Grupy dyskusyjne   »   Staaaary mandat..

Staaaary mandat..



1 Data: Maj 19 2013 12:11:55
Temat: Staaaary mandat..
Autor: :D@w!d J@$ 

Witam.

Ostatnio dostałem list od skarbówki. "Szczęście w nieszczęściu" już nie mieszkam w rodzinnej miejscowoĹ›ci i miła pani z poczty nie chciała wydać tego listu ojcu. Ojciec przeszedł siÄ™ do US i okazało siÄ™, że jest to jakiĹ› mandat z 14.02.2013 r. na kwotÄ™ 100 PLN.

Pracowałem wtedy u prywaciarza i pamiÄ™tam (ot, taka data ;) że przeleciałem wtedy na czerwonym na jednym "wyjÄ…tkowym" skrzyżowaniu. Pewnie dostał wezwanie i jako kierujÄ…cego wskazał mnie.

Co mi teraz pozostaje?

1) Listu nie odbiorę bo w przeciągu 2 tygodni nie zjawię się w domu aby to odebrać.

2) Rodzina raczej chyba nie ma w obowiązku wskazywać gdzie obecnie przebywam i pod jakim adresem.

3) Płacić? Nie płacić? W sumie to już z 3 m-Ä…ce temu to było... przecież mogÄ™ nie pamiÄ™tać co wtedy robiłem ani gdzie byłem...

4) Czy jedynym wyjĹ›ciem US bÄ™dzie Ĺ›ciÄ…gniÄ™cie ode mnie tych pieniÄ™dzy przy najbliższym rozliczeniu PIT'a w 2014 roku? Obecnie nie pracujÄ™.



2 Data: Maj 19 2013 12:34:44
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Jacek 

W dniu 2013-05-19 12:11, :D@w!d J@$ pisze:

Co mi teraz pozostaje?

1) Listu nie odbiorÄ™ bo w przeciÄ…gu 2 tygodni nie zjawiÄ™ siÄ™ w domu aby
to odebrać.
Takie nieodebranie w Ĺ›wietle prawa polskiego liczy siÄ™ jako "skuteczne dorÄ™czenie". Zastanów siÄ™ co to znaczy.

3) Płacić? Nie płacić? W sumie to już z 3 m-Ä…ce temu to było... przecież
mogÄ™ nie pamiÄ™tać co wtedy robiłem ani gdzie byłem...
Ja bym radził kupić sobie spokój na najbliższe lata. Stówka to nie jest jakaĹ› wygórowana cena. PomyĹ›l o odsetkach i komorniku, który też za darmo nic nie robi.
Jacek

3 Data: Maj 19 2013 12:56:35
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Cavallino 


Użytkownik "Jacek"  napisał w wiadomoĹ›ci grup

W dniu 2013-05-19 12:11, :D@w!d J@$ pisze:
Co mi teraz pozostaje?

1) Listu nie odbiorÄ™ bo w przeciÄ…gu 2 tygodni nie zjawiÄ™ siÄ™ w domu aby
to odebrać.
Takie nieodebranie w Ĺ›wietle prawa polskiego liczy siÄ™ jako "skuteczne dorÄ™czenie". Zastanów siÄ™ co to znaczy.

W tym przypadku nic.


3) Płacić? Nie płacić? W sumie to już z 3 m-Ä…ce temu to było... przecież
mogÄ™ nie pamiÄ™tać co wtedy robiłem ani gdzie byłem...
Ja bym radził kupić sobie spokój na najbliższe lata. Stówka to nie jest jakaĹ› wygórowana cena. PomyĹ›l o odsetkach i komorniku, który też za darmo nic nie robi.

Mandatów nie Ĺ›ciÄ…ga komornik, tylko urzÄ…d skarbowy, który już swoje doliczył, odsetek nie ma.
Nic więcej mu nie grozi, a za 3 lata mandat się przedawni.

4 Data: Maj 19 2013 13:02:24
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Liwiusz 

W dniu 2013-05-19 12:56, Cavallino pisze:

Mandatów nie Ĺ›ciÄ…ga komornik, tylko urzÄ…d skarbowy, który już swoje
doliczył, odsetek nie ma.
Nic więcej mu nie grozi, a za 3 lata mandat się przedawni.


Nie przedawni siÄ™ wyegzekwujÄ… sobie z pensji lub zwrotu podatku.

--
Liwiusz

5 Data: Maj 20 2013 08:52:34
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Jan Koval 


Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomoĹ›ci

W dniu 2013-05-19 12:56, Cavallino pisze:

Mandatów nie Ĺ›ciÄ…ga komornik, tylko urzÄ…d skarbowy, który już swoje
doliczył, odsetek nie ma.
Nic więcej mu nie grozi, a za 3 lata mandat się przedawni.


Nie przedawni siÄ™ wyegzekwujÄ… sobie z pensji lub zwrotu podatku.
Mnie zablokowali konto. Na szczescie miałem drugie.

6 Data: Maj 19 2013 13:04:13
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: :D@w!d J@$ 

W dniu 19.05.2013 12:56, Cavallino pisze:

Ja bym radził kupić sobie spokój na najbliższe lata. Stówka to nie
jest jakaĹ› wygórowana cena. PomyĹ›l o odsetkach i komorniku, który też
za darmo nic nie robi.

Mandatów nie Ĺ›ciÄ…ga komornik, tylko urzÄ…d skarbowy, który już swoje
doliczył, odsetek nie ma.
Nic więcej mu nie grozi, a za 3 lata mandat się przedawni.


Ehhh... ostatnio jakoĹ› we wrzeĹ›niu dostałem "100"... zwyczajnie zapomniałem o tym ("70 na 50") i dopiero US przypomniał mi siÄ™ w kwietniu jak składałem PIT'a, że Ĺ›ciÄ…gnÄ… mi 100 PLN + 9 PLN opłat manipulacyjnych/skarbowych itp.

7 Data: Maj 19 2013 13:11:53
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Cavallino 


Użytkownik ":D@w!d J@$"  napisał w wiadomoĹ›ci grup

W dniu 19.05.2013 12:56, Cavallino pisze:

Ja bym radził kupić sobie spokój na najbliższe lata. Stówka to nie
jest jakaĹ› wygórowana cena. PomyĹ›l o odsetkach i komorniku, który też
za darmo nic nie robi.

Mandatów nie Ĺ›ciÄ…ga komornik, tylko urzÄ…d skarbowy, który już swoje
doliczył, odsetek nie ma.
Nic więcej mu nie grozi, a za 3 lata mandat się przedawni.


