Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę.
1 | Data: Czerwiec 25 2007 11:14:33 |
Temat: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | |
Autor: Adam Płaszczyca | Witam! 2 |
Data: Czerwiec 25 2007 11:28:56 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: A | Jakiś debil jechał tym Audi. Witam! 3 |
Data: Czerwiec 25 2007 11:30:37 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Cyprian Prochot |
Jakiś debil jechał tym Audi. jakis debil nie wycial dluuuuuuuuuuuuuuuugiego cytowanego tekstu, do tego zostawiajac go POD odpowiedzia.... -- pozdrawiam Cyprian Prochot CKMK - Scorpio 2.4 V6 Srebrny Metalic + Alan 28 / RS39 + AT 1700 PMS++PJ S+ p++ M W P++:++ X+ L++ B++ M+ Z+++ T-W- CB++ 4 |
Data: Czerwiec 25 2007 11:35:46 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: A | N i co ?
5 |
Data: Czerwiec 25 2007 11:46:14 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Cyprian Prochot |
N i co ? no i jak widac nie wyciagnal wnioskow ;) -- pozdrawiam Cyprian Prochot CKMK - Scorpio 2.4 V6 Srebrny Metalic + Alan 28 / RS39 + AT 1700 PMS++PJ S+ p++ M W P++:++ X+ L++ B++ M+ Z+++ T-W- CB++ 6 |
Data: Czerwiec 25 2007 11:48:35 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pa łę. | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello A, N i co ? No i *PLONK!* [...] -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ 7 |
Data: Czerwiec 25 2007 11:59:37 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: mazan | RoMan Mandziejewicz napisał(a): Hello A, Ty to jestes jakis pojebany z tym PLONK. Spuszczasz sie przy tym czy co? 8 |
Data: Czerwiec 25 2007 12:00:58 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Cyprian Prochot |
Ty to jestes jakis pojebany z tym PLONK. jak "A" ewidentnie zlewa netykiete i ma to gleboko w powazaniu to Twoim zdaniem na co zasluguje ? PLONK warning. -- pozdrawiam Cyprian Prochot CKMK - Scorpio 2.4 V6 Srebrny Metalic + Alan 28 / RS39 + AT 1700 PMS++PJ S+ p++ M W P++:++ X+ L++ B++ M+ Z+++ T-W- CB++ 9 |
Data: Czerwiec 25 2007 12:09:19 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Blyskacz | Cyprian Prochot napisał(a): jak "A" ewidentnie zlewa netykiete i ma to gleboko w powazaniuto myslisz gdzie bedzie mial Romanowe plonk ? ;-) mnie tez smiesza te plonki.. a w zasadzie to nie same jako takie a sposob w jaki sa obwieszczane... imo dziecinada... pozdrawiam Blyskacz -- ....samochody dziela sie na VOLVO i pozostale... Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG :-) gazolot http://www.mfoto.pl/show.php?id=274258 :-) 10 |
Data: Czerwiec 25 2007 12:07:54 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Cyprian Prochot |
to myslisz gdzie bedzie mial Romanowe plonk ? ;-) w sumie racja ;) -- pozdrawiam Cyprian Prochot CKMK - Scorpio 2.4 V6 Srebrny Metalic + Alan 28 / RS39 + AT 1700 PMS++PJ S+ p++ M W P++:++ X+ L++ B++ M+ Z+++ T-W- CB++ 11 |
Data: Czerwiec 25 2007 12:12:08 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pa łę. | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Blyskacz, jak "A" ewidentnie zlewa netykiete i ma to gleboko w powazaniuto myslisz gdzie bedzie mial Romanowe plonk ? ;-) Obwieszczam, żeby nie trudził się z odpowiedzią, bo jej nie przeczytam. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ 12 |
Data: Czerwiec 25 2007 14:09:46 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Dman-666 | Patrze a tu w szybce robal taki: ! mnie tez smiesza te plonki.. a w zasadzie to nie same jako takie a A chcesz PLONKiem;)))) uornink;) -- Dman-666 Jarek Srebrny, Stolec 13 |
Data: Czerwiec 25 2007 11:59:09 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: dips | mazan napisał(a): RoMan Mandziejewicz napisał(a): PLONK warning. uprzedzając pytanie. nie nie spuszczam się przy takich rzeczach. 14 |
Data: Czerwiec 25 2007 13:06:43 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: mazan | dips napisał(a): mazan napisał(a): Ty moze i nie, bo nie do ciebie bylo pytaine. 15 |
Data: Lipiec 01 2007 00:51:04 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Kris |
PLONK warning. a to czesto znam, markowi onanisci czesto to wyslawiaja 16 |
Data: Lipiec 01 2007 00:50:24 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Kris |
Ty to jestes jakis pojebany z tym PLONK. <rotfl> 17 |
Data: Czerwiec 26 2007 06:46:33 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Jarek Wójtowicz | A napisał(a): N i co ? To, że masz słuchać mądrzejszych jak ci zwracają uwagę, a nie się głupio pytać! -- Jarek S80 2.9 '03 B6294S2 196KM Geartronic http://www.rafik.art.pl/wp-gallery2.php?g2_itemId=11831 -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 18 |
Data: Czerwiec 25 2007 11:31:53 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Grejon | Adam Płaszczyca pisze: Z Audi udaje się wyciągnąć dwie osoby - kierowcę i pasażerkę jadącą z A no właśnie. A ze mnie się swego czasu śmiali że się z tyłu zapinam. -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;) 19 |
Data: Czerwiec 25 2007 12:35:45 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: elmer radi radisson | Grejon wrote: A no właśnie. A ze mnie się swego czasu śmiali że się z tyłu zapinam. A robili to ci sami co jednoczesnie siadali przed Toba? "HAA HAA HAA". -- "mein luftkissenfahrzeug ist voller aale" 20 |
Data: Czerwiec 25 2007 12:38:50 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Grejon | elmer radi radisson pisze: Grejon wrote: Nie tyle przed co obok mnie. Ci przede mną traktowali to jako nieszkodliwe dziwactwo ;) -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;) 21 |
Data: Czerwiec 25 2007 12:56:04 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: elmer radi radisson | Grejon wrote: Nie tyle przed co obok mnie. Ci przede mną traktowali to jako nieszkodliwe dziwactwo ;) Reklamy spoleczne i dostepnosc filmikow obrazujacych co nieco widocznie maja za slabe przebicie. Btw, wczoraj pokazywali jak kierowcow przypalanych.. przylapanych na jezdzie bez pasow, sadzano na fotel symulujacy zderzenie przy bodajze 7km/h. Imho, cos takiego powinno obowiazkowo miec miejsce na kursie jazdy. -- "mein luftkissenfahrzeug ist voller aale" 22 |
Data: Czerwiec 25 2007 12:48:54 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Adam Płaszczyca | On Mon, 25 Jun 2007 11:31:53 +0200, Grejon wrote:
Na mnie się niektórzy obrażali, że im stawiam alternatywę - zapinasz, albo ja nie jadę. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/ ___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 23 |
