Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów?
1 | Data: Wrzesien 19 2011 09:15:46 |
Temat: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | |
Autor: Marcin N | Ogl±dam sobie nowe modele motocykli (Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki, BMW). Patrzę głównie na modele turystyczne - więc drogie i dobrze wyposażone. Tylko Suzuki oferuje w standardzie wy¶wietlacz biegów. 2 |
Data: Wrzesien 19 2011 09:35:18 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: Kamil Nowak 'Amil' | Marcin N napisał(a): W moim Fazerze sam sobie taki zainstalowałem i trudno mi sobie wyobrazić jazdę bez tego. Kluczowe jest to: jedynka w dol! Jak to przyswoisz to prawdopodobnie dasz rade bez wyswietlacza. -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf 3 |
Data: Wrzesien 19 2011 10:32:17 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: Tytus z domQ | Siemka 4 |
Data: Wrzesien 20 2011 02:35:05 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ›wietlaczy biegów? | Autor: AZ | On 2011-09-19, Tytus z domQ wrote: Tytusie, a kiedy na torze jest czas na patrzenie na wyswietlacz? Na tor zrobili shift lighta zeby blyskal po oczach i nie trza bylo patrzec na zegary. PS. Przeciez w Lublinie sie jezdzi na jedynce tylko to po co tam wyswietlacz?? -- Artur ZZR 1200 5 |
Data: Wrzesien 20 2011 07:52:26 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ›wietlaczy biegów? | Autor: Tytus z domQ | Siemka 6 |
Data: Wrzesien 20 2011 09:08:11 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ› wietlaczy biegów? | Autor: Norbi | W dniu 2011-09-20 04:35, AZ pisze: Tytusie, a kiedy na torze jest czas na patrzenie na wyswietlacz? Na tor Ostatnio stwierdzilem ze jednak przydalby mi sie bardzo na torze taki wyswietlacz jak musialem liczyc na ktorym biegu jade Jedynie po odejsciach mozna bylo stwierdzic czy na odpowiednim przejechalem winkiel.
A kiedys Ty byl na Lublinie ? - za trudny? za bardzo techniczny tor ? :) Ja wiem - w Nowodworze to chociaz odpoczac na prostych sie da - w Lublinie trzeba sie urobic 3x tyle :) Ogolnie na Lublinie to 3-ka i tak wiekszosc jest wolniejsza jesli jedziesz plynnie. A jesli chcesz zrobic dobry czas to dopiero na 2-ce latasz :) Norbi BLACK XX'03 7 |
Data: Wrzesien 21 2011 08:56:12 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ›wietlaczy biegów? | Autor: AZ | On 2011-09-20, Norbi wrote: Nie wiem, mi tam biegi na torze po paru sesjach wychodza same, tzn. we lbie sobie programuje ile przed winklem zbic w dol i nie odwraca to jakos mojej uwagi od jazdy. Zdarzylo mi sie pierwszy i ostatni raz. Tytus zrobil dywere z kompresorkiem i po spuszczeniu do tylu ile mialem w Nowodworze (1,5/1,8) bujalo mna jak na morzu podczas sztormu i meczylem sie okrutnie, a pozniej na stacji okazalo sie, ze jest 0,8/1,0. Chyba GS500, przeciez w normalnym motocyklu jedynka jest tam az zanadto ;-) -- Artur ZZR 1200 8 |
Data: Wrzesien 21 2011 12:03:32 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producen tów do wyĹ›wietlaczy biegów? | Autor: PawelK vel Pablo | Dnia 264 roku bieżÄ…cego, AZ zeznał(a) jak nastÄ™puje: Zdarzylo mi sie pierwszy i ostatni raz. Tytus zrobil dywere z Trza zainwestować 10zł i kupić ciĹ›nieniomierz w jakimĹ› FeuVercie. -- PawelK vel Pablo e-mail: pablo i klubvolvo org pl V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz" FZS600 Fazer '01 63kkm -> na sprzedaż CBR600F F4i '02 27kkm "Laleczka" Warszawa Gocław 9 |
Data: Wrzesien 21 2011 10:29:04 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ›wietlaczy biegów? | Autor: AZ | On 2011-09-21, PawelK vel Pablo wrote: Juz mam najtanszy z Norauto i dziala wysmienicie. Lezy sobie razem zZdarzylo mi sie pierwszy i ostatni raz. Tytus zrobil dywere z latkami i kolkami pod kanapa. -- Artur ZZR 1200 10 |
Data: Wrzesien 21 2011 13:29:59 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producen tów do wyĹ›wietlaczy biegów? | Autor: PawelK vel Pablo | Dnia 264 roku bieżÄ…cego, AZ zeznał(a) jak nastÄ™puje: On 2011-09-21, PawelK vel Pablo wrote: No toż właĹ›nie o takim pisze. -- PawelK vel Pablo e-mail: pablo i klubvolvo org pl V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz" FZS600 Fazer '01 63kkm -> na sprzedaż CBR600F F4i '02 27kkm "Laleczka" Warszawa Gocław 11 |
Data: Wrzesien 21 2011 12:46:17 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ› wietlaczy biegów? | Autor: Norbi | W dniu 2011-09-21 10:56, AZ pisze: Nie wiem, mi tam biegi na torze po paru sesjach wychodza same, tzn. we Po poznaniu toru to juz sie da wyczuc - jesli latasz w zatyczkach to juz pozniej po wibracjach sie poznaje czy sa wysokie obroty i bieg odpowiedni :) Zdarzylo mi sie pierwszy i ostatni raz. Tytus zrobil dywere z Jak to znajomy z Lublina powiedzial - bo trzeba zapierdzielac zeby sie opony zagrzaly a nie obijac :) Fakt - X-em jak bylem pare razy to sie dalo jezdzic - ale meczace to bylo. Zmien ten transatlantyk na cos sprytniejszego i wtedy poprobuj :) Naprawde dobrze sie na Lublinie technike cwiczy i pozycje :) Zreszta jak zle pojdzie to na przyszly sezon Lublina juz nie bedzie... Chyba GS500, przeciez w normalnym motocyklu jedynka jest tam az zanadto Chyba tylko po to zeby sobie krzywde zrobic - co z tego ze mozesz ciagnac do 120-140 na 1 skoro kazde dodanie i ujecie gazy jest zbyt gwaltowne i powoduje jedynie szarpanie motocyklem. Wiecej sie nauczylbys jezdzac tam na 3-ce niz na 1-ce :) Norbi BLACK XX'03- nie chce ktos kupic ? 12 |