Ehhh... ostatnio jakoĹ› we wrzeĹ›niu dostałem "100"... zwyczajnie zapomniałem o tym ("70 na 50") i dopiero US przypomniał mi siÄ™ w kwietniu jak składałem PIT'a, że Ĺ›ciÄ…gnÄ… mi 100 PLN + 9 PLN opłat manipulacyjnych/skarbowych itp.

Dokładnie to chyba 7% kosztów egzekucyjnych, tyle że jak już US go Ĺ›ciga, to egzekucja już trwa i nie da siÄ™ tych kosztów uniknąć.

8 Data: Maj 19 2013 18:48:55
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Marek Dyjor 

Cavallino wrote:

Użytkownik "Jacek"  napisał w wiadomoĹ›ci grup

W dniu 2013-05-19 12:11, :D@w!d J@$ pisze:
Co mi teraz pozostaje?

1) Listu nie odbiorÄ™ bo w przeciÄ…gu 2 tygodni nie zjawiÄ™ siÄ™ w domu
aby to odebrać.
Takie nieodebranie w świetle prawa polskiego liczy się jako
"skuteczne dorÄ™czenie". Zastanów siÄ™ co to znaczy.

W tym przypadku nic.


3) Płacić? Nie płacić? W sumie to już z 3 m-Ä…ce temu to było...
przecież mogÄ™ nie pamiÄ™tać co wtedy robiłem ani gdzie byłem...
Ja bym radził kupić sobie spokój na najbliższe lata. Stówka to nie
jest jakaĹ› wygórowana cena. PomyĹ›l o odsetkach i komorniku, który
też za darmo nic nie robi.

Mandatów nie Ĺ›ciÄ…ga komornik, tylko urzÄ…d skarbowy, który już swoje
doliczył, odsetek nie ma.
Nic więcej mu nie grozi, a za 3 lata mandat się przedawni.

US wyślke wniosek do banku o zajęcie tej kwoty z podanego konta :)

9 Data: Maj 20 2013 16:41:04
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Cavallino 


Użytkownik "Jan Koval"  napisał w wiadomoĹ›ci grup


Użytkownik "Marek Dyjor"  napisał w wiadomoĹ›ci
Cavallino wrote:
Użytkownik "Jacek"  napisał w wiadomoĹ›ci grup

W dniu 2013-05-19 12:11, :D@w!d J@$ pisze:
Co mi teraz pozostaje?

1) Listu nie odbiorÄ™ bo w przeciÄ…gu 2 tygodni nie zjawiÄ™ siÄ™ w domu
aby to odebrać.
Takie nieodebranie w świetle prawa polskiego liczy się jako
"skuteczne dorÄ™czenie". Zastanów siÄ™ co to znaczy.

W tym przypadku nic.


3) Płacić? Nie płacić? W sumie to już z 3 m-Ä…ce temu to było...
przecież mogÄ™ nie pamiÄ™tać co wtedy robiłem ani gdzie byłem...
Ja bym radził kupić sobie spokój na najbliższe lata. Stówka to nie
jest jakaĹ› wygórowana cena. PomyĹ›l o odsetkach i komorniku, który
też za darmo nic nie robi.

Mandatów nie Ĺ›ciÄ…ga komornik, tylko urzÄ…d skarbowy, który już swoje
doliczył, odsetek nie ma.
Nic więcej mu nie grozi, a za 3 lata mandat się przedawni.

US wyślke wniosek do banku o zajęcie tej kwoty z podanego konta :)
Nie. Zablokuje konto do czasu spłaty zobowiÄ…zania. Też myĹ›lałem, że sobie weĽmie i po sprawie a tu nie.

Nie konto, a kwotÄ™ na koncie.
I do momentu skorzystana z zapisu w prawie bankowym o kwocie wolnej od egzekucji.

10 Data: Maj 21 2013 08:46:40
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Jan Koval 


Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomoĹ›ci news:519a35e9$0$26685>> Nie. Zablokuje konto do czasu spłaty zobowiÄ…zania. Też myĹ›lałem, że sobie

weĽmie i po sprawie a tu nie.

Nie konto, a kwotÄ™ na koncie.
I do momentu skorzystana z zapisu w prawie bankowym o kwocie wolnej od
egzekucji.

KwotÄ… w całoĹ›ci zdeponowanych pieniÄ™dzy pomniejszonÄ… o wartoć zajÄ™cia nie mogłem rozporzÄ…dzać poprzez uzycie karty debetowej w sklepie (brak Ĺ›rodków na koncie), przelewów (dostÄ™p do konta zablokowany), bankomatu (brak Ĺ›rodków na koncie). Mogłem pobrać tylko z kasy w oddziale. A że nie ma u mnie na wsi oddziału to wybaczcie ale dla mnie to jak blokada konta.

11 Data: Maj 21 2013 16:54:50
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Cavallino 


Użytkownik "Jan Koval"  napisał w wiadomoĹ›ci grup


Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomoĹ›ci news:519a35e9$0$26685>> Nie. Zablokuje konto do czasu spłaty zobowiÄ…zania. Też myĹ›lałem, że sobie
weĽmie i po sprawie a tu nie.

Nie konto, a kwotÄ™ na koncie.
I do momentu skorzystana z zapisu w prawie bankowym o kwocie wolnej od
egzekucji.

KwotÄ… w całoĹ›ci zdeponowanych pieniÄ™dzy pomniejszonÄ… o wartoć zajÄ™cia nie mogłem rozporzÄ…dzać poprzez uzycie karty debetowej w sklepie (brak Ĺ›rodków na koncie), przelewów (dostÄ™p do konta zablokowany), bankomatu (brak Ĺ›rodków na koncie). Mogłem pobrać tylko z kasy w oddziale. A że nie ma u mnie na wsi oddziału to wybaczcie ale dla mnie to jak blokada konta.

Ty masz problem z bankiem, a nie z zajęciem.
Zmień i po sprawie.

12 Data: Maj 20 2013 08:53:53
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Jan Koval 


Użytkownik "Marek Dyjor"  napisał w wiadomoĹ›ci

Cavallino wrote:
Użytkownik "Jacek"  napisał w wiadomoĹ›ci grup

W dniu 2013-05-19 12:11, :D@w!d J@$ pisze:
Co mi teraz pozostaje?

1) Listu nie odbiorÄ™ bo w przeciÄ…gu 2 tygodni nie zjawiÄ™ siÄ™ w domu
aby to odebrać.
Takie nieodebranie w świetle prawa polskiego liczy się jako
"skuteczne dorÄ™czenie". Zastanów siÄ™ co to znaczy.

W tym przypadku nic.


