Witam
Zamocowałem cały układ Supertrapp dedykowany do DR350, na dzien dobry
musialm podniesc iglice na max w gore - na ostatnim zabku jedzie, w
srodkowej pozycji nie wchodzil zupelnie na obroty) Zasadniczo moto daje
rade, ale jest to skrajne polozenie iglicy, a moze silnik chcialby
jeszcze... Czy wymieniajac dysze (jaka? na jaki zamiennik i gdzie kupic?)
bede mogl wrocic iglicy do polozenia zalozmy srodkowego i jeszcze regulowac?
Bo teraz osiagnalem kres.
--
PozDR
Sta$
Tatowa SR500
2 |
Data: Grudzien 10 2011 10:23:20 |
Temat: Re: Supertrapp w DR350 i strojenie ga�nika |
Autor: Kuczu |
W dniu 2011-12-10 09:19, Sta$ pisze:
Witam
Zamocowa�em ca�y uk�ad Supertrapp dedykowany do DR350, na dzien dobry
musialm podniesc iglice na max w gore - na ostatnim zabku jedzie, w
srodkowej pozycji nie wchodzil zupelnie na obroty) Zasadniczo moto daje
rade, ale jest to skrajne polozenie iglicy, a moze silnik chcialby
jeszcze... Czy wymieniajac dysze (jaka? na jaki zamiennik i gdzie kupic?)
bede mogl wrocic iglicy do polozenia zalozmy srodkowego i jeszcze regulowac?
Bo teraz osiagnalem kres.
Masz supertrappa z plytkami ? Jesli tak to z iloma ? Ja w KLR mialem Supertrappa z 9 blaszkami i z zestawem DynoJet chodzil wysmienicie.
http://www.dynojet.com/pdf/3137.pdf
--
Kuczu
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
3 |
Data: Grudzien 10 2011 16:59:47 | Temat: Re: Supertrapp w DR350 i strojenie ga?nika | Autor: Sta$ |
Masz supertrappa z plytkami ? Jesli tak to z iloma ? Ja w KLR mialem
Supertrappa z 9 blaszkami i z zestawem DynoJet chodzil wysmienicie.
Są blaszki, ile nie pamietam a moto stoi w zakładowych garażu. Chyba oprocz
blaszek nie ma tam nic bo ryczy przeokrutnie, jeszcze przeokrutniej strzela
hamujac silnikiem :] Po zamianie z oryginalu roznica zauwazalna
zdecydowanie. Ale jakby braklo jeszcze dostrojenia.
--
PozDR
Sta$
Tatowa SR500
4 |
Data: Grudzien 10 2011 18:25:01 | Temat: Re: Supertrapp w DR350 i strojenie ga?nika | Autor: Kuczu |
W dniu 2011-12-10 16:59, Sta$ pisze:
Masz supertrappa z plytkami ? Jesli tak to z iloma ? Ja w KLR mialem
Supertrappa z 9 blaszkami i z zestawem DynoJet chodzil wysmienicie.
S� blaszki, ile nie pamietam a moto stoi w zak�adowych gara�u. Chyba oprocz
blaszek nie ma tam nic bo ryczy przeokrutnie, jeszcze przeokrutniej strzela
hamujac silnikiem :]
A dekiel na koncu jest ? Bo bez niego to jakbys nie mial w ogole tlumika.
Po zamianie z oryginalu roznica zauwazalna zdecydowanie. Ale jakby braklo jeszcze dostrojenia.
Pewnie to roznica wylacznie w halasie. Ide o zaklad ze moc zdechla.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
5 |
Data: Grudzien 11 2011 17:09:37 | Temat: Re: Supertrapp w DR350 i strojenie ga?nika | Autor: Sta$ |
A dekiel na koncu jest ? Bo bez niego to jakbys nie mial w ogole tlumika.
Dekiel jest, nawet jakies sygnatury sa, ale sprawdze we wtorek jak bede w
pracy.
Pewnie to roznica wylacznie w halasie. Ide o zaklad ze moc zdechla.
