Witam!
Dopiero co nabylem seata Leona 2000r, silnik 1,6 8v. Samochod ujechal
tylko 200km i trzeba bylo zjechac. Otoz jadac na 5 biegu okolo 140km
nagle wyskoczyl bieg i juz nie chcial zaskoczyc, wbilem 4 i jeszcze
jechal ale wyraznie bylo slychac chrobotanie. Od razu zjechalem na
postoj i juz caly czas po uruchumieniu silnika slychac bylo chrobotanie.
Dodam, ze juz podczas postoju przed trasa bylo slychac dziwne dzwieki i
przy wciskaniu sprzegla na chwile ustawaly. Nie dalo sie juz nawet wziac
samochodu na hol bo na luzie slychac ten dzwiek chrobotania podczas
ciagniecia na linie(ujechalismy tylko 5km), szczegolnie przy wcisnieciu
sprzegla, bez dotykania sprzegla dal sie ciagnac bez zarzutu. Czy ktos
mial podobna sytuacje? Walnieta jest skrzynia, sprzeglo czy moze cos
innego? Dzieki wielkie za odpowiedzi
Silnik AFT? Moc 100 koni?
Przebieg Okolo 150 kkm?
Nie wiem, czy tylko z takimi silnikami wystepowala, ale jest skrzynia
montowana w samochodach VAG, ktorej typowa awaria jest urwanie srub w
mechanizmie roznicowym. Skutkuje to demolka podzespolu, wlasnie zgrzytaniem
podczas jazdy, a w koncowym etapie blokada skrzyni.
Przerabialem ten temat w Cordobie z silnikiem AFT. Problemy te rowniez
wystepuja w Octaviach.
Remedium jest wymiana skrzyni.
--
Bartek
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/
3 |
Data: Lipiec 30 2007 09:30:41 |
Temat: Re: Seat Leon 1.6 2000 powazny problem |
Autor: red |
rad pisze:
Dodam, ze juz podczas postoju przed trasa bylo slychac dziwne dzwieki i przy wciskaniu sprzegla na chwile ustawaly.
To podczas robienia zakupu? Kupiłeś go po to, żeby mieć problemy na głowie, czy jak?
|