3) Płacić? Nie płacić? W sumie to już z 3 m-Ä…ce temu to było...
przecież mogÄ™ nie pamiÄ™tać co wtedy robiłem ani gdzie byłem...
Ja bym radził kupić sobie spokój na najbliższe lata. Stówka to nie
jest jakaĹ› wygórowana cena. PomyĹ›l o odsetkach i komorniku, który
też za darmo nic nie robi.

Mandatów nie Ĺ›ciÄ…ga komornik, tylko urzÄ…d skarbowy, który już swoje
doliczył, odsetek nie ma.
Nic więcej mu nie grozi, a za 3 lata mandat się przedawni.

US wyślke wniosek do banku o zajęcie tej kwoty z podanego konta :)
Nie. Zablokuje konto do czasu spłaty zobowiÄ…zania. Też myĹ›lałem, że sobie weĽmie i po sprawie a tu nie.

13 Data: Maj 19 2013 23:33:52
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: RafaĹ‚ "SP" Gil 

W dniu 2013-05-19 12:56, Cavallino pisze:

Mandatów nie Ĺ›ciÄ…ga komornik, tylko urzÄ…d skarbowy, który już
swoje doliczył, odsetek nie ma.

Fałsz.

Nic więcej mu nie grozi, a za 3 lata mandat się przedawni.

Fałsz.
--
Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

14 Data: Maj 19 2013 23:37:10
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Liwiusz 

W dniu 2013-05-19 23:33, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

Mandatów nie Ĺ›ciÄ…ga komornik, tylko urzÄ…d skarbowy, który już
swoje doliczył, odsetek nie ma.

Fałsz

W którym fragmencie?

--
Liwiusz

15 Data: Maj 19 2013 23:57:31
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello Rafał,

Sunday, May 19, 2013, 11:33:52 PM, you wrote:

Mandatów nie ¶ci±ga komornik, tylko urz±d skarbowy, który już
swoje doliczył, odsetek nie ma.
Fałsz.

A mógłby¶ wyja¶nić ten fałsz? Bo jeszcze nie tak dawno egzekucj±
niezapłaconych mandatów zajmowały się urzędy skarbowe wła¶nie.

Nic więcej mu nie grozi, a za 3 lata mandat się przedawni.
Fałsz.

A po jakim czasie się przedawnia Twoim zdaniem?

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

16 Data: Maj 20 2013 16:39:46
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Cavallino 


Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomo¶ci grup

Hello Rafał,

Sunday, May 19, 2013, 11:33:52 PM, you wrote:

Mandatów nie ¶ci±ga komornik, tylko urz±d skarbowy, który już
swoje doliczył, odsetek nie ma.
Fałsz.

A mógłby¶ wyja¶nić ten fałsz? Bo jeszcze nie tak dawno egzekucj±
niezapłaconych mandatów zajmowały się urzędy skarbowe wła¶nie.

Nadal się zajmuj±, sprawdzone tydzień temu empirycznie.

17 Data: Maj 20 2013 19:38:23
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Iglo 

Dnia Mon, 20 May 2013 16:39:46 +0200, Cavallino napisał(a):



Nadal się zajmuj±, sprawdzone tydzień temu empirycznie.

Zależy kto wystawi mandat. Parkowanie na zakazie w Warszawie, mandat od
SM,200zł list ze zdjęciem, próba odwołania,(nie żebym się tłumaczył, ale
musiałem do latoro¶li do CZD w Międzylesiu dowie¶ć co¶ ciężkiego, za 15 min
wróciłem i stan±łem już tam gdzie przepisy pozwalaj±) nieudana, potem
przyszło wezwanie do zapłaty, życiowe zamieszanie, zapomnienie, potem pół
roku mieszkałem z dzieciakiem w Lublinie w szpitalu, nie było komu odbierać
poleconych, przedlużyło się. Komornik, ł±czne koszty ponad 900zł. Tyle
dobrze ,że można się z komornikiem dogadać, zwłoka, raty itp. Oczywi¶cie,
gdyby nie taki splot wydarzeń z mety bym zapłacił i zapomniał, cóż nauczka
i niestety nie zawsze koszty dodatkowe to parę zł.

18 Data: Maj 20 2013 19:54:26
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Cavallino 


Użytkownik "Iglo"  napisał w wiadomo¶ci grup

Dnia Mon, 20 May 2013 16:39:46 +0200, Cavallino napisał(a):



Nadal się zajmuj±, sprawdzone tydzień temu empirycznie.

Zależy kto wystawi mandat.

U mnie zawsze to jest urz±d wojewódzki, jako że nie parkuję w miejscach niedozwolonych.

19 Data: Maj 20 2013 10:53:01
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: J.F 

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""  napisał
W dniu 2013-05-19 12:56, Cavallino pisze:

Mandatów nie Ĺ›ciÄ…ga komornik, tylko urzÄ…d skarbowy, który już
swoje doliczył, odsetek nie ma.
Fałsz.

Czekaj, dawniej to byl "poborca skarbowy" przy US, zwany popularnie, ale nieslusznie, komornikiem.
Cos sie zmienilo ?

Nic więcej mu nie grozi, a za 3 lata mandat się przedawni.
Fałsz.

No coz, przepisy sa niejasne "[kary] orzeczonej nie wykonuje sie" ... i teraz tylko pytanie - czy wykonanie to sciagniecie, czy wykonanie to przeslanie papierow do poborcy/komornika.

No i przepisy o kosztach poborcy moga byc inne niz komornicze.


J.

20 Data: Maj 20 2013 16:39:20
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Cavallino 


Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""  napisał w wiadomoĹ›ci grup

W dniu 2013-05-19 12:56, Cavallino pisze:

Mandatów nie Ĺ›ciÄ…ga komornik, tylko urzÄ…d skarbowy, który już
swoje doliczył, odsetek nie ma.

Fałsz.

Nic więcej mu nie grozi, a za 3 lata mandat się przedawni.

Fałsz.


Konkrety?
Szczególnie jak sobie wyobrażasz pozytywnÄ… egzekucjÄ™ bez kosztów.

21 Data: Maj 19 2013 12:41:38
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: LEPEK 

W dniu 2013-05-19 12:11, :D@w!d J@$ pisze:

Witam.

Ostatnio dostałem list od skarbówki.

JeĹ›li ta korespondencja pochodziła od skarbówki, to już nie ma żadnych możliwoĹ›ci "niewskazywania", czy podobnych, bo oni Ĺ›ciÄ…gajÄ… przeterminowane, prawomocne mandaty.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaĹ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01
Avensis ADT250 1ADFTV sedan'08
Majesty YP125R SE068  sqter'08

22 Data: Maj 19 2013 12:57:04
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Cavallino 


Użytkownik "LEPEK"  napisał w wiadomoĹ›ci grup

W dniu 2013-05-19 12:11, :D@w!d J@$ pisze:
Witam.