Data: Wrzesien 21 2011 12:57:31 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ› wietlaczy biegów? | Autor: Marcin N | W dniu 2011-09-21 12:46, Norbi pisze: Chyba GS500, przeciez w normalnym motocyklu jedynka jest tam az zanadto Chyba tylko po to zeby sobie krzywde zrobic - co z tego ze mozesz AZ już wszystko umie. Tylko jeszcze pozycji nie potrafi zająć, poza tym - tip top. 13 |
Data: Wrzesien 21 2011 11:13:10 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ›wietlaczy biegów? | Autor: AZ | On 2011-09-21, Marcin N wrote: Przedewszystkim umiem czytac ze zrozumieniem i logicznie myslec co dla Ciebie jest ogromnym problem. Poujezdzales sobie najzajebistszy motocykl na swiecie giees pincet, teraz jezdzisz Fazerem a wypowiadasz sie jak motocyklowy weteran co to nakrecil milion pincet kilometrow, jezdzil na kazdym motocyklu i tysiace godzin spedzil na torze. Jeszcze raz: sprobuj na zygzaku zajac sobie swoja pozycje i podziel sie wrazeniami. Swiat naprawde nie konczy sie na GS500 i Fazerze. Ale Ty to nawet potrafisz nazwac niebieskie elementy zacisku w zoltym motocyklu diamentem... -- Artur ZZR 1200 14 |
Data: Wrzesien 21 2011 14:40:34 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ› wietlaczy biegów? | Autor: Marcin N | W dniu 2011-09-21 13:13, AZ pisze: On 2011-09-21, Marcin wrote: Kłopoty rodzinne? Zatwardzenie? Czy po prostu kryzys jakiĹ›? Luzu wiÄ™cej brachu. 15 |
Data: Wrzesien 21 2011 12:44:27 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ›wietlaczy biegów? | Autor: AZ | On 2011-09-21, Marcin N wrote: Ja jestem wyluzowany, tylko wkurwiaja mnie ludzie ktorzy cos uslysza, odpala googla, poczytaja fora, kupia film na DVD i juz po tygodniu sa ekspertem w danym temacie. Tyle. -- Artur ZZR 1200 16 |
Data: Wrzesien 21 2011 09:41:08 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: Tytus | Siemka kompresorkiem i po spuszczeniu do tylu ile mialem w Nowodworze (1,5/1,8) Nie nie nie - Arturowi na Lublinringu raczej podmuchy wiatru przeszkadzaly, te podmuchy od wyprzedzajacych go GS500, ER5 i innych takich bzykow. Ale jak juz wbil sie w grupe YBR-ek to nadazal - bo jednak jest tam kawalek prostej. T 17 |
Data: Wrzesien 19 2011 00:53:38 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: amos | On 19 Wrz, 09:15, "Marcin N" wrote: W moim Fazerze sam sobie taki zainstalowałem i trudno mi sobie wyobrazić jazdę bez tego. Jak dawales sobie rade przed jego instalacja? -- amos 18 |
Data: Wrzesien 19 2011 10:03:59 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: Marcin N | Użytkownik "amos" napisał w wiadomo¶ci grup On 19 Wrz, 09:15, "Marcin N" wrote: W moim Fazerze sam sobie taki zainstalowałem i trudno mi sobie wyobrazić jazdę bez tego. Jak dawales sobie rade przed jego instalacja? ============ Tak jak każdy inny. Nie zdarza Ci się wrzucać siódemki? Nie zdarza Ci się jechać na trójce, gdy chciałe¶ przed zakrętem mieć dwójkę? Każdemu się zdarza. Każdemu oprócz tych, którzy maj± wy¶wietlacz biegów. Argumenty przeciwników tego drobiazgu podobne s± do argumentów przeciwników wspomagania kierownicy, czy elektrycznych szyb w samochodzie. Nie miał - my¶li, że to zbędne. Użył raz - i nie może się nadziwić, że potrafił żyć bez tego. 19 |
Data: Wrzesien 19 2011 10:22:33 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: duddits | On 09/19/11 10:03, Marcin N wrote: Tak jak każdy inny. Nie zdarza Ci się wrzucać siódemki? Nie zdarza Ci Zdarza, ale w moim przypadku nie ma to nic wspólnego z brakiem wskaĽnika zmiany biegów :) Każdemu oprócz tych, którzy maj± wy¶wietlacz biegów. Argumenty Porównanie IMHO nietrafione, choć rozumiem co próbujesz wykazać. Nie s±dzę by byli tutaj (czy w ogóle) jacy¶ zażarci przeciwnicy tego wynalazku. Mi to niepotrzebne (a zdarzało mi się jeĽdzić na motocyklach, które miały to fabrycznie, np. Gladius), s±dzę tylko że bardziej przydałoby się na torze niż do turystyki. Z ciekawo¶ci jakie modele dokładnie ogl±dałe¶, bo rozumiem że BMW K1600GTL nie brałe¶ pod uwagę? :) -- [GoMoto.TV] Faceci na kanapach 20 |
Data: Wrzesien 19 2011 10:55:38 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: Marcin N | Użytkownik "duddits" napisał w wiadomo¶ci grup Z ciekawo¶ci jakie modele 21 |
Data: Wrzesien 19 2011 11:05:08 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: ania |