Data: Czerwiec 25 2007 13:46:48 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: =Marcos= | Na mnie się niektórzy obrażali, że im stawiam alternatywę - zapinasz, Też tak robię. Naiwni ludzie z tyłu myślą: a) przecież chwycę się siedzenia i nie wylecę b) najwyżej to ja się zabiję A nie myślą, że: a) i tak wylecą b) swoimi latającymi bezwładnie głowami i kończynami pozabijają innych... -- Marcos [Marek Ślusarczyk] marek [AT] microstock . pl http://www.microstock.pl <- sprzedaj swoje zdjęcia 24 |
Data: Czerwiec 25 2007 13:58:22 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: esc | =Marcos= pisze: Na mnie się niektórzy obrażali, że im stawiam alternatywę - zapinasz, Kiedyś było głośno omawiane - fotki na serwisie z Opola : wypadek Mercedesa w którym osoba siedząca z tyłu bez pasów staranowała pasażera siedzącego z przodu (zapiętego w pasach) - wyrwany fotel i mielonka na desce rozdzielczej. Widok mało miły ale takie czasem trzeba pokazywać ku przestrodze..... Pozdrawiam esc 25 |
Data: Czerwiec 25 2007 14:02:13 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pa łę. | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello esc, b) swoimi latającymi bezwładnie głowami i kończynami pozabijają innych...Kiedyś było głośno omawiane - fotki na serwisie z Opola : wypadek Bez przesady - mielonki nie było. Gorzej, że to syn zabił własną matkę (i sam przeżył). Mielonka była w aucie ochroniarzy - zginęli wszyscy. Widok mało miły ale takie czasem trzeba pokazywać ku przestrodze..... Trzeba. Szkoda, że serwis już nie działa :( -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ 26 |
Data: Czerwiec 25 2007 14:27:11 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: esc | RoMan Mandziejewicz pisze: Hello esc, Może nie mielonka na zewnątrz, chociaż obrażenia wewnętrzne doprowadziły do śmierci ;-( , były by duże szanse przeżycia bez pasażera z tyłu ( najwyżej siniaki i popękane żebra). 27 |
Data: Czerwiec 25 2007 17:39:22 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: R2r | W dniu 2007-06-25 12:48, Adam Płaszczyca napisał(a): Na mnie się niektórzy obrażali, że im stawiam alternatywę - zapinasz,Na mnie też. Ale "mnie to lotto". Jak ja prowadzę, to ja dyktuję warunki w samochodzie. :-) -- Pozdrawiam. Artur. ________________________________________________________ 28 |
Data: Czerwiec 25 2007 17:44:17 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Alex81 | In article Na mnie też. Ale "mnie to lotto". Jak ja prowadzę, to ja dyktuję warunki Gdy kiedyś napisałem tutaj o moim podejściu do pasów z tyłu (zapięte albo wysiadka) ktoś podsumował słowami: "Ten samochód mieści dowolną ilość osób idących za nim" ;D -- Alex GG#1667593 '97 Caro 1.6GLSI http://alex81.byxonline.com | www.3fsozlot.fsoptk.pl 29 |
Data: Czerwiec 25 2007 18:29:19 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: R2r | W dniu 2007-06-25 17:44, Alex81 napisał(a): In article says.......które - w przeciwieństwie do jadących wewnątrz - zwolnione są z obowiązku zapinania pasów bezpieczeństwa. Wybieraj. :-) -- Pozdrawiam. Artur. ________________________________________________________ 30 |
Data: Czerwiec 25 2007 18:56:13 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: castrol | Adam Płaszczyca pisze: Na mnie się niektórzy obrażali, że im stawiam alternatywę - zapinasz, He he skad ja to znam, i te dyskusje pasazerow :) Moja odpowiedz jest na to zawsze taka - "sluchaj, w dupie mam Twoje zycie, ale ty bez zapietych pasow, przy wypadku zabijesz przy okazji mnie wiec zapinaj pasy albo wysiadaj" - zawsze skutkuje :D -- Pozdrawiam Jacek 31 |
Data: Czerwiec 25 2007 19:24:04 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: miklo | castrol pisze: He he skad ja to znam, i te dyskusje pasazerow :) Ja mojej teściowej opowiedziałem, jak to poduszki prawie głowy urywają i ludziki latają po samochodzie. Tak sobie poskutkowało. Musiałem się kłócić. Aż pewnego zimowego dnia "troszkę" szybciej po śniegu pojeździliśmy (całą szerokością 3 pasmówki - pusto było i tylko dwa - trzy zakrętasy) i teraz sama się zapina zanim drzwi zamknie ;-) -- miklo 32 |
Data: Czerwiec 25 2007 11:35:43 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Robert J. | Dzień wczorajszy, około godziny 17:30...... Chciało Ci się tyle pisać? Podziwiam samozaparcie ;-). Jakie wnioski? Moim (i prokuratora zresztą też) zdaniem kierujący Audi Moim też :-). Jak żył to powinieneś go dobić... Np. gaśnicą... Dwa, olał podwójną ciągłą. To w końcu jaka tam była linia? Bo wcześniej napisałeś że jednostronnie przekraczalna... Przy okazji wyszło, że testy NCAP są o kant d... stłuc. Audi walnęło w Po pierwsze to nie jesteś w stanie "na oko" stwierdzić prędkości. Oko potrafi baaardzo oszukać :-). A już między 50 a 70 km/h energia kinetyczna pojazdu jest ok. 2 razy większa i skutki uderzenia zapenw rażąco większe... A po drugie dajesz głowę że auto nie było sklejone z dwóch? Tak czy inaczej - polecam uwadze tym, którzy ciągle uważają, że mają Ale powoli odpadają dzięki naturalnej selekcji ;-). Tylko nie chciałbym żeby któryś wylądował na moim aucie... 33 |
Data: Czerwiec 25 2007 12:52:40 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Adam Płaszczyca | On Mon, 25 Jun 2007 11:35:43 +0200, "Robert J." wrote: A co tam, raz na jakiś czas można. Przynajmniej nie będzieDzień wczorajszy, około godziny 17:30......Chciało Ci się tyle pisać? Podziwiam samozaparcie ;-). niedomówień. Jakie wnioski? Moim (i prokuratora zresztą też) zdaniem kierujący AudiMoim też :-). Jak żył to powinieneś go dobić... Np. gaśnicą... I co, siedziałbym jak za człowieka? Dwa, olał podwójną ciągłą. Tam, czyli gdzie? Za szczytem wzxniesienia kawałek jednostronnej, potem podwójna. Po pierwsze to nie jesteś w stanie "na oko" stwierdzić prędkości. Oko Daję głowę że nie był z dwóch, natomiast na oko większośc przesadza z prędkością, a ja jednak mam trochę obycia na drodze i śmiem twierdzić, że dość dobrze szacuję. Tak czy inaczej - polecam uwadze tym, którzy ciągle uważają, że mają Kup Granadę :> -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/ ___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 34 |
Data: Czerwiec 25 2007 16:47:59 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: venioo | Adam Płaszczyca pisze: prędkością, a ja jednak mam trochę obycia na drodze i śmiem twierdzić, Zaloze sie, ze kierowca wspomnianego AUDI tez tak mowil... -- venioo 35 |
Data: Czerwiec 25 2007 22:36:31 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Adam Płaszczyca | On Mon, 25 Jun 2007 16:47:59 +0200, venioo wrote: Adam Płaszczyca pisze: Założę się, że on mówił, a ja mam. Prawo jazdy lat 16, przebiegi roczne 60 tysięcy, ten rok dwa razy tyle będzie. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html ___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 36 |
