Grupy dyskusyjne   »   Serwis - konserwacja silnika 2,5TDi

Serwis - konserwacja silnika 2,5TDi



1 Data: Styczen 24 2008 10:38:03
Temat: Serwis - konserwacja silnika 2,5TDi
Autor: Bartek 

Co poza wymianą elementów rozrządu warto zrobić w silniku 2,5 TDi 140KM nr
5252T przy przebiegu 180tys? Słyszałem że tym momecnie dobrze jest zrobić
uszczelniacze zaworów, to prawda? Czym sie objawia zużyte uszczelnienie
zaworów?

Miki



2 Data: Styczen 24 2008 18:04:03
Temat: Re: Serwis - konserwacja silnika 2,5TDi
Autor: V-Tec 

Bartek pisze:

Co poza wymianą elementów rozrządu warto zrobić w silniku 2,5 TDi 140KM nr 5252T przy przebiegu 180tys? Słyszałem że tym momecnie dobrze jest zrobić uszczelniacze zaworów, to prawda? Czym sie objawia zużyte uszczelnienie zaworów?

sprawdzić na komputerze czy nie ma błędów, czy zapłon się nie przestawił, czy pozostałe parametry silnika są ok. Jeśli nie bierze oleju to nie ruszać, bo tylko można zepsuć. Jeśli nie znasz stanu świec żarowych, to ja bym je wymienił, jak również olej w skrzyni. Po za tym jeździć.
Zużyte uszczelnienie zaworów to "wyjdzie" przy 300-400 tys. km, jeśli nie później, chociaż ten silnik może się już zbliżać do tego przebiegu.

--
Pozdr,
W.

Serwis - konserwacja silnika 2,5TDi



Grupy dyskusyjne