Użytkownik "duddits" napisał w wiadomo¶ci grup To niezbyt dokladnie do tych 1300 sie "ograniczales", bo w 1000 jest w sumie nie wiem po co, chyba dla ozdoby? bo nie mieli innego pomyslu, co tam wstawic? a mogli bardziej przydatny wskaznik paliwa (chyba taki widzialam w 800 albo 650) -- ania 22 |
Data: Wrzesien 19 2011 10:23:11 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: Jasio | Marcin N napisała rzekomo Tak jak każdy inny. Nie zdarza Ci się wrzucać siódemki? Nie zdarza Ci się A obrotomierza Yamahaha nie dala w tym fazerze? -- Jasio etz vfr Rock is dead. Long life paper and scissors. 23 |
Data: Wrzesien 19 2011 10:52:44 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: Marcin N | Użytkownik "Jasio" napisał w wiadomo¶ci grup Marcin N napisała rzekomo Tak jak każdy inny. Nie zdarza Ci się wrzucać siódemki? Nie zdarza Ci się jechać na trójce, gdy chciałe¶ przed zakrętem mieć dwójkę? Każdemu się zdarza. A obrotomierza Yamahaha nie dala w tym fazerze? ============== Zgaduję, do czego zmierzasz. Bez wy¶wietlacza cały czas liczyłem w pamięci: obroty X, prędko¶ć Y, to będzie bieg numer... chwila, już prawie... tak, chyba pi±tka... a może czwórka? I tak sobie jechałem i liczyłem zamiast skupiać się na ważniejszych rzeczach. Z wy¶wietlaczem jest po prostu wygodnie. Nikogo nie zmuszam, pytam tylko, dlaczego taki drobiazg nie jest oferowany w standardzie przez nikogo oprócz Suzuki. 24 |
Data: Wrzesien 19 2011 11:19:01 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: duddits | On 09/19/11 10:52, Marcin N wrote: Z wy¶wietlaczem jest po prostu wygodnie. Nikogo nie zmuszam, pytam Je¶li wystarczaj±co duża liczba osób podobnych Tobie będzie tak± potrzebę sygnalizować - to w końcu zaczn± montować wszędzie. Z każdym "wynalazkiem" w motoryzacji było podobnie. Teraz na topie jest zdaję się kontrola trakcji. Z tym przeliczaniem obrotów, prędko¶ci to mnie szczerze zaciekawiłe¶. Że też miałe¶ na to czas podczas jazdy ... :) Ja rzadko kiedy rzucam okiem na zegary, głównie jestem zajęty tym co dookoła mnie się dzieje. -- [GoMoto.TV] Faceci na kanapach 25 |
Data: Wrzesien 19 2011 11:46:21 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: Andrzej Lawa | W dniu 19.09.2011 11:19, duddits pisze: Z tym przeliczaniem obrotów, prędko¶ci to mnie szczerze zaciekawiłe¶. Że I prawidłowo. Ja też obrotów nie liczyłem, ale je¶li nie patrzyłem na zegary (ze wskaĽnikiem!) to zdarzało mi się próbować wrzucić nieistniej±cy bieg ;) (lubię niskie obroty) W sumie w praktyce mało przydatne IMHO. Natomiast jeden wynalazek bym zdecydowanie zlikwidował - automagiczne ssanie w gaĽnikowcach. Po cholerę?!?! 26 |
Data: Wrzesien 28 2011 11:29:33 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: Roman Niewiarowski | W dniu 2011-09-19 11:19, duddits pisze: Je¶li wystarczaj±co duża liczba osób podobnych Tobie będzie tak± wyswietlacze wszystkiego byly popularne w latach 80. A w jaszce Zbigiego to nawet kontrolka od poziomu eektrolitu byla (AFAIR) Z tym przeliczaniem obrotów, prędko¶ci to mnie szczerze zaciekawiłe¶. Że Mnie tez, bo w sumie po co mi wiedziec czy zakret zrobie na 2 czy na 6 jesli bede miec w nim dostateczna moc (obrotomierz). pozdr newrom -- RD07 - dożywocie. Cos Jesus he knows me And he knows I'm right 27 |
Data: Wrzesien 28 2011 10:37:35 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: doomin13 | Roman Niewiarowski napisał(a): Mnie tez, bo w sumie po co mi wiedziec czy zakret zrobie na 2 czy na 6 Ciekawe skad bedziesz wiedzial jakie masz obroty przed puszczeniem sprzegla??? wyswietlacz sluzy glownie do tego zeby przy redukcji po ostrym hamowaniu wiedziec do jakiego biegu zredukowales wchodzac w zakret, jak juz puscisz sprzeglo i zobaczysz jakie masz obroty to jest po jablkach :) doomin13 smc660 vtr1000 -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 28 |
Data: Wrzesien 28 2011 12:40:48 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: Marcin N | W dniu 2011-09-28 12:37, doomin13 pisze: Roman napisał(a): Obawiam się, że zostaniesz za chwilę pożarty przez zawodowców, jako że nie powinno się redukować biegów seriami bez międzygazów i innych skomplikowanych czynno¶ci. A już jazda na luzie motocyklem - zakrawa na profanację. ;) 29 |
Data: Wrzesien 28 2011 12:45:55 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: doomin13 | pewnie tak :) 30 |
Data: Wrzesien 28 2011 11:00:57 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ›wietlaczy biegów? | Autor: AZ | On 2011-09-28, doomin13 wrote: pewnie tak :)Koniecznie musisz to powiedziec zawodnikom MotoGP, oni jeszcze o tym nie wiedza. -- Artur ZZR 1200 31 |
Data: Wrzesien 28 2011 13:08:14 | Temat: Re: Skad ta niechec producentów do wyswietlaczy biegów? | Autor: doomin13 | "AZ" wrote in message Koniecznie musisz to powiedziec zawodnikom MotoGP, oni jeszcze o tym nie Oni tak robia??? nie wiedzialem, wyzsza szkola jazdy :) ja nie widze jakos potrzeby pozdr, doomin13 smc660 vtr1000 32 |
