Grupy dyskusyjne   »   Silnki 1.6

Silnki 1.6



1 Data: Maj 04 2007 16:33:07
Temat: Silnki 1.6
Autor:

Czy ktoś powie mi gdzie kupić zestw cylinder.tłoki i pierścienie na
wymiar 85,5mm. Czy może jednak szlif zrobic i dobrać tłoki i
pierscienie.



2 Data: Maj 04 2007 20:56:15
Temat: Re: Silnki 1.6
Autor: Luke 

Czy ktoś powie mi gdzie kupić zestw cylinder.tłoki i pierścienie na
wymiar 85,5mm. Czy może jednak szlif zrobic i dobrać tłoki i
pierscienie.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
a nie taniej wyjdzie kupić u tego gościa. ja kupiłem - produkt vw mexico
http://www.allegro.pl/item191800820_nowe_cylindry_1600_garbus_bcm_.html

Luke

3 Data: Maj 05 2007 02:11:39
Temat: Re: Silnki 1.6
Autor: Piotr Jocek 


Użytkownik "Luke"  napisał w wiadomości

Czy ktoś powie mi gdzie kupić zestw cylinder.tłoki i pierścienie na
wymiar 85,5mm. Czy może jednak szlif zrobic i dobrać tłoki i
pierscienie.
\
oryginalnie jest  85,45 wiec nie wiem w czym masz problem.
w kazdym sklpie mozesz go kupic od reki za ok 400 pln.
zestaw czyli tloki, cylindry,  pierscienie i swoznie.

pozdro
k.

4 Data: Maj 05 2007 09:00:55
Temat: Re: Silnki 1.6
Autor: Marek 

Czy ktoś powie mi gdzie kupić zestw cylinder.tłoki i pierścienie na wymiar
85,5mm.

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=191800820

--
Pozdrowienia Marek
VW Type-1 1300 1.6 '69

5 Data: Maj 05 2007 20:46:45
Temat: Re: Silnki 1.6
Autor: qubek 

Czy ktoś powie mi gdzie kupić zestw cylinder.tłoki i pierścienie na wymiar
85,5mm.

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=191800820

To sa wklesle tloki


--
Pozdrowienia Marek
VW Type-1 1300 1.6 '69




--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

6 Data: Maj 06 2007 14:10:01
Temat: Re: Silnki 1.6
Autor: Marek 

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=191800820

To sa wklesle tloki

Fakt ale tanie. Wersja dla oszczędnych :-).

--
Pozdrowienia Marek
VW Type-1 1300 1.6 '69

7 Data: Maj 06 2007 16:09:50
Temat: Re: Silnki 1.6
Autor: Sokus 

Marek napisał(a):

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=191800820
To sa wklesle tloki

Fakt ale tanie. Wersja dla oszczędnych :-).

a Co oznacza ze sa wklesle ajeki powninny byc?

8 Data: Maj 06 2007 16:27:01
Temat: Re: Silnki 1.6
Autor: bestya 

Sokus wrote:

Marek napisał(a):
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=191800820
To sa wklesle tloki

Fakt ale tanie. Wersja dla oszczędnych :-).

a Co oznacza ze sa wklesle ajeki powninny byc?

orginaly sa plaskie.
podobnie jest z zestawami naprawczymi dla 1.2 i 1.3, orginalne tloki byly wypukle, natomiast naprawcze sa plaskie.
B.

9 Data: Maj 06 2007 16:57:11
Temat: Re: Silnki 1.6
Autor: Sokus 

bestya napisa?(a):

Sokus wrote:
Marek napisał(a):
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=191800820
To sa wklesle tloki

Fakt ale tanie. Wersja dla oszczędnych :-).

a Co oznacza ze sa wklesle ajeki powninny byc?

orginaly sa plaskie.
podobnie jest z zestawami naprawczymi dla 1.2 i 1.3, orginalne tloki byly wypukle, natomiast naprawcze sa plaskie.
B.
Ok. A czy któres sa lepsze albo gorsze?

10 Data: Maj 06 2007 15:03:39
Temat: Re: Silnki 1.6
Autor:

On 6 Maj, 16:57, Sokus  wrote:

bestya napisa?(a):> Sokus wrote:
>> Marek napisał(a):
>>>>>http://www.allegro.pl/show_item.php?item=191800820
>>>> To sa wklesle tloki

>>> Fakt ale tanie. Wersja dla oszczędnych :-).

