Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
1 | Data: Grudzien 09 2010 11:52:40 |
Temat: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | |
Autor: Jan-xx | Hej! 2 |
Data: Grudzien 09 2010 12:57:37 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Cavallino | Uzytkownik "Jan-xx" napisal w wiadomosci Hej! Dokladnie tak. Wszyscy który zaprzeczaja, ze to najgorszy rodzaj napedu na zime, po prostu bredza. 3 |
Data: Grudzien 09 2010 13:08:07 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: J.F. | Uzytkownik "Cavallino" napisal Uzytkownik "Jan-xx" napisal w wiadomosci Nie znacie sie, wy zli kierowcy jestescie :-) co do merca: -worek balastu do bagaznika. Najlepiej worek z piaskiem, co by mozna bylo podsypac :-) -wjechac w ten dolek mondkiem - moze nieslusznie narzekasz, moze lod tam sliski i tyle, -opony zamienic .. moze sie tylko wydaje ze mercu sa lepsze. - kupic sobie "lancuchy w sprayu". Niewiele daja, ale moze tez niewiele trzeba. - kupic sobie lancuchy, albo te paski Put&Go. J. 4 |
Data: Grudzien 09 2010 13:13:20 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Cavallino | Uzytkownik "J.F." napisal w wiadomosci news: Dokladnie tak. Wszyscy który zaprzeczaja, ze to najgorszy rodzaj napedu na zime, po prostu bredza. Jasne. I zli wypychacze, bo tam gdzie swoim autem wyjade bez wiekszego problemu, to kuzynki Merca nawet w trójke ciezko spod kraweznika wypchnac bez lopat. 5 |
Data: Grudzien 09 2010 14:15:43 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: J.F. | Uzytkownik "Cavallino" napisal w wiadomosci Uzytkownik "J.F." napisal w wiadomosci news: Adama zaprosic, to wam pokaze jak sie wyjezdza :-) A wypychacze to moze i z was faktycznie do d*, bo to trzeba glowa a nie sila :-) J. 6 |
Data: Grudzien 09 2010 15:18:00 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Cavallino | Uzytkownik "J.F." napisal w wiadomosci Uzytkownik "Cavallino" napisal w wiadomosci Widac z RWD to jak z komunizmem, gdzie heroicznie przezwyciezalo sie trudnosci nie znane w innych systemach. ;-) 7 |
Data: Grudzien 09 2010 22:35:01 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Krzysztof 45 | Cavallino napisał(a): Dokladnie tak.Jak by Bóg był za przednim napÄdem, to chodzilibyĹmy na rekach :D -- Krzysiek 8 |
Data: Grudzien 10 2010 09:39:21 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: kamil |
Cavallino napisał(a): Jakby byl za tylnym, lezalbys twarza na ziemi i odpychal sie stopami. ;) Pozdrawiam Kamil 9 |
Data: Grudzien 18 2010 10:08:08 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Adam Płaszczyca | Dnia Thu, 9 Dec 2010 12:57:37 +0100, Cavallino napisał(a): Dokladnie tak. Twoja KIA ma 7 lat gwarancji. A Twój mózg? -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 10 |
Data: Grudzien 09 2010 12:59:35 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Przembo | *Jan-xx* w wiadomosci napisal(a): Hej! Ciekawe czy znowu chwyci :) Pozdr 11 |
Data: Grudzien 09 2010 15:25:51 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Yans van Horn | On 2010-12-09 12:59, Przembo wrote: Ciekawe czy znowu chwyci :) Dokładnie o tym samym pomyślałem :-) -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik 12 |
Data: Grudzien 11 2010 10:05:32 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: nalesnik | Przembo wrote: Ciekawe czy znowu chwyci :) czy mogło byÄ inaczej 13 |
Data: Grudzien 09 2010 13:07:29 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Filip KK | W dniu 2010-12-09 12:52, Jan-xx pisze: Hej!Jaki rozkład mas ma W124 ? 14 |
Data: Grudzien 09 2010 13:36:58 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Mariusz Chwalba | On Thu, 09 Dec 2010 13:07:29 +0100, Filip KK wrote: Jezdze ostatnio mercem W124. Generalnie bardzo podobalo mi sie to auto,Jaki rozkład mas ma W124 ? Zależy który. Taki 250D, jak dobrze patrzę, 49,5:50,5% (załadowany). Przy prezesie z sekretarką z tyłu i szoferze z przodu pewnie lepszy. pozdrawiam, -- Mariusz 'koder' Chwalba 15 |
Data: Grudzien 09 2010 13:43:57 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Filip KK | W dniu 2010-12-09 13:36, Mariusz Chwalba pisze: Jaki rozkład mas ma W124 ? A taki 250D niezaładowany jaki ma rozkład? 16 |
Data: Grudzien 09 2010 13:53:04 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Mariusz Chwalba | On Thu, 09 Dec 2010 13:43:57 +0100, Filip KK wrote: Jaki rozkład mas ma W124 ? A to nie wiem, poguglaj sobie. Mój (300Dt/4m) ma jakieś 53:47. pozdrawiam, -- Mariusz 'koder' Chwalba 17 |
Data: Grudzien 09 2010 13:59:52 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Filip KK | W dniu 2010-12-09 13:53, Mariusz Chwalba pisze: On Thu, 09 Dec 2010 13:43:57 +0100, Filip KK wrote:Googlam i wygooglałem ciekawe słowa: "W201 ma ogólnie kiepski rozkład masy (lekki tył), ale ja mimo braku ASD, mimo sporej mocy 2.3 i automatu, dzięki dobrym zimówkom nigdy nie miałem problemów z prowadzeniem wyjazdami pod górę itp." http://www.youngtimer.pl/board/viewtopic.php?pid=109751 Kolejny dowód, że da się jeździć zimą z napędem RWD. Chyba jednak ktoś z tego wątku nie umie jeździć, skoro Mercedesem NIE DA SIĘ. 18 |
Data: Grudzien 09 2010 14:54:55 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Mariusz Chwalba | On Thu, 09 Dec 2010 13:59:52 +0100, Filip KK wrote: Googlam i wygooglałem ciekawe słowa:A to nie wiem, poguglaj sobie. Mój (300Dt/4m) ma jakieś 53:47.A taki 250D niezaładowany jaki ma rozkład?Jaki rozkład mas ma W124 ?Zależy który. Taki 250D, jak dobrze patrzę, 49,5:50,5% (załadowany). Wiesz, ja to się na w124 przesiadłem na zimę, bo mi się wygodniej z parkingów wyjeżdża. pozdrawiam, -- Mariusz 'koder' Chwalba 19 |
Data: Grudzien 13 2010 18:34:34 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: scob | W dniu 2010-12-09 14:11, Rafaďż˝ VFR pisze: Chyba jednak ktoďż˝ z tego wďż˝tku nie umie jeďż˝dziďż˝, skoro Mercedesem NIE DA pusty Ĺmiech bierze - jak siÄ czyta właĹcicieli haldexów, jak im siÄ wydaje że majÄ czteronapÄd ;) (o ile da siÄ przeczytaÄ, bo zazwyczaj taki nie umie - niestety - kodowania poustawiaÄ ;-) 20 |