Data: Czerwiec 25 2007 21:04:27 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: 'Tom N' | Adam Płaszczyca w a ja mam. Prawo jazdy lat 16, Czyli najlepsze lata młode acz durne straciłeś? przebiegi roczne 60 tysięcy I dupa nie boli, toż to prawie 200 dziennie (rekord dzienny jest wyższy, ale może... Ta wytrwałość)? ;-) -- Tomasz Nycz [priv-- >>X-Email] 37 |
Data: Czerwiec 26 2007 01:34:33 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Cyprian Prochot |
ale może... Ta wytrwałość)? luzik... powiem Ci ze teraz jak mam budowe w toku to pracujac przy biurku 8h dziennie robie srednio kolo 200 km wlasnie przed/po pracy... -- pozdrawiam Cyprian Prochot CKMK - Scorpio 2.4 V6 Srebrny Metalic + Alan 28 / RS39 + AT 1700 + niebieski Zuk 2.2D ;P;P;P PMS++PJ S+ p++ M W P++:++ X+ L++ B++ M+ Z+++ T-W- CB++ 38 |
Data: Czerwiec 26 2007 20:52:56 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Adam Płaszczyca | On 25 Jun 2007 21:04:27 GMT, 'Tom N' Bo?a ja mam. Prawo jazdy lat 16,Czyli najlepsze lata młode acz durne straciłeś? przebiegi roczne 60 tysięcyI dupa nie boli, toż to prawie 200 dziennie (rekord dzienny jest wyższy, ale Phi... Co to jest 200km? -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html ___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 39 |
Data: Czerwiec 26 2007 20:59:54 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałÄ. | Autor: cataztrof | Adam Płaszczyca pisze: On 25 Jun 2007 21:04:27 GMT, 'Tom N' wrote: ok 3h w pojezdzie dziennie? takie tam pol etatu ;) -- "Nie strzelajcie do orkiestry, jesli oni zgina przyjda lepsi" (C) GC 40 |
Data: Czerwiec 26 2007 23:32:35 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Adam Płaszczyca | On Tue, 26 Jun 2007 20:59:54 +0200, cataztrof Phi... Co to jest 200km? Kto tak wolno jeździ? ;) -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html ___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 41 |
Data: Czerwiec 27 2007 05:55:30 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałÄ. | Autor: cataztrof | Adam Płaszczyca pisze: On Tue, 26 Jun 2007 20:59:54 +0200, cataztrofGranada? ;P -- "Nie strzelajcie do orkiestry, jesli oni zgina przyjda lepsi" (C) GC 42 |
Data: Czerwiec 27 2007 22:48:32 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Adam Płaszczyca | On Wed, 27 Jun 2007 05:55:30 +0200, cataztrof Kto tak wolno jeździ? ;)Granada? ;P Chyab Twoja :P -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html ___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 43 |
Data: Czerwiec 27 2007 11:14:16 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: robal | Adam Płaszczyca popełnił(a): On Mon, 25 Jun 2007 16:47:59 +0200, venioo wrote: TIRmani jakoś mają/robią n-razy więcej.... Dalej wysnuj odpowiednie wnioski. Ponadto jak dobrze czytam "to śmiesz twierdzić, że masz" oraz "że masz trochę" :) Zresztą... nieważne. Chylę czoła przed "miszczem". -- Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org "Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną rapować" (c) elmer radi radisson/p.m.s 44 |
Data: Czerwiec 25 2007 11:58:21 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: dips | Adam Płaszczyca napisał(a):
fajna relacja. może komuś pomoże wyciągnąć wnioski. ja osobiście jeżdzę szybko i odpowiedzialnie bez żadnego narazie wypadku (ODPUKAĆ). zapinam pasy w mieście a tym bardziej w trasie. wszystkim pasażerom również każę (przyznam, że ci z tyłu nie mają obowiązku w mieście), kurcze a taki głupek jeden z drugim naciągają nas na koszty takich akcji :/ jakby każdy miał w głowie odpowiedzialnośc, że pewna część kosztów ich brawury będzie opłacana z ich kieszeni to by się jeden cwaniak z drugim kilka razy zastanowił wioząc niezapiętych pasażerów z małą widocznością, dużą prędkością i małą ilością oleju w głowie... 45 |
Data: Czerwiec 25 2007 12:25:44 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Tomasz Pyra | dips pisze: (przyznam, że ci z tyłu nie mają obowiązku w mieście) hmmm??? -- PMS++ PJ S+ p+ M(+) W+>+++ P++:++ X(+) L++ B+ M+ Z++(+++) T- W- CB++ 46 |
Data: Czerwiec 25 2007 12:38:32 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: dips | Tomasz Pyra napisał(a): dips pisze: przyznam że jeśli chodzi o moje wymagania to ci z tyłu nie mają obowiązku nałożonego przeze mnie. prawo wiem, że mówi o zapinaniu i z tyłu. 47 |
Data: Czerwiec 25 2007 12:56:51 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: GrzegorzG |
Tomasz Pyra napisał(a): Jak kiedys w cos przywalisz a pasażer za Toba Cie docisnie do Twoich pasow to na drugi raz kazesz im zapinac. 48 |
Data: Czerwiec 25 2007 13:16:50 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: dips | GrzegorzG napisał(a): "dips" wrote in message po mieście jest o wiele mniejsze ryzyko. ale wracając do głównej treści i takmam o wiele więcej rozsądku niż główny podmiot tematu. 49 |
Data: Czerwiec 25 2007 14:03:07 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: GrzegorzG |
GrzegorzG napisał(a): kwestia co nazywasz ryzykiem, bo jadac spokojnie w trasie 100km/h masz mniej sytuacji ryzykownych niz w duzym miescie, gdzie jezdzi sie 60-90. a ja nawet przy 60km/h nie chcialbym dostac pasażerem w fotel. 50 |
Data: Czerwiec 25 2007 14:07:03 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: dips | GrzegorzG napisał(a): "dips" wrote in message dobra, to zacznę nakazywać pasażerom z tyłu również bezwględnie zapinać :) 51 |
Data: Czerwiec 25 2007 19:13:22 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | dips pisze: dobra, to zacznę nakazywać pasażerom z tyłu również bezwględnie zapinać :)Może też unikniesz oskalpowania - dosłownie Spotkałem kiedyś człowieka z bardzo "twarzową" blizną szeroką na 3-5cm - od potylicy do szczytu głowy. Zrobił mu to zębami pasażer siedzący z tyłu bez pasów. I tak miał jak mówił - szczęście, że nie złamał mu kręgosłupa, tylko delikatnie zahaczył przelatując ponad głową. -- Wojciech Smagowicz http://www.ebaja.pl zabawki, które Twoje dziecko pokocha 52 |
Data: Czerwiec 25 2007 20:11:51 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Tomasz Nowicki | dips powiada w dniu 2007-06-25 13:16: po mieście jest o wiele mniejsze ryzyko. ale wracając do głównej treści i takmam o wiele więcej rozsądku niż główny podmiot tematu. Byzydury - w mieście jest większe natężenie ruchu i co chwila sytuacja potencjalnie niebezpieczna - jeździ się może zwykle wolniej, ale niezapięty pasażer z tyłu tak samo zabije cię przy zderzeniu przy 50kph, jak 90kph T. 53 |
Data: Czerwiec 25 2007 13:38:05 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Adam Płaszczyca | On Mon, 25 Jun 2007 12:56:51 +0200, "GrzegorzG" Jak kiedys w cos przywalisz a pasażer za Toba Cie docisnie do Twoich pasow Jak będzie sznasa na ten drugi raz.... -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/ ___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 54 |
