Grupy dyskusyjne   »   Szop, grafika z nowych prockow i opengl

Szop, grafika z nowych prockow i opengl



1 Data: Maj 11 2011 21:02:21
Temat: Szop, grafika z nowych prockow i opengl
Autor: Janko Muzykant 

Jest sposób na uzyskanie aktywnego opengl w szopie CS4 przy grafice zintegrowanej? (i5 2500k+Q67) Bo nie chce mi siÄ™ znowu wsadzać piecyka do budy, poza tym że np. hd z youtuba chodzi znacznie płynniej niż z z GF220 (a także stary program na vesie do projektowania pcb).

--
pozdrawia Adam
różne takie tam: www.smialek.prv.pl www.facebook.com/smialekadam
/moja głowa jest bardzo cenna, gdzie kupiÄ™ foliÄ™ ochronnÄ… na czoło?/



2 Data: Maj 12 2011 21:55:39
Temat: Re: Szop, grafika z nowych prockow i opengl
Autor: Sylwester Zarębski 

Dnia Wed, 11 May 2011 21:02:21 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

Jest sposób na uzyskanie aktywnego opengl w szopie CS4 przy grafice
zintegrowanej? (i5 2500k+Q67) Bo nie chce mi się znowu wsadzać piecyka
do budy, poza tym że np. hd z youtuba chodzi znacznie płynniej niż z z
GF220 (a także stary program na vesie do projektowania pcb).

Grafika zintegrowana Intela generalnie nie wspiera nic w warstwie
sprzętu (może nieco przesadzam, ale poza wspieraniem dekodowania MPEG
2/4/AVC to nie za wiele potrafi), za to wspomaga się sterownikami przy
każdej okazji, więc nawet gdyby, to niewiele by to dało.
Już lepiej wrzucić najtańszego GF czy Radka.

--
pozdrawiam
Sylwester Zarębski

Aby wysłać email zmień zbieracz w adresie na sylwek

3 Data: Maj 12 2011 22:46:47
Temat: Re: Szop, grafika z nowych prockow i opengl
Autor: Janko Muzykant 

W dniu 2011-05-12 21:55, Sylwester Zarębski pisze:

Grafika zintegrowana Intela generalnie nie wspiera nic w warstwie
sprzętu (może nieco przesadzam, ale poza wspieraniem dekodowania MPEG
2/4/AVC to nie za wiele potrafi), za to wspomaga się sterownikami przy
każdej okazji, więc nawet gdyby, to niewiele by to dało.
Już lepiej wrzucić najtańszego GF czy Radka.

Szkoda, bo akurat cała reszta chodzi mi lepiej na Sandy Brigde niż na Nvidii, no ale szop to ma wszystko na odwrót...

--
pozdrawia Adam
różne takie tam: www.smialek.prv.pl www.facebook.com/smialekadam
/żeby choć Adam z Ew± obalili skrzynkę jabłek - oni zeżarli tylko po połówce!/

4 Data: Maj 13 2011 13:09:53
Temat: Re: Szop, grafika z nowych prockow i opengl
Autor: de Fresz 

On 2011-05-11 21:02:21 +0200, Janko Muzykant  said:

Jest sposób na uzyskanie aktywnego opengl w szopie CS4 przy grafice zintegrowanej? (i5 2500k+Q67)

Wg. Adobe te karty zintegrowane sÄ… wspierane w CS5:

Intel 
Intel HD Graphics 
Intel GMA 4-Series Chipset 
Intel HD Graphics Family 
Intel HD Graphics P3000
http://kb2.adobe.com/cps/831/cpsid_83117.html



--

Pozdrawiam
de Fresz

5 Data: Maj 14 2011 11:22:44
Temat: Re: Szop, grafika z nowych prockow i opengl
Autor: Janko Muzykant 

W dniu 2011-05-13 13:09, de Fresz pisze:

Wg. Adobe te karty zintegrowane sÄ… wspierane w CS5:

Ano wspiera. Potestowałem, w sumie przesiadka ma sens, zwłaszcza ze wzglÄ™du na acr (lepsza kontrola cieni, szum chromatyczny całkowicie do ogarniÄ™cia). Poza tym trochÄ™ szybciej wszystko. Cztery rdzenie majÄ… co robić.