Data: Grudzien 14 2010 08:26:08 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Rafał VFR | pusty śmiech bierze - jak się czyta właścicieli haldexów, jak im się Witam Z tym kodowanie to faktycznie chyba nie umiem. Zastanawia mnie jednak co tak bardzo rozmiesza autora tego postu, ktorego imienia nie moge przytoczyc bo sie nie podpisal (taki zazwyczaj nie zostal wychowany do konca) Czekam z niecierpliwosci na odpowiedz. Ja piszac ze nie haldex a syncro jest ukladem czteronapedwoym podpieram sie np strona producenta tego ukladu - VW o tu dokladnie: http://www.vwuzytkowe.pl/dla_milosnikow/4motion/20_lat_napedu_na_4_kola/ A Ty ? Pzdr Rafal 21 |
Data: Grudzien 14 2010 19:14:49 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: scob | W dniu 2010-12-14 08:26, Rafaďż˝ VFR pisze: http://www.vwuzytkowe.pl/dla_milosnikow/4motion/20_lat_napedu_na_4_kola/ http://www.autofun.pl/roznosci/naped-quattro-ma-30-lat-ja-mam-fajne-fotki-z-tej-okazji/news -- też Rafał 22 |
Data: Grudzien 15 2010 10:46:49 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Rafał VFR | http://www.autofun.pl/roznosci/naped-quattro-ma-30-lat-ja-mam-fajne-fotki-z-tej-okazji/news Nie znalazłem pod tym linkiem ani słowa jakoby Syncro nie było napędem 4x4. Pewnie coś przeoczyłem - możesz podać ? Pzdr Rafał 23 |
Data: Grudzien 15 2010 23:40:28 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: scob | W dniu 2010-12-15 10:46, Rafaďż˝ VFR pisze: Sorki. Codziennie przeznaczam sbie 15 minut na trollowanie i kolejne tyle - na dokarmianie. Dzisiejszy limit już niestety niemal zużyłem - gdzieĹ indziej. Dlatego krótko.http://www.autofun.pl/roznosci/naped-quattro-ma-30-lat-ja-mam-fajne-fotki-z-tej-okazji/news JeĹli dalej uważasz, że VWeje z poprzecznym silnikiem i wiskozÄ /haldexem to samochody czteronapÄdowe - spoko, masz do tego prawo. OdrÄbnÄ kwestiÄ jest, że nie odróżniasz nazwy handlowej produktu od technologii - wszak sÄ i prawdziwie czteropÄdne syncro/4motiony - vide passat B5 V6 - silnik wzdłużnie i torsen miÄdzy osiami. Nie wydaje mi siÄ, żeby twój golfik miał takÄ właĹnie konfiguracjÄ? JeĹli dalej bÄdziesz miał wÄ tpliwoĹci - nie pozostaje mi nic innego, jak zaproponowaÄ: poproĹ jakiegoĹ znajomego właĹciciela subaru albo quattro o możliwoć spróbowania w warunkach, jakie teraz panujÄ - sam zweryfikujesz poglÄ dy na to, co jest czteronapÄdowe. Nie musisz informowaÄ o efektach. PS. MyĹlałeĹ, co z tymi PLznaczkami? ;-) -- Scob 24 |
Data: Grudzien 16 2010 13:02:18 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Rafał VFR |
W dniu 2010-12-15 10:46, Rafa? VFR pisze: Czesc Wogole nie jestem zainteresowany jak uzytkownicy tej i innych grup spedzaja czas. Tak juz mam. Jeśli dalej uważasz, że VWeje z poprzecznym silnikiem i wiskozą/haldexem Owszem mam, malo tego uwazam, ze nawet z silnikiem z tylu (np Steyr Puch Haflinger) nie zmienia to faktu dot. napedu kol Odrębną kwestią jest, że nie odróżniasz nazwy handlowej produktu od No silnik jest inaczej. To chyba wlasnie to powoduje ze to auto nie predentuje to miana auto czteronepedowego ? Jeśli dalej będziesz miał wątpliwości - nie pozostaje mi nic innego, jak Nie musisz nic proponowac. Wystarczy ze odpowiesz na moja prosbe wczesniejsza: podaj link do artykulu gdzie jest to przejrzyscie wytlumaczone / uzasadnbione. Prywatne teorie sie nie licza - bo mamy odmienne. Potrzeba jakiegos autorytetu. PS. Myślałeś, co z tymi PLznaczkami? ;-)Nie, zapomnialem i nadal nie wiem co z tym zrobic. Pzdr Rafał Ps aa tu mi sie rzucil link: wszystko jak w schemacie: silnik wzdluz, miedzy osiami (...) a nie jedzie ;-) http://www.youtube.com/watch?v=Oo9GV4mSnRQ&feature=related 25 |
Data: Grudzien 16 2010 17:59:24 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: scob | W dniu 2010-12-16 13:02, Rafaďż˝ VFR pisze: http://www.youtube.com/watch?v=Oo9GV4mSnRQ&feature=related Bo ten "test" był robiony przez debila ;-), który nie potrafi siÄ posłużyÄ góglem, żeby doczytaÄ, że "zwykły" Torsen przenosi płynnie moment z jednej strony na drugÄ w maksymalnym stosunku 3:1 - 1:3 (25%/75% - 75%/25%). A 3*0Nm = 0Nm. Torsen z podniesionÄ jednÄ osiÄ działa jak otwarta róznicówka. Takie warunki nie wystÄpujÄ na drodze/torze/w przyrodzie nigdy. Na filmie - starczyłoby o zÄ bek podciÄ gnÄ Ä hamulec rÄczny (w nowszym zrobiłoby to esp) - koła z trakcjÄ dostałyby... taak, zgadłeĹ! (nie zgadłeĹ?) trzykrotnoć momentu wytworzonego przez hamulec. Po prostu - jakże jaskrawy przykład ignorancji i nieumiejÄtnoĹci używania mózgu) - w konsekwencji nieumiejÄtnoć używania pojazdu :) Mam lepszy filmik: http://www.youtube.com/watch?v=vAHPMUkhj5Q VW nikt nawet nie brał pod uwagÄ ;)(a ma zapewne napÄd jak volvo z filmiku) Szukasz autorytetów? linków? mam za ciebie szukaÄ? http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=68953&postdays=0&postorder=asc&start=0 Na tymże samym forum kilka moich wczeĹniejszych wyjaĹnieĹ dla innych - czym jest quattro - w czasie, kiedy powstawał wskazany wÄ tek nie chciało mi siÄ już kolejny raz tłumaczyÄ :P ) A później: wiki: syncro wiki: haldex wiki: torsen Jak już poczytasz sobie wikipediÄ i pomyslisz (tylko odrobinÄ!), zrozumiesz, że i "syncro" i "haldex" objawaijÄ swoje działanie dopiero w momencie uĹlizgu (a bez niego napÄdzana jest JEDNA oĹ ;), a układy oparte na Torsenie majÄ permamentnie napÄdzane cztery koła - w dodatku z płynnym i proporcjonalnym przenoszeniem wiÄkszoĹci momentu tam, gdzie trakcja jest lepsza. JaĹniej nie potrafiÄ - bo jaĹniej siÄ nie da. -- Scob 26 |
Data: Grudzien 16 2010 17:37:57 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Robert Rędziak | On Thu, 16 Dec 2010 17:59:24 +0100, scob Takie warunki nie występują na I dlatego Audi dodało do centralnych torsenów sprzęgło. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 27 |
Data: Grudzien 17 2010 11:03:47 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Rafał VFR | Bo ten "test" był robiony przez debila ;-), który nie potrafi się posłużyć Taaak świat składa się różnej maści ludzi. W filmie tym nie w sumie słowa i nikt nie wie jakie były intencje jego nakręcenia. Czytając to czułem się jakbym siedział na sali rządowej .... smutne to.