Data: Wrzesien 28 2011 11:15:39 | Temat: Re: Skad ta niechec producentów do wyswietlaczy biegów? | Autor: AZ | On 2011-09-28, doomin13 wrote: http://www.youtube.com/watch?v=huGexZrovco Np. w 0:50 #34 A potrzeba taka jak nie wyjebanie sie przy uslizgu tylu jak sie nie ma sprzegla antyhoppingowego czy nawet tak prozaiczna jak zuzycie tylnej opony. -- Artur ZZR 1200 33 |
Data: Wrzesien 28 2011 13:41:53 | Temat: Re: Skad ta niechec producentów do wyswietlaczy biegów? | Autor: doomin13 | "AZ" wrote in message On 2011-09-28, doomin13 wrote: A to juz bardziej dodanie gazu przy ostatecznym puszczeniu sprzegla po redukcji nie np. puszczenie sprzegla bez gazu w zakrecie :) niestety oba moje moto tego nielubia i reaguja blokowaniem kola mniejszym lub wiekszym :) pozdr, doomin13 660smc vtr1000 34 |
Data: Wrzesien 28 2011 13:10:55 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ› wietlaczy biegów? | Autor: Marcin N | W dniu 2011-09-28 13:00, AZ pisze: On 2011-09-28, wrote: Oni nie wiedzÄ… też, że niepotrzebnie wychylajÄ… ciało do zakrÄ™tu. Czyż nie? ;) 35 |
Data: Wrzesien 28 2011 11:23:04 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ›wietlaczy biegów? | Autor: AZ | On 2011-09-28, Marcin N wrote: Nie wiem, ale nie widzialem zadnego na ZZR 1200. -- Artur ZZR 1200 36 |
Data: Wrzesien 28 2011 23:22:10 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: Tytus | Siemka 37 |
Data: Wrzesien 28 2011 11:02:29 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ›wietlaczy biegów? | Autor: AZ | On 2011-09-28, Marcin N wrote: Skoro miedzygaz jest dla Ciebie skomplikowana czynnoscia i nie ogarniasz biegow moze warto sie podszkolic w tym temacie? Jakies diwidi z internetu albo cus? Redukowanie seriami bez miedzygazow? Lubie swoje sprzeglo. -- Artur ZZR 1200 38 |
Data: Wrzesien 28 2011 13:06:28 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ›wietlaczy biegów? | Autor: doomin13 |
Redukowanie seriami bez miedzygazow? Lubie swoje ciekawe co mu sie dzieje przy redukcji bez miedzygazu ??? jesli juz to chyba skrzyni to moze tylko szkodzic, nie? pozdr, doomin13 smc660 vtr1000 39 |
Data: Wrzesien 28 2011 11:09:46 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ›wietlaczy biegów? | Autor: AZ | On 2011-09-28, doomin13 wrote: Przy puszczeniu sprzegla musi wyrownac obroty silnika a takie zrzucenie 3 biegow bez miedzygazu i rozpedzenie silnika z 1krpm do np 5krpm to wiecej niz wyrownanie kosmetycznej roznicy po redukcji z miedzygazem. Nie wspominajac o klach w skrzyni. -- Artur ZZR 1200 40 |
Data: Wrzesien 28 2011 13:14:27 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ› wietlaczy biegów? | Autor: Marcin N | W dniu 2011-09-28 13:09, AZ pisze: On 2011-09-28, wrote: O! Ciekawa rzecz (dla mnie): Czy zredukowanie 3 biegów pod rzÄ…d (np. z 5 na 2 bez puszczania sprzÄ™gła) i zrównanie obrotów przed puszczeniem sprzÄ™gła na drugim biegu - jest w jakiĹ› sposób szkodliwe? 41 |
Data: Wrzesien 28 2011 11:22:04 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ›wietlaczy biegów? | Autor: AZ | On 2011-09-28, Marcin N wrote: No przeciez zamykasz gaz, obroty spadaja, puszczajac sprzeglo wykonuje ono poslizg i wyrownuje obroty silnika do wartosci odpowiadajacej predkosci na danym biegu. Redukujac z miedzygazem, podbijasz obroty i przy puszczeniu sprzegla silnik juz kreci sie w miare odpowiednio dla danego biegu. Nie wspominajac tu o sprezynach w sprzegle, skrzyni czy napedzie. -- Artur ZZR 1200 42 |
Data: Wrzesien 28 2011 13:37:24 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ› wietlaczy biegów? | Autor: Marcin N | W dniu 2011-09-28 13:22, AZ pisze: On 2011-09-28, Marcin wrote: Nie o to pytałem. Pytam o zrzucenie od razu trzech biegów za jednym wciĹ›niÄ™ciem sprzÄ™gła. I dopiero po ostatniej redukcji - płynnie łÄ…czÄ™ silnik ze skrzyniÄ…. Zapewniam, że płynne zmiany biegów mam opanowane - to pierwsza rzecz, jakiej zaczÄ…łem siÄ™ uczyć na motocyklu po 20 latach doĹ›wiadczeĹ„ w samochodzie. DziĹ› jadÄ…c z pasażerem potrafiÄ™ w motocyklu zmieniać biegi tak, że w ogóle ich nie czuje. 43 |
Data: Wrzesien 28 2011 11:51:12 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ›wietlaczy biegów? | Autor: AZ | On 2011-09-28, Marcin N wrote: Czyli puszczasz stopniowo sprzeglo az kolo rozpedzi silnik a w tym samym czasie okladziny pracuja. Gdzie przy redukcji z miedzy gazem puszczasz sprzeglo ot tak i jedziesz dalej, bez szarpania. U mnie tez nie czuc zmian biegow - w gore zmieniam bez sprzegla, redukuje z miedzygazem i moze dlatego sprzeglo po 85 kkm jest zuzyte w 20-30% :-) -- Artur ZZR 1200 44 |
Data: Wrzesien 28 2011 13:59:57 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ› wietlaczy biegów? | Autor: Marcin N | W dniu 2011-09-28 13:51, AZ pisze: On 2011-09-28, Marcin wrote: Ok, to z innej strony zapytam. Też używam miÄ™dzy gazu - wiÄ™c ten wÄ…tek zamknijmy. Pytam, czy redukujÄ…c o 3 biegi na raz - szkodzÄ™ silnikowi, skrzyni, albo sprzÄ™głu. 45 |