Data: Czerwiec 25 2007 13:37:45 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Adam Płaszczyca | On Mon, 25 Jun 2007 12:38:32 +0200, dips wrote: przyznam że jeśli chodzi o moje wymagania to ci z tyłu nie mają Jesteś samobójcą? Ja tym z tyłu nie nakazuję w trosce o nich, tylko o siebie. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/ ___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 55 |
Data: Czerwiec 25 2007 12:53:15 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Adam Płaszczyca | On Mon, 25 Jun 2007 11:58:21 +0200, dips wrote: ja osobiście jeżdzę szybko i odpowiedzialnie bez żadnego narazie wypadku .... do pierwszego wypadku. Założę się, że klient z Audi też tak mówił... -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/ ___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 56 |
Data: Czerwiec 25 2007 13:17:59 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: dips | Adam Płaszczyca napisał(a): On Mon, 25 Jun 2007 11:58:21 +0200, dips wrote: ja tu widzę o wiele więcej głupoty niż mi kiedykolwiek przypisano:) pasażerowie na trasach zawsze są skuci w pasach np. ... 57 |
Data: Czerwiec 25 2007 17:46:01 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Maks | Użytkownik "dips" napisał w wiadomości ja osobiście jeżdzę szybko i odpowiedzialnie bez żadnego narazie wypadku Ten tekst z wzajemnie wykluczającymi się stwierdzeniami powinno się pisać na nagrobkach wszystkich martwych kierowców. Przy szybkiej jeździe, brak wypadku jest ogromnym udziałem farta. A fart, jak to fart, czasami lubi mieć wolne... -- Pozdrawiam Maks 58 |
Data: Czerwiec 25 2007 16:02:13 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Rafał Grzelak | Maks wrote: Użytkownik "dips" napisał w wiadomości Dobra, dobra... nie popadajmy w przesade. Sama predkosc nie jest przyczyna wypadkow. Nawet jak w miescie wszyscy jada za szybko, ale rowno i bez wyglupow, to jest w miare bezpiecznie. -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl 59 |
Data: Czerwiec 25 2007 16:26:18 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Dman-666 | Patrze a tu w szybce robal taki: ! AUjjj...a fe! A zeby sie sie to szybko zabralo z tego "wolnego" ;> -- Dman-666 Jarek Srebrny, Stolec 60 |
Data: Czerwiec 25 2007 18:35:26 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: r@v | ja osobiście jeżdzę szybko i odpowiedzialnie bez żadnego narazie wypadku To nie jest prawda. Ale faktem jest, że trzeba wiedzieć kiedy można jechać szybko, a kiedy w żadnym razie (żeby nie napisać wypadku) nie można. Załóżmy, że masz przed sobą kilometr prostej i pustej szosy bez kolein poza obszarem zabudowanym na płaskim terenie. Brak innych pojazdów na drodze. Dodatkowo widoczność poboczy jest bardzo dobra, jest środek dnia i jesteś pewien, że w odległości 10m od ulicy przez najbliższe 300m nie ma ani pojazdów na postoju, ani pieszych. I napisz teraz szczerze... będziesz jechał 90km/h czy 130km/h ? Oczywiście przy założeniu, że masz odpowiednie auto do jazdy z tymi prędkościami :) r@v 61 |
Data: Czerwiec 25 2007 23:30:53 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Maks | Użytkownik "r@v" napisał w wiadomości To nie jest prawda. Ale faktem jest, że trzeba wiedzieć kiedy można jechać Eeee dla kilometra mam się rozpędzać do 130, żeby potem znowu wrócić do 100? :) Auto potrafi dużo więcej, ale to ja mam gaz pod nogą :). -- Pozdrawiam Maks 62 |
Data: Czerwiec 25 2007 20:26:17 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pa łę. | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Maks, ja osobiście jeżdzę szybko i odpowiedzialnie bez żadnego narazie wypadkuTen tekst z wzajemnie wykluczającymi się stwierdzeniami powinno się pisać na Czarujesz rzeczywistość. Powolna jazda nie gwarantuje braku wypadków. Szybka jazda nie powoduje wypadków sama z siebie. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ 63 |
Data: Czerwiec 25 2007 20:34:14 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Alex81 | In article Czarujesz rzeczywistość. Powolna jazda nie gwarantuje braku wypadków. Sam czarujesz rzeczywistość. Wypadki przy jakiej prędkości są trudniejsze do uniknięcia i bardziej śmiertelne? Małej czy dużej? PS. W odpowiedzi pomiń zwyczajowe zaciemnianie sprawy, chodzi o prostą odpowiedź. -- Alex GG#1667593 '97 Caro 1.6GLSI http://alex81.byxonline.com | www.3fsozlot.fsoptk.pl 64 |
Data: Czerwiec 25 2007 20:41:31 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pa łę. | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Alex81, Czarujesz rzeczywistość. Powolna jazda nie gwarantuje braku wypadków.Sam czarujesz rzeczywistość. Wypadki przy jakiej prędkości są Nie ma prostej odpowiedzi na tak zadane pytanie. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ 65 |
Data: Czerwiec 25 2007 20:55:20 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Alex81 | In article Hello Alex81, Wiedziałem :D -- Alex GG#1667593 '97 Caro 1.6GLSI http://alex81.byxonline.com | www.3fsozlot.fsoptk.pl 66 |
Data: Czerwiec 25 2007 21:06:12 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Alex81 | In article > > Sam czarujesz rzeczywistość. Wypadki przy jakiej prędkości są Dobra, zatem rozbijmy to na dwa pytania - tylko tym razem nie wygłupiaj się i odpowiedz wprost, przecież możesz :) Wypadki przy jakiej prędkości są trudniejsze do osiągnięcia - małej czy dużej? Wypadki przy jakiej prędkości są bardziej śmiertelne - małej czy dużej? Tylko tym razem postaraj się nie zaciemniać, naprawdę. -- Alex GG#1667593 '97 Caro 1.6GLSI http://alex81.byxonline.com | www.3fsozlot.fsoptk.pl 67 |
Data: Czerwiec 25 2007 19:13:23 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: 'Tom N' | Alex81 w Wypadki przy jakiej prędkości są trudniejsze do osiągnięcia - małej czy Małej. Wypadki przy jakiej prędkości są bardziej śmiertelne - małej czy dużej? Nie można być mniej bądź bardziej martwym - to jest zerojedynkowe -- Tomasz Nycz [priv-- >>X-Email] 68 |
Data: Czerwiec 25 2007 21:25:55 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Artur 'futrzak' Maśląg | 'Tom N' pisze: Alex81 w Chociaż tyle ... Wypadki przy jakiej prędkości są bardziej śmiertelne - małej czy dużej? Nie o to było pytanie. Przy jakiej prędkości występuje większa śmiertelność - małej czy dużej? -- Jutro to dziś, tyle że jutro. 69 |
Data: Czerwiec 25 2007 19:50:58 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: 'Tom N' | Artur 'futrzak' Maśląg w 'Tom N' pisze: Ja to wiem, Ty to wiesz, a pytanie zostało sformułowane tak a nie inaczej. Przy jakiej prędkości występuje większa śmiertelność - małej czy dużej? Piesi nie osiągają dużych prędkości. A poważnie to fizyki nie da się oszukać, więc po co zadawać pytania retoryczne. -- Tomasz Nycz [priv-- >>X-Email] 70 |