Tak u mnie tył działa tylko kiedy wystąpi uślizg przodu. Ponieważ miałem odwołać sie do subaru to i sie odwolam. Dokladnie w zeszla srode obieralem auto z kocar subaru. Robia tam tylko subaru i od czasu do czasu mojego golfa. Ten stan trwa juz nascie lat chyba. Dlaczego - z powodu rodzicow ktorzy sie znaja. Pytalem szefa serwisu co powoduje o fakcie ze auto jest 4 lub 2 napedowe. Dowiedzialem sie, ze stanowi o tym fakt przeniesienia napedu - ktore to w golfie jest stale. I tak opisuje to wszystkie storny - oficjalne a nie ludzie ktorzy pisza na grupach. Naped w golfie jest przenoszony na stale do tylu. Gdzies tam przed tyla osia jest wiskoza i to ona sobie zalacza lub nie - robi to bez mojej wiedzy i taka jest tego idea. Kobieta ktora mieszka w gorach nie musi wiec nic googlowac i na pewno nie jest debilem jak mialem okazje wlasnie sie dowiedziec. Tarpan Honker rowniez ma taki naped ale Uaz juz nie. W obu tych autach naped trafia najpierw do skrzynki rozdzialczej a stamtad dopiero do mostow. Uaz ma dzwignie ktora potrafi przednia os rozłączyć tarpan juz nie. Takich aut z dolaczanym napedem jest cala masa ale maja wspolna ceche - wszystkie okreslane sa mianem 4x4. A to czy jest on permanenty czy tez NIE to zupelnie inna historia. W duzych autach z rozlaczanyn napedem jest to robione celowo. Majac dodatkowo sprzegielka na piastach kol przednich mozna spowodowac ze wal podczas jazdy zwyczajnie stoi - obnizazjac zuzycie etc. Golf syncro wg producenta powstal dla terenow gorzystych, osniezonych aby pomoc w codziennej eksploatacji a nie wyznacznianiu granic pokonywania lukow o 2 lub 3 km szybciej . Nie mialo wiec wiekszego znaczenia, ze kola potrzebuja milisekundy czy kilku wiecej na załaczenie sie. Wazne bylo, ze kiedy w Szklarskiej podjezdzalem pod stroma gore (gdzie byl wyrazny znak ze w czasie zimy nie zaleca sie ani wjazdu ani zjazdu) auto po prostu tam wjechalo. Nie czulem nic. Oczy otworzyly mi sie dzien pozniej kiedy kolega usilowal zrobic to samo sharanem z lancuchami .... Wniosek - auto napedzaly 4 kola. A to ze sie rozlaczyly na szczycie nie zmienia faktu ze kiedy trzeba dzialaja 4. Dlaltego np VW na swojej stronie okresla ten naped wlasnie w taki sposob. Powtorze sie wiekszosc terenowek jest okreslanych mianem aut czteronapedowcyh. Pytam wiec jak to mozliwe skoro na drogach poruszaja sie tylko z napedzana osia tylna ? Star 266 - normalnie napedzaja kola tylne. Okreslanem jest mianem 6x6 - to pomylka ? A nazwa nazwa 266 - tez nie przypadek.. Pzdr Rafal Mamy odmienne zdanie i tak juz zostanie. 28 |
Data: Grudzien 17 2010 22:27:06 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: scob | W dniu 2010-12-17 11:03, Rafaďż˝ VFR pisze: Mamy odmienne zdanie i tak juz zostanie. Tak już zostanie. Ależ sam to wyżej napisałem: "masz prawo tak uważaÄ". Tak samo syncro _pozostanie_ gorsze/bardziej nerwowe na Ĺliskim od torsenowych aut. Mówisz że masz subaru - wiÄc wiesz ;) po-ki-ch** ta dyskusja wiÄc? A w torsenie nie chodzi o kilka km/h na łuku (i tak całe tałatajstwo jeździ 25km/h teraz, aż szlag trafia :P) a o to, że ja mogÄ zaparkowaÄ w zaspie, a Ĺlubna po powrocie z pracy mi mówi, że nie rozumie, dlaczego ludzie pod wiadukt nie mogli podjechaÄ, a w opisie gg ma "quattro time"... ;-) Robert R. : rozwiniesz tÄ teoriÄ o sprzÄgłach? -- ja siÄ z zasady nie podpisujÄ 29 |
Data: Grudzien 09 2010 13:23:37 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Arek M |
Jezdze ostatnio mercem W124. Generalnie bardzo podobalo mi sie to auto, Wiesz.... merc zapewnie nie ma jedynego slusznego i idealnego (takiego jak w BMW) rozkladu masy :) -- PozdrawiAM! WRX/240KM 30 |
Data: Grudzien 09 2010 12:25:20 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Waldek Godel | Dnia Thu, 09 Dec 2010 13:23:37 +0100, Arek M napisał(a): Wiesz.... merc zapewnie nie ma jedynego slusznego i idealnego (takiego już sobie to wyobrażam... 100% ciemnej masy zapakowane w dres na siedzeniu kierowcy? ;-) -- Pozdrowienia, Waldek Godel Co to jest tradycja? Tradycja co jest coś ekstra. Chodzi o to że jak my im wydamy Zakajewa to oni nam muszą oddać samolot. Właśnie na zasadzie tej tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od początku.. lotnictwa. Ekstradycja. 31 |
Data: Grudzien 09 2010 13:28:22 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Arek M |
Wiesz.... merc zapewnie nie ma jedynego slusznego i idealnego (takiego I drugi taki w bagazniku :D -- PozdrawiAM! WRX/240KM 32 |
Data: Grudzien 09 2010 17:29:00 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Scyzoryk |
już sobie to wyobrażam... 100% ciemnej masy zapakowane w dres na dokładnie o tym pomyślałem. 90kg żywego (lub nie) chłopa w bagazniku i śmiga w kazdych warunkach :) Pozdr Scyzoryk 33 |
Data: Grudzien 09 2010 16:41:14 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Waldek Godel | Dnia Thu, 9 Dec 2010 17:29:00 +0100, Scyzoryk napisał(a): dokładnie o tym pomyślałem. 90kg żywego (lub nie) chłopa w bagazniku i śmiga porządny wypasiony koks ma lekko licząc 120 -- Pozdrowienia, Waldek Godel Co to jest tradycja? Tradycja co jest coś ekstra. Chodzi o to że jak my im wydamy Zakajewa to oni nam muszą oddać samolot. Właśnie na zasadzie tej tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od początku.. lotnictwa. Ekstradycja. 34 |
Data: Grudzien 09 2010 16:58:04 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Massai | Waldek Godel wrote: Dnia Thu, 9 Dec 2010 17:29:00 +0100, Scyzoryk napisał(a): Czym go trzeba paść i czy trzeba na spacery wyprowadzać? -- Pozdro Massai 35 |
Data: Grudzien 09 2010 17:10:53 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Waldek Godel | Dnia Thu, 9 Dec 2010 16:58:04 +0000 (UTC), Massai napisał(a): porządny wypasiony koks ma lekko licząc 120 sterydy, odżywki, dopalacze, piwo, wóda, koka.... Na spacer to on cię wyprowadzi. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Co to jest tradycja? Tradycja co jest coś ekstra. Chodzi o to że jak my im wydamy Zakajewa to oni nam muszą oddać samolot. Właśnie na zasadzie tej tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od początku.. lotnictwa. Ekstradycja. 36 |
Data: Grudzien 09 2010 18:57:54 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Gabriel 'wilk' | W dniu 2010-12-09 18:10, Waldek Godel pisze: Dnia Thu, 9 Dec 2010 16:58:04 +0000 (UTC), Massai napisał(a):Ja widuje na osiedlu takich trzech wybitnych dresopodobnych, co sie spotykaja na spacerach ze swoimi pitbulami i amstafem prowadzonymi na rozciaganych smyczach - brrrr strach sie bac :-( Czasem stoja na parkingu kolo swoich autek, o dziwo nie sa to wcale auta BMW tylko stary mesiek, jakis przechodzony i poobijany ford explorer (czy jak to sie tam pisze) i tico tego w miare normalnego z wygladu :-) ;P pozdrawiam -- Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi. Oskar Wilde 37 |
Data: Grudzien 09 2010 21:03:29 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Beny |
dokladnie tak bmw + dobre zimówki (moje 3 sezon nadal daja rade) + szpera 25% = zero problemów zima (do tego masa zabawy) -- 38 |
