Użytkownik "krzysiek82"  napisał w wiadomości 
Witam
Oglądałem ostatnio dwa fiaty stilo,każdy miał korozję pod podłogą w okolicy przednich kół. Ten ocynk to więc fikcja, bo auto z rocznika 2004 to raczej rdzy nie powinno tam mieć. Ok to się da zlikwidować, a jak wyglądają inne newralgiczne punkty w tym aucie? np w miejscu wlewu paliwa?
--  
A widziales kiedykolwiek zeby blacha nierdzewna zerdzewiala w przeciagu pol roku? do roku max?
stal 0H18N9 (lub jak kto woli 1.4301, X5 Cr Ni 18-10, 304) - symbole do wyboru zaleznie od normy wg ktorej  ja oznaczymy)
:-)))
1.  zla pasywacja p[o produkcji
2. brak pasywacji podczas uzytkowania
3. korozja wzerowa i miedzykrystaliczna spowodowana "zadrapaniami" i tym samym otrzymujemy piekne ogniska korozji...
a ocynk? Wytrzymywal 3-6 miesiecy... nie dluzej, ale to juz inna bajka
Wracajac do Twojego tematu:
Byc moze tez niewlasciwea ochrona, zle prowadzona operacja ocynkowania, zle przygotowana powierzchnia pod ocynk - na dodatek moze sie okazac ze jest tych samochodow cala seria...
| 3 | 
Data: Pa?dziernik 17 2009 21:58:18 | 
| Temat: Re: Stilo korozja | 
| Autor: rv  | 
jestes pewien ze nie byly przez kowala lakierowane? 
 
 | 4 | 
Data: Pa?dziernik 19 2009 09:38:07 |  | Temat: Re: Stilo korozja |  | Autor: krzysiek82  |  
rv pisze: 
 jestes pewien ze nie byly przez kowala lakierowane?  
 
Nie widziałem, żadnych oznak naciągania podłużnic ani lakierowania elementów zewnętrznych nadwozia.
 
--  
krzysiek82
  |  |