Data: Wrzesien 28 2011 12:04:12 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ›wietlaczy biegów? | Autor: AZ | On 2011-09-28, Marcin N wrote: Jezeli z miedzygazem to nie, ale redukujac biegi jak silnik kreci sie na obrotach biegu jalowego dostaja kly w skrzyni. Sprzeglo mokre zawsze przenosi jakis moment wiec zmieniajac biegi roznica miedzy walkami jest znaczna. Latwo to zauwazyc, ze redukujac z miedzygazem biegi wchodza miekko. -- Artur ZZR 1200 46 |
Data: Wrzesien 28 2011 13:24:16 | Temat: Re: Skad ta niechec producentów do wyswietlaczy biegów? | Autor: doomin13 | "AZ" wrote in message On 2011-09-28, doomin13 wrote: To moze przy redukcji o jeden bieg przed szybkim zakretem, co innego hamowanie prawie do zera po prostej przed ostrym. Miedzygaz glownie jest po to by oszczedzic skrzynie lub czasem w starszych konstrukcjach by wogole umozliwic wrzucenie biegu. Owszem wyrownuje obroty walkow w skrzyni ale tez wymaga odpuszczenia czesciowego sprzegla przy jego wykonywaniu a wiec dodatkowa prace sprzegla, docisku itd. (z reguly odpuszczenie przy przygazowce nie jest konieczne bo sprzeglo ma zawsze poslizg i nie rozlacza 0-1 szczegolnie mokre) Co jest dla niego lepsze to juz chyba dluzsze badania :) pozdr, doomin13 smc660 vtr1000 47 |
Data: Wrzesien 28 2011 12:46:48 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: Roman Niewiarowski | W dniu 2011-09-28 12:37, doomin13 pisze: Ciekawe skad bedziesz wiedzial jakie masz obroty przed puszczeniem sprzegla??? Ale ja nie wciskam sprzegla przed wejsciem w zakret... W zakrecie czasami wciskam, ale to wtedy jak na blocie jade w poprzek jezdni, a wypadniecie grozi upadkiem kilkadziesiat metrow w dol zbocza. wyswietlacz sluzy glownie do tego zeby przy redukcji po ostrym hamowaniu Aaa, czyli tak do sportowego zapierdalania. To juz wiem czemu nie widze potrzeby posiadania takiego fjuczera. Na razie pracuje nad pozycja, jak ja ogarne to bede myslal nad ostrym hamowaniem z redukcjami ;> pozdr newrom -- RD07 - dożywocie. Cos Jesus he knows me And he knows I'm right 48 |
Data: Wrzesien 28 2011 12:50:49 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: Marcin N | W dniu 2011-09-28 12:46, Roman Niewiarowski pisze: Aaa, czyli tak do sportowego zapierdalania. To juz wiem czemu nie widze Oj, to długa droga przed Tob±. ;) Przyznam, ze zmroziło mnie, gdy czytałem, że masz u¶lizgi na błocie nad kilkudziesięciometrowymi przepa¶ciami. Gdzie takie rzeczy? 49 |
Data: Wrzesien 28 2011 10:58:29 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ›wietlaczy biegów? | Autor: AZ | On 2011-09-28, Marcin N wrote: Jak to gdzie? W Krakowie. -- Artur ZZR 1200 50 |
Data: Wrzesien 28 2011 12:59:03 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: Kamil Nowak 'Amil' | Marcin N napisał(a): Gdzie takie rzeczy? Pod Makdonaldem na BoraBora. -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf 51 |
Data: Wrzesien 28 2011 22:49:57 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: Roman Niewiarowski | W dniu 2011-09-28 12:50, Marcin N pisze: Przyznam, ze zmroziło mnie, gdy czytałem, że masz u¶lizgi na błocie nad na SH8 w okolicach Parku Kombëtar i Llogarasë. Maja tam takie fajnie czerwone bloto ktore w czasie burzy robi slizgawice na jezdni :) -- RD07 - dożywocie. Cos Jesus he knows me And he knows I'm right 52 |
Data: Wrzesien 28 2011 12:54:31 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: doomin13 |
W dniu 2011-09-28 12:37, doomin13 pisze: Ale ja nie wciskam sprzegla przed wejsciem w zakret... W zakrecie czasami wciskam, ale to wtedy jak na blocie jade w poprzek jezdni, a wypadniecie grozi upadkiem kilkadziesiat metrow w dol zbocza. No dobra ale jakos redukujesz przed zakretem biegi? Glownie wyswietlacz przydaje sie przy redukcji o kilka w dol, w moim kacie jest powazna roznica czy wejde w zakret 90 stopni na trojce czy dwojce (po prostu na trojce albo zgasnie albo sie ledwie wygrzebie z pomoca sprzegla), zazwyczaj liczysz o te trzy w dol z piatki ale czasem w ferworze jazdy nie i wtedy przydalby sie wyswietlacz. Na elastycznej maszynie i przy turystycznej jezdzie nie ma on sensu a akcje typu wbijanie nieistniejacej "szostki", albo "siodemki" to tylko na poczatku jazdy danym egzemplarzem, potem juz widzisz ze masz takie czy inne obroty i predkosc, albo slyszysz (moja vtr ma taki inny przydzwiek przy "szostce" pozdr, doomin13 smc660 vtr1000 53 |
Data: Wrzesien 28 2011 13:36:57 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: Jasio | doomin13 napisała rzekomo "Roman Niewiarowski" wrote in message Ale tu to bardziej by pomoglo antyhoppingowe sprzeglo niz wyswietlacz biegow. -- Jasio etz vfr Rock is dead. Long life paper and scissors. 54 |
Data: Wrzesien 28 2011 13:45:09 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: doomin13 |