Data: Czerwiec 25 2007 22:03:07 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Alex81 | In article A poważnie to fizyki nie da się oszukać, więc po co zadawać pytania Jak widać dla Romana są mało retoryczne... Co uwzględniając przechodzący powoli do legendy pms-owego lotnictwa tzw. "lot Lanosem do rowu" (z uwzględnieniem mostku) jest przynajmniej zabawne ;) -- Alex GG#1667593 '97 Caro 1.6GLSI http://alex81.byxonline.com | www.3fsozlot.fsoptk.pl 71 |
Data: Czerwiec 25 2007 23:04:40 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pa łę. | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Alex81, A poważnie to fizyki nie da się oszukać, więc po co zadawać pytaniaJak widać dla Romana są mało retoryczne... Co uwzględniając przechodzący Lot nie był ani najpoważniejszym ani najdroższym zdarzeniem. I nie miał nic wspólnego z prędkością. Jakbym jak ostatni kretyn nie wyskoczył na czołowe zderzenie - nie byłoby potrzeby ratowania się rowem. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ 72 |
Data: Czerwiec 25 2007 22:08:11 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Artur 'futrzak' Maśląg | 'Tom N' pisze: Artur 'futrzak' Maśląg : Skoro o tym wiesz, to Twoją odpowiedź traktuję jak zwykłą złośliwość oraz typowe trollowanie. Przy jakiej prędkości występuje większa śmiertelność - małej czy dużej? Tak, tak, zależy z jaka prędkością ich trafisz. :( A poważnie to fizyki nie da się oszukać, więc po co zadawać pytania Wystarczyła prosta odpowiedź od grupowych krętaczy. Zgodnie z wcześniejszymi definicjami prędkość nie miała wpływu na śmiertelność osób biorących udział w wypadku. -- Jutro to dziś, tyle że jutro. 73 |
Data: Czerwiec 25 2007 20:30:00 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: 'Tom N' | Artur 'futrzak' Maśląg w 'Tom N' pisze: Ależ proszę bardzo, nie mam nic przeciw. Parafrazując niedawną wypowiedź anonima: ja po prostu traktuję tę grupę jako rozrywkę. Gdy będę śmiertelnie poważny zapewne zauważysz -- po braku wiadomości A poważnie to fizyki nie da się oszukać, więc po co zadawać pytaniaWystarczyła prosta odpowiedź od grupowych krętaczy. Zgodnie z Masz na myśli slogan "to nie prędkość zabija"? -- Tomasz Nycz [priv-- >>X-Email] 74 |
Data: Czerwiec 25 2007 21:30:46 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Alex81 | In article > Wypadki przy jakiej prędkości są trudniejsze do osiągnięcia - małej czyNo wreszcie jakiś konkret. > Wypadki przy jakiej prędkości są bardziej śmiertelne - małej czy dużej?A tu standardowe zaciemnianie. Dobra, to tak jak "chłop krowie na rowie": jakie wypadki trudniej przeżyć? Te przy małej czy dużej prędkości? -- Alex GG#1667593 '97 Caro 1.6GLSI http://alex81.byxonline.com | www.3fsozlot.fsoptk.pl 75 |
Data: Czerwiec 25 2007 22:11:15 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: R2r | W dniu 2007-06-25 21:13, 'Tom N' napisał(a): Alex81 wNieprawda. Wypadki zdarzają się przy dowolnych - większych od zera - prędkościach. Większe prawdopodobieństwo zajścia wypadku jest przy prędkości niedostosowanej do warunków ruchu - zbyt dużej lub - również! - zbyt małej. Nieprawda. Większa prędkość powoduje wzrost prawdopodobieństwa dużego rozmiaru skutków wypadku - a więc np. większej ilości ofiar śmiertelnych.Wypadki przy jakiej prędkości są bardziej śmiertelne - małej czy dużej? -- Pozdrawiam. Artur. ________________________________________________________ 76 |
Data: Czerwiec 25 2007 21:15:13 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pa łę. | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Alex81, Wiedziałem :DNie ma prostej odpowiedzi na tak zadane pytanie.Czarujesz rzeczywistość. Powolna jazda nie gwarantuje braku wypadków.Sam czarujesz rzeczywistość. Wypadki przy jakiej prędkości są Miałem w swoim życiu kilka zdarzeń drogowych. W tym takie, które mogły się skończyć tragicznie. _Wszystkie_ z mojej winy i ani jeden z winy prędkości. Wszystkich dałoby się uniknąć, gdybym nie popełnił jakiegoś głupiego błędu. Nie miałem ani jednego zdarzenia tam, gdzie jeżdżę najszybciej: na autostradzie. Najpoważniej (szkoda całkowita) uszkodziłem samochód przy szybkości ok. 60 km/h, w mieście - wtedy (1997 rok) była to szybkość przepisowa. Najdrożej (m.in. wywaliło poduszkę) uszkodziłem samochód przy jakiś 30 km/h - również w mieście. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ 77 |
Data: Czerwiec 25 2007 21:33:02 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Alex81 | In article 78 |
Data: Czerwiec 25 2007 22:37:21 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: J.F. | On Mon, 25 Jun 2007 21:15:13 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote: Miałem w swoim życiu kilka zdarzeń drogowych. W tym takie, które mogły A ile z nich nie mialoby miejsca gdybys wczesniej wolniej jechal ? :-) Niestety - predkosc zaostrza ryzyko. Ale znow jak wolno mozna sie wlec :-) Nie miałem ani jednego zdarzenia tam, gdzie jeżdżę najszybciej: na A ci tirowcy zajezdzajacy ci droge ? Barierka na A4 pokazuje jak bezpieczna jest do droga :-) J. 79 |
Data: Czerwiec 25 2007 23:09:31 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pa łę. | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello J, Miałem w swoim życiu kilka zdarzeń drogowych. W tym takie, które mogłyA ile z nich nie mialoby miejsca gdybys wczesniej wolniej jechal ? :-) Mam ruch tarasować? Bądź poważny. Niestety - predkosc zaostrza ryzyko. Ale znow jak wolno mozna sie wlec Właśnie. Nie miałem ani jednego zdarzenia tam, gdzie jeżdżę najszybciej: naA ci tirowcy zajezdzajacy ci droge ? Jak na razie bez otarć. Jakoś się udaje zmieścić. Barierka na A4 pokazuje jak bezpieczna jest do droga :-) Jasne. Szkoda tylko, że krzyży przybywa :( -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ 80 |
Data: Czerwiec 26 2007 16:05:35 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: J.F. | On Mon, 25 Jun 2007 23:09:31 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote: Hello J, Znaczy sie jechales wtedy nie szybciej niz inni ? Testowanie lanosa w rowie .. kto tarasowal ? A jechalbys wolniej to bys nie probowal wyprzedzac.. Nie miałem ani jednego zdarzenia tam, gdzie jeżdżę najszybciej: naA ci tirowcy zajezdzajacy ci droge ? Ale ryzyko jest ? J. 81 |