--
pozdrawia Adam
różne takie tam: www.smialek.prv.pl www.facebook.com/smialekadam
/dzieĹ„ dobry, nie pijÄ™, nie palÄ™, nie ćpam - czy należy mi siÄ™ renta?/

6 Data: Maj 14 2011 11:44:25
Temat: Re: Szop, grafika z nowych prockow i opengl
Autor: Janko Muzykant 

W dniu 2011-05-14 11:22, Janko Muzykant pisze:

Ano wspiera. Potestowałem, w sumie przesiadka ma sens, zwłaszcza ze
wzglÄ™du na acr (lepsza kontrola cieni, szum chromatyczny całkowicie do
ogarnięcia). Poza tym trochę szybciej wszystko. Cztery rdzenie mają co
robić.

Nowy ACR jest fajny do obróbki bitmap w ogóle, a nie tylko rawów. Np. do zdjÄ™cia z komóry:
http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/acr64jpg.jpg
WłaĹ›ciwie można nie wychodzić poza acra. Ciekawy jestem, kiedy ktoĹ› zdolny zrobi hosta dla tej aplikacji (co bÄ™dzie teoretycznie nielegalne, choć sam acr jest do pobrania bezpłatny).

--
pozdrawia Adam
różne takie tam: www.smialek.prv.pl www.facebook.com/smialekadam
/co jest ważniejsze - jakoć, czy iloć?/

7 Data: Maj 14 2011 21:02:50
Temat: Re: Szop, grafika z nowych prockow i opengl
Autor: animka 

W dniu 2011-05-14 11:44, Janko Muzykant pisze:

Nowy ACR jest fajny do obróbki bitmap w ogóle, a nie tylko rawów. Np. do
zdjÄ™cia z komóry:
http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/acr64jpg.jpg
WłaĹ›ciwie można nie wychodzić poza acra. Ciekawy jestem, kiedy ktoĹ›
zdolny zrobi hosta dla tej aplikacji (co będzie teoretycznie nielegalne,
choć sam acr jest do pobrania bezpłatny).

To jest to?
http://www.fotopolis.pl/index.php?n=5776

Jak poprawić zdjÄ™cie z telefonu, żeby było takie ładne jak Twoje?

--
animka

8 Data: Maj 14 2011 21:26:20
Temat: Re: Szop, grafika z nowych prockow i opengl
Autor: Janko Muzykant 

W dniu 2011-05-14 21:02, animka pisze:

To jest to?
http://www.fotopolis.pl/index.php?n=5776

Tak, z tym, że najnowsze ma numer 6.4 i nie chodzi z niczym starszym od CS5.

Jak poprawić zdjÄ™cie z telefonu, żeby było takie ładne jak Twoje?

No... trzeba machać tamtymi suwaczkami :)

--
pozdrawia Adam
różne takie tam: www.smialek.prv.pl www.facebook.com/smialekadam
/drogie omo, wyprałem i jest czyste, i białe, i wzruszyłem siÄ™ to piszÄ™/

9 Data: Maj 15 2011 01:10:36
Temat: Re: Szop, grafika z nowych prockow i opengl
Autor: animka 

W dniu 2011-05-14 21:26, Janko Muzykant pisze:

W dniu 2011-05-14 21:02, animka pisze:
To jest to?
http://www.fotopolis.pl/index.php?n=5776

Tak, z tym, że najnowsze ma numer 6.4 i nie chodzi z niczym starszym od CS5.

Jak poprawić zdjÄ™cie z telefonu, żeby było takie ładne jak Twoje?

No... trzeba machać tamtymi suwaczkami :)

W tym co podałam wyżej nie ma żadnych suwaczków. Jest jakaĹ› kompresja plików.
W Adobe CS5 suwaczki są i trochę da się podrasować zdjęcie.
ĹšciÄ…gnÄ™ jeszcze 6.4 i sprawdzÄ™.