Sprzeglo antyhoppingowe dobra rzecz ale sprawa jest taka ze kat ponizej pewnych obrotow nie jedzie, tzn szarpie lancuchem a jak sa za male to zgasnie :) to duzy singiel nie czterogarowka :) pozdr, doomin13 smc660 vtr1000 55 |
Data: Wrzesien 28 2011 22:51:57 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: Roman Niewiarowski | W dniu 2011-09-28 12:54, doomin13 pisze: No dobra ale jakos redukujesz przed zakretem biegi? W zakret wchodze na docelowym biegu, znaczy redukuje wczesniej. Pewnie zwieksza mi to czas okrazenio ladnych pare minut ale moze kiedys sie naucze ;) pozdr newrom -- RD07 - dożywocie. Cos Jesus he knows me And he knows I'm right 56 |
Data: Wrzesien 28 2011 21:32:43 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ›wietlaczy biegów? | Autor: AZ | On 2011-09-28, Roman Niewiarowski wrote: Nie zapominaj o pozycji, ja zapomnialem. -- Artur ZZR 1200 57 |
Data: Wrzesien 29 2011 07:41:55 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ› wietlaczy biegów? | Autor: Roman Niewiarowski | W dniu 2011-09-28 23:32, AZ pisze: Nie zapominaj o pozycji, ja zapomnialem. Ja nigdy nie zapominam ze w pozycja od tylu trzeba byc z tylu. pozdr newrom -- RD07 - dożywocie. Cos Jesus he knows me And he knows I'm right 58 |
Data: Wrzesien 28 2011 11:00:04 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ›wietlaczy biegów? | Autor: AZ | On 2011-09-28, doomin13 wrote: A skad bedziesz wiedzial jakie masz obroty gdy zredukujesz do dwojki? -- Artur ZZR 1200 59 |
Data: Wrzesien 28 2011 13:10:16 | Temat: Re: Skad ta niechec producentów do wyswietlaczy biegów? | Autor: doomin13 | "AZ" wrote in message A skad bedziesz wiedzial jakie masz obroty gdy zredukujesz do dwojki? A gdzie ja napisalem ze mi ta informacja potrzebna? taki zakret przechodze na dwojce i to wiem :) pozdr, doomin13 vtr1000 60 |
Data: Wrzesien 28 2011 11:19:43 | Temat: Re: Skad ta niechec producentów do wyswietlaczy biegów? | Autor: AZ | On 2011-09-28, doomin13 wrote: Czyli jak widac sa dwie techniki ;-) U mnie wyglada to tak: - zakret - ocena jak szybko moge zakret przejechac - hamowanie wraz z redukcjami i miedzygazami - zakret Czyli przy hamowaniu na biezaco wiem czy mam odpowiedni bieg i nie potrzebny mi wyswietlacz. Hamujac a na samym koncu zrzucajac biegi to faktycznie moze byc problem i mozna sie pogubic. A przy zapierdalaniu nie ma czasu na patrzenie w zegary, mi by tylko shift light sie przydal ;-) -- Artur ZZR 1200 61 |
Data: Wrzesien 28 2011 13:39:24 | Temat: Re: Skad ta niechec producentów do wyswietlaczy biegów? | Autor: doomin13 |
On 2011-09-28, doomin13 wrote: Technik jest pewnie wiecej :) U mnie wyglada to tak: No to czemu mnie pytasz o obroty? Tez ich nie znasz i nie potrzebujesz :) Ja tez nie pisalem ze je potrzebuje zreszta w kacie nie ma obrotomierz wiec chocbym nawet chcial :) Ja tez jak hamuje to zrzucam biegi i wchodze w zakret na tym co potrzebuje :) Gdzie napisalem ze zrzucam biegi po hamowaniu??? pozdr, doomin13 smc660 vtr1000 62 |
Data: Wrzesien 28 2011 14:06:37 | Temat: Re: Skad ta niechec producentów do wyswietlaczy biegów? | Autor: Norbi | W dniu 2011-09-28 13:19, AZ pisze:
Po co ? przeciez nie masz czasu patrzec na zegary... Norbi BLACK XX'03 63 |
Data: Wrzesien 28 2011 12:14:35 | Temat: Re: Skad ta niechec producentów do wyswietlaczy biegów? | Autor: AZ | On 2011-09-28, Norbi wrote: Przeca shift light nie jest po to by patrzec na zegary a napewno nie czegos wypatrywac. Shift light to prosta informacja 0-1 a nie odczytywanie czegos :-) -- Artur ZZR 1200 64 |
Data: Wrzesien 29 2011 13:14:56 | Temat: Re: Skad ta niechec producentów do wyswietlac zy biegów? | Autor: KJ SiĹ‚a Słów | W dniu 2011-09-28 13:19, AZ pisze: U mnie wyglada to tak:>..... - zakret Ale w ten sposob kazdy zakret przejezdzasz dwa razy - to straszna strata czasu jest. KJ jednozakrÄ™towiec 65 |
Data: Wrzesien 29 2011 13:55:07 | Temat: Re: Skad ta niechec producentów do wyswietlaczy biegów? | Autor: AZ | On 29 Wrz, 13:14, KJ Siła Słów wrote: > U mnie wyglada to tak:Pracuje mocno nad pozycj± dlatego każdy zakręt przejeżdżam dwa razy. -- Artur ZZR 1200 66 |
Data: Wrzesien 19 2011 11:19:13 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: zly | Dnia Mon, 19 Sep 2011 10:52:44 +0200, Marcin N napisał(a): Zgaduję, do czego zmierzasz. Bez wy¶wietlacza cały czas liczyłem w pamięci: On chyba zmierzał do tego: po co Ci wiedzieć który akurat to bieg? Obroty ci mówi±, czy za niski, czy za wysoki, numerek chyba jest niepotrzebny. -- marcin 67 |
Data: Wrzesien 19 2011 12:49:18 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: Jasio | zly napisała rzekomo Dnia Mon, 19 Sep 2011 10:52:44 +0200, Marcin N napisał(a): Predkosciomierz sluzy mi do obliczania w pamieci mi ile mandatu dostane, a obrotomierz czy szybko moge zwiekszyc te kwote. I tyle. -- Jasio etz vfr Rock is dead. Long life paper and scissors. 68 |
