kuba (aka cita) |
Użytkownik "odk" napisał w wiadomości
W dniu 2010-02-15 19:46, ColdFire pisze:
Pomysłowi:
http://www.autoblog.com/2010/02/13/video-russian-strap-on-tank-conversion-kit/
Hmmm, to jest dobre. Ciekawe jak rozwiązali problem skręcania.
Podłączenie do kolumny kierowniczej i sterowanie nią układem hamulcowym bądz
sprzęgła
IMO żaden problem.
--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE
Dwa ogony Irma i Myszka
6 |
Data: Luty 16 2010 10:39:15 | Temat: Re: ["piątek"] Rosjanie | Autor: Kuba (aka cita) |
Użytkownik "odk" napisał w wiadomości
W dniu 2010-02-15 19:46, ColdFire pisze:
Pomysłowi:
http://www.autoblog.com/2010/02/13/video-russian-strap-on-tank-conversion-kit/
Hmmm, to jest dobre. Ciekawe jak rozwiązali problem skręcania.
Podłączenie do kolumny kierowniczej i sterowanie nią układem hamulcowym bądz sprzęgła
IMO żaden problem.
--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE
Dwa ogony Irma i Myszka
| | |