drobniejsze problemy). A teraz jest kłopot, że samochód się dławi. Nie
rozwija mocy w pełni, trzeba bardzo powoli nabierać prękosć, setkę robi  w 3
minuty :)
miesiące.  Jaka jest Waszym zdaniem tego przyczyna ?
ciezko wrozyc... ten silnik jest mocno oblozony elektronicznymi kagancami,
byle odstepstwo od normy konczy sie w nim trybem awaryjnym :(
Czy to może być sprawa
złego paliwa ?
imo bardzo mozliwe, te silniki (FSI) maja diablo rozbudowany uklad  kontroli spalin,
na samym wydechu masz 6 czujnikow kontrolujacych sklad i temperature  spalin...
Ile taka impreza będzie mnie kosztować po zakończeniu
gwarancji ?
pewnie majatek... generalnie wspolczesne uklady zasilania wymagaja paliwa
spelniajacego normy a z tym u nas kiepsko :(
pozdrawiam Blyskacz
-- 
Volvo 850 2.5 20V 170KM 96'  LPG :-)
| 3 | 
Data: Listopad 20 2006 22:33:35 | 
| Temat: Re: SEAT ALTEA 2.0 FSI - trochę problemów | 
| Autor: Ziobul  | 
In article    
says... 
 
 Czy to może być sprawa  
złego paliwa ?  
 
Moim zdaniem wszystkie te wynalazki (FSI, HPI, IDE) z bezpośrednim  
wtryskiem benzyny nie kochaja zbytnio polskiego paliwa. Spróbuj może  
kilka tankowań Pb 98/99 na jakiejś "lepszej" stacji paliw. Miałem kiedyś  
LAgunę IDE, która czasami nieco kaprysiła a tankowałem tylko Pb 98.
 
--   
Ziobul 
Solaris Urbino & IKARUS :-(
 | 4 | 
Data: Listopad 21 2006 09:18:48 |  | Temat: Re: SEAT ALTEA 2.0 FSI - trochę problemów |  | Autor: hamberg  |  
Moim zdaniem wszystkie te wynalazki (FSI, HPI, IDE) z bezpośrednim 
wtryskiem benzyny nie kochaja zbytnio polskiego paliwa. Spróbuj może 
kilka tankowań Pb 98/99 na jakiejś "lepszej" stacji paliw. Miałem kiedyś 
LAgunę IDE, która czasami nieco kaprysiła a tankowałem tylko Pb 98. 
 
Z tego co pamietam to silniki FSI nalezy wlasnie zalewac 98.
 | 5 | 
Data: Listopad 20 2006 23:10:06 |  | Temat: Re: SEAT ALTEA 2.0 FSI - trochę problemów |  | Autor: Rafal  |  
 
Użytkownik "Arkadiusz Ozer"  napisał w wiadomości  
 
 Mam od ponad roku Aletee 2.0 FSI. Samochód ma 23.000 przebiegu. Z autem  
jest 
trochę problemów (najpierw wentylacja parę razy się popsuła, kłopoty z 
skrzynią - nie wchodziła trójka i słabo wchodziła czwórka, póżniej inne 
drobniejsze problemy). 
 
hmm - na to paliwo raczej nie ma wpływu.. cuś egzemplarz felerny
 A teraz jest kłopot, że samochód się dławi. Nie 
 
Teraz to znaczy kiedy?  I jak to sięma do ostatniego tankowania? tankujesz  
na tej samej stacji? na różnych? widzisz róznicę w zależnosci od tego gdzie  
zatankowałeś...
 rozwija mocy w pełni, trzeba bardzo powoli nabierać prękosć, setkę robi w  
3 
minuty :). Gość w serwisie mówi że jednostki 2.0 FSI mają problemy z 
elektroniką (i jakieś kłopoty z "układem cewkowym"). Mam wóz wciąż na 
gwarancji, ale przyznam się, że nie podoba mi się odwiedzanie serwisu co 2 
miesiące. 
 
Powiem tak.. zmień serwis. Bo serwisant nie jest od tego żeby mówił że  
silniki mająproblem, tylko żeby ten problem usunął jeśli istnieje
 Jaka jest Waszym zdaniem tego przyczyna ? Czy to może być sprawa 
złego paliwa 
 
Nie można wykluczyć, że to złe paliwo, ale IMHO chyba nie.. Potankuj na  
dobrych stacjach, paliwo 98 i poobserwuj czy coś się dzieje.
 ? Ile taka impreza będzie mnie kosztować po zakończeniu 
gwarancji ? 
 
www.wrozka.pl :)
  |  |  |