Grupy dyskusyjne   »   SAAB 9-3 I

SAAB 9-3 I



1 Data: Sierpien 02 2014 23:14:41
Temat: SAAB 9-3 I
Autor: mk 

Witam
Zakochany jestem w Sabince Saab 9-3 I w benzynie, niekoniecznie z najmocniejszymi silnikami, mogą być tez te 130 konne.
Poszukuję dobrego/wierzytelnego sprzedawcy/dealera aby zakupić autko w stanie do jazdy.

Pzdr
MK

-- -
Ta wiadomoć e-mail jest wolna od wirusów i złoĹ›liwego oprogramowania, ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.
http://www.avast.com



2 Data: Sierpien 03 2014 09:18:44
Temat: Re: SAAB 9-3 I
Autor: Cavallino 


Użytkownik "mk"  napisał w wiadomoĹ›ci grup

Witam
Zakochany jestem w Sabince Saab 9-3 I w benzynie, niekoniecznie z najmocniejszymi silnikami, mogą być tez te 130 konne.
PoszukujÄ™ dobrego/wierzytelnego sprzedawcy/dealera

A co to jest wierzytelny dealer?

3 Data: Sierpien 03 2014 10:51:25
Temat: Re: SAAB 9-3 I
Autor: Lewis 

W dniu 2014-08-02 23:14, mk pisze:

Witam
Zakochany jestem w Sabince Saab 9-3 I w benzynie, niekoniecznie z
najmocniejszymi silnikami, mogą być tez te 130 konne.
Poszukuję dobrego/wierzytelnego sprzedawcy/dealera aby zakupić autko w
stanie do jazdy.



Odpuć sobie wersje N/A bÄ™dziesz płakać po pewnym czasie.
PalÄ… wiÄ™cej niż prawie 2x mocniejsze od nich turbo i tracisz to co w saabie jest najlepsze ;)

Co do uczciwego handlarza to nie ma kogoĹ› takiego. Szukaj na forach klubowych, czasami trafia siÄ™ sztuka którÄ… sprzedaje saabowiec.

Jeszcze odnoĹ›nie samego modelu, poszukaj lepiej 9-5, znacznie wygodniejszy i lepiej wykonany niż 9-3 i ma mniej problemów z korozjÄ….

Silniki w 9-3 w zasadzie były 4. B204i/B234i - wolnossak 2.0 i 2.3, B204 turbo - starsza konstrukcja, wytrzymała, znoszÄ…ca duże moce oraz B205 - nowszy uekologiczniony i odchudzony cierpiÄ…cy na zacierajÄ…ce siÄ™ panewki z powodu zasyfionej misy i smoka, gównianej odmy. Konstrukcyjnie sam słupek nie miał wiÄ™kszych różnic przy podziale na moce.

9-5 silniki 2.
B205 jak wyżej, oraz B235turbo - 2.3l też "eko" standardowo odma i smok, do tego problemy z ubogÄ… mieszankÄ… - zwłaszcza wersje aero 250KM przez co czÄ™sto sÄ… do kupienia z dziurÄ… w bloku.

Po zakupie któregokolwiek podstawowa rzecz to zdjÄ™cie misy, wyczyszczenie jej, sprawdzenie panewek korbowodowych i głównych, sprawdzenie stanu pompy oleju i zaworka nadmiarowego oraz wymiana odmy na OCT.

To z grubsza tyle :)


--
Pozdrawiam
Lewis

SAAB 9-3 I



Grupy dyskusyjne