Data: Grudzien 09 2010 21:23:41 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Kuba (aka cita) |
dokladnie tak czasem nie warto sie odzywać, gdy sie nie wie o co chodzi .. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka 39 |
Data: Grudzien 09 2010 22:29:31 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Beny |
pewnie, jeżdze na takim setupie 4 lata i nie wiem o co chodzi Kuba wie lepiej ;) -- 40 |
Data: Grudzien 10 2010 09:20:41 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Kuba (aka cita) |
nie wiesz, bo najwyraźniej nie znasz kontekstu tej konkretnej wypowiedzi. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka 41 |
Data: Grudzien 09 2010 13:30:56 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Mariusz Chwalba | On Thu, 09 Dec 2010 12:52:40 +0100, Jan-xx wrote: Jezdze ostatnio mercem W124. Generalnie bardzo podobalo mi sie to auto, ale czar prysnal na sliskiej nawierzchni. I nie chodzi o to, ze jak to RWD, zarzuca dupa w poslizgu, ale o to, ze ten naped nie ma w ogole przyczepnosci. Nie ma zadnych szans wyjechac tam, gdzie wyjezdzam ciezkim Mondeo z przednim napedem. Ba - zablokowac sie mozna nawet na plaskiej ulicy, w malutkim oblodzonym dolku. Mam plyte chodnikowa wozic w bagazniku? Serio pytam. BTW lepsze opony mam w mercu niz w Mondeo. ASD nie masz czasem popsutego? Bo to typowy objaw. Do sprawdzenia: kontrolka (przy zapłonie świeci, w czasie jazdy nie), sygnalizator trójkątny w czasie poślizgu (ma świecić), poziom oleju w systemie (tak z pamięci... zbiornik z lewej strony auta, przy reflektorze, miarka poziomu powinna na nakrętce być). Organoleptycznie sprawdzić przez obserwację, czy się dyferencjał blokuje (oba koła kręcą). Awaryjnie możesz spróbować też ruszyć z "dwójki", mniejszy moment na kołach będziesz miał. pozdrawiam, -- Mariusz 'koder' Chwalba 42 |
Data: Grudzien 09 2010 12:42:16 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Jan-xx | ASD nie masz czasem popsutego? Bo to typowy objaw. Do sprawdzenia: kontrolka Dzieki, zglebie temat. Nie znam sie na tym mercu, wzialem go tylko na krotko. Nie blokuje sie dyferencjal. Nawet nie wiedzialem, ze ma sie blokowac. -- Jan-xx 43 |
Data: Grudzien 09 2010 14:16:52 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: J.F. | Użytkownik "Jan-xx" napisał w Organoleptycznie sprawdzić przez obserwację, czy się dyferencjał blokuje W mondeo sie pewnie tez nie blokuje, a wyjezdza :-) Choc musze przyznac ze ASR to mi zaimponowalo kiedys .. J. 44 |
Data: Grudzien 09 2010 21:42:32 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Michał Baszyński | W dniu 2010-12-09 13:30, Mariusz Chwalba pisze: ASD nie masz czasem popsutego? a ma w ogóle? ni ekazdy w124 ma ASD. -- Pozdr. Michał 45 |
Data: Grudzien 10 2010 07:57:19 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Mariusz Chwalba | On Thu, 09 Dec 2010 21:42:32 +0100, Michał Baszyński wrote: ASD nie masz czasem popsutego? Touche, sam przekonywałem ostatnio, że w124 to różniaste robili. Więc jeszcze: sprawdzić czy jest kontrolka "ASD" na desce. Jak nie ma, to siąść i płakać. I ruszać z dwójki. pozdrawiam, -- Mariusz 'koder' Chwalba 46 |
Data: Grudzien 09 2010 13:31:32 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: J_K_K | Uzytkownik "Jan-xx" napisal w wiadomosci przyczepnosci. Nie ma zadnych szans wyjechac tam, gdzie wyjezdzam ciezkim Mondeo z przednim napedem. Ba - zablokowac sie mozna nawet na plaskiej ulicy, w malutkim oblodzonym dolku. Mam plyte chodnikowa wozic w bagazniku? Serio pytam. BTW lepsze opony mam w mercu niz w Mondeo.Szwagier przyjechal takim w zeszlotygodniowe sniegi z Norwegii. Mimo opon z kolcami i tak go "nosilo". Pzdr JKK 47 |
Data: Grudzien 09 2010 13:38:48 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Nex@pl | W dniu 2010-12-09 12:52, Jan-xx pisze: Hej! Może zacznij ruszac z drugiego biegu...? Wg mnie to problem z kierownikiem a nie autem ;) 48 |
Data: Grudzien 09 2010 13:46:17 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Filip KK | W dniu 2010-12-09 13:38, Nex@pl pisze: W dniu 2010-12-09 12:52, Jan-xx pisze: A co ma bieg do jazdy tylnym napÄdem? Według mnie nic. Bo z jedynki czy dwójki tak samo można wyjechaÄ. Potrzebny tylko jest dobry moduł sterowania. 49 |
Data: Grudzien 09 2010 16:32:13 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Nex@pl | Nie wiem, ja po prostu mam dwa MB tylnionapÄdowe (w123 200E i w201 250D) i nie mam problemów z ruszaniem... dziwne to, może jednak mam lepsze te zimówki :) Tylnym napÄdem trzeba umieÄ jeździÄ, zanim siÄ do nich przesiadłem to też nagle wielki lament bo nie rusza tylko siÄ Ĺlizga. 50 |
Data: Grudzien 09 2010 18:35:50 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: DoQ | W dniu 2010-12-09 16:32, Nex@pl pisze: Nie wiem, ja po prostu mam dwa MB tylnionapÄdowe (w123 200E i w201 250D) MógłbyĹ mnie jakoĹ uĹwiadomiÄ, na czym konkretnie polega ta tajemna umiejÄtnoć odkopywania siÄ RWD w miejscu gdzie FWD wyjeżdża bez zajÄ kniÄcia? Pozdrawiam Paweł -- _____________________________________________ DoQ -- [ES9J4]-- mail: 51 |
Data: Grudzien 09 2010 18:45:21 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Jacek | Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomoĹci
cierpliwoĹci, drogi Watsonie, cierpliwoĹci... Do wiosny już tylko 3,5 miesiÄ ca :) Jacek 52 |
Data: Grudzien 09 2010 19:28:24 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: DoQ | W dniu 2010-12-09 18:45, Jacek pisze: MógłbyĹ mnie jakoĹ uĹwiadomiÄ, na czym konkretnie polega ta tajemnacierpliwoĹci, drogi Watsonie, cierpliwoĹci... No ale czy ktoĹ może wreszcie podzieliÄ siÄ tÄ wiedzÄ tajemnÄ ? JakaĹ technika, cokolwiek? Bo napisaÄ że nie umiesz jeździÄ to nie wszystko. Pozdrawiam Paweł -- _____________________________________________ DoQ -- [ES9J4]-- mail: 53 |
Data: Grudzien 09 2010 22:55:46 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Jacek | Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomoĹci MógłbyĹ mnie jakoĹ uĹwiadomiÄ, na czym konkretnie polega ta tajemnacierpliwoĹci, drogi Watsonie, cierpliwoĹci... gdy zakopałem sie lekkim Sprinterem (rwd) musiałem go poprostu cierpliwie wybujaÄ z zaspy. Troche to trwało, ale sie udało. Grunt to nie traciÄ wyobraźni, obejrzeÄ w jakieĹ sytuacji sÄ obie osie i wykorzystaÄ każdÄ okazje ;) Jacek 54 |
Data: Grudzien 10 2010 02:47:54 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Filip KK | W dniu 2010-12-09 19:28, DoQ pisze: No ale czy ktoĹ może wreszcie podzieliÄ siÄ tÄ wiedzÄ tajemnÄ ? JakaĹJa już napisałem, do tylnego napÄdu potrzebny jest dobry moduł sterowania. 55 |
Data: Grudzien 10 2010 11:23:09 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: DoQ | W dniu 2010-12-10 02:47, Filip KK pisze: No ale czy ktoĹ może wreszcie podzieliÄ siÄ tÄ wiedzÄ tajemnÄ ? JakaĹJa już napisałem, do tylnego napÄdu potrzebny jest dobry moduł sterowania. Jak to siÄ nazywa w BMW? ASC? Pozdrawiam Paweł -- _____________________________________________ DoQ -- [ES9J4]-- mail: 56 |