Data: Wrzesien 19 2011 14:04:07 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: KJ Siła Słów | W dniu 2011-09-19 12:49, Jasio pisze: Predkosciomierz sluzy mi do obliczania w pamieci mi ile mandatu dostane, a Znaczy, powinien być jaki¶ wy¶wietlacz kwoty mandatu? To chciałe¶ powiedzieć? KJ 69 |
Data: Wrzesien 19 2011 14:35:44 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: Jasio | KJ Siła Słów napisała rzekomo W dniu 2011-09-19 12:49, Jasio pisze: Nie, chcialem powiedziec, ze w trakcie jazdy sa wazniejsze rzeczy do obliczania niz jaki jest bieg zapiety w danej chwili. -- Jasio etz vfr Rock is dead. Long life paper and scissors. 70 |
Data: Wrzesien 19 2011 14:37:13 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: Kamil Nowak 'Amil' | Jasio napisał(a): Nie, chcialem powiedziec, ze w trakcie jazdy sa wazniejsze rzeczy do obliczania niz jaki jest bieg zapiety w danej chwili. Ale w sumie chyba lepiej wiedziec z jakiego sie rusza, nie? Bo sie zdziwic mozna. -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf 71 |
Data: Wrzesien 19 2011 11:21:45 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: marcin | Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomo¶ci > Zgaduję, do czego zmierzasz. > Bez wy¶wietlacza cały czas liczyłem w pamięci:
obroty X, prędko¶ć Y, to będzie bieg numer... chwila, już prawie... tak, No nie wiem, dla mnie podstawa to wiedzieć jaka jest charakerystyka momentu czy tam mocy w funkcji obrotów, i w zależno¶ci od tego czego potrzebuję zbijam bieg albo wrzucam wyższy żeby obrotomierz pokazywał tam gdzie trzeba - nie obchodzi mnie na którym dokładnie biegu jadę. Po to jest tych biegów 6 albo 7 i skrzynia "sekwencyjna"... -- pzdr, marcin 72 |
Data: Wrzesien 19 2011 11:34:16 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: Arni | marcin pisze:
mimo ze mam wskaznik biegu to i tak go nie uzywam. I nic nie kalkuluje bo to po prostu czuc czy silnik sie meczy na za niskich obrotach czy tez wyje wkrecony zbyt wysoko. Owszem, czasem sie przydaje wiedziec, ze kolejnego biegu w góre juz nie ma :) -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat '99 Mazda 323F 2,0 DiTD 73 |
Data: Wrzesien 19 2011 04:53:06 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: amos | On 19 Wrz, 11:34, Arni wrote: bo to po prostu czuc czy silnik sie meczy na za niskich obrotach czy tezOtoto! Wskaznik moglby byc przydatny przy ostanich biegach, przy predkosciach nieautostradowych ciezko czasem wyczuc czy ma sie 5 czy 6. Jednak przy normalnej miejskiej jezdzie malo przydatna sprawa. Wystarczy posluchac silnika i wiadomo czego chce. Ale kto tam wie, moze faktycznie jest jak z ta klima, ktorej brak wcale tak mocno nie przeszkadza gdy jej ni ma. Do momentu az sie nie zacznie jezdzic autem z klima. -- amos 74 |
Data: Wrzesien 19 2011 19:52:27 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ› wietlaczy biegów? | Autor: Songoku |
mimo ze mam wskaznik biegu to i tak go nie uzywam. I nic nie kalkuluje IMO jest to bardzo przydatne urzÄ…dzenie. Kwestia wygody i tyle. Z moich doĹ›wiadczeĹ„ mogÄ™ powiedzieć, że najczęściej przydaje mi siÄ™ w dwóch sytuacjach: - aby nie wrzucać "siódemki" - przy szybkim zbijaniu biegów, aby nie zbić np. do 1 jak chce do 2. W poprzednich sprzÄ™tach zawsze mi tego brakowało... -- _______ Songoku 2011 ZX10R ABS Power is black 75 |
Data: Wrzesien 19 2011 21:41:49 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ› wietlaczy biegów? | Autor: Magic | W dniu 2011-09-19 19:52, Songoku pisze:
Dodam kolejne zastosowanie - w cegle jest skrzynia typu "samochodowego" z suchym sprzÄ™głem i raz na jakiĹ› czas udaje siÄ™ utknąć miÄ™dzy biegami. Na wyĹ›wietlaczu nie ma wtedy nic, można siÄ™ szybko zorientować co jest grane. No i w cegle zapobiega wrzuceniu szóstki, co jest raczej odruchowe :) -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 76 |
Data: Wrzesien 19 2011 22:41:28 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ› wietlaczy biegów? | Autor: Monster | W dniu 2011-09-19 21:41, Magic pisze: Dodam kolejne zastosowanie - w cegle jest skrzynia typu "samochodowego"Co ciekawe w mojej czujnik luzu jest tak skonstruowany że taki wyĹ›wietlacz można zrobić bez problemu,pewnie obudowa pod fabryczny niemontowany No i w cegle zapobiega wrzuceniu szóstki, co jest raczej odruchowe :)ciÄ…gle szukam siódemki,zastanawiałem siÄ™ czy nie zrobić czujnika tylko na ostatnim biegu:-) -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem 77 |
Data: Wrzesien 20 2011 07:52:31 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ›wietlaczy biegów? | Autor: Marcin N | Użytkownik "Monster" napisał w wiadomoĹ›ci grup ciÄ…gle szukam siódemki,zastanawiałem siÄ™ czy nie zrobić czujnika tylko 78 |
