Witam!
Czy mozecie potwierdzic albo zmienic moje wyobrazenia nt. dzialania silownikow zamka centralnego ?
Mam w aucie:
- dwa mastery (przod)
- dwa slave'y
Sygnal do zamkniecia/otwarcia silownikow moze byc wystawiony przez:
1) centralke alarmu, sterowanie pilotem
lub
2) zamykajac/otwierajac dowolny master poda on sygnal do pozostalych, aby zrobily to samo ?
Dzis przestal mi dzialac centralny.
Wypialem centralke alarmowa, ale z kluczyka tez nie dzialal.
Odkrylem spalony bezpiecznik - wlasnie do zamkow. Zmienilem na nowy, ruszylem masterem - bezpiecznik padl. Jako ze przepala 20A, to pewnie defekt jest nie na sterowaniu ale na cewce silownika...
pozdrawiam
AF
2 |
Data: Grudzien 01 2007 10:28:03 |
Temat: Re: Si³ownik zamka - jak to jest ? |
Autor: Tomasz Pyra |
Adam Foton pisze:
Witam!
Czy mozecie potwierdzic albo zmienic moje wyobrazenia nt. dzialania silownikow zamka centralnego ?
Mam w aucie:
- dwa mastery (przod)
- dwa slave'y
Sygnal do zamkniecia/otwarcia silownikow moze byc wystawiony przez:
1) centralke alarmu, sterowanie pilotem
lub
2) zamykajac/otwierajac dowolny master poda on sygnal do pozostalych, aby zrobily to samo ?
Sygna³ z mastera zostanie odebrany przez centralkê zamka, która nastêpnie zasili wszystkie si³owniki w takiej polaryzacji ¿eby zrobi³y to samo.
Odkrylem spalony bezpiecznik - wlasnie do zamkow. Zmienilem na nowy, ruszylem masterem - bezpiecznik padl. Jako ze przepala 20A, to pewnie defekt jest nie na sterowaniu ale na cewce silownika...
Dok³adnie, ewentualnie jeszcze zwarcie w instalacji - równie¿ mo¿e mieæ przyczynê w centralce.
Zlokalizuj si³ownik który to robi (odpinaj±c pozosta³e), jak siê oka¿e ¿e to niezale¿ne od si³ownika to winna jest centralka lub instalacja.
--
PMS++ PJ S+ p+ M(+) W+>+++ P++:++ X(+) L++ B+ M+ Z++(+++) T- w- CB++
Jak hamowaæ z ABS? - http://free.of.pl/h/hellfire/abs.html
3 |
Data: Grudzien 01 2007 12:05:13 | Temat: Re: Si³ownik zamka - jak to jest ? | Autor: Adrian Zubrzycki |
"Tomasz Pyra" napisa
Odkrylem spalony bezpiecznik - wlasnie do zamkow. Zmienilem na nowy,
ruszylem masterem - bezpiecznik padl. Jako ze przepala 20A, to pewnie
defekt jest nie na sterowaniu ale na cewce silownika...
Dok³adnie, ewentualnie jeszcze zwarcie w instalacji - równie¿ mo¿e mieæ
przyczynê w centralce.
Zlokalizuj si³ownik który to robi (odpinaj±c pozosta³e), jak siê oka¿e ¿e
to niezale¿ne od si³ownika to winna jest centralka lub instalacja.
Zwarcia warto te¿ poszukaæ w miejscach, gdzie pracuj± przedowy doprowadzone
do drzwi, tzn w okolicach s³upków.
| |