Data: Grudzien 10 2010 11:26:18 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Kuba (aka cita) |
W dniu 2010-12-10 02:47, Filip KK pisze: DSC? -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka 57 |
Data: Grudzien 10 2010 11:30:29 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: DoQ | W dniu 2010-12-10 11:26, Kuba (aka cita) pisze: DSC?Jak to siÄ nazywa w BMW? ASC?No ale czy ktoĹ może wreszcie podzieliÄ siÄ tÄ wiedzÄ tajemnÄ ? JakaĹJa już napisałem, do tylnego napÄdu potrzebny jest dobry moduł ASC - ale FilipKK pewnie wyłÄ cza ten moduł tak samo jak ABS ;-)))))) Pozdrawiam Paweł -- _____________________________________________ DoQ -- [ES9J4]-- mail: 58 |
Data: Grudzien 10 2010 17:01:23 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Robert Rędziak | On Fri, 10 Dec 2010 11:23:09 +0100, DoQ Ja już napisałem, do tylnego napędu potrzebny jest dobry moduł sterowania. Wkładka mięsna :) r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 59 |
Data: Grudzien 10 2010 21:14:42 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: DoQ | W dniu 2010-12-10 18:01, Robert Rędziak pisze: Wkładka mięsna :)Ja już napisałem, do tylnego napędu potrzebny jest dobry moduł sterowania.Jak to się nazywa w BMW? ASC? Chyba ćwikła :P Pozdrawiam Paweł -- _____________________________________________ DoQ -- [ES9J4]-- mail: 60 |
Data: Grudzien 10 2010 20:38:02 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Robert Rędziak | On Fri, 10 Dec 2010 21:14:42 +0100, DoQ Chyba ćwikła :P Nie dręcz się tak niską samooceną :P r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 61 |
Data: Grudzien 10 2010 22:28:19 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: DoQ | W dniu 2010-12-10 21:38, Robert Rędziak pisze: Chyba ćwikła :PNie dręcz się tak niską samooceną :P Spokojna twoja rozczochrana :P Pozdrawiam Paweł -- _____________________________________________ DoQ -- [ES9J4]-- mail: 62 |
Data: Grudzien 11 2010 12:25:39 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Filip KK | W dniu 2010-12-10 11:23, DoQ pisze: W dniu 2010-12-10 02:47, Filip KK pisze:Moduł sterowania znajduje siÄ miÄdzy kierownicÄ a siedzeniem kierowcy. Co do systemu elektronicznego, to zależy który rocznik. ASC to nic innego jak ASR w VW. ZaĹ DSC to nic innego jak ASR + ESP w VW. Ja mam u siebie DSC (wyłÄ czone). 63 |
Data: Grudzien 11 2010 13:22:42 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Kuba (aka cita) |
Co do systemu elektronicznego, to zależy który rocznik. ASC to nic innego jak ASR w VW. ZaĹ DSC to nic innego jak ASR + ESP w VW. Ja mam u siebie DSC (wyłÄ czone). tak na marginesie i prawie OT - znam jednego takiego, który mysłał, ze ma włÄ czonÄ kontrole trakcji, jak Ĺwieci sie kontrolka przy przycisku i na desce zółty trójkÄ cik :D -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka 64 |
Data: Grudzien 11 2010 20:05:45 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: DoQ | W dniu 2010-12-11 12:25, Filip KK pisze: Jak to siÄ nazywa w BMW? ASC?>Moduł sterowania znajduje siÄ miÄdzy kierownicÄ a siedzeniem kierowcy. No napewno, np. elektrycznie regulowane fotele nieraz majÄ moduł w tym miejscu. Co do systemu elektronicznego, to zależy który rocznik. ASC to nic ATSD dlaczego nie odniesiesz siÄ do wÄ tku o fotografii ? Pozdrawiam Paweł -- _____________________________________________ DoQ -- [ES9J4]-- mail: 65 |
Data: Grudzien 09 2010 19:25:19 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Kuba (aka cita) |
W tym wÄ tku nie ma sensu w ogole sie wypowiadaÄ, bo on sie niczym nie rózni od komentarzy na onecie. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka 66 |
Data: Grudzien 09 2010 19:34:13 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: DoQ | W dniu 2010-12-09 19:25, Kuba (aka cita) pisze: MógłbyĹ mnie jakoĹ uĹwiadomiÄ, na czym konkretnie polega ta tajemnaW tym wÄ tku nie ma sensu w ogole sie wypowiadaÄ, bo on sie niczym nie To mniej wiecej tak wyglÄ da. Co wÄ tek pojawiajÄ siÄ specjaliĹci od RWD ze swojÄ straszliwÄ tajemnicÄ okiełznania, ale jeszcze żaden nie napisał konkretnie, co zrobiÄ jak utknÄ jakÄ Ĺ E39 530d z automatem. Mam coĹ wcisnÄ Ä, przekrÄciÄ, pomasowaÄ hamulec czy co? Pozdrawiam Paweł -- _____________________________________________ DoQ -- [ES9J4]-- mail: 67 |
Data: Grudzien 09 2010 19:44:27 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Kuba (aka cita) |
W dniu 2010-12-09 19:25, Kuba (aka cita) pisze: W swoim życiu mialem kilka RWD, mialem FWD i AWD też. Wiem z doĹwiadczenia, ze ludzie tu majÄ jakies nadprzyrodzone zdolnoĹci, albo nigdy RWD nie jechali. Szkoda palców na te wÄ tki, bo jak tylko coĹ napiszesz, to zaraz sie znajdzie jakiĹ mÄ drala, ktory bÄdzie Ci udowadniał, ze nie umiesz jeździÄ. Chciałbym takiego na drodze kiedys spotkaÄ. ps. moze jakiĹ spot w Poznaniu?! -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka 68 |
Data: Grudzien 09 2010 19:46:47 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: DoQ | W dniu 2010-12-09 19:44, Kuba (aka cita) pisze: Szkoda palców na te wÄ tki, bo jak tylko coĹ napiszesz, to zaraz sie PoĹmiaÄ siÄ zawsze można ;> Chciałbym takiego na drodze kiedys spotkaÄ. JesteĹ pewny? ;-) ps. moze jakiĹ spot w Poznaniu?! Troche daleko z DC mam ;( Pozdrawiam Paweł -- _____________________________________________ DoQ -- [ES9J4]-- mail: 69 |
Data: Grudzien 10 2010 09:47:11 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Rafał VFR | W swoim życiu mialem kilka RWD, mialem FWD i AWD też. Witam Ja jestem z Poznania. Jeździłem Tarpanem (RWD), Mietkiem (RWD), Fiatem (RWD), Golfem FWD i (...) i nawet Citroenem Dyane 6 :-) Teraz mam golfa III syncro. I kończąc: z ust mi to wyjąłeś ;-) -- Pozdrawiam Rafal VFR GG 85456 http://www.put.poznan.pl/~rafal.kowalski 70 |
Data: Grudzien 10 2010 09:58:59 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Kuba (aka cita) |
ps. moze jakiś spot w Poznaniu?! Nie przypominam sobie, zebym Ci tam coś wkładał, ale niech będzie :P ps. ja też mialem RWD i to łądnych kilka (busów nie licze), obecnie przejściowo mam znów FWD starej dady bez systemów wszelakich. Jak ktoś z RWD będzie chciał mi udowodnić łatwość ruszania na sliskim przewyższającą FWD - to chętnie sie z nim w Poznaniu spotkam. Z 4x4 nie ma co próbować, wiec mozesz być niezależnym sędzią ;-) -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka 71 |
Data: Grudzien 09 2010 19:48:34 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: J_K_K | Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomoĹci To mniej wiecej tak wyglÄ da. Co wÄ tek pojawiajÄ siÄ specjaliĹci od RWD ze swojÄ straszliwÄ tajemnicÄ okiełznania, ale jeszcze żaden nie napisał konkretnie SiÄ zgadzam w całej rozciÄ głoĹci :-) Wszyscy Ci, których spotkałem w rzeczywistoĹci niezależnie od wieku i marki auta mieli zimÄ problemy z tylnionapÄdowcami. OsobiĹcie też doĹwiadczyłem - Polonez, Sierra, najbardziej VW Taro (bo tona ładownoĹci), najmniej Omega B (bo miała TC ;-) Pzdr JKK 72 |
