Użytkownik "Michał" napisał w wiadomości
Witam
Mam problem z BMW 735iA z sekwencyjnym gazem; prawie zawsze musze długo
kręcić rozrusznikiem przy odpalaniu (jakieś 5 sekund...) tylko wtedy
nie... gdy auto długo stoi nieodpalane. Co to może być?
Powtorze zaslyszana teorie. Teoria mowi, ze mozesz miec silnik ze slaba
kompresja i z jednoczesnie nie szczelnymi uszczelniaczami zaworow. Jesli
auto stoi dlugo olej dostaje sie do cylindrow i je uszczelnia. dlatego tez
po dluzszym staniu auto lepiej odpala (lepsza kompresja).
Duzo bierze oleju ?
3 |
Data: Marzec 23 2007 21:02:15 |
Temat: Re: Samochód dobrze zapala ale pod warunkiem że stoi 3-4 dni |
Autor: joszi |
Dnia Thu, 22 Mar 2007 23:37:13 +0100, Michał napisał(a):
Witam
Mam problem z BMW 735iA z sekwencyjnym gazem; prawie zawsze musze długo
kręcić rozrusznikiem przy odpalaniu (jakieś 5 sekund...) tylko wtedy nie...
gdy auto długo stoi nieodpalane. Co to może być?
A moja teoria jest taka:
LPG przedostaje się bardzo wolno do kolektora ssącego i te 5 sek to czas
jak przewietrzasz kolektor.
--
Krzysztof Ławniczek, http://joszi.net, KL1254-RIPE
4 |
Data: Marzec 24 2007 00:06:14 | Temat: Re: Samochód dobrze zapala ale pod warunkiem że stoi 3-4 dni | Autor: cieplutki |
Mam problem z BMW 735iA z sekwencyjnym gazem; prawie zawsze musze długo
kręcić rozrusznikiem przy odpalaniu (jakieś 5 sekund...) tylko wtedy nie...
gdy auto długo stoi nieodpalane. Co to może być?
miałem to samo tylko w nubirze(wiem brak cech wspólnych:)) wymieniłem
przewody,świece,filtr paliwa i nic.w końcu wlałem do baku środek STP
do czyszczenia układu paliwowego i wtysków (czerwona butelka)i po
wyjechaniu ok. połowy zbiornika benzyny problem zniknął .okazało się
że wtryski były pozapychane.teraz profilaktycznie stosuję co 5-10tys
km.polecam
| |