Ostatnio dostałem list od skarbówki.

JeĹ›li ta korespondencja pochodziła od skarbówki, to już nie ma żadnych możliwoĹ›ci "niewskazywania", czy podobnych, bo oni Ĺ›ciÄ…gajÄ… przeterminowane, prawomocne mandaty.

Jemu chodziło o niewskazywanie aktualnego adresu.

23 Data: Maj 19 2013 13:06:25
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: :D@w!d J@$ 

W dniu 19.05.2013 12:57, Cavallino pisze:


Użytkownik "LEPEK"  napisał w wiadomoĹ›ci grup

W dniu 2013-05-19 12:11, :D@w!d J@$ pisze:
Witam.

Ostatnio dostałem list od skarbówki.

JeĹ›li ta korespondencja pochodziła od skarbówki, to już nie ma żadnych
możliwoĹ›ci "niewskazywania", czy podobnych, bo oni Ĺ›ciÄ…gajÄ…
przeterminowane, prawomocne mandaty.

Jemu chodziło o niewskazywanie aktualnego adresu.



No właĹ›nie o to chodzi... co teraz? Ojcu tego mega-ważnego pisma nie wydadzÄ…... a mi siÄ™ nie uĹ›miecha jechać 450 km w jednÄ… stronÄ™ tylko po to aby odebrać jakiĹ› list... jakieĹ› przekierowanie wchodzi w grÄ™ na inteligentnej PP?

24 Data: Maj 19 2013 13:11:21
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Liwiusz 

W dniu 2013-05-19 13:06, :D@w!d J@$ pisze:

W dniu 19.05.2013 12:57, Cavallino pisze:

Użytkownik "LEPEK"  napisał w wiadomoĹ›ci grup

W dniu 2013-05-19 12:11, :D@w!d J@$ pisze:
Witam.

Ostatnio dostałem list od skarbówki.

JeĹ›li ta korespondencja pochodziła od skarbówki, to już nie ma żadnych
możliwoĹ›ci "niewskazywania", czy podobnych, bo oni Ĺ›ciÄ…gajÄ…
przeterminowane, prawomocne mandaty.

Jemu chodziło o niewskazywanie aktualnego adresu.



No właĹ›nie o to chodzi... co teraz? Ojcu tego mega-ważnego pisma nie
wydadzą... a mi się nie uśmiecha jechać 450 km w jedną stronę tylko po
to aby odebrać jakiś list... jakieś przekierowanie wchodzi w grę na
inteligentnej PP?

1. Zadzwonić do US i dowiedzieć się o co chodzi.
2. Złożyć w US aktualizacjÄ™ swojego adresu zamieszkania (zapewne również ze zmianÄ… właĹ›ciwoĹ›ci US), aby dowiadywać siÄ™ o ważnych sprawach.

--
Liwiusz

25 Data: Maj 19 2013 13:12:50
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Cavallino 


Użytkownik ":D@w!d J@$"  napisał w wiadomoĹ›ci grup

W dniu 19.05.2013 12:57, Cavallino pisze:

Użytkownik "LEPEK"  napisał w wiadomoĹ›ci grup

W dniu 2013-05-19 12:11, :D@w!d J@$ pisze:
Witam.

Ostatnio dostałem list od skarbówki.

JeĹ›li ta korespondencja pochodziła od skarbówki, to już nie ma żadnych
możliwoĹ›ci "niewskazywania", czy podobnych, bo oni Ĺ›ciÄ…gajÄ…
przeterminowane, prawomocne mandaty.

Jemu chodziło o niewskazywanie aktualnego adresu.



No właĹ›nie o to chodzi... co teraz? Ojcu tego mega-ważnego pisma nie wydadzÄ…... a mi siÄ™ nie uĹ›miecha jechać 450 km w jednÄ… stronÄ™ tylko po to aby odebrać jakiĹ› list... jakieĹ› przekierowanie wchodzi w grÄ™ na inteligentnej PP?

A tak Ci siÄ™ pali, żeby to zapłacić?
Niech się trochę potrudzą jak chcą kasę zdobyć.
Olej i czekaj aż sami siÄ™ zgłoszÄ… na aktualny adres.

26 Data: Maj 19 2013 13:41:12
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: J.F. 

Dnia Sun, 19 May 2013 12:57:04 +0200, Cavallino napisał(a):

Je¶li ta korespondencja pochodziła od skarbówki, to już nie ma żadnych
możliwo¶ci "niewskazywania", czy podobnych, bo oni ¶ci±gaj±
przeterminowane, prawomocne mandaty.

Jemu chodziło o niewskazywanie aktualnego adresu.

Po peselu sciagna z konta.
Albo po pitach trafia do pracodawcy.

J.

27 Data: Maj 19 2013 14:00:54
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Cavallino 


Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomo¶ci grup

Dnia Sun, 19 May 2013 12:57:04 +0200, Cavallino napisał(a):
Je¶li ta korespondencja pochodziła od skarbówki, to już nie ma żadnych
możliwo¶ci "niewskazywania", czy podobnych, bo oni ¶ci±gaj±
przeterminowane, prawomocne mandaty.

Jemu chodziło o niewskazywanie aktualnego adresu.

Po peselu sciagna z konta.

O ile na nim będzie jaka¶ kwota rzędu kilkunastu tys.

Albo po pitach trafia do pracodawcy.

Pisał, że nie pracuje.

28 Data: Maj 19 2013 05:49:40
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: rzymo 

W dniu niedziela, 19 maja 2013 13:41:12 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

(...)
Po peselu sciagna z konta.

Miałem tę 'przyjemno¶ć'. Ode mnie ¶ci±gnęli (a wła¶ciwie bank ¶ciagn±ł, licz±c sobie po 30zł za "przelew egzekucyjny") dwa mandaty po 100zł. Ot, zapomniałem zapłacić.
Co najlepsze z innego banku, niż ten, który podawałem do skarbówki jako numer konta do zwrotów podatku.

29 Data: Maj 19 2013 18:50:10
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Marek Dyjor 

rzymo wrote:

W dniu niedziela, 19 maja 2013 13:41:12 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
(...)
Po peselu sciagna z konta.