Data: Grudzien 20 2010 09:02:02 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Krzysztof 45 | J_K_K napisał(a): najmniej Omega B (bo miała TC ;-)2,0 benzyna? Możliwe. Mam OmegÄ kombi z ciÄżkim klocem pod masÄ 2,5 DTI i na górskich wiÄkszych podjazdach w dużym Ĺniegu mam problemy. Gumy rżnÄ piÄknie Ĺnieg, ale przód jest bardzo ciÄżki i ledwo idzie, lepiej jest jak dociÄ żÄ pakÄ. Najlepiej wspominam w takich warunkach malucha. Z pożÄ danymi wÄ skimi gumami, to nie było górki pod którÄ bym nie podjechał, slalomem omijajÄ c zdziwionych RWD i FWD. :-D -- Krzysiek 73 |
Data: Grudzien 20 2010 11:28:56 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: J_K_K | Użytkownik "Krzysztof 45" napisał w wiadomoĹci J_K_K napisał(a):2.5 V6 W sytuacji: podjazd pod górÄ podporzÄ dkowanÄ - STOP, koniecznoć szybkiego wyskoczenia na głównÄ (skrÄt w lewo) i znowu pod górÄ, bez TC byłby duży problem. Pzdr JKK 74 |
Data: Grudzien 09 2010 23:46:38 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: J.F. | On Thu, 09 Dec 2010 19:34:13 +0100, DoQ wrote: To mniej wiecej tak wygląda. Co wątek pojawiają się specjaliści od RWD Masz wykrecic ten automat, przykrecic skrzynie dla prawdziwych kierowcow i normalnie wyjechac :-) J. 75 |
Data: Grudzien 10 2010 08:48:23 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: ąćęłńóśźż | Ciężej jest rozbujać automat, niż ręczną skrzynię, ale też od samej skrzyni zależy. 76 |
Data: Grudzien 10 2010 21:36:24 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Rafał Grzelak | On Thu, 09 Dec 2010 23:46:38 +0100, J.F. wrote: On Thu, 09 Dec 2010 19:34:13 +0100, DoQ wrote: No i do tego przełożyć silnik na oś napędową aby ją dociążyć, a poza tym odwrócić auto, bo łatwiej z zaspy wyciągnąć lekki tył (ew. przód z dziurą po silniku) niż wypychać ciężki przód. I tak oto, jak już zrobisz ze swojego idealnego BMW typowe FWD i wyjedziesz z tej cholernej zaspy... :> -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl 77 |
Data: Grudzien 10 2010 21:41:18 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Mariusz Chwalba | Dnia 10-12-2010 o 21:36:24 Rafał Grzelak napisa Masz wykrecic ten automat, przykrecic skrzynie dla prawdziwych E, wystarczy chyba ten automat do bagażnika włożyć. Swoje waży. pozdrawiam, -- Mariusz 'koder' Chwalba 78 |
Data: Grudzien 10 2010 02:49:29 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Filip KK | W dniu 2010-12-09 19:34, DoQ pisze: W dniu 2010-12-09 19:25, Kuba (aka cita) pisze:Jak utkniesz, to już nie ma znaczenia czy FWD czy RWD. Trzeba tak jeździÄ, żeby nie utykaÄ - najlepiej siÄ sprawdza dobry moduł sterujÄ cy. 79 |
Data: Grudzien 10 2010 09:22:44 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Kuba (aka cita) |
pitu pitu.. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka 80 |
Data: Grudzien 10 2010 11:47:27 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | W dniu 2010-12-10 09:22, Kuba (aka cita) pisze:
Filipek jest coraz zabawniejszy. Tylko dlaczego utykał do tego stopnia, że go przednionapÄdówki taranowały? Chyba siÄ nigdy nie dowiemy. Wybacz Kuba, że siÄ podczepiam pod twój post, ale chyba muszÄ wyciÄ gnÄ Ä naszego grupowego troglodytÄ z KF'a, bo widzÄ, że mnie spora doza dobrej zabawy omija. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a roĹnie popyt na ĹwiÄty spokój." 81 |
Data: Grudzien 10 2010 14:32:49 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Kuba (aka cita) |
Wybacz Kuba, że siÄ podczepiam pod twój post, ale chyba muszÄ wyciÄ gnÄ Ä naszego grupowego troglodytÄ z KF'a, bo widzÄ, że mnie spora doza dobrej zabawy omija. wybaczam ;-) -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka 82 |
Data: Grudzien 10 2010 10:31:40 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Massai | Filip KK wrote: W dniu 2010-12-09 19:34, DoQ pisze: Ciekaw jestem jak bÄdziesz Ĺpiewał jak ci jakiĹ pług z ulicy usypie półmetrowÄ zaspÄ przy samochodzie... -- Pozdro Massai 83 |
Data: Grudzien 16 2010 19:50:59 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: RadekNet | W dniu 09.12.2010 19:34, DoQ pisze: W dniu 2010-12-09 19:25, Kuba (aka cita) pisze: Moze byc na przykladzie Volvo 760 z automatem? ;) Na male zakopanie a szczegolnie lod - wlaczasz "D" i puszczasz hamulec. Czasami trzeba musnac gaz, ale na tyle, zeby nie stracic przyczepnosci. Auto pooooowoli rusza. Na duze zakopanie - szkodliwe ponoc dla skrzyni, ale najzwyklejsze rozbujanie auta, o tyle latwiejsze, ze szybciej przekladasz biegi niz manualem. Czy kilkanascie zim bez wypychania auta to dobre rekomendacje? ;) Obiektywnie - tam gdzie Volvo wyjezdzalo bez odsniezania Nexia musiala byc odkopywana. Subiektywnie - mam mocne wrazenie, ze Sharanem nie wjezdzam pod gorki, pod ktore Volvo wjezdzalem. Pozdr. -- Radek Wrodarczyk www.rejsy-czartery.com 84 |
Data: Grudzien 17 2010 15:19:11 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Ä
ÄÄĹĹóşş | Bo to był tylny napÄd :-) 85 |
Data: Grudzien 09 2010 19:26:13 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Kuba (aka cita) |
W tym wÄ tku nie ma sensu w ogole sie wypowiadaÄ, bo on sie niczym nie rózni od komentarzy na onecie. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka 86 |
Data: Grudzien 09 2010 22:12:27 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Krzysiek Kielczewski | On 2010-12-09, DoQ wrote: Mógłbyś mnie jakoś uświadomić, na czym konkretnie polega ta tajemna RWD jest lepsze, a Ty nie umiesz. Pzdr, Krzysiek Kiełczewski 87 |
Data: Grudzien 10 2010 12:59:02 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: DoQ | W dniu 2010-12-09 22:12, Krzysiek Kielczewski pisze: Mógłbyś mnie jakoś uświadomić, na czym konkretnie polega ta tajemnaRWD jest lepsze, a Ty nie umiesz. To tak jak z Iphone 4. To ponoć najlepszy telefon na świecie, tylko musi mieć odpowiedni moduł trzymający ;)) Pozdrawiam Paweł -- _____________________________________________ DoQ -- [ES9J4]-- mail: 88 |
Data: Grudzien 10 2010 13:41:07 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Krzysiek Kielczewski | On 2010-12-10, DoQ wrote: Mógłbyś mnie jakoś uświadomić, na czym konkretnie polega ta tajemnaRWD jest lepsze, a Ty nie umiesz. A moduł musi mieć odpowiednio wysoki stopień uwielbienia :) Pzdr, Krzysiek Kiełczewski 89 |
Data: Grudzien 10 2010 15:57:36 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: J.F. | Użytkownik "DoQ" napisał w To tak jak z Iphone 4. To ponoć najlepszy telefon na świecie, tylko musi mieć odpowiedni moduł trzymający ;)) Nie on jeden. Okazuje sie ze i MS certyfikuje telefony bez trzymanki :-) J. 90 |
Data: Grudzien 10 2010 00:22:47 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Nex@pl | W dniu 2010-12-09 18:35, DoQ pisze: W dniu 2010-12-09 16:32, Nex@pl pisze: Np ruszanie z dwójki, nawet z trójki czasem, bujanie przód-tył jeĹli jesteĹmy w jakimĹ dołku - od prawie 5 lat nikt nigdy nie musiał mnie wyciÄ gaÄ, wypychaÄ itd. No to albo ja jestem dziwny i mam nadprzyrodzone umiejÄtnoĹci albo jeszcze nie trafiłem na swój "dół" nieszczÄĹcia z którego bym nie wyjechał :) Aha, może słowo klucz to szpadel w bagażniku ;-) W razie W odkopuje sobie trochÄ przed i za kołami i zawsze wyjadÄ. 91 |
