Grupy dyskusyjne   »   Sprzeglo niby nowe a po regeneracji ?

Sprzeglo niby nowe a po regeneracji ?



1 Data: Lipiec 19 2010 13:26:34
Temat: Sprzeglo niby nowe a po regeneracji ?
Autor: Waldek 

Witam kupilem w sklepie mot. komplet sprzeglo luka do escorta (500zl)
zawiozlem do mechanika, a on twierdzi ze owszem jest to nowe sprzeglo ale po regeneracji
a za "oryginał" to trzeba dac min 6 stowek.  Mozliwe to ???

A jesli faktycznie po regeneracji to na czym to niby mialoby polegac
- na moje oko nic nie widac, a  jedyne co przychodzi mi do glowy to ew. moglaby byc wymieniana srodkowa czesc sprezyna  docisk ?
w kazdym badz razie mam fakture i nadzieje ze wszystko bedzie OK

Pozdrawiam



2 Data: Lipiec 19 2010 13:41:39
Temat: Re: Sprzeglo niby nowe a po regeneracji ?
Autor: Negro 

w kazdym badz razie mam fakture i nadzieje ze wszystko bedzie OK

regenerowane zuszywa się 40-60% szxybciej

jk

3 Data: Lipiec 19 2010 13:05:42
Temat: Re: Sprzeglo niby nowe a po regeneracji ?
Autor: Waldek Godel 

Dnia Mon, 19 Jul 2010 13:26:34 +0200, Waldek napisał(a):

Witam kupilem w sklepie mot. komplet sprzeglo luka do escorta (500zl)
zawiozlem do mechanika, a on twierdzi ze owszem jest to nowe sprzeglo ale po
regeneracji
a za "oryginał" to trzeba dac min 6 stowek.  Mozliwe to ???

A jesli faktycznie po regeneracji to na czym to niby mialoby polegac
- na moje oko nic nie widac, a  jedyne co przychodzi mi do glowy to ew. moglaby
byc wymieniana srodkowa czesc sprezyna  docisk ?

Jeżeli fabryczna regeneracja, to zostaje obudowa docisku i pierścień
sprzęgła. Zakładają nowe sprężyny i nowe okładziny i malują.

Sam kiedyś kupowałem takie i była to najtańsza opcja na rynku:
oryginał w ASO - 1400 za kompletne
zamienniki - 900-1600 zł, najtańszy firmowy zamiennik - ~1000 zł
oryginał regenerowany w fabryce, w ASO - 750 zł
Przy czym oryginał i regenerowany w zasadzie nie do odróżnienia, wszystko
pomalowane porządnie, z wszystkimi nowymi oznaczeniami Valeo.
PODOBNO (ale z dużym naciskiem na podobno) bieżnia docisku nie jest
wymieniana, tylko toczona i wygładzana, co w zasadzie ma minimalne
znaczenie, bo i tak zużywa się głównie okładzina sprzęgła a nie bieżnia
docisku. Przy kosztach robocizny i tak nie opłaca się wymieniać tylko
sprzęgła, bo jak pieprznie słoneczko, to będziesz w czarnej....

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

4 Data: Lipiec 19 2010 17:37:15
Temat: Re: Sprzeglo niby nowe a po regeneracji ?
Autor: Olek 

On 2010-07-19 13:26, Waldek wrote:

Witam kupilem w sklepie mot. komplet sprzeglo luka do escorta (500zl)
zawiozlem do mechanika, a on twierdzi ze owszem jest to nowe sprzeglo
ale po regeneracji
a za "oryginał" to trzeba dac min 6 stowek. Mozliwe to ???

A jesli faktycznie po regeneracji to na czym to niby mialoby polegac
- na moje oko nic nie widac, a jedyne co przychodzi mi do glowy to ew.
moglaby byc wymieniana srodkowa czesc sprezyna docisk ?
w kazdym badz razie mam fakture i nadzieje ze wszystko bedzie OK

Pozdrawiam


LUK z tego co wiem, zajmuje się tylko regeneracją, ale robi to bardzo dobrze. Jednak jak masz różnicę 100 zł w stos do oryginału to nie wiem nad czym Ty się zastanawiasz... Zrób raz a porządnie, bo zwalanie skrzyni jest chyba bardziej kosztowne niż 100 zł...

Sprzeglo niby nowe a po regeneracji ?



Grupy dyskusyjne