Miałem tę 'przyjemno¶ć'. Ode mnie ¶ci±gnęli (a wła¶ciwie bank
¶ciagn±ł, licz±c sobie po 30zł za "przelew egzekucyjny") dwa mandaty
po 100zł. Ot, zapomniałem zapłacić.
Co najlepsze z innego banku, niż ten, który podawałem do skarbówki
jako numer konta do zwrotów podatku.

a nie założyłe¶ konta w mbanku przypadku?

bo mi też taki ¶mieszny numer zrobili :)

30 Data: Maj 19 2013 09:57:51
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: rzymo 

W dniu niedziela, 19 maja 2013 18:50:10 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

(...)

Tak, mBank.

31 Data: Maj 21 2013 13:36:27
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: radekp@konto.pl 

Sun, 19 May 2013 09:57:51 -0700 (PDT), w
 rzymo
 napisał(-a):

W dniu niedziela, 19 maja 2013 18:50:10 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
> (...)

Tak, mBank.

Złóż reklamację -- nie maj± prawa pobierać opłat za egzekucję.

32 Data: Maj 21 2013 18:18:39
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Marek Dyjor 

Użytkownik wrote:

Sun, 19 May 2013 09:57:51 -0700 (PDT), w
 rzymo
 napisał(-a):

W dniu niedziela, 19 maja 2013 18:50:10 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor
napisał:
(...)

Tak, mBank.

Złóż reklamację -- nie maj± prawa pobierać opłat za egzekucję.

ja bym ci naliczył opłatę za debilne cytowanie...

bo za boga nie wiadomo do czego jest ten twój komentarz.

ci±ć nalezy ale z głow±.

33 Data: Maj 22 2013 12:06:05
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: ddddddd 

W dniu 2013-05-21 18:18, Marek Dyjor pisze:

W dniu niedziela, 19 maja 2013 18:50:10 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor
napisał:
(...)

Tak, mBank.

Złóż reklamację -- nie maj± prawa pobierać opłat za egzekucję.

ja bym ci naliczył opłatę za debilne cytowanie...

bo za boga nie wiadomo do czego jest ten twój komentarz.

ci±ć nalezy ale z głow±.

przecież to nie on ci±ł tylko jego poprzednik

--
Pozdrawiam
Lukasz

34 Data: Maj 27 2013 12:01:16
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Marek Dyjor 

ddddddd wrote:

W dniu 2013-05-21 18:18, Marek Dyjor pisze:
W dniu niedziela, 19 maja 2013 18:50:10 UTC+2 użytkownik Marek
Dyjor napisał:
(...)

Tak, mBank.

Złóż reklamację -- nie maj± prawa pobierać opłat za egzekucję.

ja bym ci naliczył opłatę za debilne cytowanie...

bo za boga nie wiadomo do czego jest ten twój komentarz.

ci±ć nalezy ale z głow±.

przecież to nie on ci±ł tylko jego poprzednik

to trzeba było z sensem odpowiadać...

bo ja nie potrzebuje składać żadnej reklamacji.

35 Data: Maj 23 2013 09:40:51
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: radekp@konto.pl 

Tue, 21 May 2013 18:18:39 +0200, w  "Marek
Dyjor"  napisał(-a):

Użytkownik wrote:
> Sun, 19 May 2013 09:57:51 -0700 (PDT), w
>  rzymo
>  napisał(-a):
>
>> W dniu niedziela, 19 maja 2013 18:50:10 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor
>> napisał:
>>> (...)
>>
>> Tak, mBank.
>
> Złóż reklamację -- nie maj± prawa pobierać opłat za egzekucję.

ja bym ci naliczył opłatę za debilne cytowanie...

A ja bym ci nie naliczył opłaty za wrodzone gapiostwo, bo kalek nie należy
dodatkowo obci±ża.

bo za boga nie wiadomo do czego jest ten twój komentarz.

Poskarż się do poprzednika (ew. Kasi).

36 Data: Maj 27 2013 12:02:27
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Marek Dyjor 

Użytkownik wrote:

Tue, 21 May 2013 18:18:39 +0200, w "Marek Dyjor"  napisał(-a):

Użytkownik wrote:
Sun, 19 May 2013 09:57:51 -0700 (PDT), w
 rzymo
 napisał(-a):

W dniu niedziela, 19 maja 2013 18:50:10 UTC+2 użytkownik Marek
Dyjor napisał:
(...)

Tak, mBank.

Złóż reklamację -- nie maj± prawa pobierać opłat za egzekucję.

ja bym ci naliczył opłatę za debilne cytowanie...

A ja bym ci nie naliczył opłaty za wrodzone gapiostwo, bo kalek nie
należy dodatkowo obci±ża.

bo za boga nie wiadomo do czego jest ten twój komentarz.

Poskarż się do poprzednika (ew. Kasi).

jak sie odpowiada to trzeba to robić z sensem, ja nie potrzebuję składać reklamacji...

37 Data: Maj 19 2013 19:18:49
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: J.F. 

Dnia Sun, 19 May 2013 18:50:10 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

Miałem tę 'przyjemno¶ć'. Ode mnie ¶ci±gnęli (a wła¶ciwie bank
¶ciagn±ł, licz±c sobie po 30zł za "przelew egzekucyjny") dwa mandaty
po 100zł. Ot, zapomniałem zapłacić.
Co najlepsze z innego banku, niż ten, który podawałem do skarbówki
jako numer konta do zwrotów podatku.

a nie założyłe¶ konta w mbanku przypadku?
bo mi też taki ¶mieszny numer zrobili :)

Watpie aby mbank tak z dobrego serca wysylal do US liste klientow.
Co chyba byloby zakazane.
I watpie aby US uwzieli sie na posiadaczy konta w mbanku.

Raczej maja jakis system odpytywania o konto we wszystkich bankach ...
czy moze placac podatek od odsetek bank robi to juz z podaniem peselu
platnika ?

Czyli co - zmieniac konta co pol roku ? :-)

J.

38 Data: Maj 19 2013 19:37:01
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Artur MaĹ›lÄ…g 

W dniu 2013-05-19 19:18, J.F. pisze:

Dnia Sun, 19 May 2013 18:50:10 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
Miałem tÄ™ 'przyjemnoć'. Ode mnie Ĺ›ciÄ…gnÄ™li (a właĹ›ciwie bank
Ĺ›ciagnÄ…ł, liczÄ…c sobie po 30zł za "przelew egzekucyjny") dwa mandaty
po 100zł. Ot, zapomniałem zapłacić.
Co najlepsze z innego banku, niż ten, który podawałem do skarbówki
jako numer konta do zwrotów podatku.

a nie założyłeĹ› konta w mbanku przypadku?
bo mi też taki Ĺ›mieszny numer zrobili :)

Watpie aby mbank tak z dobrego serca wysylal do US liste klientow.
Co chyba byloby zakazane.
I watpie aby US uwzieli sie na posiadaczy konta w mbanku.