>> a Co oznacza ze sa wklesle ajeki powninny byc?

> orginaly sa plaskie.
> podobnie jest z zestawami naprawczymi dla 1.2 i 1.3, orginalne tloki
> byly wypukle, natomiast naprawcze sa plaskie.
> B.

Ok. A czy któres sa lepsze albo gorsze?

A może ktoś już ma takie?

11 Data: Maj 06 2007 18:18:11
Temat: Re: Silnki 1.6
Autor: bestya 


orginaly sa plaskie.
podobnie jest z zestawami naprawczymi dla 1.2 i 1.3, orginalne tloki byly wypukle, natomiast naprawcze sa plaskie.
B.
Ok. A czy któres sa lepsze albo gorsze?


zwieksza sie komora spalania, a zmniejsza kompresja, silnik jest mniej wysilony przy 1.6 wkleslych ,spada mu minimalnie moc.
Pomysl z mniej wysilonym 1.6 wydaje mi sie nie trafiony, bo ten silnik w orginalnale jest slaby moc/pojemnosc
generalnie porazka, pije jak smok a slaby
B.

12 Data: Maj 06 2007 16:28:21
Temat: Re: Silnki 1.6
Autor:

On 6 Maj, 18:18, bestya  wrote:

>> orginaly sa plaskie.
>> podobnie jest z zestawami naprawczymi dla 1.2 i 1.3, orginalne tloki
>> byly wypukle, natomiast naprawcze sa plaskie.
>> B.
> Ok. A czy któres sa lepsze albo gorsze?

zwieksza sie komora spalania, a zmniejsza kompresja, silnik jest mniej
wysilony przy 1.6 wkleslych ,spada mu minimalnie moc.
Pomysl z mniej wysilonym 1.6 wydaje mi sie nie trafiony, bo ten silnik w
orginalnale jest slaby moc/pojemnosc
generalnie porazka, pije jak smok a slaby
B.

To tak jak w amerykańcach
A z tym spalaniem to chyba nieznacznie bo i orginał też pali swoje

13 Data: Maj 06 2007 20:54:05
Temat: Re: Silnki 1.6
Autor: bestya 



To tak jak w amerykańcach
A z tym spalaniem to chyba nieznacznie bo i orginał też pali swoje


Dramatu nie ma, mam 1.6 ktore ma slaba kompreche i gaznik ma luzy na osce, i mi bral 10 L po miescie bez roznicy czy lato czy zima.
No i mam brak termostatu, wiec zaluzje nontoper otwrte, i niekopletne oblachowanie ( brak z 4 elementow ) ale to szczgol
B.

14 Data: Maj 06 2007 21:53:09
Temat: Re: Silnki 1.6
Autor: Piotr Jocek 


Uzytkownik "bestya"  napisal w wiadomosci



Dramatu nie ma, mam 1.6 ktore ma slaba kompreche i gaznik ma luzy na
osce, i mi bral 10 L po miescie bez roznicy czy lato czy zima.
No i mam brak termostatu, wiec zaluzje nontoper otwrte, i niekopletne
oblachowanie ( brak z 4 elementow ) ale to szczgol

no to norma spalanie.
moj 1,3 na ojedynczym dolocie tez bral 10 litrow.
standard.
ale znam z opowiesci ze 1,2 powtrfi i 6,5 wziac.

ale nie uwierze ze 1,6 bedzie wm iescie palil 8 litro.
:)
pozdro
k.

15 Data: Maj 06 2007 21:26:37
Temat: Re: Silnki 1.6
Autor: Seweryn 

"Piotr Jocek"

ale znam z opowiesci ze 1,2 powtrfi i 6,5 wziac.

1200 nie ma szans żeby spalał 6.5 w mieście, chyba, że mógłbyś cały czas
korzystać z czwartego biegu i z minimalną częstotliwością zatrzymań na
skrzyżowaniach, czyli generalnie jazda ciągła na obwodnicach miast i nie
zimą oraz nie na krótkich odcinkach.  Na pewno nie w gęstym ruchu i nie w
centrum większego miasta.

ale nie uwierze ze 1,6 bedzie wm iescie palil 8 litro.

mało prawdopodobne, chyba że latem w warunkach jak powyżej.

Pozdrawiam,
SPB

16 Data: Maj 07 2007 12:19:12
Temat: Re: Silnki 1.6
Autor: falco 

Seweryn napisał(a):

1200 nie ma szans żeby spalał 6.5 w mieście...

H!