Data: Grudzien 10 2010 00:59:10 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: J_K_K | Użytkownik "Nex@pl" napisał w wiadomoĹci Np ruszanie z dwójki, nawet z trójki czasem, bujanie przód-tył jeĹli jesteĹmy w jakimĹ dołku. No to tak samo jak w FWD. + odpowiednie manewry kierownicÄ (lub ich brak) Oj, nie zawsze;-);-) W razie W odkopuje sobie trochÄ przed i za kołami i zawsze wyjadÄ. Jak siÄ "powiesisz" podwoziem, to odkopywanie kół niewiele pomoże ;-) Pzdr JKK 92 |
Data: Grudzien 10 2010 12:07:35 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Artur Frydel | Day Fri, 10 Dec 2010 00:22:47 +0100, Nex@pl wrote: którego bym nie wyjechał :) Aha, może słowo klucz to szpadel w bagażniku Dokładnie. Szpadel + trochę piasku. Potrafi zdziałać cuda. -- Artur 'bzyk' Frydel In theory there is no difference between practice and theory 93 |
Data: Grudzien 10 2010 14:39:41 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Kuba (aka cita) |
Day Fri, 10 Dec 2010 00:22:47 +0100, Nex@pl wrote: no dobra, ale to nie wątek jak sobie poradzić zimą z moich chujowym napędem na tył i co wozic w bagażniku. Narazie z wątku dowiedzielismy sie, ze w bagażniku powinno zimą znleźć sie: 1. spaerka/łopata/sipa w zależności od upodobań 2. krawężnik/worek z piaskiem/kark w zależności od upodobań Dodatkowo należy posiadać: 1. nadzwyczajne umiejętności prowadzenia pojazdów 2. wykształcenie logistyczne na poziomie co najmniej magisterskim - żeby dobrze planować trase i "nie utykać:? 3. super dobre opony, bo ze szmelcem z RWD sie nie jeździ 4. przydają sie też elektroniczne wspomagacze poprawiające trakcje typu "elektroniczna szpera" Otuchy dodają też: 1. uwielbienie do RWD 2. uwielbienie do wlasnych umiejętności 3. znajomość zarysu filozofii dla wytłumaczenia sobie dlaczego RWD jest lepsze od FWD w kontekscie wożenia łopaty i piasku jako obciążnika w bagażniku. Tak, teraz już wiem dlaczego rwd jeździ i rusza lepie w warunkach ograniczonej przyczepności. Wystarczy nie wjeżdzać w snieg i lód oraz miec zapas energii i dobre umiejętności w operowaniu szpadlem. No, ja zawsze lubiłem RWD - teraz już wiem dlaczego. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka 94 |
Data: Grudzien 10 2010 12:57:20 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: DoQ | W dniu 2010-12-10 00:22, Nex@pl pisze: którego bym nie wyjechał :) Aha, może słowo klucz to szpadel w bagażniku No tak, machanie saperkÄ to pewnie taki dodatkowy ficzer dla wyznawców RWD. Pozdrawiam Paweł -- _____________________________________________ DoQ -- [ES9J4]-- mail: 95 |
Data: Grudzien 10 2010 21:27:49 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Nex@pl | W dniu 2010-12-10 12:57, DoQ pisze: W dniu 2010-12-10 00:22, Nex@pl pisze: Nie saperkÄ , dwa razy szpadlem machnÄ i jadÄ :) 96 |
Data: Grudzien 10 2010 21:36:39 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Kuba (aka cita) |
W dniu 2010-12-10 12:57, DoQ pisze: to przyjmij do wiadomosci, ze z dużym prawdopodobieĹstwem można stwierdzic, ze w tej samej sytuacji z FWD nie musiałbyĹ machnÄ Ä szpadlem ani raz. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka 97 |
Data: Grudzien 13 2010 18:27:20 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Nex@pl | ale mam auto akie mam i mi z nim dobrze :) 98 |
Data: Grudzien 18 2010 10:11:54 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Adam Płaszczyca | Dnia Fri, 10 Dec 2010 21:36:39 +0100, Kuba (aka cita) napisał(a): to przyjmij do wiadomosci, ze z dużym prawdopodobieństwem można stwierdzic, Gdyz byłoby to i tak bezcelowe. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 99 |
Data: Grudzien 18 2010 10:11:31 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Adam Płaszczyca | Dnia Fri, 10 Dec 2010 12:57:20 +0100, DoQ napisał(a): No tak, machanie saperką to pewnie taki dodatkowy ficzer dla wyznawców RWD. Istotnie, już kilka FWD swoją saperką wykopywałem. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 100 |
Data: Grudzien 18 2010 10:10:04 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Adam Płaszczyca | Dnia Thu, 09 Dec 2010 13:46:17 +0100, Filip KK napisał(a): A co ma bieg do jazdy tylnym napędem? Według mnie nic. Bo z jedynki czy Ano ma - jak kierowca kiepski i nie potrafi dozować gazu i sprzęgła, to dwójka obniżając moment na kołach trochę pomoże. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 101 |
Data: Grudzien 09 2010 13:51:09 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: P.B. | Dnia Thu, 09 Dec 2010 13:38:48 +0100, Nex@pl napisał(a): Może zacznij ruszac z drugiego biegu...? Wg mnie to problem z A nie prościej jeździć autem, które nie jest tak szalenie wymagające dla kierowcy? Jakoś ten sam kierowca w Mondeo nie ma żadnych problemów. Ciekawe co? -- Pozdrawiam, Przemek 102 |
Data: Grudzien 09 2010 14:06:28 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Filip KK | W dniu 2010-12-09 13:51, P.B. pisze: Dnia Thu, 09 Dec 2010 13:38:48 +0100, Nex@pl napisał(a):Mondeo nie jest popsute. Ciekawe co? 103 |
Data: Grudzien 09 2010 14:49:31 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: P.B. | Dnia Thu, 09 Dec 2010 14:06:28 +0100, Filip KK napisał(a): A nie prościej jeździć autem, które nie jest tak szalenie wymagające dlaMondeo nie jest popsute. Ciekawe co? Bo ma napędzane te koła, co powinien? LOL -- Pozdrawiam, Przemek 104 |
Data: Grudzien 18 2010 10:14:12 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Adam Płaszczyca | Dnia Thu, 9 Dec 2010 13:51:09 +0100, P.B. napisał(a): A nie prościej jeździć autem, które nie jest tak szalenie wymagające dla Tak! Zdecydowanie! DO AUTOBUSÓW, ŁAJZY!!!! -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 105 |
Data: Grudzien 09 2010 14:00:19 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Rafal VFR | Czesc. 106 |
Data: Grudzien 09 2010 14:09:53 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Filip KK | Rafale, nie tylko Ty tak twierdzisz, neoniusz też tak twierdzi... Po prostu Mercedes nie nadaje się do jazdy zimą. Przykro mi, że po raz kolejny Mercedes przegrywa w teście z BMW. 107 |
Data: Grudzien 09 2010 15:01:48 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: P.B. | Dnia Thu, 09 Dec 2010 14:09:53 +0100, Filip KK napisał(a): Rafale, nie tylko Ty tak twierdzisz, neoniusz też tak twierdzi... Po A BMW regularnie przegrywają z zakrętami na Słowackiego. Ale za to hamują na śniegu na 3 metrach z 40 km/h ROTFL -- Pozdrawiam, Przemek 108 |
Data: Grudzien 09 2010 15:32:52 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Filip KK | W dniu 2010-12-09 15:01, P.B. pisze: Dnia Thu, 09 Dec 2010 14:09:53 +0100, Filip KK napisał(a):Przyjedź tym swoim paskiem na pas, chcę też przegrać. 109 |