Obowiązek podania danych oraz zajęcia konta wynika z Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.

39 Data: Maj 19 2013 19:47:21
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: J.F. 

Dnia Sun, 19 May 2013 19:37:01 +0200, Artur Ma¶l±g napisał(a):

W dniu 2013-05-19 19:18, J.F. pisze:
a nie założyłe¶ konta w mbanku przypadku?
bo mi też taki ¶mieszny numer zrobili :)

Watpie aby mbank tak z dobrego serca wysylal do US liste klientow.
Co chyba byloby zakazane.
I watpie aby US uwzieli sie na posiadaczy konta w mbanku.

Obowi±zek podania danych oraz zajęcia konta wynika z Ustawy o
postępowaniu egzekucyjnym w administracji.

No ale urzad musi pismo wyslac aby mu podac.

Profilaktycznie poprosil wszystkie banki o wszystkie konta,
czy zajecia wysyla do wszystkich bankow ?

W dobie komputerow w zasadzie zaden problem.

J.

40 Data: Maj 19 2013 20:27:05
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Artur Ma¶l±g 

W dniu 2013-05-19 19:47, J.F. pisze:

Dnia Sun, 19 May 2013 19:37:01 +0200, Artur Ma¶l±g napisał(a):
W dniu 2013-05-19 19:18, J.F. pisze:
a nie założyłe¶ konta w mbanku przypadku?
bo mi też taki ¶mieszny numer zrobili :)

Watpie aby mbank tak z dobrego serca wysylal do US liste klientow.
Co chyba byloby zakazane.
I watpie aby US uwzieli sie na posiadaczy konta w mbanku.

Obowi±zek podania danych oraz zajęcia konta wynika z Ustawy o
postępowaniu egzekucyjnym w administracji.

No ale urzad musi pismo wyslac aby mu podac.

Widzisz w tym jaki¶ problem?

41 Data: Maj 19 2013 20:48:46
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: J.F. 

Dnia Sun, 19 May 2013 20:27:05 +0200, Artur Ma¶l±g napisał(a):

W dniu 2013-05-19 19:47, J.F. pisze:
Obowi±zek podania danych oraz zajęcia konta wynika z Ustawy o
postępowaniu egzekucyjnym w administracji.

No ale urzad musi pismo wyslac aby mu podac.

Widzisz w tym jaki¶ problem?

Tak - bankow duzo. Duzo pism, duzo sprawdzania.
Tak czy inaczej - raczej wszystkie banki po rowno traktuja, a nie tak
ze mbank gorszy.
Pewnie skomputeryzowali.

J.

42 Data: Maj 19 2013 21:21:09
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Artur Ma¶l±g 

W dniu 2013-05-19 20:48, J.F. pisze:

Dnia Sun, 19 May 2013 20:27:05 +0200, Artur Ma¶l±g napisał(a):
W dniu 2013-05-19 19:47, J.F. pisze:
Obowi±zek podania danych oraz zajęcia konta wynika z Ustawy o
postępowaniu egzekucyjnym w administracji.

No ale urzad musi pismo wyslac aby mu podac.

Widzisz w tym jaki¶ problem?

Tak

Tak? Jaki?

- bankow duzo.

Dużo? To znaczy ile to dużo? Konkretnie poproszę.

Duzo pism, duzo sprawdzania.

Jakie dużo? Lista banków długa nie jest, do każdego wystarczy jedno.
Zreszt± tak naprawdę wcale nie trzeba wysyłać do wszystkich...

Tak czy inaczej - raczej wszystkie banki po rowno traktuja, a nie tak
ze mbank gorszy.

No popatrz.

Pewnie skomputeryzowali.

Jak na to wpadłe¶?

43 Data: Maj 19 2013 21:30:32
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Liwiusz 

W dniu 2013-05-19 21:21, Artur Ma¶l±g pisze:

W dniu 2013-05-19 20:48, J.F. pisze:
Dnia Sun, 19 May 2013 20:27:05 +0200, Artur Ma¶l±g napisał(a):
W dniu 2013-05-19 19:47, J.F. pisze:
Obowi±zek podania danych oraz zajęcia konta wynika z Ustawy o
postępowaniu egzekucyjnym w administracji.

No ale urzad musi pismo wyslac aby mu podac.

Widzisz w tym jaki¶ problem?

Tak

Tak? Jaki?

- bankow duzo.

Dużo? To znaczy ile to dużo? Konkretnie poproszę.

Duzo pism, duzo sprawdzania.

Jakie dużo? Lista banków długa nie jest, do każdego wystarczy jedno.
Zreszt± tak naprawdę wcale nie trzeba wysyłać do wszystkich...

Tych ogólnopolskich wartych zajęcia jest gdzie¶ tak z 50. Spółdzielczych pewnie ze 600.

Samo wysłanie zajęć do tych 50 to prawie 300zł.

--
Liwiusz

44 Data: Maj 19 2013 21:36:37
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Artur Ma¶l±g 

W dniu 2013-05-19 21:30, Liwiusz pisze:

W dniu 2013-05-19 21:21, Artur Ma¶l±g pisze:
W dniu 2013-05-19 20:48, J.F. pisze:
Dnia Sun, 19 May 2013 20:27:05 +0200, Artur Ma¶l±g napisał(a):
W dniu 2013-05-19 19:47, J.F. pisze:
Obowi±zek podania danych oraz zajęcia konta wynika z Ustawy o
postępowaniu egzekucyjnym w administracji.

No ale urzad musi pismo wyslac aby mu podac.

Widzisz w tym jaki¶ problem?

Tak

Tak? Jaki?

- bankow duzo.

Dużo? To znaczy ile to dużo? Konkretnie poproszę.

Duzo pism, duzo sprawdzania.

Jakie dużo? Lista banków długa nie jest, do każdego wystarczy jedno.
Zreszt± tak naprawdę wcale nie trzeba wysyłać do wszystkich...
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Tych ogólnopolskich wartych zajęcia jest gdzie¶ tak z 50. Spółdzielczych
pewnie ze 600.

Samo wysłanie zajęć do tych 50 to prawie 300zł.

???

