Mam pytanie, pewnie trywialne. Otóż jeżeli silnik wysokoprężny ma
dodatkowo cięgło do ssania (przy rozruchu) to o czym to świadczy?
Jaki to typ silnika?
--
Pzdr.
2 |
Data: Lipiec 20 2015 10:22:06 |
Temat: Re: Silnik wysokoprężny |
Autor: RoMan Mandziejewicz |
Hello Badabum,
Sunday, July 19, 2015, 9:16:38 PM, you wrote:
Mam pytanie, pewnie trywialne. Otóż jeżeli silnik wysokoprężny ma
dodatkowo cięgło do ssania (przy rozruchu) to o czym to świadczy?
Jaki to typ silnika?
To nie ssanie, to odprężnik.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
3 |
Data: Lipiec 20 2015 10:47:20 | Temat: Re: Silnik wysokoprężny | Autor: J.F. |
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup Hello Badabum,
Mam pytanie, pewnie trywialne. Otóż jeżeli silnik wysokoprężny ma
dodatkowo cięgło do ssania (przy rozruchu) to o czym to świadczy?
Jaki to typ silnika?
To nie ssanie, to odprężnik.
Albo jeszcze inne ustawienie - opoznienie wtrysku, podniesienie dawki, podgrzewanie swiec, powietrza ...
J.
4 |
Data: Lipiec 19 2015 22:06:35 | Temat: Re: Silnik wysokoprężny | Autor: Badabum |
Dnia Mon, 20 Jul 2015 10:47:20 +0200, "J.F."
napisał:
Albo jeszcze inne ustawienie - opoznienie wtrysku, podniesienie dawki,
podgrzewanie swiec, powietrza ...
Faktem jest, że jak nie wyciągnę, to nie chce odpalić.
--
Pzdr.
5 |
Data: Lipiec 20 2015 12:26:10 | Temat: Re: Silnik wysokoprężny | Autor: J.F. |
Użytkownik "Badabum" napisał w wiadomości grup Dnia Mon, 20 Jul 2015 10:47:20 +0200, "J.F."
Albo jeszcze inne ustawienie - opoznienie wtrysku, podniesienie dawki,
podgrzewanie swiec, powietrza ...
Faktem jest, że jak nie wyciągnę, to nie chce odpalić.
No wiesz, zasadniczo po to one sa, aby silnik odpalil lub latwiej odpalil, bo jakby odpalal bez nich, to po co przeplacac :-)
W kazdym badz razie technika wiele ulatwien wymyslila, trudno zgadnac co masz ..
J.
6 |
Data: Lipiec 19 2015 22:04:10 | Temat: Re: Silnik wysokoprężny | Autor: Badabum |
Dnia Mon, 20 Jul 2015 10:22:06 +0200, RoMan Mandziejewicz
napisał:
To nie ssanie, to odprężnik.
Dzięki.
--
Pzdr.
7 |
Data: Lipiec 20 2015 11:24:35 | Temat: Re: Silnik wysokoprężny | Autor: yabba |
Użytkownik "Badabum" napisał w wiadomości
Mam pytanie, pewnie trywialne. Otóż jeżeli silnik wysokoprężny ma
dodatkowo cięgło do ssania (przy rozruchu) to o czym to świadczy?
Jaki to typ silnika?
Jaki to samochód?
Diesle VW z lat 70 i 80 miały cięgło "ssania" działające na pompę wtryskową i powodujące zmianę kąta momentu wtrysku paliwa. Ułatwiało rozruch.
Mercedesy miały cięgno do gaszenia silnika.
--
Pozdrawiam,
yabba
8 |
Data: Lipiec 20 2015 12:44:18 | Temat: Re: Silnik wysokoprężny | Autor: Badabum |
Dnia Mon, 20 Jul 2015 11:24:35 +0200, "yabba"
napisał:
Jaki to samochód?
Diesle VW z lat 70 i 80 miały cięgło "ssania" działające na pompę wtryskową
i powodujące zmianę kąta momentu wtrysku paliwa. Ułatwiało rozruch.
Mercedesy miały cięgno do gaszenia silnika.
Stary trup z 1992 roku. VW Transporter skrzyniowy.
--
Pzdr.
| | | | | | |