Data: Grudzien 09 2010 17:25:29 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: J.F. | Użytkownik "Rafal VFR" napisał w Jeszcze zeszlej zimy wina obarczylem zimówki - stare musza byc i wogóle. Kiedy zmienialem gumiarz mówil, ze wcale nie sa zle ale ja wiedzialem swoje. Wiesz, mimo ze tez wole zima FWD, to musze przyznac ze sierra dowiozla mnie na narty zawsze i wszedzie. Choc przyznaje ze byly tez trudnosci na plaskim. Od opon duzo zalezy i nie jest to tylko kwestia wieku i bieznika, gumiarz oczywiscie nie mial o tym pojecia, bo i skad. Ja stary narciarz, a lancuchy uzylem raz, i to w mondeo. Mondeo tez zmusilo mnie do zakupu saperki :-) A moze to caloroczne opony ? A moze to prawdziwa zima ? Rok temu w stojac na poboczu zarylem auto. Wlaczylem 1 wyszedlem i zaczalem wypychac - ku mojemu zaskoczeniu udao sie; potem na spokojnie przez otwarta szybe luz i reczny. Udalo mi sie nawet wlaczyc 4 bieg na sniegu - auto nadal stalo (tak tak wiem co chcecie napisac - nie piszcie). Nie wiem co wiesz ze chcemy napisac :-) IMO - z tym 4 biegiem to przesada. A w takiej sytuacji to nie widze sensu nawet dwojki wrzucac. IMO - to znow sugeruje ze opony sa takie sobie. Kup debice frigo i sprawdz. Nie wiem jak u ciebie ale hamowanie tym autem to tez wyzwanie. A to juz jestem zdziwiony lekko :-) J. 110 |
Data: Grudzien 09 2010 14:02:50 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: neoniusz | W dniu 10-12-09 12:52, Jan-xx pisze: No i tak troche OT - po co w takim samochodzie, ktory przeciez do Ja mialem W124 E320 kombi to bez konkretnej stalowej plyty w bagazniku nie wyjezdzalem. Ledwo sie wcisnelo gaz, to juz zolty trojkacik i masakra. Na suchym auto kopa mialo bardzo milego, ale w zimie nie do jazdy. Bardzo dobre zimowki to KONIECZNOSC w tym aucie. 111 |
Data: Grudzien 18 2010 10:14:59 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Adam Płaszczyca | Dnia Thu, 09 Dec 2010 14:02:50 +0100, neoniusz napisał(a): Ja mialem W124 E320 kombi to bez konkretnej stalowej plyty w bagazniku No widzisz. Czyli po raz kolejny dupa, nie kierowca :D -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 112 |
Data: Grudzien 09 2010 14:58:23 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: gk | Hej! Ja w swojej sierce kombi wozilem zima duza, gruba stalowa plyte :-) Pozdrawiam, Grzegorz 113 |
Data: Grudzien 09 2010 16:42:38 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: BaX |
Jezdze ostatnio mercem W124. Generalnie bardzo podobalo mi sie to auto, U mnie pod firma parkuje min. merc i dwa bmw. Kolesia w mercu wypychamy praktycznie dzien w dzien, ma nawet problem przejechac przez 10cm kraweznik zasypany sniegiem. E46 i E61 tak jak stoja tak ruszaja, obojetnie czy do przodu czy do tylu. Merc to jakas 'E' klasa. 114 |
Data: Grudzien 09 2010 15:45:02 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: kamil |
Ja dzis pomoglem wypchnac BMW z parkingu. Wczesniej objechalem go przez zaspe obok, bo blokowal przejazd. Oska to oska, lepsza czy gorsza, wciaz kulawa. :) Pozdrawiam Kamil 115 |
Data: Grudzien 10 2010 02:53:12 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Filip KK | W dniu 2010-12-09 16:42, BaX pisze: U mnie pod firma parkuje min. merc i dwa bmw. Kolesia w mercu wypychamyDzięki, że to napisałeś.. Bo jak ja bym napisał, to bym został wyśmiany że piszę bzdury... Mercedesy niestety nie nadają się do jazdy zimą, chyba że ktoś ma naprawdę dobre opony! 116 |
Data: Grudzien 10 2010 07:47:22 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: J.F. | On Fri, 10 Dec 2010 02:53:12 +0100, Filip KK wrote: Dzięki, że to napisałeś.. Bo jak ja bym napisał, to bym został wyśmiany To co robia miliony posiadaczy mercow zima ? J. 117 |
Data: Grudzien 10 2010 09:00:08 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Cavallino | Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości On Fri, 10 Dec 2010 02:53:12 +0100, Filip KK wrote: Męczą się w imię idei chyba. Podobnie zresztą jak reszta niekierowalnych RWD, w tym BMW. BTW: najgorsze doświadczenia z RWD zimą mam właśnie z BMW. 118 |
Data: Grudzien 10 2010 09:14:52 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: J.F. | On Fri, 10 Dec 2010 09:00:08 +0100, Cavallino wrote: Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości I kupuja potem nastepnego Merca w imie idei ? BTW: najgorsze doświadczenia z RWD zimą mam właśnie z BMW. A ja bylem ostatnio pozytywnie zaskoczony jako pasazer. Dobre opony, przetrenowany zakret - i BMW pokazuje pazurki :-) J. 119 |
Data: Grudzien 10 2010 09:29:29 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Cavallino | Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości news: To co robia miliony posiadaczy mercow zima ? Dokładnie. Albo kolejne BMW. Niektórzy nie uczą się na błędach. Nie licząc kilku maluchów żony, ja już kolejny raz RWD nie kupiłem i nie zamierzam. Teraz na tapecie jest AWD, ale i tak dominującym napędem w nim musi być FWD.
Przecież nie mówimy o przetrenowaniu, wtedy RWD ma swoje plusy - taki drifcik dla zabawy to jedyne do czego się nadaje. Mówimy o zaskakujących sytuacjach typu: "trzeba wyjechać spod krawężnika" albo "skręcić w ulicę". Nie dalej jak tydzień temu widziałem jak jadący przede mną Hilux (albo coś w ten deseń) wykręcił bączka przy skręcie ze Św. Marcina w Kościuszki w Poznaniu, gdzie mi nawet koła nie zabuksowały. 120 |
Data: Grudzien 10 2010 11:08:55 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Yans van Horn | On 2010-12-10 09:29, Cavallino wrote: Mówimy o zaskakujących sytuacjach typu: "trzeba wyjechać spod Ale sensie, ten krawężnik na Tobie leży czy jak ? BP, NMSP ;-) -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik 121 |
Data: Grudzien 10 2010 09:20:59 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Rafał VFR | To co robia miliony posiadaczy mercow zima ? To samo co bezdomni. Jakoś muszą to przetrwać. A co niby mają zrobić ? Pzdr Rafał 122 |
Data: Grudzien 10 2010 10:49:42 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: BaX |
U mnie pod firma parkuje min. merc i dwa bmw. Kolesia w mercu wypychamyDzięki, że to napisałeś.. Bo jak ja bym napisał, to bym został wyśmiany że Nop, my sie znamy wszyscy to się z tego śmiejemy, wczoraj znowu była akcja. Zresztą Stachu z merca ma stałą ekipe do pchania ze swojej firmy bo wychodzą razem. 123 |
Data: Grudzien 18 2010 10:15:27 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Adam Płaszczyca | Dnia Thu, 9 Dec 2010 16:42:38 +0100, BaX napisał(a): U mnie pod firma parkuje min. merc i dwa bmw. Kolesia w mercu wypychamy A ja myślałem, że to kierowcy ruszają, nie samochody. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 124 |
Data: Grudzien 09 2010 17:01:10 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: Gabriel 'wilk' | W dniu 2010-12-09 12:52, Jan-xx pisze: Hej!Nie przesadzaj :-) Ja jezdzilem kanciakiem i borewiczem przez kilka lat i to w srogie i obfite w snieg zimy i jakos nie bylo wiekszych problemow - wystarczylo wlozyc do bagaznika worek piasku lub kraweznik :-) No i tak troche OT - po co w takim samochodzie, ktory przeciez doWOW, a kanciak lub poldolot to sa maszyny iscie sportowe, nie wspomne o mluchu ale ten sie nie liczy bo mial silnik z tylu :-) pozdrawiam -- MówiÄ prawdÄ i umieÄ prawdÄ żyÄ - oto rzecz wielkiej wagi. Oskar Wilde 125 |
Data: Grudzien 09 2010 11:31:53 | Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze | Autor: | |