Witam!
na co zwracac uwage przy kupnie fiata stilo 3D z 2003-2005?
2.Przebieg
Przewaznie auta z zachodu sprzedaja z przebiegiem 120tys lub mniej...
Bedziesz widzial po wnetrznu, pedalach, kierownicy, fotelu,dywanikach (jesli
sa jeszcze orginalne)...
3.Papiery i komplet 2 kluczy z karta kodowa do radia i karta awaryjnego
uruchamianaia auta.
4.Jesli wybierasz wersje z skywindow, sprawdz uszczelnienia i mocowanie
dachu.
Jesli sa sparciale i zostaja na palcu to moze przeciekac.
5.Sprawdzenie calej elektryki, test przed zaplonem (zamkniete drzwi).
Jesli cos bedzie nie tak, na wyswietlaczy od razu bedzie komunikat.
6.Poduszki czy nie wystrzelone (tylko wzrokowo)
7.Stan podwozia, wydechu, opon, zawieszenia
8 Lakier
9.Ja sprawdzalem tez czy wszystkie szyby orginalne.
No i oczywiscie test jazdy, szczegolnie po nierownosciach, przyspieszenia,
itp.
Jak dla mnie 1,4 to troche maly silnik jak na takie auto. 1.6 juz lepiej,
1,9 to juz cos lub 2.4:) jesli stac Ciebie na zupe:)
Ja bralbym diezla, jest oszczedny (6- 7 miasto 5- 5,5 trasa)
JTD jest glosny troche, ale frajda z jazdy wielka.
Nie mialem okazji zobaczyc jaka jest roznica miedzy JTD a Mulijet...
Pozdrawiam
8 |
Data: Maj 14 2008 10:30:28 |
Temat: Re: Stilo na co zwracac uwag |
Autor: Sebek |
[ciach]
3.Papiery i komplet 2 kluczy z karta kodowa do radia i karta awaryjnego
uruchamianaia auta.
jakie papiery powinny być?
[ciach, ciach, ciach]
Jak dla mnie 1,4 to troche maly silnik jak na takie auto. 1.6 juz lepiej,
1,9 to juz cos lub 2.4:) jesli stac Ciebie na zupe:)
Ja bralbym diezla, jest oszczedny (6- 7 miasto 5- 5,5 trasa)
JTD jest glosny troche, ale frajda z jazdy wielka.
Nie mialem okazji zobaczyc jaka jest roznica miedzy JTD a Mulijet...
no ja własnie chce 1,9D... sporo jezdze wiec, oszczednosc na paliwie
bedzie znaczna... czy poza głośnościa diesla cos jest nie tak z tymi
silnikami?
z tego co czytałem, to jedne z najlepszych diesli na swiecie, prawda to?
jak ich naprawa? deogie częscie itp. itd.
pozdrawia
Sebek
9 |
Data: Maj 14 2008 11:18:40 | Temat: Re: Stilo na co zwracac uwag | Autor: wchpikus |
Witam!
no ja własnie chce 1,9D... sporo jezdze wiec, oszczednosc na paliwie
bedzie znaczna... czy poza głośnościa diesla cos jest nie tak z tymi
silnikami?
z tego co czytałem, to jedne z najlepszych diesli na swiecie, prawda to?
jak ich naprawa? deogie częscie itp. itd.
Silnik jest trwaly, nie ma wiekszych problemow, raczej standardowe.
Trzeba tylko dbac o olej i jakosc paliwa.
Wymieniac filtry, nie gasic zaraz po ostrej jezdzie (ze wzdjedu na
turbine)..
Ogolnie jestem zadowolony, choc mam go zaledwie miesiac:)
Tylko moj ma przebieg 178tys i jak na taki przebieg chodzi bardzo dobrze.
Nie wierze w auta z zachodu z przebiegiem 100k z 2003-2005...
Dokumenty najlepiej z ASO, i tak bedziesz musial wymieniac rozrzad, oleje i
filtry:)
Chyba ze masz zaufanie:)
Pozdrawiam
10 |
Data: Maj 14 2008 13:25:53 | Temat: Re: Stilo na co zwracac uwag | Autor: Sebek |
Silnik jest trwaly, nie ma wiekszych problemow, raczej standardowe.
Trzeba tylko dbac o olej i jakosc paliwa.
Wymieniac filtry, nie gasic zaraz po ostrej jezdzie (ze wzdjedu na
turbine)..
no własnie, wytłumacz mi jak powinienem poprawnie wyłączac silnik,
tj. ile czekać itp. itd. zawsze miałem benzyny wiec poprostu nie wiem.
pozdrawiam
Sebastian
11 |
Data: Maj 14 2008 13:31:12 | Temat: Re: Stilo na co zwracac uwag | Autor: wchpikus |
Witam!
no własnie, wytłumacz mi jak powinienem poprawnie wyłączac silnik,
tj. ile czekać itp. itd. zawsze miałem benzyny wiec poprostu nie wiem.
Generalnie jak wracasz z dluzszej trasy, lub szybko jechales, to nie
powinienes zaraz po zatrzymaniu wylaczac silnika.
Jesli dojezdzasz wolniej do miejsca zatrzymania, postoju to ok, ale jesli
wylaczysz silnik zaraz po tym, jak mocno ekspoatowales turbine, to nie ma
jak sie schlodzic..
Generanie nic nie powinno sie stac, ale na dluzsza mete to na pewno jej nie
sluzy.
Pozdrawiam
12 |
Data: Czerwiec 26 2008 18:54:18 | Temat: Re: Stilo na co zwracac uwag | Autor: eXOr |
Użytkownik "wchpikus" napisał w wiadomości
Witam!
> no własnie, wytłumacz mi jak powinienem poprawnie wyłączac silnik,
> tj. ile czekać itp. itd. zawsze miałem benzyny wiec poprostu nie wiem.
Generalnie jak wracasz z dluzszej trasy, lub szybko jechales, to nie
powinienes zaraz po zatrzymaniu wylaczac silnika.
Jesli dojezdzasz wolniej do miejsca zatrzymania, postoju to ok, ale jesli
wylaczysz silnik zaraz po tym, jak mocno ekspoatowales turbine, to nie ma
jak sie schlodzic..
Generanie nic nie powinno sie stac, ale na dluzsza mete to na pewno jej
nie
sluzy.
Czy to kwestia chlodzenia turbiny czy tez tego, ze ona sie po prostu szybko
kreci i potrzebuje smarowania?
A wylaczajac silnik przy szybko krecacej sie turbinie pozbawiamy ja doplywu
oleju i przez to moze sie zatrzec?
pzdr,e
http://liveboxtp.ath.cx
| | | | |