Data: Czerwiec 26 2007 23:17:23 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pa łę. | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello J, Znaczy sie jechales wtedy nie szybciej niz inni ?A ile z nich nie mialoby miejsca gdybys wczesniej wolniej jechal ? :-)Mam ruch tarasować? Bądź poważny. Na karku czułem gorący oddech kierowcy busa... Testowanie lanosa w rowie .. kto tarasowal ? Jak bardzo wolniej musiałbym jechać, żeby nie wyprzedzać starej ciężarówki z przyczepą? Już to tłumaczyłem kilka razy: przekombinowałem na łagodnym łuku w prawo z obserwowaniem drogi z prawej strony i wyskoczyłem na czołówkę. To był ostatni raz, kiedy bawiłem się w wyprzedzanie "z marszu" na podstawie obserwacji z niewłaściwej strony. I od tamtej pory przestrzegam wszystkich przed takimi kombinacjami - jednak martwa strefa jest zdecydowanie za duża. Ale ryzyko jest ?Jak na razie bez otarć. Jakoś się udaje zmieścić.Nie miałem ani jednego zdarzenia tam, gdzie jeżdżę najszybciej: naA ci tirowcy zajezdzajacy ci droge ? Jasne. Tylko jakoś zależności od prędkości brak. Ba - im szybciej jadę, tym łatwiej mi zdążyć wyprzedzić zanim on zmieni pas ;-P -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ 82 |
Data: Lipiec 03 2007 11:25:37 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: J.F. | On Tue, 26 Jun 2007 23:17:23 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote: Hello J, Wystarczylo jechac na tyle wolniej zeby zaistniala wieksza chec dalszego zwolnienia a mniejsza wyprzedzenia "z marszu" :-) Ale ryzyko jest ?Jak na razie bez otarć. Jakoś się udaje zmieścić.Nie miałem ani jednego zdarzenia tam, gdzie jeżdżę najszybciej: naA ci tirowcy zajezdzajacy ci droge ? A jak jedziesz wolniej to latwiej zahamowac :-) Myslisz ze ta barierka na srodku tak pogieta od pojazdow jadacych 90 ? :-) J. 83 |
Data: Lipiec 03 2007 13:38:55 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pa łę. | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello J, Myslisz ze ta barierka na srodku tak pogieta od pojazdow jadacych 90 ? Jedno przytarcie widziałem na własne oczy - TIR TIRowi zajechał. Ale były bluzgi na CB... A ja miałem niemal pełne spodnie z trudem mieszcząc się w galimatiasie, jaki na drodze się zrobił... Gdyby to nie było tylko otarcie - zapewne w relacji z karambolu byś zobaczył ładnie zmielonego między TIRami Lanosa. Na szczęście, po niemal dokładnie 12 latach, 28 czerwca 2007 zaliczyłem ostatnią trasę do klientów i jestem teraz niedzielny kierowca - kapelusznik. Nigdzie mi się już nie śpieszy i będę mógł jedynie opowiadać o mrożących krew w żyłach wtargnięciach rozjuszonych staruszek na przejściach dla pieszych ;) -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ 84 |
Data: Czerwiec 26 2007 05:52:57 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Seba | J.F. napisal w wiadomosci Barierka na A4 pokazuje jak bezpieczna jest do droga To jest wrecz przerazajace - nie ma chyba kilometra, zeby barierka nie nosila sladow otarcia/uderzenia. I to w obie strony patrzac od WRC - w kierunku Slaska jak i granicy. Dziwne jest to, iz za nasza zachodnia granica uszkodzone barierki nie sa tak widoczne - byc moze tak szybko je naprawiaja, albo po prostu tam nie ma az tylu niebezpiecznych sytuacji skutkujacych ich uszkodzeniami. -- Pozdrawiam Sebastian S. 85 |
Data: Czerwiec 26 2007 11:16:29 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pa łę. | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Seba, Barierka na A4 pokazuje jak bezpieczna jest do drogaTo jest wrecz przerazajace - nie ma chyba kilometra, zeby barierka Bo tam policja _jeździ_ i zajmuje się poprawą bezpieczeństwa a nie suszeniem. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ 86 |
Data: Czerwiec 26 2007 16:07:41 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: J.F. | On Tue, 26 Jun 2007 05:52:57 +0000 (UTC), Seba wrote: J.F. napisal w wiadomosci Ja mam jeszcze wrazenie ze przegieta jest w jedna strone czesciej. Bodajze ci co jada na zachod sa gorsi. Hm, oslepiajace slonce ? Dziwne jest to, iz za nasza zachodnia granica uszkodzone barierki nie Tam policja szybko lapie wypadkowiczow zeby koszt naprawy doliczyc im do OC :-) J. 87 |
Data: Czerwiec 26 2007 20:53:58 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Adam Płaszczyca | On Mon, 25 Jun 2007 21:15:13 +0200, RoMan Mandziejewicz Miałem w swoim życiu kilka zdarzeń drogowych. W tym takie, które mogły Na przykład - gdybys jechał wolniej. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html ___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 88 |
Data: Czerwiec 26 2007 21:00:38 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałÄ. | Autor: cataztrof | Adam Płaszczyca pisze: On Mon, 25 Jun 2007 21:15:13 +0200, RoMan Mandziejewiczjak np w "lot koszacy motyla bojowego". -- "Nie strzelajcie do orkiestry, jesli oni zgina przyjda lepsi" (C) GC 89 |
Data: Czerwiec 25 2007 21:27:27 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: J.F. | On Mon, 25 Jun 2007 20:26:17 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote: Czarujesz rzeczywistość. Powolna jazda nie gwarantuje braku wypadków. No chyba ze przy drodze drzewa rosna :-) J. 90 |
Data: Czerwiec 25 2007 23:40:45 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Maks | Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości Czarujesz rzeczywistość. Powolna jazda nie gwarantuje braku wypadków. Nie dalej, jak wczoraj jechałem po mieście, prędkość koło 80 (nadmierna), przelot przez rondo na zielonym i jakiś wieśniak wyjechał przede mnie z bocznej drogi od razu na lewy pas. Mogłem miękko zmienić pas na prawy, ale chciałem go postraszyć. W ostatniej chwili wykonałem zaplanowaną gwałtowną zmianę pasa.... Nawierzchnia sucha, upał, wesołe popołudnie, chwilę temu miła pogawędka przez telefon z żoną, plany na wieczór itd... Auto mnie zaskoczyło nagłą podsterownością i musiałem je opanowywać. Zachowałem się jak debil. Nic się nie stało, trwało to ułamek sekundy, ale byłem _zaskoczony_. Gdybym jechał wolniej, nie byłoby o czym pisać. Jestem "pełnoletnim" kierowcą z dużym stażem na ciężarówkach itd., ale dałem się zaskoczyć przez własne auto. Prędkość nie była trzycyfrowa, ale takie sytuacje uczą pokory. I dystansu do siebie. A jechałem szybko i bezpiecznie :). -- Pozdrawiam Maks 91 |
Data: Czerwiec 25 2007 23:46:35 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Alex81 | In article a@b.c says... Jestem "pełnoletnim" kierowcą z dużym stażem na cieżarówkach itd., ale dałem Tak patrząc po tym opisie ("80 po mieście", "chciałem go postraszyć") to niedowartościowane ego Cię zaskoczyło, nie auto. -- Alex GG#1667593 '97 Caro 1.6GLSI http://alex81.byxonline.com | www.3fsozlot.fsoptk.pl 92 |
Data: Czerwiec 25 2007 23:53:18 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Maks | Użytkownik "Alex81" napisał w wiadomości In article a@b.c says... Nie ego. Miałem dobry nastrój i włączyło mi się "ułańskie wieśniactwo" :). Czasem się sypnie szybciej po mieście i ja się przyznaję do tego bez bicia. Ale ten opis miał zobrazować, że prędkość jest głównym parametrem decydującym o jakości prowadzenia auta. A wydaje mi się, że "obycia" z drogą mi nie brakuje :). Po prostu jechałem zbyt szybko na ten manewr i zostałem zaskoczony. A koleś "postraszony" i tak ma to w d.... Bo to taksówkarz :). Z kręgu znajomych nikt chyba nie powie, że z moim ego jest coś nie tak. Jestem skromny :). -- Pozdrawiam Maks 93 |