45 Data: Maj 19 2013 21:42:45
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Liwiusz 

W dniu 2013-05-19 21:36, Artur Ma¶l±g pisze:

W dniu 2013-05-19 21:30, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-05-19 21:21, Artur Ma¶l±g pisze:
W dniu 2013-05-19 20:48, J.F. pisze:
Dnia Sun, 19 May 2013 20:27:05 +0200, Artur Ma¶l±g napisał(a):
W dniu 2013-05-19 19:47, J.F. pisze:
Obowi±zek podania danych oraz zajęcia konta wynika z Ustawy o
postępowaniu egzekucyjnym w administracji.

No ale urzad musi pismo wyslac aby mu podac.

Widzisz w tym jaki¶ problem?

Tak

Tak? Jaki?

- bankow duzo.

Dużo? To znaczy ile to dużo? Konkretnie poproszę.

Duzo pism, duzo sprawdzania.

Jakie dużo? Lista banków długa nie jest, do każdego wystarczy jedno.
Zreszt± tak naprawdę wcale nie trzeba wysyłać do wszystkich...
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Tych ogólnopolskich wartych zajęcia jest gdzie¶ tak z 50. Spółdzielczych
pewnie ze 600.

Samo wysłanie zajęć do tych 50 to prawie 300zł.

???

W sumie nie trzeba wysyłać do żadnego. Ale kto¶ tu pisał, że chciałby jakie¶ zajęcie zrobić:)

--
Liwiusz

46 Data: Maj 19 2013 21:50:07
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Artur Ma¶l±g 

W dniu 2013-05-19 21:42, Liwiusz pisze:

W dniu 2013-05-19 21:36, Artur Ma¶l±g pisze:
(...)
Zreszt± tak naprawdę wcale nie trzeba wysyłać do wszystkich...
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Tych ogólnopolskich wartych zajęcia jest gdzie¶ tak z 50. Spółdzielczych
pewnie ze 600.

Samo wysłanie zajęć do tych 50 to prawie 300zł.

???

W sumie nie trzeba wysyłać do żadnego. Ale kto¶ tu pisał, że chciałby
jakie¶ zajęcie zrobić:)

A ja pisałem, że do wysłania zajęcia wcale nie trzeba wysyłać pism
do wszystkich banków.

47 Data: Maj 19 2013 21:59:14
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Liwiusz 

W dniu 2013-05-19 21:50, Artur Ma¶l±g pisze:

W dniu 2013-05-19 21:42, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-05-19 21:36, Artur Ma¶l±g pisze:
(...)
Zreszt± tak naprawdę wcale nie trzeba wysyłać do wszystkich...
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Tych ogólnopolskich wartych zajęcia jest gdzie¶ tak z 50.
Spółdzielczych
pewnie ze 600.

Samo wysłanie zajęć do tych 50 to prawie 300zł.

???

W sumie nie trzeba wysyłać do żadnego. Ale kto¶ tu pisał, że chciałby
jakie¶ zajęcie zrobić:)

A ja pisałem, że do wysłania zajęcia wcale nie trzeba wysyłać pism
do wszystkich banków.

Ponieważ?

--
Liwiusz

48 Data: Maj 19 2013 23:37:26
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: RafaĹ‚ "SP" Gil 

W dniu 2013-05-19 21:30, Liwiusz pisze:

Tych ogólnopolskich wartych zajÄ™cia jest gdzieĹ› tak z 50.

Mniej. Celuje siÄ™ w banki wystÄ™pujÄ…ce w miejscu zamieszkania dłużnika, + wszystkie "popularne" internetowe ... + ...

Spółdzielczych pewnie ze 600.

OGNIVO.

Samo wysłanie zajęć do tych 50 to prawie 300zł.

Nie :)


--
Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

49 Data: Maj 21 2013 23:07:38
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Gotfryd Smolik news 

On Sun, 19 May 2013, Artur Ma¶l±g wrote:

W dniu 2013-05-19 20:48, J.F. pisze:
- bankow duzo.

Dużo? To znaczy ile to dużo? Konkretnie poproszę.

  Skromnie licz±c trochę ponad 600:
https://www.bfg.pl/banki-objete-gwarancjami

pzdr, Gotfryd

50 Data: Maj 22 2013 08:00:11
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Artur Ma¶l±g 

W dniu 2013-05-21 23:07, Gotfryd Smolik news pisze:

On Sun, 19 May 2013, Artur Ma¶l±g wrote:

W dniu 2013-05-19 20:48, J.F. pisze:
- bankow duzo.

Dużo? To znaczy ile to dużo? Konkretnie poproszę.

  Skromnie licz±c trochę ponad 600:

Aha, czyli 600 to dużo. Fajna definicja. Szczególnie
zupełnie wyrwana z kontekstu :>

51 Data: Maj 22 2013 11:23:11
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: J.F 

Użytkownik "Artur Ma¶l±g"  napisał w wiadomo¶ci
W dniu 2013-05-21 23:07, Gotfryd Smolik news pisze:

W dniu 2013-05-19 20:48, J.F. pisze:
- bankow duzo.
Dużo? To znaczy ile to dużo? Konkretnie poproszę.
  Skromnie licz±c trochę ponad 600:

Aha, czyli 600 to dużo. Fajna definicja. Szczególnie
zupełnie wyrwana z kontekstu :>

Jak masz do kazdego mandatu wyslac 600 zapytan, to bardzo duzo.
I bez komputera koszty znaczkow przekrocza koszt mandatu :-)

Nawet jak raz na tydzien wyslesz zbiorcze pisma, to imo tez duzo.

J.

52 Data: Maj 22 2013 12:20:06
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Artur Ma¶l±g 

W dniu 2013-05-22 11:23, J.F pisze:

Użytkownik "Artur Ma¶l±g"  napisał w wiadomo¶ci
W dniu 2013-05-21 23:07, Gotfryd Smolik news pisze:
W dniu 2013-05-19 20:48, J.F. pisze:
- bankow duzo.
Dużo? To znaczy ile to dużo? Konkretnie poproszę.
  Skromnie licz±c trochę ponad 600:

Aha, czyli 600 to dużo. Fajna definicja. Szczególnie
zupełnie wyrwana z kontekstu :>

Jak masz do kazdego mandatu wyslac 600 zapytan, to bardzo duzo.

Przecież już wiesz, że tak się nie robi.

53 Data: Maj 19 2013 21:28:06
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Liwiusz 

W dniu 2013-05-19 20:48, J.F. pisze:

Dnia Sun, 19 May 2013 20:27:05 +0200, Artur Ma¶l±g napisał(a):
W dniu 2013-05-19 19:47, J.F. pisze:
Obowi±zek podania danych oraz zajęcia konta wynika z Ustawy o
postępowaniu egzekucyjnym w administracji.

No ale urzad musi pismo wyslac aby mu podac.

Widzisz w tym jaki¶ problem?