--
animka

10 Data: Maj 16 2011 10:22:07
Temat: Re: Szop, grafika z nowych prockow i opengl
Autor: de Fresz 

On 2011-05-14 11:44:25 +0200, Janko Muzykant  said:

Wła¶ciwie można nie wychodzić poza acra. Ciekawy jestem, kiedy kto¶ zdolny zrobi hosta dla tej aplikacji

Już kto¶ zrobił. Dołożył do tego funkcje zarz±dzania bibliotek±, edycję tagów, moduł eksportu, parę wodotrysków i nazwał to LightRoom ;-)


--

Pozdrawiam
de Fresz

11 Data: Maj 16 2011 19:38:41
Temat: Re: Szop, grafika z nowych prockow i opengl
Autor: Janko Muzykant 

W dniu 2011-05-16 10:22, de Fresz pisze:

Wła¶ciwie można nie wychodzić poza acra. Ciekawy jestem, kiedy kto¶
zdolny zrobi hosta dla tej aplikacji

Już kto¶ zrobił. Dołożył do tego funkcje zarz±dzania bibliotek±, edycję
tagów, moduł eksportu, parę wodotrysków i nazwał to LightRoom ;-)

A czasem nie odwrotnie? Wyci±gn±ł z szopa prawie wszystko i... :)

--
pozdrawia Adam
różne takie tam: www.smialek.prv.pl www.facebook.com/smialekadam
/bardzo polecam ten telefon bo sam go mam/

12 Data: Maj 17 2011 12:44:33
Temat: Re: Szop, grafika z nowych prockow i opengl
Autor: John Smith 

Janko Muzykant napisał(a):

W dniu 2011-05-16 10:22, de Fresz pisze:
Wła¶ciwie można nie wychodzić poza acra. Ciekawy jestem, kiedy kto¶
zdolny zrobi hosta dla tej aplikacji

Już kto¶ zrobił. Dołożył do tego funkcje zarz±dzania bibliotek±, edycję
tagów, moduł eksportu, parę wodotrysków i nazwał to LightRoom ;-)

A czasem nie odwrotnie? Wyci±gn±ł z szopa prawie wszystko i... :)

Albo z RSP... ;-)

--
Mirek

13 Data: Maj 17 2011 13:53:07
Temat: Re: Szop, grafika z nowych prockow i opengl
Autor: de Fresz 

On 2011-05-16 19:38:41 +0200, Janko Muzykant  said:

Wła¶ciwie można nie wychodzić poza acra. Ciekawy jestem, kiedy kto¶
zdolny zrobi hosta dla tej aplikacji

Już kto¶ zrobił. Dołożył do tego funkcje zarz±dzania bibliotek±, edycję
tagów, moduł eksportu, parę wodotrysków i nazwał to LightRoom ;-)

A czasem nie odwrotnie? Wyci±gn±ł z szopa prawie wszystko i... :)

Jakie "wszystko"? Gdzie warstwy, gdzie zabawa na kanałach, gdzie zaawansowane selekcje, gdzie stempelek? Do edycji jest tam dokładnie tyle, ile w ACRze, który to z wersji na wersję rozrasta się w funkcjonalni¶ci coraz bardziej.

--

Pozdrawiam
de Fresz

14 Data: Maj 17 2011 14:57:27
Temat: Re: Szop, grafika z nowych prockow i opengl
Autor: JD 

W dniu 2011-05-17 13:53, de Fresz pisze:

On 2011-05-16 19:38:41 +0200, Janko Muzykant  said:

Wła¶ciwie można nie wychodzić poza acra. Ciekawy jestem, kiedy kto¶
zdolny zrobi hosta dla tej aplikacji

Już kto¶ zrobił. Dołożył do tego funkcje zarz±dzania bibliotek±, edycję
tagów, moduł eksportu, parę wodotrysków i nazwał to LightRoom ;-)

A czasem nie odwrotnie? Wyci±gn±ł z szopa prawie wszystko i... :)

Jakie "wszystko"? Gdzie warstwy, gdzie zabawa na kanałach, gdzie
zaawansowane selekcje, gdzie stempelek?
W Bibble Pro 5.2.2 :)


--
Pozdrawiam
JD

15 Data: Maj 17 2011 18:54:40
Temat: Re: Szop, grafika z nowych prockow i opengl
Autor: Janko Muzykant 

W dniu 2011-05-17 13:53, de Fresz pisze:

A czasem nie odwrotnie? Wyci±gn±ł z szopa prawie wszystko i... :)

Jakie "wszystko"? Gdzie warstwy, gdzie zabawa na kanałach, gdzie
zaawansowane selekcje, gdzie stempelek?

No wła¶nie, wyci±ł i nie ma. A wła¶ciwie jest, stempelek, gradienty...

--
pozdrawia Adam
różne takie tam: www.smialek.prv.pl www.facebook.com/smialekadam
/przyszła drożyzna i nie wiem, czy kupywać Fakt, czy Super Express/

Szop, grafika z nowych prockow i opengl



Grupy dyskusyjne