Obawiam sie zebys przegral, moment na dole stal sie wysmienity. To jest caly
uklad z wieksza srednica kolektora wiec nie sadze zeby byla to tylko glosna
atrapa... ;)
--
PozDR
Sta$
Tatowa SR500
6 |
Data: Grudzien 11 2011 11:17:26 | Temat: Re: Supertrapp w DR350 i strojenie ga?nika | Autor: doktorski |
W dniu niedziela, 11 grudnia 2011, 17:09:37 UTC+1 użytkownik Sta$ napisał:
Obawiam sie zebys przegral, moment na dole stal sie wysmienity. To jest caly
uklad z wieksza srednica kolektora wiec nie sadze zeby byla to tylko glosna
atrapa... ;)
Ale wlasnie o to chodzi - co z tego ze po uwolnieniu wydechu zwiekszyles predkosc oprozniania cylindra a tym samym napelniania swiezym ladunkiem (na ile pozwala stockowa glowica/rozrzad) skoro brakuje paliwa i na srednich/wyzszych silnik nie jedzie? Wez pierwsza lepsza szerokopasmowa sonde lambda i wszystko bedzie jasne.
pzdr, dr
14/525/400
7 |
Data: Grudzien 13 2011 19:07:51 | Temat: Re: Supertrapp w DR350 i strojenie ga?nika | Autor: Sta$ |
Masz supertrappa z plytkami ? Jesli tak to z iloma ? Ja w KLR mialem
Supertrappa z 9 blaszkami i z zestawem DynoJet chodzil wysmienicie.
https://picasaweb.google.com/Stanislaw.Marcinkowski/DR350#5685670307498558994
Z tego co widac ma 4 płytki, oznaczenie Spark Arrestor T-102, nie wiem co to
oznacza, ale moze mi pomozecie
--
PozDR
Sta$
Tatowa SR500
8 |
Data: Grudzien 13 2011 20:44:08 | Temat: Re: Supertrapp w DR350 i strojenie ga?nika | Autor: Kuczu |
W dniu 2011-12-13 19:07, Sta$ pisze:
Masz supertrappa z plytkami ? Jesli tak to z iloma ? Ja w KLR mialem
Supertrappa z 9 blaszkami i z zestawem DynoJet chodzil wysmienicie.
https://picasaweb.google.com/Stanislaw.Marcinkowski/DR350#5685670307498558994
Z tego co widac ma 4 p�ytki, oznaczenie Spark Arrestor T-102, nie wiem co to
oznacza, ale moze mi pomozecie
http://www.supertrapp.com/resource/faqs.asp#9
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
9 |
Data: Grudzien 10 2011 01:30:02 | Temat: Re: Supertrapp w DR350 i strojenie gaźnika | Autor: Michal Demczuk |
On 10 Gru, 09:19, "Sta$" wrote:
Witam
Zamocowałem cały układ Supertrapp dedykowany do DR350, na dzien dobry
musialm podniesc iglice na max w gore - na ostatnim zabku jedzie, w
srodkowej pozycji nie wchodzil zupelnie na obroty) Zasadniczo moto daje
rade, ale jest to skrajne polozenie iglicy, a moze silnik chcialby
jeszcze... Czy wymieniajac dysze (jaka? na jaki zamiennik i gdzie kupic?)
bede mogl wrocic iglicy do polozenia zalozmy srodkowego i jeszcze regulowac?
Bo teraz osiagnalem kres.
Jakiego masz DRka, znaczy z którym gaźniekiem, TM czy BST (flat czy
CV). Z
podciśnieniową czy z płaską mechaniczną przepustnicą? Samo
podniesienie
iglicy nie wiele wniesie, zasadniczo prawie nic :)
Na początek odblokuj dolot prze wyjęcie gumy tłumiacej z airboxu, albo
wręcz
wytnij otwór. Szczegóły masz opisane tu:
http://www.ccwn.org/~lgeromil/motorrad/dr350e.htm
Kiedys mialem Nke z ST, jeszce troche pamietam. Jakbys mial jakies
konkretne
pytania to postaram sie pomoc. Mozesz dzwonić lub pisac, telefon
znajdziesz
na mojej stronie.
--
Pozdr..
Michał Demczuk
www.demczuk.pl
Dealer: Husqvarna, Kymco
10 |
Data: Grudzien 10 2011 17:17:10 | Temat: Re: Supertrapp w DR350 i strojenie gaźnika | Autor: Sta$ |
Jakiego masz DRka, znaczy z którym gaźniekiem, TM czy BST (flat czy
CV). Z
podciśnieniową czy z płaską mechaniczną przepustnicą? Samo
podniesienie
iglicy nie wiele wniesie, zasadniczo prawie nic :)
BST, pomoglo o tyle ze nie dlawi sie przy odkrecaniu, gaźnika raczej nie
chciałbym zmieniać, ale zestaw dyno jest do rozważenia
Na początek odblokuj dolot prze wyjęcie gumy tłumiacej z airboxu, albo
wręcz
wytnij otwór. Szczegóły masz opisane tu:
http://www.ccwn.org/~lgeromil/motorrad/dr350e.htm
Będe działa jak puszcza mrozy ;) tzn jak temperatura wzrosie do takiej ze
bedzie chcialo mi sie cokolwiek robic ;)
--
PozDR
Sta$
Tatowa SR500
| | | | | | | | |