Ja już nie raz słyszałem, że... Garb pali... 5 w trasie... :D:D:D
Ale fajnie czasem bajek posłuchać... ;)

P.S. Co do płaskicj i wypukłych tłoków, to mając wypukłe (jeszcze fiatowskie) przy 1.3 AB maksymalna w trasie rzędu 145 nie była żadnym problemem. Po złożeniu na oryginalne Mahle (płaskie), maks spadł do 130...


--
(Po)zdrówka! falco

fKG ...napraVWakcjeZgarBusamItp... Części noVWe i użyVWane.
Niespotykane projekty, ślubne parady, sesje fotograficzne. Cała PL! __________________________________________________________________________________
www.mfalco.empestudio.com  t:505287636; (22)7173698   gg:2599456

17 Data: Maj 07 2007 12:33:33
Temat: Re: Silnki 1.6
Autor: Luke 

Ja już nie raz słyszałem, że... Garb pali... 5 w trasie... :D:D:D
Ale fajnie czasem bajek posłuchać... ;)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie wiem czy bajki ale na trasie mój z silnikiem 1,3 na pojedynczym dolocie
palił 6,2 l / 100km....
Luke

18 Data: Maj 07 2007 11:40:16
Temat: Re: Silnki 1.6
Autor: Seweryn 

"Luke"

Nie wiem czy bajki ale na trasie mój z silnikiem 1,3 na pojedynczym
dolocie
palił 6,2 l / 100km....

OK, całkiem normalne spalanie w trasie, tylko w mieście to już się na pewno
nie uda.

Pozdrawiam,
SPB

19 Data: Maj 07 2007 20:31:20
Temat: Re: Silnki 1.6
Autor: Marek 

P.S. Co do płaskicj i wypukłych tłoków, to mając wypukłe (jeszcze
fiatowskie) przy 1.3 AB maksymalna w trasie rzędu 145 nie była żadnym
problemem. Po złożeniu na oryginalne Mahle (płaskie), maks spadł do 130...

A jak to wplynelo na spalanie - miasto/trasa?

--
Pozdrowienia Marek
VW Type-1 1300 1.6 '69

20 Data: Maj 08 2007 00:22:17
Temat: Re: Silnki 1.6
Autor: falco 

Marek napisał(a):
  > A jak to wplynelo na spalanie - miasto/trasa?
szczerze mówiąc, to nie pamiętam dokładnie. Wydaje mi się też, że zmienne warunki w jakich jeździmy, granice błędów liczenia, "jakość" różnej wachy, stan dystrybutorów (liczników), itd, itp powoduje, że nie jesteśmy w stanie tego dokładnie zmierzyć.

Dla przykładu:
mój silnik 1.3 AB +gaz.
Miasto (od gorącego lata i pustych ulic, do zimowych korków i ślimaczenia się w żółwim tempie):
- benzyna 9-11
- gaz 10-13

Trasa (od patrolowych przejazdów, do ciskania w dechę, ile fabryka dała):
- benzyna 7-9
- gaz 8-10




--
(Po)zdrówka! falco

fKG ...napraVWakcjeZgarBusamItp... Części noVWe i użyVWane.
Niespotykane projekty, ślubne parady, sesje fotograficzne. Cała PL! __________________________________________________________________________________
www.mfalco.empestudio.com  t:505287636; (22)7173698   gg:2599456

21 Data: Maj 07 2007 12:57:53
Temat: Re: Silnki 1.6
Autor: qubek 

Sokus wrote:
> Marek napisał(a):
>>>> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=191800820
>>> To sa wklesle tloki
>>
>> Fakt ale tanie. Wersja dla oszczędnych :-).
>>
> a Co oznacza ze sa wklesle ajeki powninny byc?

orginaly sa plaskie.
podobnie jest z zestawami naprawczymi dla 1.2 i 1.3, orginalne tloki
byly wypukle, natomiast naprawcze sa plaskie.
B.


W 1,2 seryjnie najpierw byly plaskie, a potem VW wprowadzil wypukle.
W 1,3 chyba jest podobnie.
Generalnie wklesle tloki do 1,6 to raczej kiepski pomysl. Obnizanie stopnia
sprezania silnika w ktorym i tak jest on bardzo maly.... Moze w Ogorku ktory
ciaga jacht i 2 tony bambetli w gorach. Tylko po kiego grzyba komu jacht w gorach?



--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Silnki 1.6



Grupy dyskusyjne