Marek P. wrote:
TIM wrote:
Hej
Znacie roznice miedzy sprinterem kupionym w Europie a sprowadzonym z
usa? Np w Europie model 316cdi ma poj 2,2 i 160km a z USA 316crd to
3.0l i 154km Obawiam sie o dostepnosc czesci tego amerykanca ...
Pozdr
Znalazłem też coś takiego
"Do napędu stosowany jest tylko jeden rodzaj silnika. Jest to
pięciocylindrowa, wysokoprężna i turbodoładowana jednostka napędowa o
pojemności 2.687 ccm i mocy 154 KM. To znany, mercedesowski silnik CDI z
systemem bezpośredniego wtrysku paliwa typu "
http://admoto.pl/pub/article_print.asp?g=GS&n=866&f=wf_1647.xml&artykul=Z+Europy+do+USA&dat=
4 |
Data: Marzec 09 2010 22:56:39 |
Temat: Re: Sprinter 906 USA a EUROPA |
Autor: TIM |
Użytkownik "Marek P." napisał w wiadomości
Marek P. wrote:
TIM wrote:
Hej
Znacie roznice miedzy sprinterem kupionym w Europie a sprowadzonym z
usa? Np w Europie model 316cdi ma poj 2,2 i 160km a z USA 316crd to
3.0l i 154km Obawiam sie o dostepnosc czesci tego amerykanca ...
Pozdr
Znalazłem też coś takiego
"Do napędu stosowany jest tylko jeden rodzaj silnika. Jest to
pięciocylindrowa, wysokoprężna i turbodoładowana jednostka napędowa o
pojemności 2.687 ccm i mocy 154 KM. To znany, mercedesowski silnik CDI z
systemem bezpośredniego wtrysku paliwa typu "
http://admoto.pl/pub/article_print.asp?g=GS&n=866&f=wf_1647.xml&artykul=Z+Europy+do+USA&dat=
To poprzedni model sprintera
Ja mowie o najnowszym czyli 906
Taki silnik pakuja w stanach
http://www.dodge.com/en/2009/sprinter/capability/powertrain/
Ciekawe 154 koniki z 3.0l V6 a w europie 164km z 2,2l
5 |
Data: Marzec 10 2010 12:41:55 | Temat: Re: Sprinter 906 USA a EUROPA | Autor: Konrad |
To poprzedni model sprintera
Ja mowie o najnowszym czyli 906
Taki silnik pakuja w stanach
http://www.dodge.com/en/2009/sprinter/capability/powertrain/
Ciekawe 154 koniki z 3.0l V6 a w europie 164km z 2,2l
Tam chyba tak mają, z tego co kojarze paliwo ma troche mniej oktanów, wiec
silniki sporo wieksze, a koni tyle samo ...
6 |
Data: Marzec 10 2010 13:27:43 | Temat: Re: Sprinter 906 USA a EUROPA | Autor: ..:maniek:.. |
Tam chyba tak mają, z tego co kojarze paliwo ma troche mniej oktanów, wiec
silniki sporo wieksze, a koni tyle samo ...
a co maja oktany do mocy??
PS. w samochodzie nie moc ma znaczenie a moment...i w amerykanskich mocy moze
duzo nie ma ale za to moment masz wysoki przyniskich obrotach i efekt jest taki
ze takim 3.0V6 przy predkosci 100km/h masz obroty 1800 a w 2.2 masz np.3000
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
7 |
Data: Marzec 10 2010 08:01:26 | Temat: Re: Sprinter 906 USA a EUROPA | Autor: raadaar |
On 10 Mar, 13:27, "..:maniek:.." wrote:
PS. w samochodzie nie moc ma znaczenie a moment...
Tak. W tych samochodach bez skrzyni biegów...
efekt jest taki
ze takim 3.0V6 przy predkosci 100km/h masz obroty 1800 a w 2.2 masz np.3000
A nie zależy od od przełożenia skrzyni biegów, ewentualnie przekładni
głównej ?
8 |
Data: Marzec 10 2010 18:06:48 | Temat: Re: Sprinter 906 USA a EUROPA | Autor: Czarek Daniluk |
W dniu 2010-03-10 17:01, raadaar pisze:
efekt jest taki
ze takim 3.0V6 przy predkosci 100km/h masz obroty 1800 a w 2.2 masz np.3000
A nie zależy od od przełożenia skrzyni biegów, ewentualnie przekładni
głównej ?
Zależy, ale wyobraź sobie szybkoobrotową wiertarkę jadącą 100km/h przy takich obrotach ??
Trzeba mieć jeszcze odpowiedni moment obrotowy niski, żeby to wszystko było odpowiednio napędzane.
Pozdrawiam !!
9 |
Data: Marzec 10 2010 12:12:32 | Temat: Re: Sprinter 906 USA a EUROPA | Autor: raadaar |
On 10 Mar, 18:06, Czarek Daniluk wrote:
W dniu 2010-03-10 17:01, raadaar pisze:
>> efekt jest taki
>> ze takim 3.0V6 przy predkosci 100km/h masz obroty 1800 a w 2.2 masz np..3000
> A nie zależy od od przełożenia skrzyni biegów, ewentualnie przekładni
> głównej ?
Zależy, ale wyobraź sobie szybkoobrotową wiertarkę jadącą 100km/h przy
takich obrotach ??
Trzeba mieć jeszcze odpowiedni moment obrotowy niski, żeby to wszystko
było odpowiednio napędzane.
Nie zrozumiałem przykładu.
10 |
Data: Marzec 11 2010 09:47:17 | Temat: Re: Sprinter 906 USA a EUROPA | Autor: ..:maniek:.. |
Nie zrozumiałem przykładu.
hmm..jesli nie zrozumiales to trzeba sie poduczyc jaka jest roznicamiedzy
momentem a moca :-)
tak w skrocie ci powiem ze moment jest mierzalna wartoscia (na hamowni) a moc
jest wartoscia obliczana dopiero z wartosci momentu.
no i tak juz calkiem "na chlopski rozum" mozna przyjac ze moment jest
odpowiedzialny za przyspieszenie, a moc za predkosc maxymalna w bardzo duuuuzym
uproszczeniu
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
11 |
Data: Marzec 10 2010 16:09:09 | Temat: Re: Sprinter 906 USA a EUROPA | Autor: Roman |
Tam chyba tak mają, z tego co kojarze paliwo ma troche mniej oktanów, wiec
silniki sporo wieksze, a koni tyle samo ...
No i co oktany maja do diesla......
| | | | | | | |