Data: Wrzesien 19 2011 17:08:18 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ› wietlaczy biegów? | Autor: rufus | W dniu 19.09.2011 10:03, Marcin N pisze: Użytkownik "amos" napisał w wiadomoĹ›ci grup Hmmm, nauczyłem siÄ™ szybko i sprawnie odczytywać bieg ze wskazaĹ„ obrotomierza i prÄ™dkoĹ›ciomierza. Jak dla mnie wyĹ›wietlacz biegów to zbÄ™dny bajer ale jak kto lubi. 79 |
Data: Wrzesien 19 2011 19:56:59 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ›wietlaczy biegów? | Autor: Marcin N | Użytkownik "rufus" napisał w wiadomoĹ›ci grup Hmmm, nauczyłem siÄ™ szybko i sprawnie odczytywać bieg ze wskazaĹ„ 80 |
Data: Wrzesien 19 2011 20:04:02 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: Arni | Marcin N pisze: Użytkownik "rufus" napisał w wiadomo¶ci grup Hmmm, nauczyłem się szybko i sprawnie odczytywać bieg ze wskazań Pomy¶l, ze jak sie czuje i słucha to w ogóle nie trzeba patrzec na zegary poza okresow± kontrol± predkosci. Wole obserwowac otoczenie. Pomysl, ze juz niejednokrotnie zwracano Ci uwage, ze to gówno: X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3538.513 nie nadaje sie do czegokolwiek. ustaw znaczniki cytowania albo zmien czytnik ( i tez ustaw znaczniki cytowania) -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat '99 Mazda 323F 2,0 DiTD 81 |
Data: Wrzesien 20 2011 09:16:58 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: Marcin N | W dniu 2011-09-19 20:04, Arni pisze: Marcin N pisze: Pomy¶l, ze jak sie czuje i słucha to w ogóle nie trzeba patrzec na Zmieniłem czytnik. Specjalnie dla Ciebie (no dobra, mnie też to wkurzało). Mam jednak pytanie: jak Thunderbirda 5.0 zmusić, żeby pokazywał tylko w±tki, w których sam brałem udział. Ten nieszczęsny czytnik MS miał taki przycisk. Tu nie widzę tego nawet w menu. I jeszcze jedno: jak zmienić czcionkę w oknie podgl±du wiadomo¶ci? 82 |
Data: Wrzesien 20 2011 20:52:43 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ› wietlaczy biegów? | Autor: Songoku |
I jeszcze jedno: jak zmienić czcionkÄ™ w oknie podglÄ…du wiadomoĹ›ci? narzÄ™dzia->opcje->wyĹ›wietlanie->formatowanie->zaawansowane->zestaw znaków (Unicode UTF-8) -- _______ Songoku 2011 ZX10R ABS Power is black 83 |
Data: Wrzesien 19 2011 20:07:20 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: nalesnik | W dniu 19.09.2011 10:03, Marcin N pisze: Tak jak każdy inny. Nie zdarza Ci się wrzucać siódemki? Nie zdarza Ci się Owszem, ale i tak na "deskę rozdzielcz±" patrzę z reguły 2 razy - kiedy wkładam kluczyk i potem kiedy go wyci±gam 84 |
Data: Wrzesien 19 2011 12:13:09 | Temat: Re: Sk±d ta niechęć producentów do wy¶wietlaczy biegów? | Autor: Szuwarek | On 19 Wrz, 20:07, nalesnik wrote: Owszem, ale i tak na "desk rozdzielcz " patrz z regu y 2 razy - kiedy Poćwicz jeszcze trochę, a przestaniesz w ogóle dostrzegać deskę rozdzielcz± i wtedy wszyscy będ± wiedzieć, kto jest prawdziwym debe¶ciakiem. -- Pozdrv! Andrzej http://glajty w interia.pl http://ump.waw.pl 650 i 125 85 |
Data: Wrzesien 20 2011 02:33:28 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ›wietlaczy biegów? | Autor: AZ | On 2011-09-19, Marcin N wrote: OglÄ…dam sobie nowe modele motocykli (Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki, BMW).IMHO takie cus to bajer. Co Ci daje informacja na ktorym biegu jedziesz? Przeciez to sie czuje czy trzeba zredukowac czy dac w gore. Nigdy przez mysl mi nawet nie przyszlo zeby korelowac sobie biegi do danej predkosci. No na poczatku mialem problem z wrzucaniem 7 ale nauczylem sie juz kiedy jest 6 - ze sluchu i wzroku. -- Artur ZZR 1200 86 |
Data: Wrzesien 20 2011 08:39:36 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ› wietlaczy biegów? | Autor: Kamil Nowak 'Amil' | AZ napisał(a): sie juz kiedy jest 6 - ze sluchu i wzroku. No ze sluchu to rozumiem, chrobocze tam wszystko. Ale ze wzroku? Dymi wtedy, czy trzyby na boki lataja? -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf 87 |
Data: Wrzesien 20 2011 19:54:29 | Temat: Re: SkÄ…d ta niechęć producentów do wyĹ›wietlaczy biegów? | Autor: Ivam | Użytkownik "AZ" napisał w wiadomoĹ›ci grup IMHO takie cus to bajer. Co Ci daje informacja na ktorym biegu jedziesz? To, ze mam w okolicy pelno skrzyzowan, na ktorych jest piach - zakrety ok, ale skrzyzowania sa sliskie (okoliczne wioski czesto maja malo asfaltu a duzo szutru). Fazerem nie przejechalem jeszcze xxx tys km, zeby pamietac czy przy szybkiej redukcji, ciaglym hamowaniu, przy 40km/h i 3tys obr. jade na 2'ce czy 3'ce. I czasem zdarza sie zredukowac do 1'ki, a ze nie mam sprzegla antyhopingowego to koniec koncow skrecam na skrzyzowaniu w kontrolowanym (czasem bardziej, czasem mniej) poslizgu tylnego kola. Nie lubie tego. Przeciez to sie czuje czy trzeba zredukowac czy dac w gore. Tak i np. przy 110km/h i spokojnej jezdzie wypadaloby mi wrzucic 7'ke, bo mam prawie 6k rpm. No na poczatku mialem problem z wrzucaniem U mnie jest zbyt mala roznica miedzy obrotami na 5'ce a na 6'ce. A nie slychac nic, bo albo mam sluchawki, albo zatyczki, albo ped powietrza halasuje. -- pzdr: Ivam |