Data: Czerwiec 25 2007 23:45:16 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pa łę. | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Maks, Czarujesz rzeczywistość. Powolna jazda nie gwarantuje braku wypadków.Nie dalej, jak wczoraj jechałem po mieście, prędkość koło 80 (nadmierna), [...] A jechałem szybko i bezpiecznie :). Jechałeś szybko i bezpiecznie do czasu, gdy postanowiłeś trochę poświrować. I to własnie świrowanie byłoby przyczyną ewentualnego wypadku. A prędkość rzeczywiście nadmierna w stosunku do umiejętności, warunków i bla, bla, bla ;) -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ 94 |
Data: Czerwiec 25 2007 23:56:50 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Maks | Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości Jechałeś szybko i bezpiecznie do czasu, gdy postanowiłeś trochę No i do tego zmierzam :). Albo ja poświruje, albo ktoś poświruje, a dzwon jest dzwonem. I wtedy jest tak, jak piszesz z tą prędkością. Ale jak się świruje wolniej, to i Newton jest łaskawszy i opony więcej wybaczają. :) -- Pozdrawiam Maks 95 |
Data: Czerwiec 26 2007 12:10:01 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Tomasz Nowicki | Ale i tak dobrze, że straciłeś jedynie miły wieczór z małżonką, na rzecz smętnego oglądania wiadomości sportowych ;) 96 |
Data: Czerwiec 26 2007 13:40:27 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Maks | Użytkownik "Tomasz Nowicki" napisał w wiadomości Ale i tak dobrze, że straciłeś jedynie miły wieczór z małżonką, na rzecz Nic się nie stało, wieczór doszedł do skutku ;). Dowiedziałem się tylko, że nie jestem taki doskonały, skoro dałem się ponieść przez kupę blachy :). -- Pozdrawiam Maks 97 |
Data: Czerwiec 26 2007 17:23:05 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Tomasz Nowicki | Maks powiada w dniu 2007-06-26 13:40: Użytkownik "Tomasz Nowicki" napisał w wiadomości Dziadek mi kiedyś opowiadał: "Słuchaj wnuku, mężczyzna w życiu wstydzi się tak naprawdę tylko dwa razy - pierwszy raz, kiedy nie może drugi raz i drugi raz, kiedy nie może pierwszy raz. Ale i tak nie ma dla mężczyzny takiego kłopotu, z którego by się jakoś nie wylizał" T. 98 |
Data: Czerwiec 26 2007 22:41:09 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Maks | Użytkownik "Tomasz Nowicki" napisał w wiadomości Dziadek mi kiedyś opowiadał: "Słuchaj wnuku, mężczyzna w życiu wstydzi się True..... ;) -- Pozdrawiam Maks 99 |
Data: Czerwiec 25 2007 18:57:47 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: castrol | dips pisze: przyznam, że ci z tyłu nie mają obowiązku w mieście Przyznam, ze zastanawiam sie kto Ci dal prawko. -- Pozdrawiam Jacek 100 |
Data: Czerwiec 25 2007 12:16:38 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: JKK |
Cztery, kiedy już widział, że ciężarówka wjeżdża na jego pas miastJeden z podstawowych manewrów, którego powinni uczyć na kursach: zacząłeś wyprzedzanie (zakładam, że droga pusta), sytuacja się zmieniła - hamujesz, wyprzedzany pojazd wyprzedza cię z prawej, chowasz się w lukę za nim / wracasz na prawy pas. Niestety, dla wielu to za trudne - lepiej grzać do końca ... Pzdr JKK 101 |
Data: Czerwiec 25 2007 10:50:30 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: szadok | W wiadomości JKK Jeden z podstawowych manewrów, którego powinni uczyć Tylko jeszcze musiałby ten z prawej (wyprzedzany) nie hamować. Bo często gęsto ten z prawej też hamuje i... kalafior gotowy pzdr, szadok -- przy odpowiadaniu na priv usuń cyfry z mojego adresu "To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami" śp. Babcia 102 |
Data: Czerwiec 25 2007 10:54:12 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Samotnik | Dnia 25.06.2007 szadok napisał/a: W wiadomości JKK No bo ciężko zgadnąć, jaką decyzję podejmie wyprzedzający. Teoretycznie to gwałtowne zahamowanie da mu gwarantowane miejsce przede mną, bo za mną mogą być inne samochody i dopóki nie jeżdżę 911-tką, to pewnie nie dam rady w ciągu sekundy tak odejść, żeby miał gdzie wjechać. ;) -- Samotnik http://www.bizuteria-artystyczna.pl/ 103 |
Data: Czerwiec 25 2007 16:55:57 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Rafał Grzelak | Samotnik wrote: No bo ciężko zgadnąć, jaką decyzję podejmie wyprzedzający. A ja uwazam, ze najlepsze co mozna zrobic to... nic. Jechac dalej ze stala predkoscia, bo malo prawdopodobne ze wyprzedzajacy i my jako wyprzedzani akurat sie zrozumiemy. Ew. przytulic sie nieco do pobocza, jesli warunki pozwalaja. -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl 104 |
Data: Czerwiec 25 2007 19:08:30 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Alex81 | In article says... A ja uwazam, ze najlepsze co mozna zrobic to... nic. Jechac dalej zeDokładnie. Do tego uważać co się dzieje i przenieść nogę z gazu na hamulec - może uratować auto. I wiem co mówię ;) -- Alex GG#1667593 '97 Caro 1.6GLSI http://alex81.byxonline.com | www.3fsozlot.fsoptk.pl 105 |
Data: Czerwiec 28 2007 11:16:26 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Adam Płaszczyca | On Mon, 25 Jun 2007 19:08:30 +0200, Alex81 wrote: Dokładnie. Do tego uważać co się dzieje i przenieść nogę z gazu na Taki odruch przenoszenia nogi na lub nad hamulec jest bardzo wskazany. Ja mam taki, kiedy nie mam pewności, że widzę wystarczająco długi odcinek drogi, szczególnie przy szczytach wzniesień. To daje 20-30 metrów mniej drogi potrzebnej do zahamowania. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/ ___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 106 |
Data: Czerwiec 25 2007 13:38:46 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Adam Płaszczyca | On Mon, 25 Jun 2007 10:50:30 +0000 (UTC), szadok
W tej sytuacji, co najwyżej klient z Audi zatrzymałby się na lewym poboczu... -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/ ___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 107 |
Data: Czerwiec 25 2007 14:18:30 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Tomasz Pyra | szadok pisze: W wiadomości JKK pisze, co następuje... Ten wyprzedzany też jest poważnie zagrożony. Widziałem kiedyś kierowcę który widząc, że z przeciwka się wyprzedzają (miejsca było mało, ale by wystarczyło) spanikował, zablokował hamulce, wpadł w poślizg i zaczął skakać po mokrej drodze od prawej do lewej. Cud że się nie pozderzali wszyscy. Ominięcie takiego skaczącego samochodu byłoby bardzo trudne. Dlatego widząc, że w pobliżu zaczyna być niebezpiecznie mimo wszystko lepiej hamować. W ciągu sekundy traci się ponad 30km/h, a do dużo zważywszy na skutki potencjalnego wypadku. Ucieczka przez przyspieszanie jest dużo trudniejsza z powodu mizernych przyspieszeń typowych samochodów na podróżnych przełożeniach. Jak się nie ma 100% pewności (uwzględniając paniczne i nieracjonalne decyzje innych kierowców) to jednak lepiej hamować niż kombinować wymijać przeszkody. -- PMS++ PJ S+ p+ M(+) W+>+++ P++:++ X(+) L++ B+ M+ Z++(+++) T- W- CB++ 108 |
