Użytkownik "Grzegorz Kempa" napisał w wiadomości
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał w
wiadomości
Tak sobie myślę czysto teoretycznie.
Tja. A ile by Cię to kosztowało już myślałeś?
Znajomy siedzący w UK dał mi cynk, że jest do wzięcia p306 równy rocznikowo mojemu. Silnik 1.8 16V 110KM, klima.
Sęk w tym, że od słupków między między drzwiami w tył, auto praktycznie nie istnieje. ZTCW auto było zaparkowane przy słupie, który wypadł tuż obok, na wysokości prawych tylnych drzwi. I oberwało mocno w lewe tylne, tak, że zostało w ten słup wepchnięte. Komora silnika nietknięta, a za kółko możnaby wsiąść, gdyby nie to, że z drzwiami jest problem.
Tak sobie pomyślałem, że mógłbym pojechać i ściągnąć to coś. O ile nie warto całości ściągać na lawecie, o tyle do dużego kombiaka powinienem zmieścić spokojnie całą zawartość komory silnika.
Kosztów trochę jest. Tam i spowrotem z WRC to jakieś 3200KM. Za samo auto miałbym dać około 200 funtów.
No i tu na miejscu też zabawa może kosztować, bo wiadomo, że nikt by się nie bawił za free.
No, chyba żebym Pawła dosponsorował i u niego/z nim dłubał. On te klimaty lubi, co widać po jego turbolocie. ;)
Pozdrawiam
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;)
President JFK RS39 + ML 145
GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl
5 |
Data: Kwiecien 16 2007 11:30:12 |
Temat: Re: [Teoretyzowanie na max] Samochód z UK... ale tak od d..y strony. |
Autor: J.F. |
On Mon, 16 Apr 2007 11:12:20 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
Sęk w tym, że od słupków między między drzwiami w tył, [...]
Kosztów trochę jest. Tam i spowrotem z WRC to jakieś 3200KM. Za samo auto
miałbym dać około 200 funtów.
Nie bierz - na pewno jest auto w podobnym stanie juz w Polsce czy w
Niemczech.
No chyba ze krajoznawcza wycieczka do UK polaczona z demontazem auta
...
Sama przekladka mechanicznie moze wyjsc calkiem prosta, o ile po
odkreceniu drazkow kierowniczych, wahaczy, lap silnika i rury
wydechowej uda sie caly zespol napedowy wyciagnac.
Ale moga wysc tez klopoty - ze np inne okablowanie,
albo inny komputer [prawdopodobne] - wiec inne kable, a masz tylko
angielskie wiazki ..
podobnie klima - fajna sprawa, ale ile trzeba rozebrac zeby sie dostac
do miejsc instalacji.
J.
6 |
Data: Kwiecien 16 2007 10:55:23 | Temat: Re: [Teoretyzowanie na max] Samochód z UK... ale tak od d..y strony. | Autor: pejurek |
Człowiek podpisany jako "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał:
Załóżmy, że sprowadzam 1.8 110/115KM lub XSi 2.0 (ok. 13x KM) i kombinuję przekładkę jego napędu do swojej budy.
Z gazem problemów raczej by nie było, to kwestia przełożenia wtrysków do nowego kolektora i zestrojenia całości.
No nie wiem, te silniki to wielopunktowy wtrysk.
--
pozdrawiam
7 |
Data: Kwiecien 16 2007 11:03:11 | Temat: Re: [Teoretyzowanie na max] Samochód z UK... ale tak od d..y strony. | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak |
Użytkownik "pejurek" napisał w wiadomości
Człowiek podpisany jako "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał:
Załóżmy, że sprowadzam 1.8 110/115KM lub XSi 2.0 (ok. 13x KM) i
kombinuję przekładkę jego napędu do swojej budy.
Z gazem problemów raczej by nie było, to kwestia przełożenia wtrysków do nowego kolektora i zestrojenia całości.
No nie wiem, te silniki to wielopunktowy wtrysk.
Ja też mam wielopunkt. Tak czy inaczej, przy montażu gazu kolektor trzeba pod wtryski nawiercić.
Pozdrawiam
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;)
President JFK RS39 + ML 145
GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl
| | |