Witam
Mam VW Bora z silnikiem 1,9 TDI 90PS. Od pewnego czasu jak stanê w korku 
albo na ¶wiat³ach odczuwam w kabinie lekkie wstrz±sy i na 100 % nie s± od 
silnika (wtryski siê nie zawieszaj±) Znajomy powiedzia³ mi, ¿e to wina 
sprzêg³a. Mo¿e mia³ kto¶ taki przypadek. Proszê o jakie¶ wyja¶nienia na 
temat zasady dzia³ania sprzêg³a dwumasowego . Dziêki
| 2 | 
Data: Pa?dziernik 15 2007 19:59:55 | 
| Temat: Re: Sprzêg³o dwumasowe VW | 
| Autor: Hinek  | 
U¿ytkownik "MaryN"  napisa³ 
  
Proszê o jakie¶ wyja¶nienia na temat zasady dzia³ania sprzêg³a dwumasowego . Dziêki 
 
 
Nie ma sprzegiel dwumasowych. Sa kola zamachowe dwumasowe. 
Google....Google...
 http://www.motofakty.pl/artykul/dwumasowe_kolo_zamachowe.html
Pozdr
 
--  
Hinek
 | 3 | 
Data: Pa?dziernik 15 2007 22:07:29 |  | Temat: Re: Sprzêg³o dwumasowe VW |  | Autor: Filip  |  
MaryN wrote: 
 
 Mam VW Bora z silnikiem 1,9 TDI 90PS. Od pewnego czasu jak stanê w korku albo na ¶wiat³ach odczuwam w kabinie lekkie wstrz±sy i na 100 % nie s± od silnika (wtryski siê nie zawieszaj±) Znajomy powiedzia³ mi, ¿e to wina sprzêg³a. Mo¿e mia³ kto¶ taki przypadek. Proszê o jakie¶ wyja¶nienia na temat zasady dzia³ania sprzêg³a dwumasowego . Dziêki  
 
> 
Nie ma czegos takiego jak sprzeglo dwumasowe w Borze.
 
Ja bym sprawdzil/wymienil napinacz paska rozrzadu. A z tymi Twoimi 100% to wiesz...
 
--  
/Pozdrawiam, Filip/
 www.c3cars.com
http://www.brianmoss.com/home.htm |  http://tinyurl.com/fhpfn
PMS++ PJ S+ p++ M+++(+) W+ P++:++ X(+) L+(++) B M+(++) Z+ T- W(+) CB++
 | 4 | 
Data: Pa?dziernik 16 2007 08:33:43 |  | Temat: Re: Sprzêg³o dwumasowe VW |  | Autor: Golab  |  
Witam 
Mam VW Bora z silnikiem 1,9 TDI 90PS. Od pewnego czasu jak stanê w korku 
albo na ¶wiat³ach odczuwam w kabinie lekkie wstrz±sy i na 100 % nie s± od 
silnika (wtryski siê nie zawieszaj±) Znajomy powiedzia³ mi, ¿e to wina 
sprzêg³a. Mo¿e mia³ kto¶ taki przypadek. Proszê o jakie¶ wyja¶nienia na 
temat zasady dzia³ania sprzêg³a dwumasowego . Dziêki 
 
Gdyby ci padlo kolo dwumasowe to bys mial regularne wibracje calej budy a 
nie nieregularne wstrzasy. Kolo dwumasowe jest zaprojektowane w celu 
niwelacji przenoszenia sie drgan silnika na skrzynie biegow i to je rozni od 
zwyklego kola zamachowego.
 
Marcin
 | 5 | 
Data: Pa?dziernik 16 2007 19:11:14 |  | Temat: Re: Sprzêg³o dwumasowe VW |  | Autor: RUN  |  
lu 
 niwelacji przenoszenia sie drgan silnika na skrzynie biegow i to je rozni od 
zwyklego kola zamachowego. 
 
Marcin 
 
czy przy uszkodzeniu kola dwumasowego drgania sa na "luzie" czy przy poszczegolnych biegach a moze podczas zmieniania biegow ?
 
MAciej
  |  |  |  |