Tak - bankow duzo. Duzo pism, duzo sprawdzania.

Zapoznaj się, z łaski swojej, z czym¶ takim jak OGNIVO.

--
Liwiusz

54 Data: Maj 19 2013 21:55:12
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: J.F. 

Dnia Sun, 19 May 2013 21:28:06 +0200, Liwiusz napisał(a):

W dniu 2013-05-19 20:48, J.F. pisze:
No ale urzad musi pismo wyslac aby mu podac.
Widzisz w tym jaki¶ problem?
Tak - bankow duzo. Duzo pism, duzo sprawdzania.
Zapoznaj się, z łaski swojej, z czym¶ takim jak OGNIVO.

No i system komputerowy sie znalazl.

Ale ... BRE Banku nie widze na liscie.

J.

55 Data: Maj 19 2013 22:00:14
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Artur Ma¶l±g 

W dniu 2013-05-19 21:55, J.F. pisze:

Dnia Sun, 19 May 2013 21:28:06 +0200, Liwiusz napisał(a):
W dniu 2013-05-19 20:48, J.F. pisze:
No ale urzad musi pismo wyslac aby mu podac.
Widzisz w tym jaki¶ problem?
Tak - bankow duzo. Duzo pism, duzo sprawdzania.
Zapoznaj się, z łaski swojej, z czym¶ takim jak OGNIVO.

No i system komputerowy sie znalazl.

Ale ... BRE Banku nie widze na liscie.

Jest, jest ;)

56 Data: Maj 21 2013 22:59:47
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Gotfryd Smolik news 

On Sun, 19 May 2013, J.F. wrote:

Tak czy inaczej - raczej wszystkie banki po rowno traktuja,

  Niekoniecznie.
  U kogo¶ kto mieszka w Krakowie szansa na konto w banku spółdzielczym
w Pcimiu Dolnym jest do¶ć mała.
  Na logikę ma sens zrobić pierwszy przebieg w tych kilkudziesięciu
"ogólnopolskich" bankach.

pzdr, Gotfryd

57 Data: Maj 19 2013 23:13:04
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Marek Dyjor 

J.F. wrote:

Dnia Sun, 19 May 2013 18:50:10 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
Miałem tę 'przyjemno¶ć'. Ode mnie ¶ci±gnęli (a wła¶ciwie bank
¶ciagn±ł, licz±c sobie po 30zł za "przelew egzekucyjny") dwa mandaty
po 100zł. Ot, zapomniałem zapłacić.
Co najlepsze z innego banku, niż ten, który podawałem do skarbówki
jako numer konta do zwrotów podatku.

a nie założyłe¶ konta w mbanku przypadku?
bo mi też taki ¶mieszny numer zrobili :)

Watpie aby mbank tak z dobrego serca wysylal do US liste klientow.
Co chyba byloby zakazane.
I watpie aby US uwzieli sie na posiadaczy konta w mbanku.

Raczej maja jakis system odpytywania o konto we wszystkich bankach ...
czy moze placac podatek od odsetek bank robi to juz z podaniem peselu
platnika ?

Czyli co - zmieniac konta co pol roku ? :-)

wiesz tylko że ja mam w innym banku od lat konto firmowe i prywaten, mam jeszcze inne gdzie indziej a to w mbanku założyłem jaki¶ czas temu a potem stało odłogiem (bezobrotowo).

raczej podejżewam że mbank w chwili założenia konta (firmowe) wysłali info do US i US zarejestrował sobie to konto jako główne i tam wysłał nakaz zajęcia konta, do innego banku nie wysłali.

58 Data: Maj 19 2013 13:04:17
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: Liwiusz 

W dniu 2013-05-19 12:11, :D@w!d J@$ pisze:

2) Rodzina raczej chyba nie ma w obowiązku wskazywać gdzie obecnie
przebywam i pod jakim adresem.

Rodzina nie - Ty masz taki obowiÄ…zek przed US>

3) Płacić? Nie płacić? W sumie to już z 3 m-Ä…ce temu to było... przecież
mogÄ™ nie pamiÄ™tać co wtedy robiłem ani gdzie byłem...

Nieistotne.


4) Czy jedynym wyjściem US będzie ściągnięcie ode mnie tych pieniędzy
przy najbliższym rozliczeniu PIT'a w 2014 roku? Obecnie nie pracujÄ™.

MogÄ… jeszcze grzywnÄ™ za brak aktualizacji ZAP-3. A jak już siÄ™ dowiedzÄ…, gdzie mieszkasz, to egzekucja z ruchomoĹ›ci w miejscu zamieszkania.

--
Liwiusz

59 Data: Maj 21 2013 18:38:51
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: John KoĹ‚alsky 


Użytkownik "Liwiusz"


3) Płacić? Nie płacić? W sumie to już z 3 m-Ä…ce temu to było... przecież
mogÄ™ nie pamiÄ™tać co wtedy robiłem ani gdzie byłem...

Nieistotne.

Ja bym jednak zaczÄ…ł od rozważenia czy oni na pewno wiedzÄ…, że to właĹ›nie on jest sprawcÄ….

60 Data: Maj 19 2013 14:10:36
Temat: Re: Staaaary mandat..
Autor: J.F. 

Dnia Sun, 19 May 2013 12:11:55 +0200, :D@w!d J@$ napisał(a):

Pracowałem wtedy u prywaciarza i pamiętam (ot, taka data ;) że
przeleciałem wtedy na czerwonym na jednym "wyj±tkowym" skrzyżowaniu.
Pewnie dostał wezwanie i jako kieruj±cego wskazał mnie.

Ale cos tu chyba nie tak.
Podpisales cos, czy wtedy tez nie odbierales poleconych ?

Co mi teraz pozostaje?
1) Listu nie odbiorę bo w przeci±gu 2 tygodni nie zjawię się w domu aby
to odebrać.

Jest cos takiego jak upowaznienie pocztowe. Mozesz zdalnie upowaznic
rodzine.

2) Rodzina raczej chyba nie ma w obowi±zku wskazywać gdzie obecnie
przebywam i pod jakim adresem.

Najlepiej jakby powiedzieli ze Londynie, a nie przepraszam lepsze
Bukareszt, Budapeszt, Norwegia, Kanary lub Moskwa :-)

3) Płacić? Nie płacić? W sumie to już z 3 m-±ce temu to było... przecież
mogę nie pamiętać co wtedy robiłem ani gdzie byłem...

Skarbowka, Straz Miejska czy sad ?
Bo jak skarbowka to juz chyba za pozno na nie pamietanie.

J.

Staaaary mandat..



Grupy dyskusyjne