Data: Czerwiec 25 2007 17:19:07 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: J.F. | On Mon, 25 Jun 2007 14:18:30 +0200, Tomasz Pyra wrote: Ten wyprzedzany też jest poważnie zagrożony. Nie trzeba wielkiej paniki - dwie sekundy roznicy i Adam moglby sie dowiedziec ze za maly odstep trzymal :-) J. 109 |
Data: Czerwiec 25 2007 12:27:35 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: KrzysiekPP | miał oko na sytuację i biegne do Granady po skrzynkę z narzędziami i Łom ?! -- Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl/ford/escort.jpg, TTI770 #19 110 |
Data: Czerwiec 25 2007 12:35:03 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Gabriel'Varius' | Użytkownik KrzysiekPP napisał: http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%81om_(narz%C4%99dzie) :-)miał oko na sytuację i biegne do Granady po skrzynkę z narzędziami i pozdrawiam -- <-- - http://www.varius.jawnet.pl -- -> Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi. Oskar Wilde 111 |
Data: Czerwiec 25 2007 12:36:28 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Cyprian Prochot |
Łom ?! a Ty nie wozisz lomu w samochodzie rutynowo ? ;) -- pozdrawiam Cyprian Prochot CKMK - Scorpio 2.4 V6 Srebrny Metalic + Alan 28 / RS39 + AT 1700 PMS++PJ S+ p++ M W P++:++ X+ L++ B++ M+ Z+++ T-W- CB++ 112 |
Data: Czerwiec 25 2007 13:08:35 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Ryszard K. |
Ja też, zgodnie z przysłowiem " nie wychodż z doma bez łoma " :>)) R.K. 113 |
Data: Czerwiec 25 2007 13:39:14 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Adam Płaszczyca | On Mon, 25 Jun 2007 12:27:35 +0200, KrzysiekPP miał oko na sytuację i biegne do Granady po skrzynkę z narzędziami iŁom ?! No łom. Taki około 70 cm długości. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/ ___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 114 |
Data: Czerwiec 25 2007 13:49:45 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: =Marcos= | > miał oko na sytuację i biegne do Granady po skrzynkę z narzędziami i Pewnie mieszkasz na takim zamykanym osiedlu z ochroną :P Nie no, żarty żartami, ale znam wielu kierowców wożących z sobą łomy :) Przydatny gadżet. -- Marcos [Marek Ślusarczyk] marek [AT] microstock . pl http://www.microstock.pl <- sprzedaj swoje zdjęcia 115 |
Data: Czerwiec 25 2007 13:54:10 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Adam Płaszczyca | On Mon, 25 Jun 2007 13:49:45 +0200, "=Marcos=" Nie :D Po prostu kiedyś włożyłem, a że bagażnik mam spory, to niechŁom ?! leży. Nie no, żarty żartami, ale znam wielu kierowców wożących z sobą łomy :)No właśnie ;) -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/ ___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 116 |
Data: Czerwiec 25 2007 15:11:15 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Cyprian Prochot | Użytkownik "Adam Płaszczyca" napisał w Nie :D Po prostu kiedyś włożyłem, a że bagażnik mam spory, to niech przynajmniej bagaznik ;P -- pozdrawiam Cyprian Prochot CKMK - Scorpio 2.4 V6 Srebrny Metalic + Alan 28 / RS39 + AT 1700 PMS++PJ S+ p++ M W P++:++ X+ L++ B++ M+ Z+++ T-W- CB++ 117 |
Data: Czerwiec 27 2007 18:39:34 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: jerzu | On Mon, 25 Jun 2007 12:27:35 +0200, KrzysiekPP miał oko na sytuację i biegne do Granady po skrzynkę z narzędziami i Nie mieści Ci się w bagażniku? Ja bez łoma nie wyjeżdżam poza miasto. P.S. NMSP -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 Zagłosuj - http://podrasuj2.idg.pl/user.asp?id=8397 118 |
Data: Czerwiec 25 2007 13:12:16 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: pluton | Z Audi udaje się wyciągnąć dwie osoby - kierowcę i pasażerkę jadącą z Wiem, ze to kiepskie miejsce na zarty, ale nie odbierajmy zycia zbyt powaznie. Wypadek samochodowy. Kierowca siedzi w rozpierdzielonym samochodzie z wybałuszonymi oczami, a policjant zwraca się do niego z ojcowskim pouczeniem w te słowa: - No i widzi pan? Pan zapi?ł pas i nawet pan nie dra?nięty, a pana kobita nie zapięła i teraz się wala tam w krzakach z chujem w zębach. pozdrawiam pluton 119 |
Data: Czerwiec 28 2007 09:03:05 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: SebaeL | pluton napisał: Wypadek samochodowy (ciach) Pluton, wisisz mi ścierkę do monitora :))) seba 120 |
Data: Czerwiec 25 2007 13:35:04 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: kml |
Szkoda, że "kierowca" przeżył. Szkoda, że sie sam nie wyeliminował. -- pozdrawiam kml 121 |
Data: Czerwiec 25 2007 13:45:37 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Noel | Użytkownik kml napisał:
? Przecież jeżeli wyjdzie na jaw, że te dwie dziewczyny Audi sobie z nim jechały zamiast grzecznie się bawić na podwórku to facet ma na głowie dwóch dosyć wk.. ojców. Szczęście jego się powoli kończy. -- Tomek "Noel" B. 122 |
Data: Czerwiec 25 2007 13:50:15 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: kml |
Użytkownik kml napisał: Powiem szczerze, g.... mnie obchodzą ojcowie tych dziewczyn, dla mnie dobra informacja zwiazana z tym postem byłaby taka, że z kierowcy zostały podroby i poszły do fabryki żarcia dla kotów i nigdy więcej nie wsiądzie za kółko. Ciekawe co by było gdyby to była osobówka a nie ciężarówka :| -- pozdrawiam kml 123 |
Data: Czerwiec 25 2007 13:56:05 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Adam Płaszczyca | On Mon, 25 Jun 2007 13:50:15 +0200, "kml" Powiem szczerze, g.... mnie obchodzą ojcowie tych dziewczyn, dla mnie IMHO podobnie. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/ ___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 124 |
Data: Czerwiec 25 2007 14:06:39 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: Tomasz Pyra | kml pisze: Powiem szczerze, g.... mnie obchodzą ojcowie tych dziewczyn, dla mnie dobra informacja zwiazana z tym postem byłaby taka, że z kierowcy zostały podroby i poszły do fabryki żarcia dla kotów i nigdy więcej nie wsiądzie za kółko. Ciekawe co by było gdyby to była osobówka a nie ciężarówka :| Adam pisze że gość się konkretnie obił w tym wypadku. Więc ten wypadek z całą pewnością wybije mu z głowy "nieśmiertelność". Może na własnych nogach, może na wózku, ale z pewnością stanie się propagatorem ostrożnej, powolnej jazdy. -- PMS++ PJ S+ p+ M(+) W+>+++ P++:++ X(+) L++ B+ M+ Z++(+++) T- W- CB++ 125 |
Data: Czerwiec 25 2007 15:49:52 | Temat: Re: Smutne konsekwencje wyprzedzania na pałę. | Autor: | |