Sorrrry że się powtarzam, ale poprzedni wątek już umarł a była w nim mowa o wszystkim tylko nie padła wprost odpowiedź.
Do wątku poprzedniego polecam też zajrzeć żeby się dowiedzieć po co taki parametr...
Arek
3 |
Data: Czerwiec 19 2009 21:27:14 |
Temat: Re: Szukam strony z danymi tech jak największej liczby współczesnych auto z elastycznością |
Autor: Przemek |
Jakub Witkowski wrote:
A r t i e pisze:
Sorrrry że się powtarzam, ale poprzedni wątek już umarł a była w nim
mowa o wszystkim tylko nie padła wprost odpowiedź.
Obawiam sie że po prostu nikt takiej nie zna. Też szukałem kiedyś.
No wlasnie , a jak ktos (komu odpisalem w poprzednim watku) uwaza ze latwo
to obliczyc z mocy to polecam lekture:
http://blogsilnika.blogspot.com/2009/05/gdzie-jestescie-moje-koniki-metoda.html
4 |
Data: Czerwiec 19 2009 21:48:40 | Temat: Re: Szukam strony z danymi tech jak największej liczby współczesnych auto z elastycznością | Autor: A r t i e |
Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w wiadomości
A r t i e pisze:
Sorrrry że się powtarzam, ale poprzedni wątek już umarł a była w nim mowa o wszystkim tylko nie padła wprost odpowiedź.
Obawiam sie że po prostu nikt takiej nie zna. Też szukałem kiedyś.
Mi właściwie chodziło o to, co powiedziano mi poprzednio:
Dla silników o mocach rzędu 200KM, na pierwszym biegu lepiej przyspieszy AWD, na pozostałych minimalnie lepiej będzie przyspieszać FWD.
Bo AWD jest cięższe i > straty w przeniesieniu momentu na koło. Także jak starczy $ to AWD, a jak nie to nie będę miał kaca kupując FWD :)
Arek
| |