Przymierzam się do kupna takiego auta i jestem nastawiony na wersję 110KM, ale trafiła się okazja na autko 90KM. Jestem trochę źle nastawiony, bo wołałbym 110KM (aktualnie jeżdżę benzyną 105KM).
Jak wygląda sprawa z "kręceniem" tych silników? Wiem, że 110KM idzie spokojnie bez żadnych modyfikacji przerobić na 140-150KM, a jak jest z 90KM?
Ogólnie, to jak to jest z tymi Leonami? Psują się często? :)
pozdr.
stebi
2 |
Data: Maj 09 2008 20:35:09 |
Temat: Re: Seat Leon TDi 90KM vs 110KM 2001-2004 |
Autor: marthen |
stebi wrote:
Przymierzam się do kupna takiego auta i jestem nastawiony na wersję
110KM, ale trafiła się okazja na autko 90KM. Jestem trochę źle
nastawiony, bo wołałbym 110KM (aktualnie jeżdżę benzyną 105KM).
Ja też szukałem wersji 110KM, ale gdy trafiła się zadbana 90KM, to wziąłem
bez wahania.
Jak wygląda sprawa z "kręceniem" tych silników? Wiem, że 110KM idzie
spokojnie bez żadnych modyfikacji przerobić na 140-150KM, a jak jest
z 90KM?
Jak jesteś odważny to się też da :) 90-konne ALH + chip daje 120-125KM,
wymiana wtryskiwaczy i paru innych rzeczy może dać pod 140KM.
--
marthen
A3 & MX-5
"Sólo los muertos han visto el fin de la guerra"
3 |
Data: Maj 10 2008 09:31:12 | Temat: Re: Seat Leon TDi 90KM vs 110KM 2001-2004 | Autor: Adam Franik |
Dnia Fri, 9 May 2008 20:35:09 +0200, marthen napisał(a):
Ja też szukałem wersji 110KM, ale gdy trafiła się zadbana 90KM, to wziąłem
bez wahania.
Kłamiesz :P
Pół godziny Cie namawiałem :P
Do inicjatora wątku; marthen dobrze mowi. Jak masz okzje wziąć zadbane
90KM to bierz, bo cieżko o takiego diesla zeby był w dobrym stanie i nie
kosztował majątku. Tylko sprawdź dobrze, w przypadku marthea były pomiary
lakieru, VAGowanie, a na końcu stacja diagnostyczna - nic nie wylazło :)
--
pozdrawiam,
Adam F.
gg#4423822
4 |
Data: Maj 09 2008 21:45:02 | Temat: Re: Seat Leon TDi 90KM vs 110KM 2001-2004 | Autor: PeJot - Krk |
Użytkownik "stebi" napisał w wiadomości
Przymierzam się do kupna takiego auta i jestem nastawiony na wersję 110KM, ale trafiła się okazja na autko 90KM. Jestem trochę źle nastawiony, bo wołałbym 110KM (aktualnie jeżdżę benzyną 105KM).
Z przeciętnym "Powerbox'em" będziesz mieć 110KM a koszty serwisowania
silnika sa dużo niższe nić wersji 110KM (prostsza i mniej awaryjna turbina
oraz jej osprzęt).
Do tego box'y do TDI kosztują już dziś psie pieniądze, był o tym ostatnio wątek ...
pozdro
PeJot
Civic 3D 1.4iS'97
5 |
Data: Maj 11 2008 13:14:27 | Temat: Re: Seat Leon TDi 90KM vs 110KM 2001-2004 | Autor: Arkadiusz Górski |
Do tego box'y do TDI kosztują już dziś psie pieniądze, był o tym ostatnio
wątek ...
box to nie chiptuning. box to zło. boxy należy zniszczyć.
;-)
6 |
Data: Maj 12 2008 11:19:25 | Temat: Re: Seat Leon TDi 90KM vs 110KM 2001-2004 | Autor: Andrzej Kaźmierczak |
z autopsji - nie brałbym dziś auta z TDI 90 KM
co do kosztów serwisowania - przecież rozrząd przeważnie ten sam , turbina - wymaga jedynie wizyt na czerwonym polu - a do tego raczej leon sam prowokuje :-))
wężyków w tym silniku ze 2-3 więcej i to może być jedyny punkt zaczepienia , ale częściej słyszę o uszkodzeniach wężyków/zaworów N75 w 90
niż w 110 - moja prywatna statystyka równiez to potwierdza
osobiście szukałbym 110 i wszelkie 90 odpuścił
poczytaj/potem popytaj - jest forum leonclub
Andrzej
Użytkownik "stebi" napisał w wiadomości
Przymierzam się do kupna takiego auta i jestem nastawiony na wersję 110KM, ale trafiła się okazja na autko 90KM. Jestem trochę źle nastawiony, bo wołałbym 110KM (aktualnie jeżdżę benzyną 105KM).
Z przeciętnym "Powerbox'em" będziesz mieć 110KM a koszty serwisowania
silnika sa dużo niższe nić wersji 110KM (prostsza i mniej awaryjna turbina
oraz jej osprzęt).
Do tego box'y do TDI kosztują już dziś psie pieniądze, był o tym ostatnio wątek ...
pozdro
PeJot
Civic 3D 1.4iS'97
| | | | |