Grupy dyskusyjne   »   Samochód dobrze zapala ale pod warunkiem że stoi 3-4 d ni

Samochód dobrze zapala ale pod warunkiem że stoi 3-4 d ni



1 Data: Marzec 22 2007 23:37:13
Temat: Samochód dobrze zapala ale pod warunkiem że stoi 3-4 dni
Autor: Michał 

Witam

Mam problem z BMW 735iA z sekwencyjnym gazem; prawie zawsze musze długo kręcić rozrusznikiem przy odpalaniu (jakieś 5 sekund...) tylko wtedy nie... gdy auto długo stoi nieodpalane. Co to może być?


Pozdrawiam



2 Data: Marzec 23 2007 09:06:21
Temat: Re: Samochód dobrze zapala ale pod warunkiem że stoi 3-4 dni
Autor: beret 


Użytkownik "Michał"  napisał w wiadomości

Witam

Mam problem z BMW 735iA z sekwencyjnym gazem; prawie zawsze musze długo
kręcić rozrusznikiem przy odpalaniu (jakieś 5 sekund...) tylko wtedy
nie... gdy auto długo stoi nieodpalane. Co to może być?

Powtorze zaslyszana teorie. Teoria mowi, ze mozesz miec silnik ze slaba
kompresja i z jednoczesnie nie szczelnymi uszczelniaczami zaworow. Jesli
auto stoi dlugo olej dostaje sie do cylindrow i je uszczelnia. dlatego tez
po dluzszym staniu auto lepiej odpala (lepsza kompresja).
Duzo bierze oleju ?

3 Data: Marzec 23 2007 21:02:15
Temat: Re: Samochód dobrze zapala ale pod warunkiem że stoi 3-4 dni
Autor: joszi 

Dnia Thu, 22 Mar 2007 23:37:13 +0100, Michał napisał(a):

Witam

Mam problem z BMW 735iA z sekwencyjnym gazem; prawie zawsze musze długo
kręcić rozrusznikiem przy odpalaniu (jakieś 5 sekund...) tylko wtedy nie...
gdy auto długo stoi nieodpalane. Co to może być?

A moja teoria jest taka:

LPG przedostaje się bardzo wolno do kolektora ssącego i te 5 sek to czas
jak przewietrzasz kolektor.

--
Krzysztof Ławniczek, http://joszi.net,  KL1254-RIPE

4 Data: Marzec 24 2007 00:06:14
Temat: Re: Samochód dobrze zapala ale pod warunkiem że stoi 3-4 dni
Autor: cieplutki 

Mam problem z BMW 735iA z sekwencyjnym gazem; prawie zawsze musze długo
kręcić rozrusznikiem przy odpalaniu (jakieś 5 sekund...) tylko wtedy nie...
gdy auto długo stoi nieodpalane. Co to może być?

miałem to samo tylko w nubirze(wiem brak cech wspólnych:)) wymieniłem
przewody,świece,filtr paliwa i nic.w końcu wlałem do baku środek STP
do czyszczenia układu paliwowego i wtysków (czerwona butelka)i po
wyjechaniu ok. połowy zbiornika benzyny problem zniknął .okazało się
że wtryski były pozapychane.teraz profilaktycznie stosuję co 5-10tys
km.polecam

Samochód dobrze zapala ale pod warunkiem że stoi 3-4 dni



Grupy dyskusyjne